Şimdi Ara

VODAFONE... Dijital Dükkan 7’den 7’ye 60 TL... Dijital Dükkan 7/24 150 TL... LİMİTSİZ... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
4
Favori
10.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52

    quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    Güle güle kullanın.

    Modem değerleri atabilirmisin?

    Hat değerleri
     VODAFONE... Dijital Dükkan 7’den 7’ye 60 TL... Dijital Dükkan 7/24 150 TL... LİMİTSİZ...

    hattınız 100mpbs yi rahat destekliyor
    neden 76 hız tanımlanması yapılmış*???


    Bina o kadar yeni değil ve saha dolabına biraz mesafem var
    Aslında kabloyu yenilesem fayda eder
    Bu değerleri vdsl2 de görmek bile fena değil
    Gerçek fiber kullanıp bu değerleri goremeyen var
    Birde bu tarifede hız garanti edilmiyor zaten hat ne alırsa o
    Ulaşılabilir hız her zaman biraz fazla görünebilir
    Çok takılmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkpower2000

    Bende bağlatmak istiyorum ama Türk Telekom ile taahhütüm var. Eve bağlanıyor mu? Taahhütü fesh ederim belki.

    Çok zararınız yoksa fesh edin
    Tarifenin ekstraları var o yönden iyi
    Başvuru yaparken dikkat edin
    Dijital dükkan kampanyasına bireysel olarak başvurmak istiyorum dersiniz
    Yoksa işgüzar bir shop çalışanı sizi başınızdan savmak isteyebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52


    quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52

    quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    Güle güle kullanın.

    Modem değerleri atabilirmisin?

    Hat değerleri
     VODAFONE... Dijital Dükkan 7’den 7’ye 60 TL... Dijital Dükkan 7/24 150 TL... LİMİTSİZ...

    hattınız 100mpbs yi rahat destekliyor
    neden 76 hız tanımlanması yapılmış*???


    Bina o kadar yeni değil ve saha dolabına biraz mesafem var
    Aslında kabloyu yenilesem fayda eder
    Bu değerleri vdsl2 de görmek bile fena değil
    Gerçek fiber kullanıp bu değerleri goremeyen var
    Birde bu tarifede hız garanti edilmiyor zaten hat ne alırsa o
    Ulaşılabilir hız her zaman biraz fazla görünebilir
    Çok takılmayın

    Aynı durumu turknet ile yaşadım. Hat değerlerim sizinki ile aynı. Verilen yine 76 idi. Nedenini sordum ve ttnetin altyapı saçmalığı karşıma çıktı. Olayı bimer btk ya yazdım. Verilen hız 100 oldu
    Hakkınız varsa arayınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu


    quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52


    quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52

    quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    Güle güle kullanın.

    Modem değerleri atabilirmisin?

    Hat değerleri
     VODAFONE... Dijital Dükkan 7’den 7’ye 60 TL... Dijital Dükkan 7/24 150 TL... LİMİTSİZ...

    hattınız 100mpbs yi rahat destekliyor
    neden 76 hız tanımlanması yapılmış*???


    Bina o kadar yeni değil ve saha dolabına biraz mesafem var
    Aslında kabloyu yenilesem fayda eder
    Bu değerleri vdsl2 de görmek bile fena değil
    Gerçek fiber kullanıp bu değerleri goremeyen var
    Birde bu tarifede hız garanti edilmiyor zaten hat ne alırsa o
    Ulaşılabilir hız her zaman biraz fazla görünebilir
    Çok takılmayın

    Aynı durumu turknet ile yaşadım. Hat değerlerim sizinki ile aynı. Verilen yine 76 idi. Nedenini sordum ve ttnetin altyapı saçmalığı karşıma çıktı. Olayı bimer btk ya yazdım. Verilen hız 100 oldu
    Hakkınız varsa arayınız

    Bu kullandığınız tarifeye göre değişir

    8 mps ye kadar dendiğinde bu hızın garantisi yoktur
    Sözleşmede de bu şekilde geçer

    8 mps dendiğinde bu hızı size vermek zorundadır iss
    Şimdi baktığımda biraz crc hatası gördüm
    Olmazsa kabloyu yenileriz artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Başlığı güncelledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52

    quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu


    quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52

    bugün itibariyle bağlantı aktif oldu
    idm de saniyede 8.5 mb download hızıni gördüm


    Hocam hayırlı olsun
    Neler verdiler
    Ne kadar ödeme yapacaksınız

    türk telekomdaki telefon hattını taşıdım
    tablet verecekler kargoyu bekliyorum
    dijitürk verecekler (artık kutumu verirler internet üstündenmi bilmiyorum)
    fixnete aylık 159 tl ödüyordum
    bu kampanyada herşey dahil 149 olduğu yazılıp çiziliyor gelince görecez
    online oyunlarda pingim 20 ms fark etti ortalama bu çok iyi bir değer
    şuan hız akıyor desem yeridir
    kullanıcılarım sömürüyor resmen



    20ms düştü mü yükseldi mi? Yurtdışı pingi mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poopsy

    quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52

    quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu


    quote:

    Orijinalden alıntı: yücel52

    bugün itibariyle bağlantı aktif oldu
    idm de saniyede 8.5 mb download hızıni gördüm


    Hocam hayırlı olsun
    Neler verdiler
    Ne kadar ödeme yapacaksınız

    türk telekomdaki telefon hattını taşıdım
    tablet verecekler kargoyu bekliyorum
    dijitürk verecekler (artık kutumu verirler internet üstündenmi bilmiyorum)
    fixnete aylık 159 tl ödüyordum
    bu kampanyada herşey dahil 149 olduğu yazılıp çiziliyor gelince görecez
    online oyunlarda pingim 20 ms fark etti ortalama bu çok iyi bir değer
    şuan hız akıyor desem yeridir
    kullanıcılarım sömürüyor resmen



    20ms düştü mü yükseldi mi? Yurtdışı pingi mi?


    düşüş oldu
    alman serverlerine bağlanıyorum bu ara
    fixnette iken 75 ms vodafone geçince 55-60 ms arası




  • Basit bir soru sorucam herhangi bir vergi levham yok bu tarifeyi kullanabilir miyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben bu pakete geçmek için İst Gaziosmanpaşa daki vodafone cep merkezine gittim,ama ordaki görevli bana dijital dükkan paketinin şartlarının değiştiğini sabah 7-akşam 7 arası internet kullanabileceğimi,akşam 7 den sabah 7 ye kadar hiç internet kullanamayacağımı söyledi.Birincisi bu yanlış bir bilgi herhalde sizin söylediğinize göre.
    İkinciside vodafone süpernetin başka bir paketini önerdi bana peki ona geçelim dedim ama bu seferde türk telekom telefon hattımı taşımak için benden thk kodu diye birşey istedi,sistem istiyor dedi.Bu thk kodunuda türk telekoma sordum bana verme yükümlülükleri yokmuş öyle öğrendim.yani sonuç olarak taşıma işleminide yapamadık,siz türk telekomdan hattınızı taşıdığınızı yazmışsınız,sizden thk kodu falan diye birşey istedilermi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akonay -- 23 Ekim 2016; 20:39:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akonay

    Hocam ben bu pakete geçmek için İst Gaziosmanpaşa daki vodafone cep merkezine gittim,ama ordaki görevli bana dijital dükkan paketinin şartlarının değiştiğini sabah 7-akşam 7 arası internet kullanabileceğimi,akşam 7 den sabah 7 ye kadar hiç internet kullanamayacağımı söyledi.Birincisi bu yanlış bir bilgi herhalde sizin söylediğinize göre.
    İkinciside vodafone süpernetin başka bir paketini önerdi bana peki ona geçelim dedim ama bu seferde türk telekom telefon hattımı taşımak için benden thk kodu diye birşey istedi,sistem istiyor dedi.Bu thk kodunuda türk telekoma sordum bana verme yükümlülükleri yokmuş öyle öğrendim.yani sonuç olarak taşıma işleminide yapamadık,siz türk telekomdan hattınızı taşıdığınızı yazmışsınız,sizden thk kodu falan diye birşey istedilermi..

    arkadaş bu vodafone çalışanı neresinden ELEMENT uyduruyor. sözleşmede değişiklik mi var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    quote:

    Orijinalden alıntı: akonay

    Hocam ben bu pakete geçmek için İst Gaziosmanpaşa daki vodafone cep merkezine gittim,ama ordaki görevli bana dijital dükkan paketinin şartlarının değiştiğini sabah 7-akşam 7 arası internet kullanabileceğimi,akşam 7 den sabah 7 ye kadar hiç internet kullanamayacağımı söyledi.Birincisi bu yanlış bir bilgi herhalde sizin söylediğinize göre.
    İkinciside vodafone süpernetin başka bir paketini önerdi bana peki ona geçelim dedim ama bu seferde türk telekom telefon hattımı taşımak için benden thk kodu diye birşey istedi,sistem istiyor dedi.Bu thk kodunuda türk telekoma sordum bana verme yükümlülükleri yokmuş öyle öğrendim.yani sonuç olarak taşıma işleminide yapamadık,siz türk telekomdan hattınızı taşıdığınızı yazmışsınız,sizden thk kodu falan diye birşey istedilermi..

    arkadaş bu vodafone çalışanı neresinden ELEMENT uyduruyor. sözleşmede değişiklik mi var

    Ya dostum bildiğin gibi değil çocuk beni deli etti.Mevzuu Cuma günü yaşandı,öyle küçük kıyıda köşede kalmış bir bayide değil.Gaziosmanpaşa meydanda yaklaşık 200-300 metrekarelik,7-8 kışınin çalıştığı kocaman vodafone bayi.
    Önce dedi bana kampanyanın şartları değişti,gece internet hiç alamazsın.Dedim websitesinde hala yazıyor,siz oraya bakmayın websitesini güncellememişlerdir.Peki dedik koskoca vodafone çalışanı yalanmı söyleyecek,e peki napıcaz başka paket önerdi onu tanımlayalım size dedi.Peki dedim fakat internet istediğim adreste internet yok sadece türk telekom telefonu var dedim.Neyse bilgisayardan bilgileri girmeye başladı,taşıma işlemi yapılacağı için sistem thk kodu istiyor dedi,dedim o ne ?
    Oda türk telekomun sizin hattınıza tanımladığı bir kod dedi o lazım dedi,dedim ne alaka ben telefon numaramı söylüyorum taşımasını siz yapacaksınız dedim, daha önce türk telekomdan türknete taşımışlığım var türknet thk kodu falan birşey istememişti.
    Neyse bunu öğrenmem için beni Gaziosmanpaşa daki telekom genel müdürlüğüne gönderdi,ama ordaki müşteri temsilcileri bu kodu sizden istemelerine gerek yok ayrıcada bu kodu size verme yetkimizde yok diyerek beni geri çevirdiler.
    Sonra vodafone a dönüp durumu anlattım,birde telefondan türk telekom müşteri hizmetlerine sorun dedi,yanında aradım aynı şeyi telefondaki müşteri hizmetleride söyledi.
    Vodafone daki arkadaşta thk kodu olmadan bu işlemi yapamayacağını söyledi,dedim ona ne öneriyorsun silah zoruyla telekom müdürlüğünü basıp öylemi alayım kodu dedim.Burda bir hata olduğunu anlatmay çalıştım,hatta telefonla arayıp bu sorunu çözmelerine yardımcı olacak bir bayi müşteri hizmetleri yokmu falan dedim,dedi yok soramıyoruz.
    En son 1 saatlik uğraş sonunda hiçbir işlem yapamadan bayiden ayrıldım...




  • akonay kullanıcısına yanıt
    HOCAM o sırada vodafonun müş. hiz. arayıp şirket hattını almak istiyorum ama vermiyorlar deyip bayinin söylediklerini iletseydiniz çözüm olabilirdi belki
  • Valla aramak aklıma geldi ama iyi niyetliyim herhalde çocuğun dediklerine inandım açıkçası.Ama şimdi bu ''gece internet olmaz dijital dükkan paketinde'' yalanını anlayınca müşteri hizmetlerini arayıp çocuğu şikayet edeceğim, adını falan biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akonay -- 23 Ekim 2016; 23:10:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akonay kullanıcısına yanıt
    hocam çocuğu şikayet yerine bayiyi şikayet etmek daha uygun olabilir
    sonuçta belki size ona söyleneni aktardı
    çalışan part time öğrenci falansa işinden olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    hocam çocuğu şikayet yerine bayiyi şikayet etmek daha uygun olabilir
    sonuçta belki size ona söyleneni aktardı
    çalışan part time öğrenci falansa işinden olmasın

    Yok hocam çocuk dediğime bakmayın 30-35 yaşlarında bir arkadaştı.Israrla bu konuyu soracak daha bilgili bir yetkili yokmu yada siz vodafone u arayıp konu hakkında bilgi alamıyormusunuz soruma rağmen yok öyle bir birim dedi.

    Öyle bir birim olmaması yada soracak daha yetkili birisi olmaması normalmi sizce,ben buna çok ihtimal vermiyorum.
  • akonay kullanıcısına yanıt
    o zaman haklısınız hocam
  • Pc ye geçince daha detaylı yazayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben zamanında mobil hattımdanda çok çekmiştim bu bilgisiz arjadaşlar yüzünden
    burda amacım kimseyi yermek veya karalamak değil
    olan birşeyi yokmuş gibi olmayan birşeyi varmış gibi anlatırlar
    dijital dükkan kamyasına gelince
    daha önceki mesajımda dediğim gibi eğer size bu kampanyayı yok diyen
    ayrıca türk telekomun hattınıza tanımladığı kod vs böyle şeyler yok
    vergi levhası vs soran arkadaşla uğraşıp vaktinizi boşa harcamayın
    hemen başka bir bayiye gidin
    ilk formu doldurup imzayı attıktan sonra bayiyle işiniz olmayacak
    mevcut internetizi taşıma işlemini vodafone yapacak telefon hattı dahil
    yalnız vodafone bu kampanyada eski tarifenizdeki iptalden doğan cayme bedelini karşılamıyor
    başvuru yaptıktan sonra size bir randevu tarihi verilecek vodafone tarafından
    daha sonra telekomdan gelip hattınız kontrol edilecek ve saha dolabi ile ev arasında bir test yapılıyor
    15 dakika sürmedi işlem bende
    daha sonra iş vodafonenin bağlantıoyı ektif etmesinde
    bende bir gün sonra bağlantı aktif oldu
    toplamda geçen süre 6 gün
    hatla iligili müşteri hizmetleriyle görüşmek isterseniz kurumsalı arayacaksınız
    bireysel müşteri hizmetleri bilgilerinizi göremiyor




  • yücel52 kullanıcısına yanıt
    Hocam eski tarife iptali karşılamıyor dediğiniz taahhütmü ben geçiş için dükkana gelen arkadaşa sözleşmeyi imzalayıp verdim seni arayacaklar dedi 5 gün oldu arayan yok daha ttnet taahhütüm 21 kasımda bitiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kutillo -- 24 Ekim 2016; 15:31:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo

    Hocam eski tarife iptali karşılamıyor dediğiniz taahhütmü ben geçiş için dükkana gelen arkadaşa sözleşmeyi imzalayıp verdim seni arayacaklar dedi 5 gün oldu arayan yok daha ttnet taahhütüm 21 kasımda bitiyor

    Ben hergun arıyordum
    Boş bırakmayın uzadıkça uzar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.