Şimdi Ara

Vodafone fiber ilk fatura hediye + 100tl hediye (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
632
Cevap
12
Favori
39.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vodafone fiber ilk fatura hediye + 100tl hediye

    Ekran goruntusundeki 2 paket arasinda teknik olarak ne fark vardir acaba, bu kadar fiyat farki olmasinin ardinda mantikli bir sebep olmali diye dusunuyorum, mesela 100mbit olan sabit hiz, 99 olan 99a kadar gibi birsey mi?
  • smynl kullanıcısına yanıt
    Sabit hiz dunyanin hicbir operatorunde, hicbir paketinde yok, yogunluk durumuna gore degiskenlik gosterir her daim. Aradaki fark devletin uyguladığı taban fiyat politikası ile alakalı, mesela 100 megabiti minimum şu fiyata satabilirsiniz diyorlar bu durumdan kaçabilmek için operatörler 99 megabit gibi aslında arasında hiçbir fark olmayan kağıt üzerinde yasaları esnetebileceği paketler çıkarıyorlar size böyle açıklayabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk ay hediyeli bu ay icin son 15 arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam taahhütsüz ev interneti paketi var mı?
  • wade96 kullanıcısına yanıt
    Malesef hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk fatura hediyeli devam arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmir Dikilideyim. Binamda altyapı yok. Bu durumda bağlayabilitor musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canınıyerim kullanıcısına yanıt
    Hayir, malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Hayir, malesef.
    Vodafone ya sa superonline altyapısı olması için yapmam gereken nedir bilginiz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canınıyerim kullanıcısına yanıt
    Hocam 5 daire ve ustunde ise binaniz, sokaginizda fiber baglantisi var ise, basvuruda bulunabilirsiniz ama sokakta fiber yoksa yatirim tamamen operatorlerin hesap kitaplariyla ilgili yani sizi bizi aşar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart ayından beri VDF Fiber hizmeti, MH’leri yerlerde. Hız, ping sorunu yoğun ve muhatap yok.

    Forumdaki servis sağlayıcılar bölümünden kontrol ederek, VDF tercih ediniz.

    Örn olarak 3 aydır teknik servis gelecek bana, bekliyoruz ailecek :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Altyapi vodoafone ise bisey diyemem, altyapi nedir hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Altyapı SOL hocam. Yavaşlık, ping, loss ne ararsan var. Mart'a kadar her şey güzeldi ama muhatap yok. Oyalayıp duruyorlar, BTK şikayeti, Jetfatura kaydı, sayısız MH'leri kaydı açıldı. 15 gün sallayıp, sonra altyapıda çalışma var diyorlar ki, öyle bir şey söz konusu değil.
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Altyapı sol yani bahsettiğiniz tüm sikayetler sol ile alakalı. Marttan beri dediğiniz tamamen pandemi yoğunluğu. Adresinize gelecek olan ya da gelmemek icin direten teknik servis Vodafone değil Superonline personeli çünkü altyapınız Superonline biliyorsunuz değil mi? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerros

    Mart ayından beri VDF Fiber hizmeti, MH’leri yerlerde. Hız, ping sorunu yoğun ve muhatap yok.

    Forumdaki servis sağlayıcılar bölümünden kontrol ederek, VDF tercih ediniz.

    Örn olarak 3 aydır teknik servis gelecek bana, bekliyoruz ailecek :)
    Konuyu açan arkadaşın ilanını kesinlikle baltalamak istemem ancak marttan beri bende mağdurum ve çok kolay çözülebilecek sorunlar için aylardır bekliyoruz korona virüs ile ilgili olduğuna inanmıyorum ben onlara bahane oldu aynı binada ttnet kullanan var hız hiç düşmedi bile bırak bağlantı sorunlarını

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Altyapı Superonlinedan, VDF'nun kiralamış olduğu altyapı olduğundan, sorumluluğun bahsettiğinizin aksine VDF'da olduğu tartışmasızdır.

    Ben VDF aboneliği düşünen müşterilere bir bilgi ve deneyim aktarımı olsun diye yazdım, ilanınızı baltalamak istemem. Ancak sizin yanıtınıza göre, TT altyapısı kullananlara TT, SOL altyapısı kullananlara SOL bakacak, ilgilenecek anlamı çıkıyor. Eğer gerçek uygulama bu şekilde ise oldukça vahim bir tablo var.

    10 Mart gününden bugüne hizmet rezalet. En basitinden Modem üzerinden port açılmıyor, MH'leri yardımcı olamıyor. Bu konuda desteğin VDF tarafından verilmesi gerekirken, sizin söyleminiz beni daha da endişelendiriyor.

    Bence abone olacak arkadaşlarımız forumdaki İnternet Servis Sağlayıcıları bölümüne göz atsınlar.
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Hocam maalesef ben de sizi endişelendirmek istemem ama araştırırsanız konu tamamen bundan ibaret. Superonline altyapısında Vodafone kurulumunuza gelen Vodafone tişörtü giyen arkadaşlar bile Superonline personeli bayağı karışık bir durum söz konusu. Evet durum vahim ama dediğim gibi bu Vodafoneye maledilebilecek bir şey değil. Bu arada musteri hizmetleri konusunda soylediklerinize ise haklisiniz diyebiliyorum sadece, gercekten ben de memnun degilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafonu bende tavsiye etmiyorum. hız konusunda yeterli ancak ping berbat.
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Objektif yorumunuz için teşekkürler. Bu değerlendirmeniz işinizdeki dürüstlüğünüzü gösteriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    3 senedir burda elimden geleni yapiyorum, başvuruda bulunmak isteyen insanların lokasyonunu sorguluyoruz ve lokasyonunda problem gördüğümüz yüzlerce kişiyi geri çevirip referansımı bozmadım, teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.