Şimdi Ara

Vodafone İstanbul'da Turkcell'i geçti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye genelinde Net Tavsiye Skoru’ndaki liderliğini 5 yıldır devam ettiren Vodafone, İstanbul’da da en çok tavsiye edilen operatör oldu.

    GfK Türkiye tarafından yapılan araştırma, Vodafone’luların operatörlerini gönül rahatlığıyla tavsiye ettiklerini ortaya koydu. Türkiye genelinde yaklaşık 21 milyon abonesi bulunan Vodafone’un İstanbul’daki abone artış oranı, şirketin geçen yılki büyüme oranının iki katı olarak gerçekleşti.

    28 Haziran 2015 – Türkiye’nin dijital geleceğine liderlik etme hedefiyle faaliyet gösteren ve aboneleri tarafından en çok tavsiye edilen operatör olan Vodafone, İstanbul’da da en çok tavsiye edilen operatör oldu. GfK Türkiye tarafından aylık olarak yapılan ve mobil operatör abonelerinin kendi operatörleri ile deneyimledikleri servis kalitesi doğrultusunda operatörlerini aile ve yakın çevrelerine net tavsiye etme oranını ölçümleyen Net Tavsiye Skoru İzleme araştırması, Vodafone’un İstanbul’da da kullanıcılar tarafından en çok tavsiye edilen operatör olduğunu ve Vodafone’luların operatörlerini gönül rahatlığıyla tavsiye ettiklerini ortaya koydu. Türkiye genelinde yaklaşık 21 milyon abonesi bulunan Vodafone’un İstanbul’daki abone artış oranı, şirketin geçen yılki büyüme oranının iki katı olarak gerçekleşti.

    Ender Buruk: “Net Tavsiye Skoru’nda 5 yıldır lideriz”

    Vodafone’un Türkiye genelinde uyguladığı müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Net Tavsiye Skoru’ndaki lider konumunu 5 yıldır sürdürdüğünü belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, İstanbul’da elde edilen sonuçlar hakkında şunları söyledi:

    “Vodafone Türkiye olarak stratejimiz, müşterilerimizin ‘Vodafone’ algısını kalite odaklı ürün ve servislerle sürekli yükseltmeye, her bir müşterimize bizim için değerli olduklarını hissettirmeye dayanıyor. Bu doğrultuda, müşterilerimize dokunduğumuz yerlerde onların tavsiye skorlarını inceliyor ve gerekli aksiyonları alıyoruz. Mevcut müşterilerimizin mutlu müşteriler olarak hizmet almayı sürdürmelerine ve çevrelerine bizi tavsiye etmelerine odaklanıyoruz. Hem yeni hem de mevcut müşterilerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılayarak ‘En Çok Tavsiye Edilen Operatör’ olma başarımızı sürdürüyoruz. Şimdi de megakent İstanbul’umuzun en çok tavsiye edilen operatörü olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”

    “İstanbul’un küresel marka olması için çalışıyoruz”

    İstanbul’un dünya başkenti olması hedefiyle son 5 yıldır kültür, sanat ve spor alanlarında önemli yatırımlar yaptıklarını ifade eden Buruk, “Sürdürülebilir yatırım programımız ile İstanbul’un küresel marka olma hedefine katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz. 2012 yılından bu yana başarıyla sürdürdüğümüz İKSV, Vodafone İstanbul Maratonu ve Vodafone İstanbul Yarı Maratonu sponsorluklarımız, bu anlayışımızın en güzel örneklerini oluşturuyor. Ayrıca, İstanbul’un kalbinde dijital dönüşüm vizyonumuzun abidesi olarak yükselmekte olan Vodafone Arena’nın da bu büyük megakentin sembollerinden biri olacağına inanıyoruz” dedi.

    “İstanbul’da en hızlı mobil interneti sağlayan operatörüz”

    Aboneleri kayıtsız şartsız memnun etme hedefiyle sundukları ürün ve hizmetler ile dijital bağlantılı yaşamı birey ve kurumlar için kolaylaştırdıklarını ifade eden Buruk, şöyle devam etti:

    “Vodafone olarak, abonelerimize İstanbul’da kesintisiz hizmet ve yüksek memnuniyet sağlıyoruz. Örneğin, Vodafone Red abonelerine İstanbul’un seçkin restoranlarında yüzde 25’e varan indirim ve İstanbul Atatürk Havalimanı’nda ücretsiz lounge ayrıcalığı sunarken, Vodafone FreeZone abonelerine diledikleri şarkıyı Spotify üzerinden dinleme imkânı veriyoruz. Diğer yandan, akıllı tarifelerimiz ile abonelerimize ihtiyaçları doğrultusunda en özel tarifeleri sunuyoruz. Ayrıca, bağımsız kuruluşun testlerine göre, İstanbul’da en hızlı mobil interneti sağlayan operatör durumundayız. Günümüzde dijitalleşme, yaşamın her alanında etkisini artırarak hissettiriyor ve özellikle mobil internet, yaşam kalitesini belirleyen önemli bir standart haline geliyor. Biz de Vodafone olarak, yüksek mobil internet hızımızla İstanbullu abonelerimizi dijitalleşmede bir adım ileriye taşıyarak memnuniyetlerini artırıyoruz. Sunduğumuz bu gibi ayrıcalıkların İstanbul’da aboneleri tarafından en çok tavsiye edilen operatör olmamızda önemli rol oynadığını düşünüyoruz. Mobil genişbant teknolojilerinden güç alan yenilikçi ürün ve servislerimizle İstanbullu abonelerimizin dijital deneyimlerini artırmaya devam edeceğiz.”







  • Istedigi kadar lider olsun tercih edecegim son operator ama konusma surelerinde rakipsiz durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    Istedigi kadar lider olsun tercih edecegim son operator ama konusma surelerinde rakipsiz durumda

    Neden hocam öyle dediniz?
    Ben bugün turkcell ya da vodofone'a numara taşıyacağım.
    Turkcell'in 35 liraya 12 ay taahhütlü hepsi500plus tarfiesine geçecektim. Ona bile 7,2 mbit üst sınır koymuşlar müşteri hizmetleri öyle dedi. Ya tamam ben sizden o paraya 43 mbit beklemiyorum ama en azından baz istasyonu müsaitse 15-20 mbit göster bana...

    Sırf bu sebeple vodafone esnek 2gb + spotify geçicen gibi bugün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkcell in en çok abonesinin olduğu yerde geçsin mersin miydi ney

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nty35 kullanıcısına yanıt
    vodafone un da interneti cok degisken hic stabil degil,gorusmelerde kesilmelerde cabasi ama en buyuk sorun internet bende aman aman mega mega bitler beklemiyorum ama bi resim yuklemek acmak resmen iskence oluyor,beni eksileyen kimse artik onunda vodafone faturasi patlama yapar umarim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    Istedigi kadar lider olsun tercih edecegim son operator ama konusma surelerinde rakipsiz durumda

    konuşma süresinde avea lider neyden bahsediyorsunuz bilmiyorum ama bide rakiipsizmiş

    BTK’nın raporundaki bir diğer ilgi çekici başlık abone başına aylık ortalama konuşma süresi. Üç operatörde 2014 sonuna göre artış yaşarken, Turkcell abonelerinin ortalama 313 dakikayla bu üçlü arasında en az konuşan aboneler olduğu ortaya çıkıyor. Vodafone aboneleri ayda ortalama 450 dakika konuşurken, Avea’da bu sayı 484. 2014 sonuna göre en fazla artış da yine Avea abonelerinin. Aralık ayında ortalama 456 dakika konuşan Avea aboneleri, son üç ayda buna 28 dakika daha eklemiş. Turkcell’de artış 10 dakika olurken, Vodafone’da ise 15 dakikalık bir artış söz konusu.

    http://www.btk.gov.tr/kutuphane_ve_veribankasi/pazar_verileri/ucaylik15_1.pdf

    http://dosyakonusu.com/haftanin-raporu-2015in-ilk-3-ayinda-turkiye-telekom-sektoru/




  • Ben 6 yada 7 yıldır Vodafone kullanıyorum İstanbulda yım ama tatile yada gezmeye giderim hiç konuşurken kesildiğini görmedim. İnternet konusunda da Vodafone diğer operatörlerden daha iyi. Özellikle Turkcell son 1 yıldır falan kalitesini çok bozdu. Avea zaten ne yapsa belli bir standartta öyle üst düzey bir operatör olma durumu söz konusu değil.
  • Bana göre 96 yada 128 kbps interneti tarifelerinde/Aylık paketlerinde veremeyen tek operatör. 2 ay sonra kurtulacağım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet paketlerindeki kotalari artirmalari gerek artik. Akilli telefonlarda 1-2 gb yetmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone güven vermiyor evet katılıyorum interneti hızlı ama anı anını tutmuyor stabil değil sistemi güven vermiyor her an sistemsel hata mı olacak fazla fatura mı gelecek diye düşünmekten insan rahat kullanabilir mi? Avea desen hala belirli bir standardı yakalayamadı. Aslında bunun sorumlusu devlettir sen şirketlerin yanında değil halkın yanında olursan bu operatörler dilediği gibi at oynatamaz. Ama müslüman hükümetimizin ulaştırma Bakanlığı galiba sadece kendine müslüman. Nasıl ki hükümete en ufak laf ettiklerinde vergi denetmenlerini gonderiyorsa dünya liderimiz kimsesizlerin kimi olan hükümetimiz operatörlerde halka kazık atınca gondersin cezaları bak o zaman ne çekim sorunu kalır ne pahalilik kalır ne sistemler sorun kalir. Ama dedigim gibi Ortadoğu'nun en büyük lideri bu dallara basmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oturdugum evde vodafone ve turkcell cekmiyo. Avea cekiyo. Istasyonu iki bina yanımızda. Turkcellin artik bi esprisi kalmadi. Vodafone ve avea bence cok iyi iki secenek. Avea iletisim ihtiyacimi fazlasiyla karsiliyor cok sukur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çekiyor çekmiyor açıkcası bu kişiye göre değişir ancak nasıl olurda MÜŞTERİ ODAKLIYIZ derler inanın gerçekten anlamıyorum..

    Bakın Müşteri Memnuniyetsizliğimi anlatayım, Eğer Haksızsam haksızsın de Serkan..Bu olayların tamamı Annemin hattı için geçerli oldu..

    1- Annemin internetle alakası milyonda bir oluyor oda Facebookta bişeylere bakarken. Buda evde wifi sağlıyor. Bize bu ay bir fatura geldi 52 lira. Normalde 21 tl lilik tarife kullanıyoruz. Baktım internete girmiş sistem. Oysa bunu daha önce kapattırmıştım ama neyse dedim önemli değil uğraşamam 30 lira için dedim. Güncel detaya baktım 62 lira da bu ay.
    Hemen aradım müşteri hizmetlerini. Turkcellde başımıza böyle bişey çok önceden başka hattımız için gelmiştik Fatura çıkmadığı için Turkcell hemen bir internet paketi tanımlamış ve geçmişe yönelik ücretlendirme düşmüştü. Aradım ve sonuç tahmin ettiğiniz gibi. Hayal Kırıklığı. Asla böyle bir işlemleri olmadığını söyledi..

    Bumudur müşteri memnuniyeti.

    2- Dedim tamam oda önemli değil. Tarife değiştireyim bari üst tarifeye geçeyim. Dedi efendim taahhütünüz var. Olsun dedim sonuçta üst tarfeye geçeceğim Aveada bu işlemi üst alt farketmeden tarife değiştiriyoruz. Olmaz ? Peki ne olacak. 40 lira tahhüt iptal bedeliniz var. Ya arkadaş neden var böyle saçma seymi olur, 21 liralık tarifeden 30 liralık tarifeye geçeceğim sonuçta. Yok. Peki dedim lanet olsun onuda gerçekleştirin..

    Bu mudur Müşteri Memnuniyeti ?

    3- Sonra kızdım tabi bu işlemlerden sonra. Abimin şirket hattını bunlardan kurtarmak istedm. Taahhüt bozma bedeli nedir diye aradım ancak "Buna online olarak cevap veremiyoruz. Biz kayıt açalım size döneceğiz. Bunun 4. gün ve halen dönecek".. Aveada bu hizmet *124# ile anında sorgulanabiliyor ücretsiz olarak..

    Bu mudur müşteri memnuniyeti ve hattın şeffaflığı..


    Vodafone Geçsin bu ayakları. Buraları biraz okusun, kendisine çeki düzen versin. Müşteri Memnuniyeti anlamında açık ara en kötü firmadır, bunu sadece kullananlar bilir.




  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    çok enteresan ama herşey de seni buluyor Volkan ben nedir bu şanssızlığın anlamadım cidden (bu arada sana daha önceden de söylemiştim bu tür sorunlarını bana yaz ilgileneyim diye) :). Bununla beraber söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Fakat bu araştırmanın da "genel" olarak şu anda 3 operatöre göre gerçeği yansıttığını da söylemeden geçemeyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanSD

    çok enteresan ama herşey de seni buluyor Volkan ben nedir bu şanssızlığın anlamadım cidden (bu arada sana daha önceden de söylemiştim bu tür sorunlarını bana yaz ilgileneyim diye) :). Bununla beraber söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Fakat bu araştırmanın da "genel" olarak şu anda 3 operatöre göre gerçeği yansıttığını da söylemeden geçemeyeceğim.

    Serkancım şanssızlık hep Vodafone'dan buluyor ama

    2 senedir Avea kullanıyorum doğru düzgün mesajım yok mobil bölümde. Çünkü cidden sıkıntısız operatör...

    Bunlar ciddi bir sorun bence. Ben yaşamasam bile mutlaka başka müşteriler yaşayacak bunları..

    Tarife değişikliği için taahhhüt bozma olayı derhal kaldırılması lazım.

    Diğer konu "sana ulaşma" için biliyorum kardeşim teşekkür ederim ama "ben"im değil önemli olan "biz"im sorunlarımın çözülmesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanSD

    çok enteresan ama herşey de seni buluyor Volkan ben nedir bu şanssızlığın anlamadım cidden (bu arada sana daha önceden de söylemiştim bu tür sorunlarını bana yaz ilgileneyim diye) :). Bununla beraber söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Fakat bu araştırmanın da "genel" olarak şu anda 3 operatöre göre gerçeği yansıttığını da söylemeden geçemeyeceğim.

    Hocam merhabalar siz vodafone çalişanimisiniz?
    Bir sorunum vardi da onu sorucaktim yani 3g kapsama alani hakkinda?
  • Vodafone çekim ve internet olarak gerçekten turkcelli yakaladı hatta çoğu yerde geçti bence..ama s.volkana katılıyorum ,müşteri hizmetleri maalesef çok sevimsiz .reklama yaptıkları yatırımın bir kısmını müşteri hizmetlerine yapsa lar keşke ...sorun çözmekten çok uzak ve katılar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican

    Vodafone çekim ve internet olarak gerçekten turkcelli yakaladı hatta çoğu yerde geçti bence..ama s.volkana katılıyorum ,müşteri hizmetleri maalesef çok sevimsiz .reklama yaptıkları yatırımın bir kısmını müşteri hizmetlerine yapsa lar keşke ...sorun çözmekten çok uzak ve katılar..

    Ve malesef Annemin hattını fiyat ve performans açısından memnun olsada

    15 lira daha fazla verecek olmamıza rağmen 14 senelik hattu Turkcelle taşımaya gideceğim şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.volkan -- 30 Haziran 2015; 20:03:39 >
  • Bursa'da ikamet ediyorum vodafone geçtikten sonra şarjım yağ gibi eriyor resmen çekim kalitesi de Bursa gibi bir şehirde Avea ile neredeyse denk seviyede o kadar reklam var ama hepsi hikaye hava durumu almak istiyorsun diğerlerinde ücretsiz burada 9.6 tl sahur paketi alayım diyorum biryerlere abone yapıyor ücretsiz kazan yazıyorum tl yükle ondan sonra diyor müşteri hizmetlerini arıyorum dakika olmasına rağmen 60 kuruş geçiriyor ben birşey anlamadım bu işten 30 gün dolduktan sonra eski operatörüme geri döneceğim reklamdan başka birşey yok vodafone'da Bursa gibi şehirde bile adam gibi çekim gücü veremiyor sinyal sürekli değişken... Turkcell kadar değil kim ne derse desin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsliali -- 30 Haziran 2015; 20:10:31 >
  • 5 kişi turkcellden yeni geçtik oldukça memnunuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oskis

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanSD

    çok enteresan ama herşey de seni buluyor Volkan ben nedir bu şanssızlığın anlamadım cidden (bu arada sana daha önceden de söylemiştim bu tür sorunlarını bana yaz ilgileneyim diye) :). Bununla beraber söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Fakat bu araştırmanın da "genel" olarak şu anda 3 operatöre göre gerçeği yansıttığını da söylemeden geçemeyeceğim.

    Hocam merhabalar siz vodafone çalişanimisiniz?
    Bir sorunum vardi da onu sorucaktim yani 3g kapsama alani hakkinda?

    pm atarsanız yardımcı olabileceğim bir şey var ise tabi ilgilenirim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.