Şimdi Ara

VODAFONE LİNKLİ MESAJLA HAKSIZ KAZANÇ SAĞLIYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aslında çocukların eline hiç telefon vermemek gerek ama yemek yemesi, derslerini yapması için rüşvet gibi kullanmak zorunda kalıyoruz. Artık günümüz çocukları hep böyle ve nihayetinde de mutlaka birşeyler oluyor.

    1 kez başıma geldi akıllandım. Çocuğun elinde dolanan tüm telefondaki hatta akıllı fatura tanımlattım, şimdi kafa rahat.

    Konu sahibinede geçmiş olsun, iyiki kurtarabilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 15 Ekim 2019; 1:30:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serap38 S kullanıcısına yanıt
    Serap38 merhaba.
    Öncelikle tutar size iade edilmiş, bu açıdan geçmiş olsun diyelim.
    Diğer açıya geçersek, telefon bir oyuncak değildir. Çocuğunuz düşük ihtimal bile olsa banka uygulamasına girdi diyelim (veya banka bildirimine bastı) (biliyorum sms onaylı vs olduğunu örnek bu sadece) ve anında kredi adındaki tuşa bastı. Anında krediler bildiğiniz gibi saniyesinde hesaba geçmektedir. Bu durumda banka mı suçludur yoksa siz mi?
    Çocuğunuza içinde sim kart olmayan bir telefon alabilirsiniz veya sizin eski telefonunuz varsa onu verebilirsiniz oynaması için. Elbette hiç oynamasalar daha iyi ama sizi anlıyorum tabi, durmayınca vermek zorunda kalıyorsunuz.
    Son olarak, pop up tarzı şeyler çok yanlış ve herkes yanlışlıkla basabiliyor, burada hemfikiriz. Ancak hem 48 gün boyunca durumu farketmemeniz, hem mesajları silinecek şekilde ayarlamanız ve durumdan tamamen habersiz olmanız aslında bilinçsiz tüketici profiline uyan bir davranış. Alınmayın bu bir terim sadece.
    Son olarak, faturasız paketinizdeki dk sms internet ile faturalıdaki kullanım haklarınızın tamamen aynı olabileceği ihtimalini geçtim, faturalar kesildiği zaman size mesaj gelir, ödemezseniz telesekreter arar öde der vs. Sms gelir borç şu kadar eve ekstre gelir gelir de gelir e mail gelir.
    48gün sonra operatör arayıp size bana borcun var diyor, yani demese yine haberiniz yok.
    E devlette abonelik borç alacak sorgulama var, bazen o tuşa basın ve kontrol edin, bir şey kaybetmezsiniz.
    Son olarak, şahsınızı hedef almadım yanlıs anlamayın. Ben sadece duruma dair yorumumu paylaştım.
    Geçenlerde, otobüse binen bir kadın çocuğuna telefonunu verdi. Çocuk baya ufak ve gözüme takıldığı kadarıyla mobil ödeme ile bir sürü oyun satın aldı ayak üstü. Burada suçlu operatör müdür, app store veya google play midir, yoksa hiçbir güvenlik kısıtı koymadan telefonu çocuğuna veren anne babada mıdır?
    Şikayetvar da şunu okumuştum. Dijital tv servislerine abone bir kişi, +18 kanalları çocuğunun bulduğunu ve bunlara neden şifre koymadıklarını sormuş. Kurum ise bu tarz profil kısıtlamalarının kullanıcılar tarafından ayarlar menüsünden yapıldığını söylemiş. Birkaç ay sonra tüketici heyeti kararı ile ilgili kişi aboneliği cezasız sonlandırmış. Tüketici heyeti güzel bir şey hepimize lazım. Ancak bu forumda da konuşuyoruz ki her zaman doğru kararlar verilmiyor. Kullanıcı genel profil şeklinde ayarladı ve kanalları kısıtlamadı ise burada işletmecinin suçu nedir?
    Yine dediğim gibi ben kimseyi hedef almıyorum. Sadece sizin durumunuz bana bazı şeyleri anımsattı.
    Son olarak, pop up ile bir şeylere abone edilmesi çok yanlış bir şey ve umarım en kısa sürede bunu kaldırırlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.