Şimdi Ara

Vodafone mu Millenicom mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • biradam0000 B kullanıcısına yanıt
    Kotasıza ilk geçildiğinde 100 Mb sınırsız pakete 400 lira gibi fiyatlar çekiyorlardı. Turknet gibi firmalar sayesinde düştü bu fiyatlar. Kızsak da yine bu firmalar sayesinde insan gibi hizmet alıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 28 Haziran 2020; 15:23:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Haaaa evt bizim peder az daha 4 mbps ye 80 TL verecekti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence bölgenizdeki VDF kullanıcılarıyla görüşerek karar verin.

    10 Marttan beri VDF hizmeti bölgemde rezalet. MH tamamen ilgisiz ve bilgisiz. Firma üç maymunu oynuyor.

    Eğer benzer sorunları yaşayan bir bölgedeyseniz, kafayı yiyebilirsiniz. Bence komşularınızla görüşün hatta imkanınız olursa onların bağlantısıyla ping, loss vb testler yapın.

    Aksi halde uçuruma da gidiyor olabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 2 yıl vodafone kullanmıştım. Bugüne kadar kullandığım en sorunsuz firmaydı. 2 yıl sürem dolunca askere giderken iptal ettirmiştim. 2 yıl boyunca müşteri hizmetlerini aradığımı hatırlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selocanq

    Şimdi hocam müşterinin müşterisi olmaz kısmı şöyle.
    Bu ttnet bi alavere dalavere ile bu işi bilerek savsakliyor ki ttnet e olan bağlılık artsın gibi düşünüyorum artik ben.memleketteki evi turknet bağlamak istedim 1 ay sabrettik biz açtık interneti diyor bende dsl kırmızı. Ara yaz uğraş yok kaç kere tt den geldiler baktık bisey yok abi diyorlar. Pes edip tt ye başvurdum başvurduktan 1 saat sonra geldiler modemi kurdular internet açıldı bu olaydan 1 saat daha sonra turknet e geçiş işlemi yaptım aynı gün akşamı turknet oldu hatt im ve internet gayet iyi.
    Eee şimdi ben bunu nasıl iyi niyetli düşüneyim. Burda bir üç kağıt ali cengiz oyunu dönüyor belli.
    Turknet in bize karşı tek sorumluluğu tarife ve fiyat. Bu kadar. Oluşturulan kullanıcı adı şifre bile ttnet ten geliyordur eminim yani ttnet turknet e yada diğerlerine üyelik satıyor gibi düşün olayı. O yüzden evet ttnet ile daha hızlı çözüm e ulaşmak mümkün oluyor ama iki katı fiyat veya 3 te 1 hız alarak.
    Zaten bu bu zımbırtı da burda kopuyor.

    Eve fiber gelince seçeneklere baktım 12 mbit tt alaçam yada 35 milleni fiyat aynı. Abi burda şimdi bu ikisi bir seçenek değil ki. Biri diğerinin 3 katı hız.

    O yüzden ben artik bu kafadayım en ucuz en hızlı hangisi ise geçiyorum tahattut olmayan paketlerde kafam rahat ediyor.
    Tekrardan rahatsız edeceğim sizi, kusura bakmayın.

    Bugün hızlı bir şekilde Millenicom'a geçişim gerçekleşti. Turknet, hizmetiniz iptal edildi diye SMS'le bilgilendirdi. Hala uygulamalarına girebiliyorum, hizmetlerim kısmı boş görünüyor.

    Millenicom önce telefon taşındı diye SMS gönderdi. Daha sonra Internet hizmetiniz kullanıma hazırdır, kullanıcı adı şifreniz budur diye SMS geldi. Ve sonuç ne derseniz, ben halen İnternete bağlanamıyorum. Millenicom'un müşteri hizmetlerini aradım, bizde zaten İnternetiniz aktif görünmüyor, yarın da deneyin olmazsa arayın dediler.

    Sizde böyle bir durum oldu mu? Gerçi anladığım kadarıyla siz modem/kurulum satın aldınız, taşıma değil yeni hat açtınız. Bir umut müşteri hizmetleri doğru bilgi vermiş olsun, yarın artık şu kabus bitsin istiyorum. Siz kullanıcı adı şifre SMS ile gelince direk kullanmaya başladınız değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Bende bağlantı yapıldı modem de internet kırmızı yazıyordu. Bir iki saat sonra kendiliğinden geldi. Bende bu zaman aralığında aradım milleni yi bana hemen iletiyorum gerekli birime dedi. Yaklaşık bir saat sonra falan geldi internet.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selocanq S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, siz Millenicom ya da Turknet müşteri hizmetlerinden daha hızlı ve net yanıt veriyorsunuz

    Kullanıcı adı şifreyi SMS’le alalı 3 saat olmuş. 48 saat içinde aktif olur diyorlar, 24 saatleri kaldı o sürenin de bitmesine. Umudum yok ya bekleyelim bakalım...
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Hocam sizinki geçiş olduğu için olabilir iki taraflı bir is var bende direk açılacaktı. O yüzden açılır sıkıntı olmaz diye düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selocanq

    Şimdi hocam müşterinin müşterisi olmaz kısmı şöyle.
    Bu ttnet bi alavere dalavere ile bu işi bilerek savsakliyor ki ttnet e olan bağlılık artsın gibi düşünüyorum artik ben.memleketteki evi turknet bağlamak istedim 1 ay sabrettik biz açtık interneti diyor bende dsl kırmızı. Ara yaz uğraş yok kaç kere tt den geldiler baktık bisey yok abi diyorlar. Pes edip tt ye başvurdum başvurduktan 1 saat sonra geldiler modemi kurdular internet açıldı bu olaydan 1 saat daha sonra turknet e geçiş işlemi yaptım aynı gün akşamı turknet oldu hatt im ve internet gayet iyi.
    Eee şimdi ben bunu nasıl iyi niyetli düşüneyim. Burda bir üç kağıt ali cengiz oyunu dönüyor belli.
    Turknet in bize karşı tek sorumluluğu tarife ve fiyat. Bu kadar. Oluşturulan kullanıcı adı şifre bile ttnet ten geliyordur eminim yani ttnet turknet e yada diğerlerine üyelik satıyor gibi düşün olayı. O yüzden evet ttnet ile daha hızlı çözüm e ulaşmak mümkün oluyor ama iki katı fiyat veya 3 te 1 hız alarak.
    Zaten bu bu zımbırtı da burda kopuyor.

    Eve fiber gelince seçeneklere baktım 12 mbit tt alaçam yada 35 milleni fiyat aynı. Abi burda şimdi bu ikisi bir seçenek değil ki. Biri diğerinin 3 katı hız.

    O yüzden ben artik bu kafadayım en ucuz en hızlı hangisi ise geçiyorum tahattut olmayan paketlerde kafam rahat ediyor.
    Tekrar selamlar, size son bir sorum olacak. TT’a geçtim,1 aydır çalışmayan internet 1 saate açıldı, ondan 1 saat sonra da Turknet’e geçtim yazmışsınız.

    O zamanlar TT’da taahhüt yok muydu, nasıl yaptınız?

    Tahmin edebileceğiniz üzere 13. günü de bağlantısız geçiriyorum. Haftaya çözülmezse Millenicom’a da iptal için başvuracağım. TT’a geçeceğim mecburen çünkü bulunduğum binada Kablonet altyapısı yok, Millenicom müşteri hizmetlerinden konuştuğum kişi Superonline altyapısı da olmadığını söyledi. Neyse, özetle TT’a geçersem kimse birbirini suçlayamayacak, sorunumu çözmek zorunda kalacaklar.

    Aklım almıyor gerçekten. 90’lı yıllarda dial-up zamanlarından beri internet kullanıcısıyım. İlk kez 2 hafta sorun oldu ve çözülemedi. Daha önce yaşadığım sorunların 2. güne bile sarktığını hatırlamam. Öyle bir noktaya geldim ki modemi resetleyip çalıştığını görsem büyük ihtimal inanmam, tekrar kurulum yaparım bir hata var diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 2 Temmuz 2020; 12:8:37 >




  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Valla hocam birşey diyemiyorum bu durumu milleni ye iletin yoksa iptal edeceğim vs diye.
    Tt ye geçerken tahattutsuz geçmiştim tabi,normalin 3 katı fiyat istedi ilk ay bi bakayım diye böyle yaptım zaten o bağlanınca turknet e geçiş kolay oldu o ayin faturasini ödedim. Düşüncem şuydu ttnet 90 tl isterken turknet 75 tl idi. O yüzden zaten iki üç ayda bu farkı telafi eder diye düşündüm. Ama nasıl oluyor da bu kadar uzun sürüyor anlamadım sizin işleminiz. Halbuki bende 3-4 saatte herşey ok idi. Terslik nereden kaynaklanıyor bilemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selocanq S kullanıcısına yanıt
    Bugün Millenicom müşteri hizmetleriyle görüştüm. Turknet henüz iptal başvurunuz için onay vermediği için geçişi gerçekleştiremiyoruz dediler. İşin ilginç tarafı Turknet uygulamasına girebiliyorum, hizmetlerim boş görünüyor. Ama halen modem şifresi kısmında kullanıcı adı/şifre bilgileri var. Telefonun iptal olduğu bilgisi geldi ve Millenicom uygulamasında hizmetlerimde telefon görünüyor sadece. Yani ya pislik yapıyorlar ya da korona sebebiyle işler yavaş işliyor En azından ben öyle olduğuna inanmak istiyorum. Umarım yarına bu iş hallolur yoksa araya yine hafta sonu girecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapın fiberse millenicom'a hiç bulaşma bir ayda internet bağlayamadılar.
  • Valla bir yakınım Vodafone'de çalışıyor, harıl harıl müşterileri arıyorlar, bir sıkıntınız var mı diye. Bu işler şansa kalıyor millenicom ve türknet gibi iss'lerde ama vodafone en azından daha kurumsal yardımcı olmaları daha olası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Valla hocam inanırım çünkü dediğim gibi milleni benim fiber bağlantımı 4 saatte yaptı bağlantı modem artı internetin açılması. Herkes birşey diyor. Olaylar nereye bağlı bizde anlayamıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Valla hocam inanırım çünkü dediğim gibi milleni benim fiber bağlantımı 4 saatte yaptı bağlantı modem artı internetin açılması. Herkes birşey diyor. Olaylar nereye bağlı bizde anlayamıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Valla hocam inanırım çünkü dediğim gibi milleni benim fiber bağlantımı 4 saatte yaptı bağlantı modem artı internetin açılması. Herkes birşey diyor. Olaylar nereye bağlı bizde anlayamıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • selocanq S kullanıcısına yanıt
    Elin oğlu fantezi olsun diye uzaya araba gönderiyor ben 17 gündür(haftasonunu da saydım, bugün de çözülmeyecek belli oldu) internete bağlanmaya çalışıyorum

    Nasıl bir belaya çattık lan biz böyle
  • Vodafone fiber kullanıcısıyım. İlk başlarda iyiydi ama şimdi pişmanım. Diğer firma hakkında bilgim yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Önce SOL, sonra VDF abonesi oldum. Pandemi lafından beri internet leş ki ne leş.

    SOL mü, Millenicom mu, diğer ISS'ler mi derken, tekrar SOL'e geçtim bugün.

    Aynı kabloya, farklı modem taktılar işin doğası gereği. VDF nerede, SOL nerede... Hiç bir sorun kalmadı.

    SOL personelleri şunu söylediler, VDF yurtdışı DNS kullanıyormuş bu nedenle sorun yaşanıyormuş. Bence VDF'dan uzak durun, altyapı SOL varsa eğer SOL'den devam edin.

    2 kere abone oldum, sorun yaşamadım. Fiyat nedeniyle VDF'a geçmiştim.
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Valla hocam ne desem boş :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.