Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Hiz. Arama Ücreti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
18.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Vodafone hattından 4440542 Müşteri Hiz. Aramanın ücreti ne kadar? Bilen var mı?



  • Bu başlığı açmadan önce gerekli incelemeyi yaptınız mı ?


    Vodafone'un kendi sitesinde bu bilgi mevcut;

    http://www.vodafone.com.tr/MusteriHizmetleri/4440542.php



    * MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    Talep ve şikayetlerinizi bildirmek için tüm telefonlardan 444 0 542'yi, Vodafone hatlı cep telefonlarınızdan 7000'i, yurt dışından +905424440542'yi arayabilirsiniz.
    Faks Numaramız: 0212 448 75 85 (yurt dışından: 00902124487585 )

    Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama tarifesi:
    Faturalı Hatlar için : KDV dahil, ÖİV hariç 0,071 YTL/dk
    Ön Ödemeli Hatlar için : 71 sn/kontör



    Lütfen önce araştıralım ;)

    Saygılar




  • Sitesine baktım ama gözümden kaçmış . Yardımın için teşekkürler !
  • Önemli değil umarım yardımcı olabilmişimdir ;)

    saygılar
  • Sen Vodafone'nin yetkili site temsilcisimisin ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DeVil_BoZZo

    Sen Vodafone'nin yetkili site temsilcisimisin ?

    yetkili arama ücreti temsilcisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarLord_52 -- 29 Mayıs 2007; 11:56:30 >
  • musterı hızmetlerı bıle parayla turkcell de bı kere arıyon ne kadar konsursan konus 1kontor mu ne gıdıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bukay

    musterı hızmetlerı bıle parayla turkcell de bı kere arıyon ne kadar konsursan konus 1kontor mu ne gıdıyor


    Bu konuda sana kesinlikle katılıyorum. Müşter hizmetleri nedir bir nevi teknik servis. Ama Vodafone bundan para kazanmaya çalışıyor. Ayıp bir şey. Bu lokantada ekmek için ayrı ücret talep etmek gibi bir şey.
  • Bu uygulama telsimden süre gelen bir uygulama çağrı merkezi servis seviyesi yetersizliği sebebiyle standart ücret yerine bu ücreti getirdiler tüm alt yapı ile birlikte bu teknik sorunu da giderdikten sonra standart olacak arkadaşlar ücreti bencede çok saçma ayrıca lütfen bu şikayetlerinizi resmi internet sitesine bildiriniz çünkü çok etkili oluyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mirage616

    Bu uygulama telsimden süre gelen bir uygulama çağrı merkezi servis seviyesi yetersizliği sebebiyle standart ücret yerine bu ücreti getirdiler tüm alt yapı ile birlikte bu teknik sorunu da giderdikten sonra standart olacak arkadaşlar ücreti bencede çok saçma ayrıca lütfen bu şikayetlerinizi resmi internet sitesine bildiriniz çünkü çok etkili oluyor



    bence hiç saçma değil zamanınında çalıştım ben bi şirketin müşteri hizmetlerinde insanlar neler için arıyor aklınız almaz... çok güzel bence umarım hepsi dakikaya bağlı ücretlendirme yaparlar.
  • galiba artık dakikası 2 kontör oldu çünkü aradığım zaman uyarıyor telefon çalmadan önce

    hepten kazık yaptı bu vofadone bu işi eskiden gene daha iyidi 71 saniyesi 1 kontördü şimdi dakikası 2 kontör oldu

    biz sabit bi fiyat beklerken bunlar gene dakika bazlı yüksek ücrete geçti
  • Bilgi için teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Vodafone TR

    galiba artık dakikası 2 kontör oldu çünkü aradığım zaman uyarıyor telefon çalmadan önce

    hepten kazık yaptı bu vofadone bu işi eskiden gene daha iyidi 71 saniyesi 1 kontördü şimdi dakikası 2 kontör oldu

    biz sabit bi fiyat beklerken bunlar gene dakika bazlı yüksek ücrete geçti


    Hayır böyle birşey yok müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşım var ve böyle bir değişiklik henüz olmadı hala 71 sn/1 kontör
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.