Merhabalar. Yaklaşık 2 ay önce babamların evine vodafone net çalışanı bir eleman gelerek mevcut internetinizi bırakın bize geçin 500 TL'ye kadar olan cayma bedelini ödeyelim demiş.Babam da ben cayma bedeli ile falan uğraşamam benim oğlanla halledin demiş. O arada evde kardeşim de olduğundan biz bu genç adamla işi hallederiz abi tamam, sen yorulma, aboneliği onun üstüne yapalım demiş. Babam da eee onun üstüne yaparsak cayma bedelinde sıkıntı olur mu diye sormuş. O çakal da yok soyad aynı, adres aynı sıkıntı olmaz demiş ve sözleşmeyi imzalamışlar. Yaklaşık 2 haftadır birçok mail attık, müşteri hizmetleri ile görüştük ama sonuç nafile. Yattılar 370 liranın üstüne. Şimdi de diyorlarki önceki hat sahibi ile yeni hat sahibi farklı kişiler. Dolayısıyla ödeme falan yapılmaz. Yani adamlar kılıfı hazırlamış. Siz siz olun uzak durun gençler. Gül gibi Turkcell Superonline'nın kıymetini bilemedik...
Valla Superonline da aynı. Sanırım kapınıza gelen çalışan özel servisten geliyor. Hat annemin olduğu için Superaonline özel numaradan aramışlardı. Tarifenizin yeni yılda fiyatı yükselecek diye 25 mbps interneti 10 mbps ve daha pahalıya yaptılar. Annem kabul ediyorum dediği için yasal işlem de başlatamadık. Oyun oynamayan bir firma yok yani
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
ordan şikayet oluşturdum hocam. bakalım sonuç ne olacak?
FlightClub
kullanıcısına yanıt
Öyle maalesef.
taha akanT
kullanıcısına yanıt
Takip edin süreci lütfen.
Mh size yanlış bilgi vermiş. Saha ekibindeki arkadaşın dediği gibi, soyisim ve adres tutuyorsa ceza bedeli karşılanır.
Tekrar merhabalar. Konuyu Tüketici Hakem Heyetine taşıdık ve bizi haklı buldular. Vodafone arayarak bedelin karşılanacağını söyledi. Faturalardan mahsuplaşma başladı. Yardımlarınız için hepinize teşekkürler. Ayrıca şikayetvar baya etkili oluyor arkadaşlar, haberiniz olsun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme