Vodafone net cgn ip sorunu ( nat hatası )
-
-
Aynı sorunu 1 aya yakındır ben de yaşıyorum. Online oyunlarda ve sohbete bağlanmada sorun oluyor hep. Defalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm. Her defasında sorunu aktardım çözülmedi. Teknik ekibe ilettiklerini size dönüş yapacaklarını söylüyorlar ama daha dönen olmadı. -
İki haftalık xbox sahibiyim aldığımdan beri bende her yolu denedim falat çözüm bulamadım. Bu arada ben de vodafone net kullanıcısıyım çözüm bulduğunda bildirirsen çok sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum çözümü yok cgn ip havuzuna aldıkları için port açsam bile geçerli olmayacak ben şuanlık mobil veriden oynuyorum mobil veride nat türü düzeliyor ve güzel oluyor internet sağlayıcımı değiştiricem ben vodafone kullanan çoğu kişi aynı sorunu yaşıyormuş superonline falan geçebilirim.quote:
Orijinalden alıntı: Mandalena
İki haftalık xbox sahibiyim aldığımdan beri bende her yolu denedim falat çözüm bulamadım. Bu arada ben de vodafone net kullanıcısıyım çözüm bulduğunda bildirirsen çok sevinirim -
dostum ben internet sağlayıcımı değiştireceğim mobil veriyle oynarken hiçbir sıkıntı yaşamıyorum superonline veya millenicoma falan geçeceğim.quote:
Orijinalden alıntı: dynamic09
Aynı sorunu 1 aya yakındır ben de yaşıyorum. Online oyunlarda ve sohbete bağlanmada sorun oluyor hep. Defalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm. Her defasında sorunu aktardım çözülmedi. Teknik ekibe ilettiklerini size dönüş yapacaklarını söylüyorlar ama daha dönen olmadı. -
Arkadaşlar merhaba, bahsettiğiniz sorun ile alakalı yaklaşık 2 ay vodafone mh ile mücadele ettim. Btk üzerinden şikayetler yazdım. En az 20-30 kişi ile de saatlerce telefon görüşmesi yaptım.
Çözüm şu, vodafone’u arayıp online oyunlarda sorun yaşadığınızı, nat ayarlarınızın kapalı olduğunu, 188’li ıp bloğuna geçmek istediğinizi, modem arayüzünde yer alan ıp adresiniz ile dış ıp adresinizin farklı olduğunu bildirerek arıza kaydı açtırın. Aynı şekilde BTK ve jetfatura.com üzerinden de şikayet olarak bu bilgileri yazın ve bekleyin. Ara ara vodafone mh ile görüşüp durumu sorgulayın.
Size cevap olarak, hattınız kontrol edildi ve sorun yok, çözüm için statik ıp satın almalısınız diyeceklerdir. Ancak statik ıp alsanızda sorun devam edecek. O yüzden sakın statik ıp satın almayın. Sabırla yukarıda bahsettiğim şekilde şikayet bildirmeye devam edin.
100’lü ıp bloğundan çıkıp 188’li bloğa alınmadığınız sürece bu sorunu yaşamaya devam edeceksiniz. Ben 2 ay sonunda sonuç aldım. Ip adresim 188’li blokta ve sorunsuz kullanmaya devam ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 21 Nisan 2020; 9:22:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Taahhütü devam etmekte hala. Mobil veriden oynuyorum ben de ama ev interneti gibi içim rahat olmuyo. Lanet olsun şu vodafoneya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Bana hala sabit ip satma derdinler. Lanet olsun şu vodafonea geçtiğim güne
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok teşekkürler hocam bunu yapmaya çalışacağımquote:
Orijinalden alıntı: BeyazBüyü
Arkadaşlar merhaba, bahsettiğiniz sorun ile alakalı yaklaşık 2 ay vodafone mh ile mücadele ettim. Btk üzerinden şikayetler yazdım. En az 20-30 kişi ile de saatlerce telefon görüşmesi yaptım.
Çözüm şu, vodafone’u arayıp online oyunlarda sorun yaşadığınızı, nat ayarlarınızın kapalı olduğunu, 188’li ıp bloğuna geçmek istediğinizi, modem arayüzünde yer alan ıp adresiniz ile dış ıp adresinizin farklı olduğunu bildirerek arıza kaydı açtırın. Aynı şekilde BTK ve jetfatura.com üzerinden de şikayet olarak bu bilgileri yazın ve bekleyin. Ara ara vodafone mh ile görüşüp durumu sorgulayın.
Size cevap olarak, hattınız kontrol edildi ve sorun yok, çözüm için statik ıp satın almalısınız diyeceklerdir. Ancak statik ıp alsanızda sorun devam edecek. O yüzden sakın statik ıp satın almayın. Sabırla yukarıda bahsettiğim şekilde şikayet bildirmeye devam edin.
100’lü ıp bloğundan çıkıp 188’li bloğa alınmadığınız sürece bu sorunu yaşamaya devam edeceksiniz. Ben 2 ay sonunda sonuç aldım. Ip adresim 188’li blokta ve sorunsuz kullanmaya devam ediyorum.
-
Bende de var bu sorun, VodafoneNet ile multiplayerda arada sıkıntı çıkıyor, oyun lobisine ya giriyor ya da girdikten sonra dakikalarca bekleyip otomatik olarak ana menüye atıyor. Telefon hattım da Vodafone ve mobil datadan giriyorum sıkıntı çıkmıyor. Multiplayer oyunlar onlarca MB veri tüketmez arkadaşlar bu şekilde oynayın sorununuz çözülene kadar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aynı şekilde bende böyle yapıyorum hocam fakat forza gibi oyunlar deli gibi mb yiyor maalesef :(quote:
Orijinalden alıntı: Artizt
Bende de var bu sorun, VodafoneNet ile multiplayerda arada sıkıntı çıkıyor, oyun lobisine ya giriyor ya da girdikten sonra dakikalarca bekleyip otomatik olarak ana menüye atıyor. Telefon hattım da Vodafone ve mobil datadan giriyorum sıkıntı çıkmıyor. Multiplayer oyunlar onlarca MB veri tüketmez arkadaşlar bu şekilde oynayın sorununuz çözülene kadar -
Forzayı denemedim hiç. Modem üzerinden bu sorun hiç çözülemiyor mu? Sadece IP kaynaklı bir sorun mu?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
ip kaynaklı hocam ip havuzuna alınca port falan işlemiyor maalesefquote:
Orijinalden alıntı: Artizt
Forzayı denemedim hiç. Modem üzerinden bu sorun hiç çözülemiyor mu? Sadece IP kaynaklı bir sorun mu? -
10 aylık vodafonenet fiber üyesiyim.quote:
Orijinalden alıntı: Mandalena
Müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Bana hala sabit ip satma derdinler. Lanet olsun şu vodafonea geçtiğim güne
Modem arayüzünde yer alan IP adresiniz ilehttp://www.ipadresimne.com/ bu site üzerinde görünen IP adresinizin aynı olması gerekiyor. Siz bunu vodafone mh'ne bildirince cevap olarak sizin dinamik IP kullandığınızı ve statik IP almanız gerektiğini söylerler. Sakın statik IP almayın, sorun bununla alakalı olmadığı gibi çözümü de bu değil.
Statik IP talep ettiniz diyelim, sırf bu işlem için 3-4 gün bekletiyorlar, çoğunlukla da tanımladıkları IP'ler çalışmıyor. Bizzat yaşadım bu durumu. Şikayetvar.com'da bununla alakalı binlerce şikayet var.
İki çözüm var;
1. IP havuzunun değiştirilmesi. Yani hattınızı 100'lü bloktan 188'e yada farklı bir bloğa almaları gerekiyor.
2.Hattınızı CGN NAT havuzundan çıkartacaklar.
Aksi durumlarda sorun devam edecektir.
-
Arayıp bunu dile getirdiğimde hep aynı cevap statik ip. Geçen arkadaşım bu yollarla çözmüş dedim. Bana üç dört kez arkadaşınızdan yardım alın dediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2 ay uğraştım, en az 20-25 kişi ile görüştüm diyebilirim. Israrla arayıp şikayet kaydı bırakmaya devam edin. BTK üzerinden de şikayet yazın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar, bilgiler için teşekkür ederim. Sanırım benim de cgn sorunum oluştu. Emin olunca sizin izlediğiniz yöntemi deneyeceğim.
bu noktada çok bilmediğimden bu karşılaştırma için yardımınıza ihtiyacım var. Whatismyip adresinden çıkış ip mi buluyorum. Modem arayüzüne atanmış ip yi nereden öğrenebilirim? Arayüze girince nerede yazmaktadır? WAN_internet kısmında yazan ip adresi midir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: eimen97Selamlar, bilgiler için teşekkür ederim. Sanırım benim de cgn sorunum oluştu. Emin olunca sizin izlediğiniz yöntemi deneyeceğim.
bu noktada çok bilmediğimden bu karşılaştırma için yardımınıza ihtiyacım var. Whatismyip adresinden çıkış ip mi buluyorum. Modem arayüzüne atanmış ip yi nereden öğrenebilirim? Arayüze girince nerede yazmaktadır? WAN_internet kısmında yazan ip adresi midir?
Wan durumu altında yazan ıp adresi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X