5 Mart'ta bağlanan VDSL 50 Mbps internet altyapım olmadığı gerekçesiyle iptal edildi... Şaka gibi değil mi? Olmayan altyapıyı bana verip üstüne üstlük iptal ve modem iadesi için benim zamanımı çalan bu servis sağlayıcısını her yere şikayet edeceğim. Sakın kullanmayın hele ki altyapınız bunu destekliyor gelin verelim derlerse sakın almayın arkadaşlar!
Ayrıca daha iptal işlemi gerçekleşmeden internetimi de kestiler daha modemi bile götürmedim
5 Mart'ta bağlanan VDSL 50 Mbps internet altyapım olmadığı gerekçesiyle iptal edildi... Şaka gibi değil mi? Olmayan altyapıyı bana verip üstüne üstlük iptal ve modem iadesi için benim zamanımı çaldı. Henüz iptal talebi oluşturulmadan internetim de kesildi. İptal talebini oluşturdum ve onaylanması için zaman gerekliymiş iptal onaylandığında mesaj gelecekmiş bu süre içerisinde internetimin kesintisiz devam etmesi gerekmiyor mu olan internetimi de kapattılar... Bu konuyla ilgili dava açsam kazanır mıyım?
sıfırdan abonelik mi yaptın yoksa taşıma mı?
quote:
Orijinalden alıntı: mcrew
sıfırdan abonelik mi yaptın yoksa taşıma mı?
Yok 2 yıldır aynı evimde vodafone net kullanıcısıydım 16 mbps kullanıyordum beni aradılar 50 verelim vdsl olarak tamam dedim 6 gün sonra yaşananlar bunlar az önce de elektronik şekilde iptal talebi oluşturdum iptal takip no verdi birde şimdi aradım müşteri hizmetlerini sorgulamak için kadın oluşturulmamış iptal talebi diyor çıldıracağım
Ahmetoviko
kullanıcısına yanıt
50 mbps vdsl verelim dediler. Tamam dedin. Muhtemelen port sorunu oldu. Tekrar eski paketine çeviremiyorlar mı?
bir anda neden iptal etmek istediler hali hazırdaki internetini anlamadım
Ben yoksa eğer iptal edilsin dmeiştim onlar da hiç eski aboneliğinizi yenileyelim demediler vdsl desteklemiyormuş dediler iptal edelim dediler de az önce bayiiden dijital olarak kimlikli imzalı talep oluşturduk takip no verdi adam şimdi aradım sormak için böyle bir talep yok dedi bunlar alay mı ediyorlar anlamadım ki... Madem port sorunu var neden verdiler yani port sorunu da değil bence tamamen olmayan port olmayan altyapı port olmasa bekleyin port açalım derlerdi
ayrıca sözde iptal oluşmamış fakat internetimi de kestiler bunu söylediğimde internetiniz var gözüküyor arıza kaydınıza ekledim dediler daha iptal gerçekleşmeden sinyalimi bozdular interneti kestiler
Ahmetoviko
kullanıcısına yanıt
dsl alt yapısı Türk Telekom'un elinde.
Türk Telekom'da nedense sağlayıcılara bazen güncel bilgi veremiyor. Koca şirket kendi alt yapısından habersiz. Port takibi yapmaktan aciz.
Senin adresinde sistemde vdsl alt yapısı gözüktüğü için öyle bir teklif yapmışlar. Sen de kabul etmişsin. Onun sonrasında vodafone vdsl geçiş talebinde bulunmuş. Bu sefer de pardon sistem güncel değil. O lokasyon vdsl desteklemiyor demişler.
Adsl bağlantısını geri getirmeleri lazım. En azından onu talep et. Vodafone internetini iptal etme. Port sorunu varsa başka sağlayıcıya da geçemeyebilirsin.
Valla ben onu bunu bilmem ben suçluymuşum gibi davranmasınlar o aman vodafonede gidecekti önce port olup olmadığını öğrenecek sonra gelip modem vesaire bağlayacaktı onlarda da hata var internetimi de kestiler şu an tam bir muamma içerisindeyim karman çorman bir şey haline geldi ne talep edersem edeyim şu anda bir karmaşıklık var son ana kadar altyapınız var dediler zaten problem var diyorlar ama ne problemi olduğunu benimle paylaşmıyorlardı oyaladılar son ana kadar anlamadım gitti yazık günah... Bayiiye tekrar gittim bana iptal talebi oluşturduk biyometrik işlem olarak görebilirsiniz onlar zaten size dönüş yapacak dediler şimdi ne yapayım tekrar arayıp iptal yerine mağduriyetimi giderin mi diyeyim valla yıldım isyan ettim ya nesi zor bunun bu kadar
TT'sinden vodafonesine alayı sorumsuz berbat bir altyapı olduğu için de kimse ilgilenmiyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme