Şimdi Ara

Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Güncelleme: Sorun dün itibarıyla çözülmüştür.
    Ekip direkteki sorunu gidermiştir. Hayırlı olsundur :)
    Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)
    Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)
    Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)
    Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)
    Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)

    Merhabalar. 3 yıl önceyi saymazsak konu açma tecrübem yok. Hatam olursa bildirebilirsiniz.
    Konuya gelirsek, 2 ay önce Vodafone Net'e 16 Mbps VDSL internet için başvurdum. 1 hafta sonra gelen aramada "Altyapınız olmadığından internet başvurunuzu tamamlayamıyoruz" gibisinden açıklama yapıldı. Altyapı sorgulamasında birde ne göreyim? Altyapınız bulunmamaktadır diyor. Oturduğumuz apartman giriş + 2 katlı. Her kata vdsl kablosu gidiyor. Yazlık olarak kullanıyorlar. Başvuru yaparken No: 24 Daire 1 (1.kat) olarak başvuru yaptım. Nedenini soracak olursanız, dairemiz 24/A olarak geçiyor. Daireye kablo gelmesine rağmen altyapı görünmüyor. Magnet kullanıyoruz. 12Mbps internete 800tl/ay vermek istemezsiniz değil mi? 1 ay sonra yanlış adres vererek (türk telekom bayisinde) başvurdum. Ekip geldi. Başta yanlış adres verirseniz iptal olur dediler. Gelen Vdsl kablosunu bozuk diye kestiler. Aradan 1 ay geçti. TT Trabzon müdürlüğüne gittim. Ne zaman yapılacak bu vdsl kablosu diye sordum. 1. Kata göndermişlerdi. Burası mevcut müşteriler için dediler. Giriş katına inip bir daha sıra aldım. Bu sefer üst kata (çözüm masası) gönderdiler. Sinirlenerek ayrıldım. Bu durumda ne yapmam lazım?
    Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)
    Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salih4187 -- 23 Ekim 2024; 13:26:29 >







  • Telefonumun şarjı azaldığı için akşam eve gidince eksik detayları eklerim.

  • Hocam sinirlenerek ayrıldım demişsiniz ama asıl bilgiyi erişim planlama verecekti.


    Bu arada altyapı olmaması sadece bina ile ilgili bir konu değil. Saha dolabında da yer olmayabilir, başka bir arıza veya problem olabilir. Bununla ilgili en net bilgiyi müdürlükteki erişim planlama biriminden öğrenebilirsiniz.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan da adresiniz ile kayıt açabilirsiniz port talebi ile ilgili

  • Vodafone Net & Türk Telekom Altyapı Rezilliği (Çözüldü)

    Dün şikayet ile ilgili bu mesaj geldi. Önceden şikayette bulunmuştum.

  • salih4187 S kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğin müdürlüğe yolun düşerse gidip erişim planlama ile görüş hocam senin problem saha dolabındaki portlarla ilgili gibi duruyor. Yeterli port yoksa aboneliğe izin vermez sistem. Bu konuda seni en iyi onlar aydınlatabilirler hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Sağolun
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bu arada etrafımız fiberli site dolu. Umarım dediğiniz gibi çıkar.
  • salih4187 S kullanıcısına yanıt

    Sizin ev müstakil ise bağlantınız bir saha dolabından geliyor olabilir yani fiberli sitelere bağlı değilsinizdir muhtemelen. Bu fotoğrafını eklediğiniz ankastre kutusunun bağlı olduğu bir saha dolabı olur Telekom a ait. İşte orada yeterli sayıda port olmadığında abonelik talepleri reddedilebiliyor. Tabi biz farazi konuşuyoruz hocam sana net bilgiyi üstte paylaştığım gibi müdürlüğündeki erişim planlama verebilir. Adresini verirsin onlara bakarlar sıkıntıyı sana söylerler.

  • Konu güncellendi
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam hat değerlerini kontrol eder misiniz? Ekip 16 Mbps'e düşürün, kopmalar olacak dedi. Şu an ara sıra kopma oluyor. Sizce düşürmek mantıklı mı?
  • salih4187 S kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    Değerlerin sınırda hocam

    Bu sebeple eğer hatta dalgalanma var ise kopar evet



    Hızı 16 yaparsan eğer hat değerlerini bir süre takip et hocam

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Gece gece rahatsız ettim hocam kusura bakma
  • salih4187 S kullanıcısına yanıt

    Estağfurullah hocam olur mu öyle şey :)

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.