< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karasahinemre -- 29 Kasım 2020; 12:51:20 > |
Vodafone Red Tarifeleri Ve Pass Özellikleri// (49. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: karasahinemre
%100 katılıyorum. Hattı taşırken verdiği sözlerin hepsi uçtu kaldı. Bizde sürekli şifre olur siz hiç merak etmeyin 2-4 hafta içerisinde Koç ailem şifresini kullanacağız diye geçişi yaptık. Şimdiyse şifre yok vs. ile oyalanıyoruz. Hattı taşıdıktan sonrası için verilen sözlerin tutarlılığı yok. Geçiş yapmayı düşünen arkadaşlar bunu göz önünde bulundursun lütfen.şifre yok cevabını alabiliyorsan şükret yine hocam. bize o cevabı almak bile kısmet olmadı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Katıldıgınız konu nedir cidden hocam bana yapmadıgım veya tutmadıgım bir söz söylermisiniz yav yapmayın arkadaşlar görende duyanda cebinizden paranızı çaldım sanıcak size yardım etmemi istersiniz ama ben sizden birley istedigim de neden yardım edemiyorsunuz
Örnegin sizinle beraber cevrenizde veya ailenizden hattını taşımak isteyen varmı bana yönlendirin işte dh de hattınızla alakalı taşındıktan sonra yorum yapın
Bırakın Allah aşkına burda herkede söyledim hattınız taşındımı oda son zamanlarda olan birsey ondan öncesi yoktu bu durum 2 fatura ödeyin daha sonra ben şifrenizi tanımlarim dedim
Yazarım buraya daha cok seyde keseri hep karşınızdakıne vurmuycaksınız -
Hocam size watsupptan dönüş yapmadım mı nedenını yazmadım mı
Bunlarin cevabını alıyorsun peki aşagıda ama bana yazmıs neden ona dönüş yapmıyorsun hocam
İşiniz bitene kadar mı oluyor hersey ???? -
Yukarıdaki arkadaş da belirtmiş hat taşımada herhangi bir sorun yok. Fakat hat taşımak için bana telefonda iletmiş olduğunuz sözler tutulmadı. Ben de bunu yazıyorum. Olanı söylüyorum yani.
2 fatura dediniz en başta ben de bunun çok uzun olduğunu ve 2 fatura sonrası için hattımı taşımayacağımı belirtince sonrasında 1 fatura hatta ve hatta 2 hafta sonrası için anlaştık.
2 hafta geçti yazdım. Elimde yok dediniz.
Fatura çıktı yazdım. Elimde yok dediniz.
Şimdi burada tekrar 2 fatura diyorsunuz.
Siz söyleyin neyi yanlış yazdım birlikte düzeltelim.
Ayrıca hat taşıma için attığım mailde de ilgili durumu belirtmiştim dilerseniz onu da bir kontrol edin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karasahinemre -- 30 Kasım 2020; 13:23:32 > -
Hocam 2-4 hafta içeriside tanımlama yapılıcagınınbelirttim 18 ekimde gecisiniz yapmıssınız lakin şifreler ile alakalı sıkıntı oldu süreci uzatmak zorunda kaldım sürekli arayış içerisindeyim bende elimde olan. Bir şeyi neden hemen tanımlayım daha dogrusu elimizde olanı aldılar bu yüzden bizde hemen acıgı kapatmak icin saga sola dadandık ki sizlerin acıgını kapatabilelim diye
He bu sizi belki ilgilendirmez ama ben bana söyledine bakarım diyedebilirsiniz ama bizimde elimizdekiler gidince ortada kaldık he ama derseniz bana bunu maddiyatla çözelim elimden ne geliyorsa hemen yaparım. Whatsuptan yazmaktan ziyada arayın hocam benı niye aramıyorsunuz -
Ben şifreyi bekliyorum hocam dediğim gibi gerekirse 2 fatura dönemi de beklerim. Önemli olan burada sizin yaklaşımınız ve konunun çözüme kavuşması zaten. Konu çözüldüğünde burada da belirtirim hiç şüpheniz olmasın. Yoksa sizden maddi bir beklentim yok, olmayacakta. -
-
Super uyumlu 36 tl taahütüm 6 gün sonra bitiyor 1.5 ay önce red 12. 44 tl den teklif geldi onayladim ancak hala geçmedi. Super uyumlu ikinci yil fiyati ne olur acaba?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tahhütünüzğn tam bitiş tarihini önce net ögrenın ve teklifleri degerlendirin 2 yil da 10 tl gibi bir ücret yansıması olabilir üstü olmaz ve bunla beraber tarifeye ek internet de hediye ediceklerdir promosyon diye -
Teşekkür ederim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ortalık karışmış ben anlamadım. Bana yazdığınızı da anlamadım. Neyse. Ben size 18 Kasım da whatsapp dan mesaj atmışım. Halen görmemişsiniz zaten. Ben de bunun için buradan mesaj attım. Gerisine bakmadım. Ortalık karışmış. Sizin bana tavrınız nedir anlamadım? Veya ben arada kaynadım mı bilemedim!
Edit: Bana herhangi bir yerden, herhangi bir şekilde cevap yazmadınız veya bilgi vermediniz. Durduk yere sizden sitem yiyoruz bir de. Oldukça ilginç :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReJim -- 1 Aralık 2020; 11:37:50 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar bir sorum olacak. Video pass paketi satın aldığımızda telefonu hotspot olarak bilgisayara bağlayıp youtube izlesek kotamızdan düşer mi?
-
Düşer hocam bazı arkadaşlar ben yaptım düşmedi diyor ama yanlış bilgidir internetinizden gider bilginiz olsun -
Aylık video pass paketi faturasız hatlarda olmuyor mu sitede gözüküyor ama almıyor ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vodafone müşteri hizmetleri ile olan yazışmamı sizle paylaşıyor ve değerli yorumlarınızı bekliyorum.Bu durumda kabahatli ben miyim?
Bu arada faturam kesilmiş ve 720lira çekilmiş kartımdan..
Durum şöyledir,açıklamalar da ektedir..
Merhaba..Yıllarca çok memnun bir şekilde Vodafone RED tariflerinizi kullanıyorum.Ailecek ve 72 personeli olan bir okul olarak komple Vodafone'luyuz..8GB ile başlayan RED tarifemi i farklı dönemlerde sizden gelen kampanyalar doğrultusunda tarife değiştirerek önce 10GB sonra 12GB sonra 15GB geçen ay da 18GB olarak yükselttim..Yıllarca RED müşterisi olarak hem ben hem ailem hem tüm personelimiz RED dakikalarını yurt dışını da arayarak sorunsuzca kullanmakta..Geçen ay arandığım zaman 69tl yerine 89tl ödeyerek 15GB yerine 18GB lık bir paket teklif edilince her zamanki gibi kabul ettim. İşlerin karıştığı nokta burda başlıyor. RED tarifelerinin en büyük özelliği yurt dışını ararken ayrı bir ücretlendirilme yapılmaması, bunu yıllarca zaten tecrübe ettik siz de biliyorsunuz.. Müşteri hizmetlerinden aranıp bu ayki kullanımlarım ve güncel faturamın 800tl civarına ulaştığının bilgilendirilmesi yapılınca ŞOK oldum. Şikayet kaydı oluşturmama rağmen hiçbir sonuca ulaşamadım. Bakın,siz de biliyorsunuz ki RED müşterisi olmanın en büyük ayrıcalığı yurt dışını arayabilmek yoksa neden yıllarca RED müşterisi olalım? Bu sabah görüştüğüm müşteri temsilcisi bana bu tarifenin RED'li Müşteri tarifesi olduğunu ve yurtdışını aramanın ücretli olduğunu söyledi. Bunlar VODAFONE gibi büyük bir firmaya yakışmayan ucuz laf oyunları.Vodafone RED ile RED'li müşteri farklı şeyler mi oluyor şimdi? Böyle bir şey olabilir mi? Ben size RED 18 tarifesine geçerken bana gönderdiğiniz SMS i paylaşıyorum,burda yurt dışının ücretli olduğunu belirten bir ibare yok! Kaldı ki RED tarifesinde böyle bir şey söz konusu değil. Eşim,babam ve tüm okul personeli ayda 66.9tl ye RED15 tarifesi ile halen yurt dışını (Yunanistan) kalan kullanım haklarından faydalanarak ve hiçbir ek ücret ödemeden arayabiliyor.
Şimdi size soruyorum.
Beni müşteri hizmetleriniz arayıp 89tl ödeyerek RED18 tarifesine geçip 18GB internet ister misiniz dediği zaman kabul ettim ve başıma gelenleri gördünüz.Bu durumda müşteri olarak benim nasıl bir kabahatim olabilir? Hem 20tl daha fazla fatura ödeyip 800tl gibi bir borcun altına girmiş olmamın bir açıklaması var mıdır?
Size ek olarak hem RED15 olan babama hem bana sizden gelen SMS i paylaşıyorum.Benim RED18 de yurt dışını aramamın ücretli olmasının hiçbir mantığının olmadığı gibi hiçbir açıklaması da yok.
Tez zamanda bu büyük hatanın düzeltilmesini, benim de eskiden olduğu gibi RED15 tarifesine geçişimin sağlanmasını rica ediyorum. Hem ailecek hem kurumsal olarak yıllarca Vodafone'dan memnun kaldık. Lütfen yapılan bu yanlıştan ötürü bizi operatör değiştirmek zorunda bırakmayın. 800tl ödemekle bir şey kaybetmemekle beraber size karşı kaybedilen güvenin herhangi bir maddi karşılığı olmayacaktır.Lütfen bir an önce hatanın düzeltilip beni yazılı olarak bilgilendirmenizi ve güncel fatura tutarımı düzelterek gerekli tarifeye geçişimi yapmanızı rica ediyorum.Teşekkür ederim.
-
Vodafone mevcut müşteriyi salak yerine koyuyor. Kampanyalar bile yeni müşteriye. Eskiler avucunu yalasın. Zaten çeker gibi gösterip çekmeyen bir operatör. Çıkmayı planlıyorum ben de.
Mesela bak redli de ne araç yıkama kampanyası var ne trendyol 20 tl ne medical park.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tirabzonli -- 5 Aralık 2020; 16:9:49 > -
Siz bana halen dönüş yapmadınız. Bana garaziniz mi var. Hem cevap vermiyorsunuz!! hem arada sitem atıyorsunuz.
Durumu açıklayacak mısınız?
-
Hocam isim soy isim nedir bugun beni bi ararmısınız
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X