Öncelik herkese iyi günler dilerim. Açıkçası konuyu tam olarak nereye açacağımı bilemedim umarım moderatör arkadaşlar eğer bi yanlışlık varsa düzeltirler.
Yaklaşık 15 gün önce 17.09.18 tarihinde yeni faturalı bir hat aldım fakat Türk Telekom operatörlerine arama yapamıyorum ve alamıyorum. Yaklaşık 5 kere kayıt açıldı fakat çözüldü diyorlar ama hala aynı. Bana sundukları şey ya 15 ₺ verin yeni hat alın yada 80 ₺ verin tahhatüt iptal edin. Arkadaşlar ne yapacağım bilemedim hukuki olarak da nasıl adımlar izlenir hiçbir bilgim yok yardımcı olur musunuz lütfen. Ben 100-150 lirasında değilim olayın ama bu soygun. Bugün benim başıma gelen yarın bi başkasına gelecek emin olun. Lütfen beni bilgilendirin.
EDIT:: Bana dedikleri ayrıyetten şey de cihaz değiştirin (3 farklı cihazda denedim)
Ayıp...
Hocam yapacağın şey kartın yedeğini çıkarmak
Ona da ayrı para istiyorlar ve çözüleceği garanti değil.
kubilayunvanliK
kullanıcısına yanıt
Normalde sana faturalı hattı veren bayinin ücretsiz yedek sim vermesi gerekiyor sonuçta senden adet+prim kazandı
Bunların hepsinin gözlerini para bürümüş dostum yardımcı olabilecek kimse yok zaten o nedenle hukuki olarak ne yapabilirim diye yazdım normalde zaten işlerimi iletişim yoluyla halleden bir insanım ama karşı taraf dolandırma niyetinde tamamen
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme