Şimdi Ara

Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben Aslında Yokum kullanıcısına yanıt
    Vodafone da diğerleri de böyle zaten hepsi telekomun gözüne bakıyor. Is çözülüyor ama senide yoruyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 4 günlük yapılan pek bir şey olmadığı için güncelleme girmemiştim bugün tekrar güncelleme girdim ama hala aynı durumdayız.
  • Bimer'e başvuruda bulundum benimle beraber benzer problemden bir çok sıkıntı yaşayan insan olduğunu görmem üzerine
  • bende suan vodafone kullanıyorum ama tavsiye etmiyorum. ortada bir şirket yok
  • Benzer bir durum da benim başıma gelmişti. TT bilerek ve isteyerek hızımı düşürdü, hattı kesti. Eleman(tt) ilk geldiğinde arkadaşlar bu sorunu 200-250 liraya çözüyor diye duydum isterseniz telefon numalarasını vereyim vs. demişti. Elemanı gönderdim, eve gelip telefon internetiyle BTK'ya girip oraya bir güzel döşendim. 2 gün sonra arayıp ya abi ben öyle demek istemedim falan dedi, gel hallet o zaman dedikten 1 saat sonra geldi, baktı sinyal yok binadaki kutuda. Yani benim sinyali komple kesmişler. Tam oturmamış sanırım kablo vs. dedi, o arada bir telefon görüşmesi, çat, hat geldi bir anda. Hani kablo oturmamıştı? Ama Dinamik olarak değişen hatta tanımlı hız değerleri uçup gitti, sabit hız tanımlandı. Eskiden 38-44Mbps arası değişken download hızı, 4Mbps sabit upload hızı alırken o zaman 24Mbps down, 2Mbps up tanımlanmıştı.Gelen TT elemanı da pişkin pişkin burada 24Mbps bile kesilir, daha fazlası olmaz falan demişti. Hat değerleri ise tam tersini söylüyordu, 30-35 dB SNR vardı. Santral yakın iyi ki, gittim derdimi anlattım, 41/4 paketini tanımlayamadım ama 35/2 tanımladım dedi eleman, geldim eve baktım, 35/2 tanımlanmış gerçekten. Birkaç gün öyle kullandım, sonra bir öğlen internet gitti, geldi. Sayfalar yavaş açılmaya başladı. Baktım yine 24Mbps olmuş. Tekrar gittim santrale, başka birisi vardı, anlattım derdimi, ver numarayı dedi, verdim numarayı, birisine benim numarayı söyledi, "hee o mu? O hat 24'te bile kesiliyor yaaa" dedi, döndü gitti. 35SNR var, hat zayıflaması çok düşük ama sen kopma var diyorsun hem de ben 44Mbps'te bile kopma yaşamadan kullandığım halde. Atladım gittim müdürlüğe. Orada da derdimi anlattım tekrardan ordan oraya yönlendirdiler en sonunda birisini buldum, 35/3 Mbps tanımlarım fazlasını vermem dedi. Buna da şükür deyip kabul ettim. Ondan beridir ne kopma, ne yavaşlama ne kesilme ne dalgalanma ne bir şey... Öyle devam... TT taş koyuyor mu aynı hattı başka ISP kullanıcısı kullanınca? Sonuna kadar.

    Şöyle de bir şey var, Vodafone kullanıcısı iseniz tek başınasınız. Servis gönderin dediğinizde şirketin size sağlayabileceği bir servisleri yok. Elektrikçi çağırın, modem almadınız vs. bahanelerle geçiştirmeye çalışıyorlar. Her aradığınızda farklı cevap alacaksınız, şimdiden söyleyeyim. 20 gün internetsiz kalan birisi olarak o arada da toplamda 100 defadan fazla aradığımda 50 farklı cevap aldım. Ayrıca acil diye not aldıklarında da ne yazdıklarını söyleyeyim, "Kullanıcı tepkili". Komik değil mi? Ama gerçek. O "Kullanıcı tepkili" diye not aldığın vatandaş seni o an görse canını okuyacak biliyorsun değil mi sayın çalışan?

    Bizim apartman aile apartmanı, giriş kattaki kiracı hariç diğer 3 daireye elimi kolumu sallayarak istediğim zaman girebiliyorum. Bunu neden yazdım? Bir defasında telefondaki bayan çalışanın dediğine göre 2 numaraya(anneannem) tanımlanmış o yüzden beklemeniz lazım demişti.1dk deyip telefon kulağımda, aldım modemi, indim aşağıya, taktım sinyal yok. Bastım fırçayı, uff seninle mi uğraşacağım deyip kapattı. Karşımda olsa hastahanelik ederdim, öyle dellenmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firaristt -- 23 Temmuz 2016; 21:01:09 >




  • Bugün garanti olsun diye ikinci kez elektrikçi çağırdım ankastreye, malum Turk Telekom ekipleri sorun yok diye belirtmişler. Bunun üzerine çağırdığım elektrikçi sinyalleri tekrar kontrol etti ve herhangi bir problem bulamadı zaten var ankastreyle ilgili ilk işlem yapan kişinin elektrikçi olduğunu, vodafone veya türk telekomun fiber ile ilgili ankastreye herhangi bir işlem yapmadığını belirttiğimde elektrikçi o zaman benlik bir şey yok ama isterseniz yine de bakayım dedi.

    Olay bundan ibaret muhtemelen son günüm olan salı günü iptal dilekçemi vermem gerekecek.
  • Bugün artık canıma tak etti bana yaklaşık olarak elektrikçilere 80 lira verdirten üstüne üstlük sorunumu hiç bir şekilde çözmeyen (saha dolabına bant yapıştırdım ve bant 6 gündür yerinden kıpırdamamış kopmamış ayrılmamış) internetim için aşağıdaki iptal talebini iptal formu ve kimlik numaram bilgilerimle beraber gönderdim

    Vodafone Net'e 
    İnternet bağlantımın cayma süremden önce tamamlanmama ihtimali ve kurumunuzun bana yaşattığı maddi manevi sıkıntılar çerçevesinde ve kurum olarak çalışmalarınızın yetersiz kalıp , müşterilerinizi internet hizmeti verme sürecinde hem yanlış/yalan beyanlarda
    bulunma hem oyalama taktikleri kullanmanız. Üstüne üstlük sizin vermeniz gereken bazı hizmetleri (sinyal kontrolü ve bağlantı testleri gibi) müşteriye elektrikçiye yönlendirerek maddi zarara uğratmanız. Bu zararın vodafone tarafından karşılanmaması. Vodafone'un
    verilemeyen internet üzerine faturalandırma yapması gibi sebeplerle. 14 Gün içerisinde bana sözlü olarak müşteri hizmetleri aracılığıyla başvurum sırasında belirtmiş olduğunuz cayma hakkımı kullanarak hem faturalarımın iptalini hem de internet aboneliğimin
    tamamen kapatılmasını arz ediyorum.
    Abone numaram : 0005935637
    İletişim ve kayıtlı telefon numaram : xxxxxxxxxx
    Kullanmış Olduğum Paket : Katlayan İnternet Paketi 69,90 240gb 64mbps'ye kadar.
    İlk başvuru tarihim : 12 Temmuz 2016
    Aktivasyon Tarihim : 13 Temmuz 2016
    Bu mailin gönderilme tarihi : 24 Temmuz 2016 15:30 civarı.
    Mail'e ek olarak Vodafone Net iptal formu , Kimlik fotoğraflarım arkalı önlü mevcuttur.



    Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayıp mailimin doğruluğunu kontrol etmem gerektiğini ve işlemlerin doğru bir şekilde ilerletildiğine dair onay almak için aradığımda cayma hakkımı kullanmadan önceki günlerim için faturalandırılacağımı öğrenince şok oldum.
    Çünkü bu durumu daha önce müşteri hizmetlerine 3 defa farklı günler ve farklı çalışanlara sorduğumda herhangi bir ücret ödemesi olmayacak ve bu 14 gün içerisinde faturalandırılmayacaksınız teyidini aldım.

    Bu durumda işlemlerin devamını btk ve tüketici hakem heyeti ile devam ettireceğimi 10 lira ödeme çıksa bile bunun arkasını bırakmayacağımı da belirtmek isterim.

    Yalan beyan , maddi zarar sağlamaları ile ilgili başvuruda bulunacağım.

    Buraya not olarak ayın 13'ü itibari ile açtığım şikayet kayıt numarasını not alıyorum : 18524289




  • Evet arkadaşlar son gelişme olarak internetim bağlandı. Tuhaftır ama güncellemeleri yaptım. Saydık sövdük ama sonunda oldu bakalım
  • 25 Temmuz Günü Yine İnternetim Gitmiş Bulunmaktadır.
  • Ayni paket ve ayni sorunu bende yasadim 10 gunda aktivasyon saglandi 10 günden sonraki 8 gun icinde internete baglanamadigim gibi ttnetteki aboneligimi iptal etmemisler ve en son iptal edip ttnete gectim gectim tekrar ve ttnet ikna kampanyasi yapti yariya indirim sagladi ve tahhutsuz ttnet tekel mekel ama yapiyorlar bu isi ayrica gecenlerde bir baktim 20 lira fatura cikarmis vodafone bimer btk netyardim@vodafoneye sikayetimi yazdim faturami sildim kullanmadigim hizmedin bedelini odemem ben ayni sekil ttnet icinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anteke31 -- 25 Temmuz 2016; 8:47:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anteke31 A kullanıcısına yanıt
    25 Temmuz sabahı bağlantı kesintimin çok şükür ki Vodafone'dan olmadığını öğrendim muhtemelen sorunum çözümlenmişti. Gerçek sıkıntı ise sitenin dışındaki saha dolabının oradan kabloları çalmış hırsızlar gece, gün içerisinde tesadüf eseri telekom ekibi sitenin yanında polise ifade verirken gördüm ve sordum
  • Hayirlisi olur insallah hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Roman gibi süreç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wqlky

    25 Temmuz sabahı bağlantı kesintimin çok şükür ki Vodafone'dan olmadığını öğrendim muhtemelen sorunum çözümlenmişti. Gerçek sıkıntı ise sitenin dışındaki saha dolabının oradan kabloları çalmış hırsızlar gece, gün içerisinde tesadüf eseri telekom ekibi sitenin yanında polise ifade verirken gördüm ve sordum
    ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Aslında Yokum -- 27 Temmuz 2016; 23:00:44 >
  • Ben Aslında Yokum kullanıcısına yanıt
    netyardim@vodafone.com

    Kimlik resmi arkalı önlü ve iptal talep formu doldurdum ( iptal talep formunu pdf i jpeg e çevirip photoshop ile doldurdum :D )

    iptal talep formunu jetfatura.com dan bulabilirsin

    14. günümdeyim internetim hala yok ama bu sefer iptal dilekçemi almışlar iptal dilekçemi işleme almayın dediğim halde şimdi bikaç saate iptal işlemlerini iptal ederiz dediler bakalım. Gelen internet geri gitti bu yüzden :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wqlky

    netyardim@vodafone.com

    Kimlik resmi arkalı önlü ve iptal talep formu doldurdum ( iptal talep formunu pdf i jpeg e çevirip photoshop ile doldurdum :D )

    iptal talep formunu jetfatura.com dan bulabilirsin

    14. günümdeyim internetim hala yok ama bu sefer iptal dilekçemi almışlar iptal dilekçemi işleme almayın dediğim halde şimdi bikaç saate iptal işlemlerini iptal ederiz dediler bakalım. Gelen internet geri gitti bu yüzden :D
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Aslında Yokum -- 27 Temmuz 2016; 23:01:52 >
  • Ben Aslında Yokum kullanıcısına yanıt
    Ben mix modem kullanıyorum hem adsl hem vdsl destekleyen zaten modeme arada VDSL sinyali geliyor ve itnernete bağlanabiliyorum (TTNet'e telefonla başvuru yaparsam 30 saniye sonra hat kısıtlamamı açıyorlar ve bam internet geliyor vdsl olarak ama vodafone kullanıcısından ilgili konum :https://forum.donanimhaber.com/m_118976156//tm.htm#118982664 )
  • bugün 2-3 gibi aradım akşam 8 de geldi cocuk modemle kurulumu yaptı tam sopalık adamım...benim gibi kekolar da var vdsl hatta adsl modemle baglanamayıp kızan...
  • hocam 11 gün önce başvuruda bulundum 5 gündür aktivasyon aşamasındasınız, son aşamadasınız gibi gerekçelerle sallanıyorum. Aktivasyon işlemi nedir? Turktelekom mu yapıyor yoksa vodafone mu? birde nasıl yok izlemeliyim vodafone müşteri hizmetleri 5 gündür deli gibi arıza kaydı açıp kapatıyor.
  • wqlky W kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı sorunu bende yaşıyorum Vodafone 1 aydir internet bağlantısı saglayamadi ve ilgilenmiyor turk Telekom dan kasıtlı olarak internetim kesildi sizin paylasimlariniz sayesinde emin oldum turk telekom saha calisani ile telefonda görüştüm vodafone sinyali arızalı türk telekom kullanmazsaniz baglantiniz olmaz dedi sizce nasıl çözüm bulurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.