Şimdi Ara

Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özet:
     
    Ayın 13'ü internet bağlandı. TTNet'i iptal ettirdiğimde geri gitti. Ayın 24'üne kadar sorunlar çözülemedi 24'ünde internet geldi
    ardından 25'inde internet yine gitti çabalamaya devam ediyoruz. 26 gecesi tekrar geldi.
    26 Temmuz gecesi edindiğim tecrübelerle de internetimin Turk Telekom tarafından kasten kesildiğini kanıtladım bugün babam ben işte olduğum için kendisi telekoma gidecek akşama kadar çözülmezse zaten akşam senaryoyu aynen vidyoya çekerek kanıtlarını buraya koyacağım
    İlgili anlatım :https://forum.donanimhaber.com/m_118976156//tm.htm#118982664



    İl : Ankara
    Semt : Batıkent
    Saha Dolabı Tipi : T7
    Evin Saha Dolabına Uzaklığı : 50metre kuşbakışı
    Ev Tipi : Müstakil Ev (Site İçi) - Ankastreler sade 10 girişli ve her ankastrede 2-4 hat bağlı
    Merkezilik : Semtin en merkezi yeri
    Telekom Binasına Uzaklık : 1km

    Merhaba arkadaşlar.

    Ben herkesi bilgilendirme amaçlı bir Vodafone Süpernet abonelik sürecimi ve mümkün mertebe kullandığım süre boyunca yaşadığım olumlu olumsuz durumları bireysel olarak bir başlık altına toplayacağım. Sizlere hem bir araştırma sonucu olur hem de ben yaşadıklarımı not tutmuş olurum. Genel olarak insanların olumlu sonuçlarda bir şey yazmaması ve olumsuz sonuçlarda her yere şikayetlerde bulunmalarından forum vb. yerlerde şikayetler benim için önemini yitirmiş durumda, burada ilk günden itibaren olumlu ve olumsuz ne varsa yazacağım bu yüzden.

    Öncelikle Vodafone SuperNet Katlayan Paket 69.90 TL'lik 64mbit 240gb AKN'li internetten almaya karar verdiğimi belirteyim.

    Evimde varolan internetim Annemin üzerine olup, TTNet 16mbit'e kadar olan internettir Taahhütüm geçen ay bitti aylık ücretimiz 80 küsür liraya ulaştı. Zaten TTnet'den memnun olmayışımdan ve fiyatın pahalı gelmesinden ötürü başka bir iss aramaya başladım araştırmalarım sonucu Vodafone'u fark ettim tabi bir çok olumsuz yorumu ile beraber. Olumsuz olan yorumların bir çoğunun ADSL alt yapısı ile alakalı olduğunu ve VDSL de bu tarz yorumların fazla olmadığını daha çok MH'leri ile olan görüşmeler üzerine olan şikayetler olduğunu gördüm.

    Gözümü kararttım alıp denerim olmadı iptal ederiz parası neyse verip diye (mesleğim gereği internet kullanımım çok o yüzden risk almaktansa iptal edip hemen bir başkasına geçmem daha uygun olacak)

    11 Temmuz Vodafone'un sitesinden fiber altyapı desteğini sorguladım. Sorgulamam sonucunda fiber altyapı bulunduğunu gördüm (TTNET altyapısı olduğunu daha sonra müşteri hizmetlerinden tescil ettim). 57 Mbit hız destekleyebileceği yazıyordu.Aynı günün akşamında Vodafone'da çalışan bir arkadaşıma ben böyle böyle buna geçiş yapacağım dedim. O da kurye falan bekleme ben sana direk sözleşmeyi getireyim işler hızlansın dedi akşam bana bir sözleşme getirdi kimlik fotokopimle beraber imzalayıp arkadaşa geri verdim. Sözleşmeyi yaparken var olan internetimin vodafone interneti açılana kadar kapatmayacağımı. Vodafone interneti geldikten sonra Türk Telekom interneti kapattırabilip kapattıramayacağımı söyledim bir bilgim yok ama sanırsam yapılabiliyor dedi tamam dedim.

    12 TemmuzErtesi gün sabah saat 10:30 gibi Vodafone'dan aradılar ve sözleşmemin doğruluğunu teyit ettiler. Bu teyitten sonra telefonuma 2 adet sms geldi birincisi isteğimin onaylandığını belirten ikincisi ise isteğimin takip numarası ve "Yeni internet bağlatma" için 7 ile 12 gün arasında işlemin sonuçlanacağı. "İnternet taşıma" ise 5-7 gün arasında sonuçlanacağı yazıyordu. Daha önce de belirttiğim gibi hat annemin üzerineydi ben yeni interneti kendi üzerime almak istediğim için talebim Yeni internet bağlatma olduğu için 7-12 gün arasında beklemem gerektiğini düşündüm.
    Bu smsten sonra tekrar fiber hat sorgusu yapılan siteye girdim ve aynı sorgulamayı tekrar yaptığımda daha önce 57mbit çıkan hızın 62mbit olarak değiştiğini gördüm (bu durumda bi çakallık olduğunu düşünüp korkmaya devam ediyorum)
    SMSler :
    1-  Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni 2-  Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni 3-  Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni

    Burada eklemem gereken şey çoğu arkadaşımız 5 gün oldu 8 gün oldu gelmedi demiş internet, eğer sizlere de bu tarz bir SMS geldi ise en azından size önceden bir uyarı verdiler demektir bu durumda onları suçlamanız yanlış olur 12 günden memnun değilseniz sanırsam iptal işlemlerini SMS geldiği gün de başlatabilirsiniz.

    13 Temmuz Sabah 11:30 gibi tekrar Vodafone'dan bir sms geldi. Aktivasyon işlemlerimin tamamlandığı ve internet kullanıcı adı şifremi içeren. Modeminizde ayarlarınızı yaptığınız takdirde internet bağlantınıza ulaşacaksınız diye. Şu anda iş yerinde olduğum için bu kontrolü yapamıyorum ama eğer hallettilerse sorunsuz bir şekilde 3. günümde hızlıca bir bağlantı sağlamış oluyorlar bakalım akşamı hevesle bekliyorum.


    13 Temmuz Akşam Evet eve geldim bana verilen şifre ve kullanıcı adını modem ara yüzüne girdim ardından speedtest üzerinden doğrudan ölçüm yaptım ölçüm sonucum
     Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni


    Aşağıda da modem arayüzümdeki değerlerim

    ADSL Training Status: Showtime
    Mode: ADSL2+
    Traffic Type: ATM Mode
    Link Uptime: 0 day: 6 hours: 30 minutes

    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.808 Mbps 14.591 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.800 Mbps 14.563 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 20.8 dB 8.0 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.4 dBm 19.7 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.242 Mbps 15.882 Mbps



    Görüldüğü üzere 49,90'lık paket verilmiş bundan sonraki aşamada müşteri hizmetlerini arayıp ilgili düzenlemeyi isteyeceğim. Güncellemeleri yansıtmaya devam edeceğim.

    13 Temmuz Akşamı Müşteri hizmetlerini aradım Turk Telekomun eski sinyali üzerinden sinyal veriliyor size farklı bir Porttan bağlamamız gerekecek iki port aynı anda olmuyor dedi tabi müşteri hizmetlerini bunu söylemeye ben yönlendirmiş olabilirim orası ayrı. Devam bakalım, kayıt açtı bekliyoruz 72 saat en fazla

    14 Temmuz

    Bu sabah şu tarz bir sms geldi müşteri hizmetlerini aradım merak etmeyin sms yanlış sistemde bilgileriniz doğru dediler

     Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni


    14 Temmuz Akşamı Vodafone interneti sorunsuz kullandığımı fark ettikten sonra (farklı paket problemini saymazsak) TTNet internetime artık ihtiyacım kalmadığını düşünüp TTNet internetimi de kestirdim anneme. Bu işlemden sonra hem vodafone hem TTNet aynı anda kesildi ve şu anda internetsiz kaldım ayrıca müşteri hizmetlerine bunu daha önceden sorduğumu ve kesilmeyeceğini söylediklerini not düşmem lazım yani özetle yalan beyanda bulundular.

    Sabah yaptığım telefon görüşmesinde evime fiber kablo çekilmeden bakır kablolar ile fiber internet veremeyeceklerini, santralden evime fiber kablo çekilmesi gerektiğini belirttim. Eğer modem satın alsaydınız biz yapardık ama modem satın almadığınız için biz yapmıyoruz elektrikçi çağırmanız gerek dediler (ne alaka çözemedim)

    15 Temmuz Bugün de internetimin kesilmesi ile ilgili herhangi bir ilerleme gerçekleşmedi telefonumun interneti ile bağlanıyorum. Müşteri hizmetlerini aradığımda daha önceki 16mbit internetle ilgili şikayetimin aynı kapsamda olduğunu ve 72 saatlik sürecin hala devam ettiğini belirttiler. Yurt dışına yazılım geliştirme işleri yapıyorum internetimin bana acil lazım olduğunu ve maddi zarara uğradığımı daha önceki müşteri hizmetleri görüşmelerinde bana yalan beyanda bulunulduğunu, kesintilerin maddi kazancımı devam ettirdiği süreçte bu yalan beyanı esas alarak tazminat davası açacağımı da ekleyerek işlemlerin en geç 3 gün içerisinde tamamlanması gerektiğini (telefon internetimin kullanımının tahmini bitişi) belirttim, durumun aciliyetini bilemiyorum anladılar mı ama acil notunuzu düştük dediler. Tamam dedim kapattım.

    Ayrıca gün içerisinde TTNet ekibi hattımın henüz kapatılmadığını istersek hemen özel indirimli tarifelerle geri dönebileceğimize dair tekliflerde bulunuyor, buna karşılık hayır cevabı veriyorum ama telekom ekiplerini oyaladıklarını düşünmek işten değil.

    Herneyse bugün de böyle bitti bakalım. 3 gün daha internetimi veremezlerse iptal edip TTNet'in özel tekliflerini değerlendireceğim ayrıca büyük ihtimalle şirket avukatımıza durumu belirterek tazmin davası da açtırabilirim.

    16-17-18-19 Temmuz Darbe girişimi sebebiyle çalışmaların aksadığını varsaydığım için işlemlerin ilerlememesini mazur görüyorum, zira çoğu avm benzeri "köle gibi" çalışanları olan yerler bile işyerlerini açmadılar bugün. Çarşambaya kadar beklemeye karar verdim. TTNet'in özellikle oyalama politikası beni kıllandırmaya başladı durmadan arıyorlar çünkü.Özellikle ben yönlendirmediğim halde sürekli 10dk'da hallolur demeleri buna biraz ispat niteliğinde.

    18 ve 19 Temmuz günleri 2 kere aradılar teyit ettiler sorunu ama çözüme kavuşmuş değil henüz. Akşam tekrar aradığımda soruna TT ekiplerinin bir kaç gündür bakıp çözemediğini bunun üzerine bu sabah sorunun Vodafone ekiplerine aktarıldığını belirtti arkadaş.

    Bağlanana kadar yazmaya devam edeceğiz bakalım ne olacak.


    20-21-22-23 Temmuz Ne yazıkki gelen giden olmadı bu süreçte de gün içerisindeki aramalarımı 1'den ikiye çıkarttım, cayma süremin yakında dolacağını ve eğer bağlantım gelmezse mecburiyetten cayma hakkımı kullanmak zorunda kalacağımı belirttim fakat müşteri hizmetleri işlemi öne aldık-vodafone ekipleri gelip bakacak ve benzeri şeyler söylemesine rağmen ilgili en ufak bir işlem yapılmadı.

    Bu süreçte modem / saha dolabı gibi kontrolleri kendim yaptım. Müstakil ev olduğu için ankastre tarzı bir yapı mevcut değil kablolar doğrudan saha dolabından eve bağlı durumda çözümsüzlüğün tek sebebi bir kişinin bile gelip 1 tane dolabı açıp 1 porttan diğer porta bir kablo değişimi yapmamasından kaynaklanıyor. ADSL portundan VDSL portuna aktarım yapamadılar sistemlerinde VDSL göründüğü halde ADSL portundan hattımı aktif ederek beni bu durumda bıraktılar ve müşteri hizmetleri 2 haftadır oyalama taktiğine girdi.

    Salı günü tam olarak 2 hafta olacak bu 2 haftanın sonunda internetim gelmezse mecburen sözleşmeyi iptal etmem gerekecek. Pazar günleri ve cumartesileri de öğleden sonra çalışmadıklarını belirttikleri için , son gün pazartesi hala sorunum çözümlenmemiş olursa salı günü bu maceraya ne yazıkki son verip internetimi iptal ettireceğim ve TTNet'e geri dönmek durumunda kalacağım.

    23 Temmuz günü bu sorunların genel olarak diğer herkesi kapsayan problemler olduğu ve halkın dolandırıldığını düşündüğüm için Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)'e bu durumu anlatan bir kayıt açtım ve benimle birlikte bir çok insanın bu problemleri yaşadığını orada da belirttim BİMER başvuru içeriğim aşağıdadır :


    Başvuru Tarihi : 23.07.2016 Başvuru Sayısı : 836986
    quote:

    Şuradaki linkte gün ve gün detaylı olarak yaşadıklarım yazmaktadır :http://forum.donanimhaber.com/m118536705/tm.htm özet olarak ise şunları ekleyeceğim. Vodafone Net adlı firma ile 12 Temmuz 2016 Günü Katlayan İnternet Paketi adlı paketin 69lira 90 kuruşluk olan 64mbite kadar olan 240gb akn li internet hizmetini almak için sözleşme yaptık. Ardından internet aktivasyonum 1 gün içerisinde gerçekleşti fakat yanlış paket tanımlanmıştı. Daha sonra bu paketin müşteri hizmetlerinden öğrendiğim üzere yanlış Port ile bağlanma sonucunda oluştuğunu ve bana gelen sinyalin yanlış porttan verildiğini öğrendim. Aynı anda TTNET interneti kullandığım için ve varolan internetim Vodafone bağlantı işlemleri tamamlandığı için TTNet i iptal ettirirsem Vodafone etkilenmez değil mi diye soruma cevap olarak etkilenmez merak etmeyin dediler. TTNet i iptal ettirdiğimde ise hem vodafone hem TTNet aynı anda iptal edilmiş olup internet bağlantım son 10 gündür (firmanın sorunlar 3 günde halledilir sözüne rağmen) çözümlenebilmiş değil ayrıca müşteri hizmetlerindeki çağrı merkezi elemanları dışında hiç bir şekilde hiçkimse ile iletişim kurmamıza müsade edilmiyor. Saha ekiplerine doğrudan iletişim kurmamız kesinlikle engelleniyor. Parası neyse verelim yaptıralım dememiz bile sonuçsuz kalmaktadır. Benimle birlikte benzer sorun yaşayan bir çok insan mevcuttur bu insanlar vodafone forumları gibi, diğer çok kullanılan forumlar ve ekşi sözlük gibi sosyal medyada bol miktarda sıkıntılarını dile getirmişlerdir. Lütfen bu firmanın daha düzenli ve tekel halde olan TTNet e karşı bir alternatif gibi davranabilmeleri için bize yardımcı olun. Teşekkürler.



    24 Temmuz Bugün garanti olsun diye ikinci kez elektrikçi çağırdım ankastreye, malum Turk Telekom ekipleri sorun yok diye belirtmişler. Bunun üzerine çağırdığım elektrikçi sinyalleri tekrar kontrol etti ve herhangi bir problem bulamadı zaten var ankastreyle ilgili ilk işlem yapan kişinin elektrikçi olduğunu, vodafone veya türk telekomun fiber ile ilgili ankastreye herhangi bir işlem yapmadığını belirttiğimde elektrikçi o zaman benlik bir şey yok ama isterseniz yine de bakayım dedi.

    Olay bundan ibaret muhtemelen son günüm olan salı günü iptal dilekçemi vermem gerekecek.


    24 Temmuz İptal Süreci Başlangıcı Bugün artık canıma tak etti bana yaklaşık olarak elektrikçilere 80 lira verdirten üstüne üstlük sorunumu hiç bir şekilde çözmeyen (saha dolabına bant yapıştırdım ve bant 6 gündür yerinden kıpırdamamış kopmamış ayrılmamış) internetim için aşağıdaki iptal talebini iptal formu ve kimlik numaram bilgilerimle beraber gönderdim

    Vodafone Net'e 
    İnternet bağlantımın cayma süremden önce tamamlanmama ihtimali ve kurumunuzun bana yaşattığı maddi manevi sıkıntılar çerçevesinde ve kurum olarak çalışmalarınızın yetersiz kalıp , müşterilerinizi internet hizmeti verme sürecinde hem yanlış/yalan beyanlarda
    bulunma hem oyalama taktikleri kullanmanız. Üstüne üstlük sizin vermeniz gereken bazı hizmetleri (sinyal kontrolü ve bağlantı testleri gibi) müşteriye elektrikçiye yönlendirerek maddi zarara uğratmanız. Bu zararın vodafone tarafından karşılanmaması. Vodafone'un
    verilemeyen internet üzerine faturalandırma yapması gibi sebeplerle. 14 Gün içerisinde bana sözlü olarak müşteri hizmetleri aracılığıyla başvurum sırasında belirtmiş olduğunuz cayma hakkımı kullanarak hem faturalarımın iptalini hem de internet aboneliğimin
    tamamen kapatılmasını arz ediyorum.
    Abone numaram : 0005935637
    İletişim ve kayıtlı telefon numaram : xxxxxxxxxx
    Kullanmış Olduğum Paket : Katlayan İnternet Paketi 69,90 240gb 64mbps'ye kadar.
    İlk başvuru tarihim : 12 Temmuz 2016
    Aktivasyon Tarihim : 13 Temmuz 2016
    Bu mailin gönderilme tarihi : 24 Temmuz 2016 15:30 civarı.
    Mail'e ek olarak Vodafone Net iptal formu , Kimlik fotoğraflarım arkalı önlü mevcuttur.



    Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayıp mailimin doğruluğunu kontrol etmem gerektiğini ve işlemlerin doğru bir şekilde ilerletildiğine dair onay almak için aradığımda cayma hakkımı kullanmadan önceki günlerim için faturalandırılacağımı öğrenince şok oldum.
    Çünkü bu durumu daha önce müşteri hizmetlerine 3 defa farklı günler ve farklı çalışanlara sorduğumda herhangi bir ücret ödemesi olmayacak ve bu 14 gün içerisinde faturalandırılmayacaksınız teyidini aldım.

    Bu durumda işlemlerin devamını btk ve tüketici hakem heyeti ile devam ettireceğimi 10 lira ödeme çıksa bile bunun arkasını bırakmayacağımı da belirtmek isterim.

    Yalan beyan , maddi zarar sağlamaları ile ilgili başvuruda bulunacağım.

    Buraya not olarak ayın 13'ü itibari ile açtığım şikayet kayıt numarasını not alıyorum : 18524289


    24 Temmuz 19:00 Evet arkadaşlar internet bağlantım gelmiştir. İptal dilekçesinden sonra olması bir hayli komik oldu tabi ki.

    Asıl olay ise şu şekilde olmuştur. Vodafone Net 'e saat 15:00 gibi iptal dilekçemi gönderdim zaten yukarıda da bunları yazdım. Ardından bu iş olmayacak en iyisi TTNet devam diye TTNet i arayıp yeni bir başvuruda bulundum, telefon konuşmam bittikten sonra modemin yanından geçerken gözüme modemin turuncu ışığı çarptı ve internet gelmişti. Tuhaf ki TTNet'i aramadan önce bu internet hala yoktu artık bir şey itham etmiyorum ama sanırım anlayan anlamıştır.

    TTNet başvurumu anında iptal ettim vodafone iptal dilekçemi de aynı şekilde iptal ettirdim ve şimdi vodafone kullanmaya devam edeceğim ilk testlerim aşağıdadır :


    VDSL Sinyali alıyorum modem arayüzüme gelen hat değerlerim :

     
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 50 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 2.067 Mbps 51.281 Mbps
    Actual Net Data Rate: 2.044 Mbps 51.192 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 30.1 dB 14.9 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 5.9 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -21.7 dBm 1.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 27.5 dB 12.7 dB
    Attainable Net Data Rate: 35.649 Mbps 83.008 Mbps


    İlk test sonucum
     Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni


    Görüldüğü üzere sinyalim 50mbps verilmiş pingimde ise 8-15 arası dalgalanmalar görmekteyim upload ise 2mbit e sabit görünüyor. Şimdilik en azından internet aldığımıza şükrediyor, bu yeni problemler için MH'ye tekrar başvuruda bulunuyoruz :)

    25 Temmuz Vodafone Net internetimden yine sinyal alamamaya başladım ayın 13'üne geri döndük bu sefer ne binada ne de portlarımda bir sorun olmadığı görünüyor fakat gel gelelim internetim yok. Sorunla ilgili TTNet'e yaptığım başvuruyla beraber internetim gelip başvuru iptali ile internetimin gitmiş olması bu konuda bir hayli şüphe uyandırmaya başladı.
    Güncelleme: Bu bağlantı kesintisinin sebebi şaşırtıcı bir şekilde Vodafone ya da TTNet değil, Saha dolabının önünden 200 metrelik kablo çalınmasından kaynaklı 200 konutun hattı kesilmiş bugün tesadüf eseri öğrendik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 27 Temmuz 2016; 14:26:44 >







  • 4 gözle bekliyoruz haberi benimde bulunduğum yerde 17 Mbps gösteriyor. tt'yi kapattırmadan önce 1 mbps alıyordum ancak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lite fear

    4 gözle bekliyoruz haberi benimde bulunduğum yerde 17 Mbps gösteriyor. tt'yi kapattırmadan önce 1 mbps alıyordum ancak

    Akşam için güncelleme yaptık bakalım sorun ile başladık ne olacak :)
  • wqlky W kullanıcısına yanıt
    bekliyoruz bakalım sonucunu telekom adsl verirken vodafone nasıl fiber veriyo altyapı telekomun degilmide.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reisssss

    bekliyoruz bakalım sonucunu telekom adsl verirken vodafone nasıl fiber veriyo altyapı telekomun degilmide.

    Telekomdayken ADSL almıştım taahhüt bitene kadar fiber'e geçiş yapmamıştım semtimde fiber altyapısı superonline için de vodafone için de mevcut hatta muhtemelen yakın zamanda vodafone fibermax da gelir
  • wqlky W kullanıcısına yanıt
    sevindim hocam fiber altyapı olduguna hangi semt acaba güle güle kullanın. darısı bizim başımıza .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reisssss

    sevindim hocam fiber altyapı olduguna hangi semt acaba güle güle kullanın. darısı bizim başımıza .

    Batıkent
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bugün itibariyle internetim kesildi
  • sol tahahutum bitti. beklemedeyim.duruma gore bende basvurcam. tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 temmuz güncellememi ekledim
  • Ttnete kapatma talebi verince direk kapatıyorlarmı.yoksa teklif süresince açık kalıyormu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mobilephone

    Ttnete kapatma talebi verince direk kapatıyorlarmı.yoksa teklif süresince açık kalıyormu

    Telekom merkezine gidip kestirmek istiyorum dedikten sonra imzayı atınca anında kesiliyor ucuza şunu bunu yapalım diye öncesinde ve sonrasında diyorlar. Örnek olarak şu anda bizim bitti ama 3 ay bize vazcayma hakkı ve özel tekliflerden yararlanabilme süresi verdiler. Bu da vodafone'u daha fazla oyalamak demek galiba bakalım. Bugün de olmadı internet ama heralde Ankara için olağan bir durumdur malum günde.
  • Burda suç vodafonenin değil ttnetin. Her zamanki gibi kapat denmesine rağmen kapatmayıp teklif sunuyolar 3 sene önce kapatmak istediğimi söyledim tamam dediler. 1 ay sonra posta kutumda faturayı gördüm deliye döndüm. Gidip sordum "işlem gözüküyor askıya alınmış" bağırdım biraz kapattırdılar hemen tabi parayıda paşa paşa ödedim. Gidip dava açsam bunlara daha fazla param gidecek boşver dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wqlky W kullanıcısına yanıt
    Bende sandım ne kadar güzel hizmet almışsınız ama sıfır gene hiç olmassa hizmetiniz var biz adslden vdsle geçelim dedik internet gitti bende dayanamadım hattın sahibini beklemeden türknete geçtim şuanda 2. iş günü bakalım ne zaman acılacak internet acılınca yazarım sana hızlı internetimden
  • kaç kere vodafone kullanmayın diye yazılıyor ama yine gidip o firmaya bağlanıyorsunuz altyapısını kullandığı tt yi kullan daha iyi sonuçta en azından kendi altyapısı dersin ben daha sizi bu taahhüt bittiğinde yenilemek istemezseniz veya erkenden kapatmak isterseniz göreceğim muhattap bulamıyorsunuz ben dilekçe faxlayarak kurtulabildim
  • alican0689 A kullanıcısına yanıt
    Zaten fax yoluyla iptal ediliyor. TT iyide fiyatlar kazık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alican0689 A kullanıcısına yanıt
    Açıkcası ödediğim ücret pratikte ortalama bir hesapla 6 kat farklı oluyor TTNet ile Vodafone için benim kullanım oranıma göre. (AKN ye ne zaman ulaştığım ve aldığım hız , AKN sonrası hız / upload hesaplanarak 240gb a ayın 23-24 üne kadar çıkmayacağım fakat ayın 6-7 si gibi 75'i geçmem sebebiyle ödediğim ücretin gün bazında %80 e yakını TTnet de 3mbit iken vodafone'da %80'e yakını 64mbit olarak alma potansiyeli ) fiyat / performans olarak 24 aylık bir taahhütte bu 4 aylık bir süreye denk geliyor benim için ki eğer vodafone geçiş aşamasında bu sıkıntıları yaşatıp sonrasında bu tarz problemleri yaşatmazsa (2 ev yanımdakiler speedtest de 68mbit hız alıyor ve kesilme gibi şey yaşamamışlar 4 aydır) açıkcası 4 ay boyunca beklemek ile TTNet'e şu anda geçmek aynı maddi sonuçları doğuruyor benim için, bu yüzden Vodafone'a geçmek vaat edilenlerle yaşanan süreç zarfında yine de hala daha sağlıklı bulunuyor.

    Artı olarak kendi alt yapısını döşediğini de not düşmek gerekiyor ankaraya yavaş yavaş.




  • wqlky W kullanıcısına yanıt
    umarım sorun yaşamazsınız ben vodafone dan ayrılırken saçlarım dökülüyordu o derece

    muhattap bulamıyorsunuz sistem sizi çıkarıyor ne tc kimlik no ne müşteri numarası ne de cep telefonu kabul ediyor müşteri temsilcisine bağlanmak imkansız ancak jetfaturadan şikayet oluşturuyorsunuz onunda çözümü 10 günde ve sanki karşınızda insan değilde robot yazmış gibi cevap veriliyor
  • Hocam bende kısaca yazayım 2temmuz c.tesi başvurmuştum hafta sonu ve bayram girdiğinden 8 temmuz cuma tt gelip hat girişini yaptı tam 1 hafta sonra 15 inde elime sözleşme ulaştı imzalayıp aynı gün kargoladım. bugün saat 17.00-18.00 arası gelip kurdular hazır hattım vardı zaten evde modemi takınca açıldı direk. ama tt iptalde bela ıslak imza verdikten snra rahat 2 hafta peşini bırakmaz yok şu teklif yok bu teklif ertesi gün bidaha aynı döngü.. 64mbit e kadar diler ama 32 yi geçmei bi türlü :)

    ben sakaryadayım darbe olayları nedeniyle küçük şehir olduğu için pek aksaklık olmadı galiba ben normalde bu haftayı da gözden çıkarmıştım ama halloldu.

    dipnot: türk telekom yetkilileri geldiğinde evime çektiğim hali hazırda kabloma bozuk siz bunu baştan çekin vs dedi ama vodafone geldi taktı internet direk geldi. bu işte art niyet te aramak istemiyorum ama adamlar insanı kuşkulandırıyor.




  • ulan kaç gün oldu vodafone a geçtim hala sinyal yok.geçiş olmuş ama sinyal yok.aradım hala ne arayan var ne soran.rezillik.direk iletişim bile yok vodafone da,rastgele biyere baglanıyorsun orda derdini anlatıyorsun,kayıt oluşturuyor,sonra bekliyorsunki arasınlar.ttnet ten cıktıgıma pişman olmaya başladım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.