Şimdi Ara

Vodafone Süpernet Fiber Kullananlar Memnun mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
22.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan diyorum.

    Olayların detaylarına gelirsek bende bu problem ile 2-3 gündür uğraşmaktayım. Yarım saat önce genel müdürlükten arandım ve bana şikayetimin santrale iletildiğini santralin herhangi bir problemin olmadığı yönünde vodafone müdürlüğüne rapor sunması oldu. Bu santralde ki arkadaş modemime dsl ışığının gelmediğini görerek nasıl sorun halloldu şeklinde veya problemin olmadığını söyleyerek rapor sundu orası merak konusu hatta bu konuyu çok dillendirip üstünde durdum ki telefon kayıdını dinleyecek olanlar ona göre iş yapsınlar hizmet kalitesini yükseltsinler diye.

    Neyse beyefendi tabi sizi anlıyorum gibilerinden geçiştirerek 2.şikayet kaydı açalım vs dedi tamam dedim telefonu kapattım 20 dakika sonra tekrar genel müdürlükten arandım bu sefer bir bayanla konuştum. O da beyefendinin söylediği şeyleri söyledi arada lafını kesip "pardon bunları az once arayan beyefendide söyledi tekrar neden böyle bir şey söylüyorsunuz" dediğimde bana beyefendi kayıt etmemiş anlamında bir şey söyledi. Yani ilk temsilci benimle konuştugunu kaydetmemiş sisteme bu kadar hizmetten aciz bir kurum. Neyse tamam dedim hanımefendiye aynı şeyleri anlattım ve ona da santral dsl ışığının gelmediğini söyleyip nasıl problemin çözüldüğü veya problemin olmadığı yönünde size rapor sunuyor dedim ve geçiştirme bir cümle duydum bunun sebebi telefon kayıt alındığından evet haklısınız! gibi bir cümle duyamamamız. Neyse 2. kayıtı açıyorum tekrar bildiriyorum dedi tamam dedim. Şimdi ise bekleyiş sürüyor.

    Yarın son gün, gelmez ise kapattırma olayından ziyade mahkemeye gitmeyi düşünüyorum çünkü ortada problem yok şeklinde rapor var. Bunu nasıl diyebiliyorsun ? Nasıl problem varken adsl kul. ve şifresini sistemden yollatıyorsun sistem otomatik ise, santral ile senkron çalışsınlar hat geldiğinde otomatik olarak adsl bilgileri telefonuma gelsin bunu yapmak çok zor değil.

    İşin özeti yeni okuyan arkadaşlar için yazıyorum hizmet istiyorsanız vodafone tercih etmeyin.

    @emrah1923

    Hocam siz şikayet kaydı oluşturduğunuzda fibere geçtiğiniz halde şikayet raporunu adsl olarak mı kaydetmişler, eğer böyle dendiyse benim eleştirim tamamen palavra olduğu yönünde elle yazmıyorlar bu şikayetleri bilgisayara işliyorlar. Ve hattınızın fiber olduğu raporun bir kısmında hep kayıtlıdır zaten.

    Sizi arayan kişide santralde çalışan birisi onunla konuşmussunuz zaten belliydi onlarla ilgili bir şeyin olduğu ve emin olun bu problemi ilk günde halledebilirlerdi yada şöyle söyleyeyim siz ilk gün vodafone söylediniz onlar 2.gün santrale bildirdiler 2.gün santral sırayla şikayetlere bakıyor diyelim, santralde ki adamlar o kadar yavaş yapıyorlar ki günde 15 kişinin işini halledebilirlerken 5 kişinin işini yapıyorlar bunun sebebi tabi ki iş etiği sırf sizin yakaya bakan 1 adam vardır atıyorum adam mesai bitene kadar koşturmuyor yarın hallederiz onuda diyor yada onu diğer gün hallederiz diyor. Haliyle tüketicide neden uzun sürdü diyor. Adamın keyfi gelip saha dolabına gidene kadar 3 gün geçiyor. Burada şöyle bir örnek vermek istiyorum siz değilde bir milletvekilimizin akrabası veya kendisi olsa bu tür bir sorun kaç gün sürer ?? eminim onlarda da 3 4 gün sürer eminim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Staree -- 1 Mayıs 2016; 15:59:23 >




  • Staree kullanıcısına yanıt
    çok sağolun hocam teşekkür ederim darısı sizin başınıza inşallah
    saysız kere arandım hocam bende bu süreçte ve her seferinde kayıt kapatıp tekrar açmak istediler, o da sanırım 72 saati geçmeden sonuçlandırırlarsa faturada indirim yapmıyorlar, hattınızın gerekli işlemini yaptım hangi saat kullanırsanız o dakikadan itibaren faturalandırılacaksınız diyen Vodafone şimdi 72 saati geçmediği için yan çiziyorlar. Bugünde sms atmışlar itirazınız sonucunda herhangi bir sorun tespit edilememiştir diye, dikkatli olmak lazım kayıt kapattırılırken daha sonra kaydınızı kapatmışsınız 72 saat içinde çözüme kavuşmuş veya yeni bi kayıt açtırmışsınız onun üzerinden 72 saat geçmesi lazım diyebilirler ki , yaşadığım süreçte onlardan bunu beklerim.
    Bu arada sorunuz gözümden kaçmış cevap yazarken gördüm hocam. Aynen öyle Fiber yerine Adsl olarak tanımlamışlar hattınızı o yüzden sinyal gelmiyormuş dedi resmen komedi yani ben başvururken 64 mpbslik fiber pakete geçmek istiyorum kullanabilirmiyim diye farklı günlerde 2 kere sordum 50 mbps e kadar hızları hattınız destekliyor dedi 3.sünde tamam başvurmak istiyorum dedim nasıl Adsl olarak almışlar anlamıyorum paketin ismide tam olarak şu Katlayan SüperNet Fiber/Fiber Hız 64 Mb'a Kdr Lmtsz 240GBAKN Prmsyn
    açık açık fiberde yazıyor halbuki, çok ciddi iletişimsizlik mevcut kurumda birinin diğerinden haberi yok.
    Ayrıca 50 mbps hıza kadar destekliyor pratikte 45 - 47 mbps lik bir hız alırsınız demişerdi 20-25 mbps alıyorum en fazla gerçi yeterli benim için ama rakamları şişirerek söylüyorlar sanırım.
    Sizde de aynısı olabilir mi acaba? Size de Adsl tanımlamış olmasınlar hocam isterseniz bir sorun öyle bir durum varsa düzeltmeleri daha hızlı olur ve durumu BTK'ya da bildirin bence şikayetler artınca yaptırım uygulayabilirler, umarım en kısa sürede sorununuz halledilir hocam, başka gelişmeler olursa bilgilendirirseniz diğer arkadaşlarda faydalanıp o durumlarda önceden bilgi sahibi olabilirler rehber niteliğinde olur, umarım kimse bu şekilde beklemek zorunda kalmaz gerekte kalmaz ama bu şekilde çok mağdur edecekler gibi duruyor




  • Sagolun hocam

    Simdi 72saat olayini bildiklerinden problem çözülmedigini biliyorlarsa bile çözüldü deyip kaydi kapatma ihtimalleri yüksek bunun sebebi açikca belli faturayi ödesin problem çikmasin, sonra lafi tekrar kayit açalim efendime getirip saati sifirlama taktigine yatiyorlar ben bunu yemem.

    Yalniz bunu yaparken tutarli bir sey söylemek gerek bana santralin kontrol etti problem yokmus demeleri çok saçma o zaman dsl isigim neden yanmiyor çok komik gerçekten gün gelir ben bunu mahkemede kullanirim. Ayrica adsl olarak tanimladilarsa yanlislik ile bu beni baglamaz ben bunu da mahkemeye sunarim. Ben her türlü hakli oldugum için kafam rahat açikcasi. 70 - 77mbit alabilir gözüküyordum telekom interneti kullanirken simdi vodafone ayni altyapiyi kullaniyormus ben 32mbit istedim bu baglantiyi tam alamazsam bunu da mahkemeye sunarim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Staree -- 1 Mayıs 2016; 18:13:33 >
  • SELAMUN ALEYKÜM HERKESE ya bugün sabahın köründe VODAFONE ÇALIŞMA YAPIYO BAKTIĞIMDA FİBER OPTİKMİŞ GEÇEN HAFTA İSE TELEKOM ŞU MEŞHUR EX KAPAKLARINDAN KOYUP KABLO ÇEKTİ SORDUĞUMDA O ZAMAN YENİ SANTRAL YAPACAKLARMIŞ ORAYA GİDİYORMUŞ KURBAN BAYRAMINDAN ÖNCE TELEKOM BİZİM CAMİİ NİN YAKINLARINA KABLO ÇEKMİŞTİ BİR KÖYE DOĞRU GİDİYORDU.BENİM OKUDUĞUM OKULA FİBER ÇEKMİŞTİ TELEKOM. ÖĞLE ÇIKIŞI EVDEN YİNE OKULA GELİYORUM KAĞIT GÖRDÜM ÜSTÜNDEYSE [DİKKAT! VODAFONE FİBER OPTİK HAT] DİYE YAZIYORDU AKŞAM ÇIKIŞI İSE ZATEN BORULARI KOYUYORLARDI KAPAKLARI KOYMUŞLAR ÜSTÜNDE [VODAFONE NET F/O] YAZIYORDU BANA GÖRE 1-2 AYDA BİTER ÇALIŞMA ZATEN OTURDUĞUM YER AMAN AMAN YER DEĞİL SİMDİ İSE MAHALLE ARALARINA GİRMİŞLERDİR.YA BİŞEY SORCAM BEN VODAFONE NET ABONESİYİM BANA ÖNCELİK TANINIRMI YADA TARİFE DEĞİŞMESİ Mİ GEREKİR? BU ARADA LOKASYONUM BÜYÜKYONCALI/SARAY/TEKİRDAĞ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemo48 -- 7 Aralık 2016; 17:45:7 >
  • Vodofone fiber kullananlar tavsiye ediyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.