Şimdi Ara

Vodafone TL yükleme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
11.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Vodafone TL yükleme sistemi dünden beri çalışmıyor. Ne zamana kadar sürer bu.



  • Bugün internet bankacılığı üzerinden yükleme yaptım, sorun yok.
  • İşleminiz gerçekleştirilemedi
    Sistemimizde oluşan bir hatadan dolayı işleminizi gerçekleştiremiyoruz.Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz
  • olmuyor yüklenmiyor delircem sizin siteminizin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-72BF5FF36

    Web sitesinden dene

    https://online.vodafone.com.tr/Consumer/Topup.html?mode=topup&icmp=split_tlyukle
    olmuyor ordan
  • Vodafone'un altyapı sistemleri ÇÖP. Ne zaman işim düşse çalışmıyor. Hele gece 00:00'den sonra Bakım adı altında maliyetten kısıyor herifler.
  • 7000 i arayip deneyin
  • A101 altın kulüp üyesiyim. Uygulamanin TL yükleme menüsünde ve Vodafone internet sitesinden yukleyemiyorum. Malum Bankaların TL yükleme kısmı a101in tarifesini kapsamıyor. Markete gitmekten başka çare de kalmadı.
  • A101 altın kulüp üyesi üyesi olmam sebebi ile A101 harici hiç bir yerden yükleme yapamıyorum.

    İlginç, çünkü daha önce yapabiliyordum.
  • mete_bey kullanıcısına yanıt
    tarifeyi değiştirip yükleme yapıp eski tarifeye geri dönmek bu kadar zormu.?
  • İki gündür böyle bir hata var arkadaşlar. İnternetten TL yükleyemiyorum.
  • bankanızın uygulamasından denediniz mi hocam
  • Bizde A101 tarifesi kullanıyoruz, Ne Web sitesi Nede İnternet Bankacılığından Yükleme Yapamıyoruz ??
  • An itibariyle internet bankacılığından da Vodafone Yanımda üzerinden de TL yükleme yapamıyorum, hata veriyor. Ne ayak?

    Vodafone TL yükleme Sorunu

    Edit: İşbank üzerinden yükledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Mayıs 2023; 19:7:1 >
  • Ben de az önce bir kolay paket yükleyeyim dedim, uygulama hata verdi ancak ücreti çekilmiş. Daha önce yükleme yapar yapmaz uygulamadan takip edebilmiştim ve hata vermemişti. Hiç ümidim yok açıkçası. Müşteri hizmetleri sorun yok biz görebiliyoruz diyor, bekleyin düzelir. Tecrübeleriniz ne yönde? Bekleyince düzeliyor mu gerçekten?
  • Blur kullanıcısına yanıt
    Belli olmuyor hocam, ben hiç öyle hatalar yaşamadım.

    O yüzden ne söylesem boş şuan, umarım düzelir hocam.
  • Bakalım yarına belli olur, sonucu yazarım.

    Sonuç: Belki 10 farklı müşteri temsilcisi ile görüşmüşümdür, hepsi birbirinden vasıfsız ve bilgisizdi, sorun çözülmedi. Riski göze alıp aynı paketi tekrar yükledim, bu sefer oldu. Siz siz olun gece saatlerinde paket yüklemeyin, askıda kalabiliyor ve çözebilecek biri denk gelme olasılığı ise çok düşük, rezilliğin 50 tonunu yaşarsınız, uyarmadı demeyin.

    Yazışacak hiç bir eposta adresleri yok.
    Tobi denen aptal ötesi hiç bir işe yaramayaz sözde yapay zekaları sadece bir oyuncak.
    Canlı desteğe ulaşabilmek ise büyük şans.
    En büyük piyango ise sorununuzu çözebilecek doğru temsilciye denk gelebilmek, onunla çözdünüz çözdünüz yoksa listeyi başa sarmak zorundasınız.
    Verecek saatlerce boş vaktiniz, peygamber sabrıyla çelik gibi sinirleriniz yoksa sakın bulaşmayın, bırakınız paranız da onlara kalsın emin olun daha mutu olursunuz.

    2.gün editi: Sistem otomatik ücret iadesi yapıyormuş, bankadan ücret iadesi mesajı geldi bugün. Hiç sağı solu aramadan beklemek en mantıklısı. Müşteri hizmetlerine bulaşıp da durduk yere canınızı sıkmayın.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.