Şimdi Ara

VodafoneNet iptal etmek isterken başıma gelenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
2.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Belki okumuş olanınız vardır, yıllar önce "D-SmartNet iptal etmek isterken başıma gelenler" başlığı açmıştım. 24 binden fazla kişi okumuş.https://forum.donanimhaber.com/m_61705458/tm.htm

    Şimdi de VodafoneNet nasıl iptal ediliyormuş aşama aşama onu anlatmak istiyorum. Öncelikle baştan belirtmek isterim ki 1 haftadır uğraşıyorum henüz iptal edilmedi.

    Vodafone iptal aşamaları:

    1. Aşamahttp://www.vodafone.com.tr/Net/HizmetDegisiklikleriTalepleri.php adresindeki iptal formunu yazıcıdan çıkartıyoruz ve doldurduktan sonra faks numaralarından birine ya da email adresine gönderiyoruz.

    2. Aşama 24 saat içerisinde geri dönüş yapılması gerekiyor ve bekliyoruz.

    3. Aşama Geri dönüş yapılmadığı için 24 saat sonra tekrar arıyoruz ve faksı bulamadıkları için hangi numaradan gönderildiğini öğrenmek istiyorlar. Haliyle bizim gibi evinde faks olmadığı için işyerindeki faksı kullanmış olan birisi olduğumuzdan numarayı bilmiyoruz ve öğrenip tekrar arayacağımızı bildiriyoruz.

    4. Aşama Faks numarasını öğrendik, tekrar arıyoruz ve bir gün önce bizden faks numarası istendiğini, bunun için aradığımızı söylüyoruz, numaraya ihtiyaç olmadığını ve faksın ellerine geçtiğini öğreniyoruz. Fakat bu kez de nüfus kopyamızın da gönderilmiş olması gerektiği, e-mail adresine göndermemizin yeterli olduğunu öğreniyoruz.

    5. Aşama Vodafone web adresinde böyle bir ibare olmadığı halde nüfus cüzdanımızı fotoğraflayıp e-mail adreslerine gönderiyoruz, anında e-maille geri dönüş yapılıyor ve bir ticket numarası yani işlem sıra numarası veriliyor.

    6. Aşama Nüfus fotograflarını e-mail adresine gönderdikten sonra onay için tekrar müşteri hizmetlerini arıyoruz ve öğreniyoruz ki iptal formu dilekçesi sistemde görünmüyor! ve hangi numaradan gönderdiğimizi bilmek istiyorlar. Numarayı verdikten sonra bile dilekçe bulunamıyorlar. Müşteri temsilcisine ilk 5 aşamayı anlatıyoruz, o da not düşüyor "biryerlerde faks varmış onunla e-maildeki nüfus bilgilerinin birleştirilmesi" diye.

    7. Aşama Ertesi gün tekrar arıyoruz çünkü hala geri dönüş yapılmamış! Diyoruz ki ilk 6 aşama böyle oldu iptal işlemleri başlatıldı mı? Vee "Evet başlatıldı" cevabı alınca seviniyoruz ve ilaveten soruyoruz, "bu aşamalar sürerken birkaç gün geçti, 27.10. tarihinde başvurdum ve ay sonu iptali istedim, fakat birkaç gün geçti, kasıma da fatura yansır mı?" ve "hayır" cevabı alıyoruz.

    8. Aşama Diyeceksiniz ki iptal işlemleri başlamıştı bu 8. madde de neyin nesi. 03.11. tarihinde 5. aşamada bir ticket açılmıştı ya ona güncelleme geliyor.

    "Değerli Müşterimiz,

    xxxxxx numaralı çağrınızda GÜNCELLEME yapılmıştır.

    İletmiş olduğunuz mailinize istinaden iptal işlemlerinizin tamamlanabilmesi için ıslak imzalı dilekçenizi göndermeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla,

    Vodafone Net İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Tel: +90 (850) 542 0 542
    Fax: +90 (216) 556 31 73
    Fax: +90 (216) 556 31 77"


    9. Aşama Müşteri hizmetlerini tekrar arıyoruz ve geçmiş 8 aşamayı anlatıyoruz, artık dalga geçildiğimizi düşündüğümüzü söylüyoruz, bizi biraz bekletiyorlar, galiba biryerlerden birşeyler soruşturup dönüyorlar, ve SONUÇ: 7. aşamada başladığı söylenen iptal işlemlerinin başlatılmadığı, 4. aşamada yine müşteri hizmetlerinin isteği üzerine söylendiği şekilde nüfus ekinin e-posta ile gönderilmesi sonucu faks ayrı-mail ayrı durumu oluştuğu, bu yüzden yeniden dilekçe yazmamız gerektiği, dilekçenin geçmişe dönük olamayacağının söylenmesi üzerine biz de "bu yüzden bize kasım ayının da fatura edileceği, diğer müşteri temsilcilerinin neden yanlış yönlendirmeler yaptığı, kimsenin bir diğerinden haberi olmadığı, iptal işlemleri başlamıştı hani, şimdi niye başlamamış oldu" ısrarlarına rağmen dilekçenin üzerindeki tarihin kasım olması gerektiği (kısaca bir fatura daha bize .....bip......) vesaire vesaire.

    10. Aşama Sil baştan iptal formu ve nüfus cüzdanı aynı e-posta içerisinde gönderildi. Bekliyoruz.


    Yeni aşamalar gelince editleyip güncelleyeceğim.

    Edit:

    11. Aşama İkinci ptalin üzerinden 48 saat sonra tekrar aradım ve hizmetin aktif olduğunu öğrendim, BTK'nın aksine 1 ila 5 gün arası sürüyor dediler, gönderdiğim belgelerde eksik yokmuş.

    12. Aşama BTK'ya da şikayet bildiriminde bulundum. Toplamda 10 gün oldu iptal etmeye çalışma süresi. Bekliyoruz bakalım.

    13. Aşama öğle saatlerinde SMS geldi. Kısaca "İptal işlemlerinin tamamlanabilmesi için aranacaksınız. Gelen çağrıya cevap vermeniz gerektiğini hatırlatırız." yazıyor. Sanırım cevap vermezsem daha çok uzayacak işlemler. Artık tuvalete bile telefonla gitmek zorunda bıraktılar ki aramayı kaçırmak istemiyorum. Arandığımda da ikna etmeye çalışacaklar belli ki.
    14. Aşama 13. gün akşam saatlerinde telefon ettiler. Vazgeçirmek için ikna etmeye çalıştılar. Akabinde son bir SMS geldi ve internetim iptal olmuş. Yorumunda BTK'yı tavsiye eden arkadaşlar @mcrew ve @deneme1'e teşekkür ederim. Yoksa daha çok uğraşırdım.

    Saygılarımla

    Turgay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turgay75x -- 13 Kasım 2016; 11:34:59 >







  • valla bu forumda Türk Telekom'un iptal başvurusu yapılan hattı iptal etmeyip dondurarak 6 ay sonra hattı açıp 8 ay boyunca fatura kesip sonra da haciz işlemlerini başlattığını okudum bence siz en kısa yoldan bu işten kurtulmaya bakın.
    quote:


    Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
    Talebinizi,
    - Abonesi olduğunuz işletmeciye yazılı olarak bildirmek,
    - Teyit edilmiş olmak kaydıyla işletmecinin faks numarasına imzalı olarak göndermek,
    - Güvenli elektronik imza ile gönderilip saklanabilen metinler kullanmak,
    kaydıyla sözleşmenizi istediğiniz zaman sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, fesih talebinin alındığı bilgisini aboneye en geç yirmi dört saat içinde iletmektedir. Fesih talebine ilişkin bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içinde aboneye sunulan hizmet kısıtlanmakta veya durdurulmaktadır. Hizmetin yirmi dört saat içinde kısıtlanmaması ya da durdurulmaması halinde abone sorumlu tutulmamaktadır.
    İşletmeci, abonenin fesih talebinin yapıldığı andan itibaren yedi gün içinde fesih işlemini gerçekleştirmek ve posta, elektronik posta, kısa mesaj ya da arama yöntemlerinden birini kullanarak abonelik sözleşmesinin feshedildiğini aboneye bildirmek zorundadır.
    Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?Talebinizi, abonesi olduğunuz işletmeciye yazılı olarak bildirmek kaydıyla sözleşmenizi istediğiniz zaman sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, aboneliğinize son verme yönündeki yazılı talebinizin kendisine ulaşmasından itibaren en geç kırk sekiz saat içerisinde bu talebi yerine getirmek ve talebi takip eden yedi gün içerisinde abonelik sözleşmesinin feshedildiğini size yazılı olarak bildirmek zorundadır.

    Ayrıca, müşteri hizmetleri birimini arayarak ya da internet aracılığıyla da fesih bildiriminde bulunabilirsiniz. Bu şekilde bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içerisinde tarafınıza sunulan hizmetin durdurulması gerekmektedir. Ancak, hizmet sunumunun durdurulmasını takiben on gün içerisinde işletmecinin iletişim adresine veya işletmeci adına abonelik sözleşmesi işlemlerini yürütmeye yetkili herhangi bir temsilcisine yazılı bildirimde bulunmanız gerekmektedir. Süresinde bildirimde bulunmamanız halinde, abonelik sözleşmesi işletmeci tarafından feshedilmeyerek hizmet sunumuna devam edilebileceğini unutmayınız.


    https://tuketici.btk.gov.tr/tr-TR/Sik-Sorulan-Sorular/Internet-Hizmetleri

    tuketici.btk.gov.tr ye yaz. Kasım ayının faturasını sana kesemez. Ayrıca varsayıyorum 5 kasımda iptal dilekçeni yolladın. Sen 30 ₺ lik bir hizmet alıyorsan sana kasım ayı için 5 ₺ gibi bir futaralandırma yapabilir. Fazlasını yapamaz.




  • Bu kadar uzun yazının tek özeti var....
    tuketici. gov. tr.....
    Bir şikayet dilekçesi ertesi gün anında iptal....
    Denenmiştir ve tüm iss ledde geçerlidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.