Şimdi Ara

Voidu Oyun Aktivasyon Olmadı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar malum ilkbahar indirimlerinden dolayı Ubisoft oyunlarında çok ciddi indirimler var Voidu'da.

    Voidu hakkında olumlu yanıtlar olduğunu görüp Assassin's Creed Origins almış bulunmaktayım ama oyun kütüphaneye ya da key şeklinde gelmedi ki Ubisoft oyunlarına key ile değil oto aktivasyon verdiklerine dair bilgi mevcut.

    Her neyse ödemeler tamam siparişler kısmında aktive et butonuna bastıktan sonra açılan pencerede Ubisoft hesabını istemekteydi hesap bilgilerini girip hesabın bana ait olup olmadığını kontrol ederekten onay verdik. Onaylandıktan sonra 5 saniye de onay gelecek tarzında bildirim geldi ekranda ama o onay hiçbir türlü gelmedi çıkan pencerede. Uzun süre beklememe rağmen. Sayfaya refresh attım hata mı oldu falan gibisinden direk kapattı hadi dedim hesabı girdik gelir diye ama nafile. Dün saat 18:01 sularında oyun alımı yapıp hesap bilgisini vermiş olmamıza rağmen oyun piyasada yok.

    Siparişler kısmından hadi diyoruz aynı adımları tekrar yapalım diye "... Saniye içerisinde tekrar talep edilecek ürün kodunuzu size ulaştırmaya çalışıyoruz" yazısı çıkmasından başka bir şey olmuyor. Saniyeyi de 10'dan sürekli geri sayıyor.

    Daha önce yaşayan olupta çözen arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi ne yapalım bu konu hakkında para yalan mı oldu mağdur mu olmuş olduk şimdi.

    Ödeme halk bankasından yapılmıştı bankadan yana problem olacağını zannetmiyorum çünkü direk aktif etme butonu belirmişti siparişler kısmında.

    Siteden destek üzerinden mesaj attım bir de Gmail üzerinden 2 3 saat öncesinde mail atmış bulunmaktayım geri bildirimde gelmedi halen.



    Voidu Oyun Aktivasyon Olmadı


    Voidu Oyun Aktivasyon Olmadı







  • Ben de aynı oyunu aldım aktive ettim bir sıkıntı yaşamadım, giriş yaptığınızda hesabınızın adı gözüküp yeşil aktive butonu geldi mi? Ayrıca adblock vb tarzı bir şey kullanıyor muydunuz?
    Her durumda yardımı destekten alın, desteği 1 gün içinde cevap veriyor benim deneyimim. En kötü durumda chargeback atarsınız başka oyun almadıysanız siteden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R0semary -- 24 Mart 2023; 1:48:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • R0semary kullanıcısına yanıt

    Şimdi oyunu aldıktan sonra aktive et butonuna tıklayınca hesap bilgilerini istedi hesaba girdik profil çıktı onayladım benim hesap olduğuna dair giriş yapıyoruz işte.

    5 saniye sayıp aktive edilecek falan diye sayfa gelmişti o sayfa tik vermedi bende 1 saniyede kaldı tik mik vermedi bekledim belli bir süre kaldı öyle.

    Hadi dedim bug a falan mı girdi hata mı oldu yeniden yapsın diyerekten sayfaya refresh atınca kapandı o sekme ondan sonrasında durum böyle hesapta gözükmüyor oyun.

    Kullandığım tarayıcıda microsoft un edge programı adblock falan kapatılma olayı yoktu sanırsam kendisi engelliyorsa bilemem ama zannetmem tarayıcıdan dolayı sorun olduğunu.

    Siteden de aynı adımları yapamıyoruz. Teknik destekle konuşuyoruz 2 gündür çözemedik sorunu adam diyor oyun aktif edilmiş diye bende diyorum oyun kütüphanede yok gittim video çektim kütüphane ile sitedeki durumu yeniden mail attım artık ingilizce konuşuyorum destek ekibiyle o kıvamda.

    Haber bekliyoruz madem oyun aktif edilmiş gözüküyor bu oyunun key i de ellerinde vardır hiç yoktan versinler key i de hemen ubisoft connectten aktifleştirelim olay kapansın. 2 Gündür başımı ağrıttılar benim.

    Birde oyunu aktive etmeden önce arka planda ubisoft connect hesabıma giriş yapılmış şekilde duruyordu onun da etkisi olur mu bilmiyorum çünkü videosunda aktif edip hesaba giriyordu.

    Sende açık falan mıydı hesap yoksa açık olmayıp aktif ettikten sonra mı girdin hesaba.

    Bir kişi daha var dc den o da almıştı odyssey bana geldi hesap kapalıydı dedi o hesabın açık olması etki ettiyse aşırı saçma bir olay çünkü.

    Ubisoft connectten oyun alıp hesap açıkken oyun nasıl kütüphaneye ekleniyorsa bunda da eklenmeli anlamadım yani.

    Son mail atışımda oyunun key i verin aktif edelim daha iyi olacak gibi şeyler söyledim oto aktivasyonun derdiyle uğraştırmayın tarzında mail attım yanıt olarak bakalım ne diyecekler.

    Konudaki aynı ss leri onlara atmıştım onların geri dönüşü de oyun aktif olarak gözüküyor başka sorun varsa iletişime geçin falan tarzındaydı aşırı geç cevap vermeseler halledilebilir belki de halledemezlerse de para iadesi versinler yeniden alayım indirim bitmeden siteden hadi bu sefer hesap açık olmayacak arkada da adamlar geç cevap veriyor işi halledene kadar indirim bitecek bunlar yüzünden.

    Chargeback konusunda da bankayla mı iletişim halinde olmam lazım yoksa başka biriyle mi ona da bi değinirsen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GlowZone -- 24 Mart 2023; 18:39:7 >




  • GlowZone kullanıcısına yanıt
    Öncelikle chargeback olayı için bankayı telefonla ara onlar hallederler

    Ben yaklaşık 10-15 tane oyun aldım voidudan, hepsi ubisoft ile aktifleştirilen. Arkaplanda ubisoft uygulaması açıktı ve giriş yapmıştım, o sekme çıkıp hesabın ismi gözüküp aktifleştir butonuna bastığım anda hesabıma direk geldi, ubisoft uygulamasında sekme değiştirdim oyunlarım <-> mağaza şeklinde ve direk belirdi kütüphanemde. Aktifleştirdikten sonra da voidudaki siparişlerimde gözüken aktifleştir butonu gitti.

    Şu şekilde gözüküyor aktifleştirdikten sonra, aktifleştirdikten sonra da o sayaç devam ediyor, büyük ihtimal aktifleştirmede bir sıkıntı oldu ve sistem aktifleştirdiğini zannediyor senin durumunda:


    Voidu Oyun Aktivasyon Olmadı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • R0semary kullanıcısına yanıt

    Anladım dostum. İlk defa oyun aldım bu siteden öncesinde etail üzerinden 3 tane oyun almışlığım var sıkıntı yaşamadım direk key verdiği için. Burada da sistemsel bir hata yüzünden uğraşıyoruz. Bir kaç güne destek problemi çözmezse iade alırım parayı o halde.

    Hangi tarayıcı üzerinden işlemleri gerçekleştirdiniz edge üzerinden sorunu yaşadım.

    Olmadı para iadesi alıp yeniden satın alabilirim bakalım umarım gene aynı muhabbeti yaşamayız.

    Yardım için sağolun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GlowZone -- 24 Mart 2023; 19:46:4 >
  • GlowZone kullanıcısına yanıt
    Ben de edge üzerinden aldım.

    Para iadesi chargeback dışında alman zor, adamlar keyin aktive edildiğini söylüyorsa iade etmezler. Ama keyi deaktive edebilirlerse iade alırsın. Yine de dene şansını. Chargeback aldığında direk hesabını blokluyorlar tekrar almayı düşünüyorsan, yeniden farklı ip adresi, telefon numarası ve çerezleri temizleyip kayıt olman lazım. Hatta şu anki ubisoft hesabını bile bağlamanı engellerler. Kısacası chargeback atıcaksan siteyi bir daha kullanmaman lazım.

    Bu arada hangi kart ile ödemeyi yaptın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R0semary -- 24 Mart 2023; 19:50:58 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Halkbank kartı dostum. Paraf kartlar varya ondan.

    Bu arada banka kartı ile değil kredi karti üzerinden aldım ona da değinelim.

    Chargeback e kalmadan sorunu çözsünler bari de rahatlasak.

    Ubisoft connect e key i girince aktif olacak diye tahmin ediyorum çünkü aktif olsa oyun kütüphane de olacak.

    Siteyi birdaha kullanmasakta olur çoğu oyun steam e göre pahali zaten.

    Birdaha yolum bile düşmeyebilir buraya.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GlowZone -- 24 Mart 2023; 21:40:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sorununuz düzeldi mi acaba? Ben de aynı sorunu yaşıyorum.

  • Dolphender D kullanıcısına yanıt

    Geç gördüm ama ortalama 8-10 gün olması lazım yanlışım olmasın o civarlarda sürdü yani 1 hafta çok rahat var. Her neyse mail geldi işte 8-10 günlük süreçte Ubisoft a yazdık geri dönüş sağlanmadı diyor isterseniz iade edebiliriz tarzında. İade istedim para 1-2 iş günü içerisinde geri geldi hesaba ama yanlışım olmasın 30 50 kuruş civarında eksik mi ne vardı sadece o da dert değil önemli olan parayı geri almış olmamdı. Alternatif olarak bekleyip sorunun çözümü için ubisoft un cevap vermesini bekleyebilirdim ama gerek yoktu zaten uzun süre ses seda çıkmayınca para gitti diyerekten gittim gamebilletten aldım aynı oyunu hesaba gelmişti. Böyle olunca oyun kütüphane de olduğu için Ubisoft tarafından adamlara oyun hesapta var gözüküyor tarzında geri bildirim gitmiş olsaydı iade de alamayabilirdik ya da süreç iyice uzar giderdi direk iade istemem iyi oldu. Benim problemimden yana problem yok şuan çözüldü yani ama bu sitenin sistemi pek iyi çalışmıyor gibi duruyor. Trustpilot kısmındaki oylama notları baya düşmüş voidu nun ve bir kaç kişi daha gördüm yani aynı problemleri yaşayan.





  • GlowZone kullanıcısına yanıt

    Ben de satın aldım ama oyunum gelmedi. İade işlemini detaylı olarak anlatırsan çok mutlu olurum, ben de iade etmek istiyorun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ay olmuş ama iade almışsınızdır var sayıyorum.

    Mail yolu ile voidu üzerinden iletişime geçerseniz iade için iade alırsınız ama fotoğraf video falan içerikleri ekleyin problemi daha iyi anlamaları için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GlowZone -- 3 Aralık 2023; 2:42:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.