Şimdi Ara

Volkswagen CC'ye tüp taktırılır mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
9.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Yürütemeyeceğiniz arabayı niye alıyorsunuz ki?

    Hocam olaya böyle yaklaşmak bence yanlış.

    Lpg ile malumunuz tasarruf edebilmek mümkün.Konu sahibi arkadaş da "Daha ucuza daha çok yol yapıp tasarruf edebilmek varken neden israf edeyim Lpg gibi bir olay varken ?" diye düşünmüş olabilir ki bence hakkıdır.Yürütecek gücüm yok yetiştiremiyorum dememiş ki.

    Yepyeni arabaya LPG takanı anlamıyorum. Fabrika çıkışı olsa neyse, arabayı ilk baştan böyle orasını burasını kurcalatmaya gerek yok ki orijinallikten yana biriyim ben.

    Dizel -hem de en az yakanlarından- benzinliye geçmek için göze almış olmak lazımdı diye düşünüyorum.

    Aslında haklısınız.

    Benim düşüncem ise şöyle ; benzinli araç almadan önce araştırılır,yakıtı üzmeyecekse alınır.CC gibi spor (sporumsu) görünen bir araca LPG takmak bana da hoş görünmüyor açıkçası.

    Neden takılır ? Beklentilerden çok uzak limitlerde yakıyordur,takılır.Aracı sahibi çok seviyordur,dizeline gücü yetmiyordur takılır.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar düşündüğümden daha yakıtı ekonomik geldi ( şu 3 günlük deneyimde)agresif olmayan kullanımda 10 lt civarı ki ilerde daha düşer... Şimdi bazı arkadaşlar nedenini sormuş birkaç nedeni var şöyleki ; en baş nedeni mahalle baskısı, herkese aldığımda ne diye peugeota bılaştın ikinci eli kötü felan dedi.Satmaya kalktığımda da haklılıklarını gördüm.Her kafadan bir ses geliyor.Piyasada ikinci el aynı araç 55.000 nede var 70.000 nede var. Böyle bir piyasa olur mu?Neye vereceğinizi şaşırdığınız gibi km ler ilerledikçede fiyat aşağıya doğru düşüyor.cc nin ikinci eline bakıyorum , ikinci eli sıfırından pahalı (cc hernekadar passat kadar ikinci eli yavaş olsada)Ayrıca Evet 508 ekonomik bir araç güzel araç (haksızlıkta yapmak istemeyerek)aması da aldığımdan beri bana vw deki o tokluğu , kapıları kapattığınızdaki sesi asla vermedi.Sürekli bir tarafından tıkırtı niteliğindeki sesler vs vs.Bir de 1.80 boyundayım oturuş pozisyonumu ayarlayamadım (aynı şey megane de de başıma gelmişti)
    Bana göre CC parasını hakeden bir araç sessizliği kalitesi çok farklı direksiyona oturduğunuz da bu araçta çok yaksın diyorsunuz.Aracı teslim alırken çalışır vaziyette bırakmışlar içine binince farketmedim ve tekrar düğmesine bastım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikçiler

    Arkadaşlar düşündüğümden daha yakıtı ekonomik geldi ( şu 3 günlük deneyimde)agresif olmayan kullanımda 10 lt civarı ki ilerde daha düşer... Şimdi bazı arkadaşlar nedenini sormuş birkaç nedeni var şöyleki ; en baş nedeni mahalle baskısı, herkese aldığımda ne diye peugeota bılaştın ikinci eli kötü felan dedi.Satmaya kalktığımda da haklılıklarını gördüm.Her kafadan bir ses geliyor.Piyasada ikinci el aynı araç 55.000 nede var 70.000 nede var. Böyle bir piyasa olur mu?Neye vereceğinizi şaşırdığınız gibi km ler ilerledikçede fiyat aşağıya doğru düşüyor.cc nin ikinci eline bakıyorum , ikinci eli sıfırından pahalı (cc hernekadar passat kadar ikinci eli yavaş olsada)Ayrıca Evet 508 ekonomik bir araç güzel araç (haksızlıkta yapmak istemeyerek)aması da aldığımdan beri bana vw deki o tokluğu , kapıları kapattığınızdaki sesi asla vermedi.Sürekli bir tarafından tıkırtı niteliğindeki sesler vs vs.Bir de 1.80 boyundayım oturuş pozisyonumu ayarlayamadım (aynı şey megane de de başıma gelmişti)
    Bana göre CC parasını hakeden bir araç sessizliği kalitesi çok farklı direksiyona oturduğunuz da bu araçta çok yaksın diyorsunuz.Aracı teslim alırken çalışır vaziyette bırakmışlar içine binince farketmedim ve tekrar düğmesine bastım

    Alıntıları Göster
    Yapmayın ya yazık günah




  • tup taktirilmiyor ancak her km de 10 kurus zarar etseniz arabayi satana kadar en fazla 5bin lira zarar edersiniz. aynasi bozulsa 2 bucuk milyar zaten. copcu cizse arabayi boyali diye 10 bin lira zararina gider.
  • benim biraderin cc 23000km'de ortalamasi 7.8 ama o kastiriyo ortalama icin anlik tuketim hep acik. yer istanbul
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    benim biraderin cc 23000km'de ortalamasi 7.8 ama o kastiriyo ortalama icin anlik tuketim hep acik. yer istanbul
    Lpg uyumu yoksa sat gitsin keyifle binemedikten sonra 100binlik arabam olsa ne lur 20binlik olsun diken üstünde olmayayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elektrikçiler

    Arkadaşlar düşündüğümden daha yakıtı ekonomik geldi ( şu 3 günlük deneyimde)agresif olmayan kullanımda 10 lt civarı ki ilerde daha düşer... Şimdi bazı arkadaşlar nedenini sormuş birkaç nedeni var şöyleki ; en baş nedeni mahalle baskısı, herkese aldığımda ne diye peugeota bılaştın ikinci eli kötü felan dedi.Satmaya kalktığımda da haklılıklarını gördüm.Her kafadan bir ses geliyor.Piyasada ikinci el aynı araç 55.000 nede var 70.000 nede var. Böyle bir piyasa olur mu?Neye vereceğinizi şaşırdığınız gibi km ler ilerledikçede fiyat aşağıya doğru düşüyor.cc nin ikinci eline bakıyorum , ikinci eli sıfırından pahalı (cc hernekadar passat kadar ikinci eli yavaş olsada)Ayrıca Evet 508 ekonomik bir araç güzel araç (haksızlıkta yapmak istemeyerek)aması da aldığımdan beri bana vw deki o tokluğu , kapıları kapattığınızdaki sesi asla vermedi.Sürekli bir tarafından tıkırtı niteliğindeki sesler vs vs.Bir de 1.80 boyundayım oturuş pozisyonumu ayarlayamadım (aynı şey megane de de başıma gelmişti)
    Bana göre CC parasını hakeden bir araç sessizliği kalitesi çok farklı direksiyona oturduğunuz da bu araçta çok yaksın diyorsunuz.Aracı teslim alırken çalışır vaziyette bırakmışlar içine binince farketmedim ve tekrar düğmesine bastım


    Ah şu mahalle baskısı...

    bir düşünür şöyle demiş " insan gerçekten hayret ediyor"

    LPDİ denen sistem "motor koduna göre" aracınıza uyumlu. bazı motorlara uymadığı söyleniyor. hüseyin-zst açıklamış biraz. Ben bir kaç ay önce forumlarını takip ettim, scirocco ya taktıran da var, 1.2 golfe de.
    genel olarak ; sabahları 3-4 (veya daha fazla ) marşta çalışma, vuruntu,arıza lambası yakma, tank içindeki pompanın gürültülü çalışması gibi problemler var. Bunlar son 6 ay içerisinde ne kadar düzeltildi takip etmiyorum ama Genel kullanıcı problemlerini okuyunca ben olumsuz düşünmeye başladım. Sorunsuz kullanan kullanıcılar da var ama insan olumsuzu görüyor hep...

    ben "aslan besleyen yemini düşünmez" mantığı ile hareket etmiyorum. Aslan ekmek de yiyorsa neden sürekli et verelim Vialle bayilerini aramanız sizin için iyi olacaktır. Ayrıca sistem 5000 tl civarında değil, euro artınca 6500 civarı fiyat almıştı bir arkadaşım. Güncellendi mi tekrar bilemiyorum.




  • Aslan besleyen yemini düşünmez sözü eskiden M3, M5 için kullanılırdı şimdi 1.4tsi için kullanılıyor
  • Cc nin şanzımanında sorun çıkıyor mu arkadaşlar ? 1.4 tsi olanda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Cc nin şanzımanında sorun çıkıyor mu arkadaşlar ? 1.4 tsi olanda.
    Hangi akla hizmet 508 HDi'dan CC TSi'a geçtiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    Hangi akla hizmet 508 HDi'dan CC TSi'a geçtiniz?

    Alıntıları Göster
    dış görünüş ve performanstan dolayı gecmiştir. cc güzel aracç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leftercan1907

    dış görünüş ve performanstan dolayı gecmiştir. cc güzel aracç

    Alıntıları Göster
    1.6 dizel motoru çok araayacaksınız , tüp takılır 5 bin lira verip tüp taktırcagına 5 bin lirayı yakıta göm daha iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Sıvı LPG sistemi takılabiliyor. 4500 - 5000TL civarı fiyatı var. Yeni bir sistem. kullanıcıları henüz çok yol yapmadılar. Ne sorunlar yaşayacaklar bilinmiyor.

    LPG sıvı olarak silindire püskürtülüyor. Bunun yapılabilmesi için, motor havuzundan LPG tankına bir de geri dönüş borusu çekiliyor (LPG'nin gazlaşmaması için motor-tank arasında basınç farkı olmaması gerekiyor. Geri dönüş borusu bunu tamamlıyor.). Bu sistem LPG tankının içinde bir gaz pompasına ihtiyaç duyuyor. İlk versiyonlarda pompa en çok arızalanan parça idi; çünkü benzin pompasından farklı olarak bu arkadaş deponun içinde yüksek basınç altında çalışıyor. Şimdi bu işi geliştirmişler. Pompadan yana dertleri yokmuş. Ancak başkaca sorun açarlar mı bilmiyorum.

    Arabayı çöp etme savları geçersiz. Araç klasik adayı değil, kült bir araba değil. Karşılığını alacaksanız LPG taktırırsınız. Ben 2012 yılında 2011 model Subaru Legacy'me 38.000km'de iken LPG taktırdım. 80.000km'dir biniyorum. Yaptığım tasarrufla ikinci el temiz bir B sınıfı araç alabilirim.

    Ancak garanti meselesi sorun. VW grubunda garantiye girilen çok olay oluyor. Benim Audi bir kere kavrama takımından, bir kere şanzımandan, bir kere motordan garantiye girdi. Ancak 1.4tsi motorunda yeni modellerde problem olacağını sanmıyorum. Şanzıman 7 ileri kuru DSG ise, sorun yaşayabilirsiniz. Sorun yaşarsanız taktıracağınız LPG'yi bahane edip ödememezlik edip etmeyeceklerini servis danışmanınıza açıkça sorun. DSG ile ilgili yaşanan arızalar üretim kaynaklı olduğu için, LPG taktırsanız da taktırmasanız da, garantiden değiştirmek zorundalar (üstelik LPG ile şanzımanın da doğrudan bir alakası yok). Ancak keyfi uygulamaları olabiliyor. Servise açıkça bunu sorup cevabını da bu forumda paylaşırsanız faydasını görürsünüz. Doğuş grubu bu forumu sıkı takip ediyor.

    Benim tavsiyem ilk iki yıl taktırmamanız, sonra taktırmanız yönünde olur. Çok yol yapıyorsanız, ilk yıl beklemeniz de yeter.

    fabrika iflasmı ediyor hayırdır




  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Son satıra yüzde yüz katılıyorum abi . Kendi sınıfında en verimli dizel araçlardan biri varken benzini içen süper tasarım bi araca geçiyorsan iş keyfiyet ve zevke bakıyor demek ki. Mantığı bırakıp kalbimi dinleyeceksem sonuna kadar dinlerim pompaya kadar değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    Aslan besleyen yemini düşünmez sözü eskiden M3, M5 için kullanılırdı şimdi 1.4tsi için kullanılıyor

    Türkiyeyi tek cümleyle özetlemissin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    Aslan besleyen yemini düşünmez sözü eskiden M3, M5 için kullanılırdı şimdi 1.4tsi için kullanılıyor

    Türkiyeyi tek cümleyle özetlemissin.

    Alıntıları Göster
    2 eli asıl bu aracı satarken göreceksiniz biladerimden biliyorum.. 2. eli istediği kadar sıfırından yüksek olsun ortalama 10 litre ki biladerim aracın hakkını vereceksin kafasında 13-14 litrelerde ki bi aracı alacak heyecanı taşıyan insan sayısı oldukça az...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    2 eli asıl bu aracı satarken göreceksiniz biladerimden biliyorum.. 2. eli istediği kadar sıfırından yüksek olsun ortalama 10 litre ki biladerim aracın hakkını vereceksin kafasında 13-14 litrelerde ki bi aracı alacak heyecanı taşıyan insan sayısı oldukça az...

    Alıntıları Göster
    Değil 80-90 bin, ben 20bin liralık bir araç alırken bile önce araştırırım, önemli kronik arızası var mı, tüketim değeri nedir, lpg istiyorsam lpg takılır mı diye. Ondan sonra hareket ederim.

    Siz araştırmadan almışsınız tüp takılır mı diyorsunuz, e insaf, ev alacak olsanız heralde tapusu var mı diye evi aldıkan sonra mı bakacaksınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Cc nin şanzımanında sorun çıkıyor mu arkadaşlar ? 1.4 tsi olanda.

    En çok arıza veren 7 ileri kuru tip olan şanzımana sahip. Patlayacağı kesin ama kaç km'de olacağı tamamen şans meselesi...

    Öyle bir aracın 10 litre benzin yakmasından daha doğal ne olabilir ki. Eğer yılda 15 bin km'yi aşmıyorsanız bence dizelin bir mantığı yok ki benzinli aracın avantajları çok fazla. Bence tüketimi düşünmeyip keyifle kullanın aracınızı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Yürütemeyeceğiniz arabayı niye alıyorsunuz ki?


    https://www.youtube.com/watch?v=Gt3Is0XFHoA




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Motorda sıkıntı hem turbo hem komprasör var. Çok yakıyor vs.
  • Cc'ye takılırmı yav.yazık olur.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.