Şimdi Ara

Volkswagen CEO'su: 'Toparlanmak için en az bir fabrika kapatılmalı' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 200-300 yıla çöker artık avrupayı da batırır çökerken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manisa'ya açtığınızı kapatın. Aaaa duygularımızla oynayıp açmamıştınız sonra dimi?


    Sizin Türkiye distribütörünün aldığı ahlar bile arşa ulaşmıştır, işiniz zor.

  • Boş yapmışsınız bence, adamlar aracın şanzımanını ne çıkarsa bahtına diye satmıyorlar. Şanzımanı DSG olduğu belli, almayın kardeşim. Sorunlu olduğu ezelden beri belli. Çevremdekilere YARI OTOMATİK şanzımanlı araç almayın diye yalvarmaktan bıktım. Biri Powershiftli focus aldı ve şanzımanı elinde kaldı ; biri dsgli golf aldı şanzımanı elinde kaldı. Tam otomatik honda ve toyota aldırdığım kişiler dua ediyor bana. Allahtan PSA grubu da tam otomatik kullanıyor ve yarı otomatik saçmalığı yavaştan kalkıyor.


    TAM OTOMATİK SARSIYO ABİ YAAA , KONFOR YOK ABİ YAAA diyenler acaba bozulacak mı korkusuyla yarı otomatiğe binip dursun, bunun korkusu olduğu sürece yemişim konforunu. Tam otomatik alın kardeşim, bütün araçlar dönsün tam otomatiğe bu yarı otomatik saçmalığı ne zaman bitecek merak ediyorum. Bende Honda Civic var, aracın şanzımanını istesem de bozamıyorum.


    Şunu da belirteyim hiçbir zaman marka fanı olmadım, elbette volkswagenin iyi yanları da var, malzeme kalitesini beğeniyorum. Manuel araç alacaksanız düşünün derim ama otomatik için yarı otomatik asla. Honda ve Toyotada da malzeme kalitesi leş, boya mikronları kötü ama iyi baktığın sürece problem yaşanmıyor. En güzel araç masrafsız araçtır, gerisi hikaye. Allah şu dönemde sanayide ustanın eline düşürmesin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samtiger -- 28 Kasım 2024; 10:5:32 >




  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    Ucuz iş gücüne, muazzam üretim kapasitesine, aşırı rahat üretim-çevre sertifikalandırma regülasyonlarına sahip Çin, onlarca yıl montaj montaj üretim yan sanayisi şusu busu artık "binilebilir" modern, rekabetçi otomobil yapmayı öğrendi. kendi markaları çeşitlendi büyüdü, kendi iç pazarını geliştirdi ve artık dünyaya açılıyor.


    Avrupa'da günümüzün popülizm modası uğruna kendini dünyayı C02'den kurtaran adam yerine koyduğu için, asıl kendi ustalığı olan içten yanmalı motorları zayıflatıp, asıl Çin'in gücü olan son derece basit elektrik otomobil mimarisini ön plana çıkarınca kendi ayaklarına sıktılar.


    Vw'de Çin'in en güçlü ve büyük grubu olduğundan ve zaten dizel skandalının acısı tam çıkmamışken en büyük zararı onlar görüyor bu kadar açık bir olay. Dsg'yle falan ne alakası var. Satış rekorları kıran grubun en başarılı markası Skoda'nın Dsg'si kaya gibi sağlamdı sanki.





  • samtiger kullanıcısına yanıt

    15 yıldır 2003 civic vtec2 aracım duruyor ara ara 2. 3. Araçları alıyorum hepsi satılıyor gidiyor ama o civic i satmak içimden gelmiyor . Akü başlarını söküp 5 ay sonra bağlayıp kontak basmışlığım var tek marş şak . Haliyle yalan yok belli başlı yerlerinde boya atmaya başladı ki üstü örtülü gölge yerde duruyor genelde . Satsam 350 civarı eder ama satmak yerine komple 0 lamak geliyor içimden .


    2. Araç olarak ta yeni yaris yada corollayıda aldım mı ömürlük koyarım yağını suyunu bakarım keyfime . 0 alıp uzun süre bineceksen Japon’dan şaşmayacaksın .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında arsa tahsis edildi. Vergi teşviği verildi ama gelmediler başka sebeplerle. VW grubuna gram acımam. Firmanın sahte emisyon oranları da birkaç sene öncesinden zaten biliyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Rekabet edemeyeceğinle rekabet etmemek gerek

    İnanılmaz devlet teşvikleri ve inanılmaz insan kaynağı bulunan çin ile zaten rekabet çok zor


    Millet burada almanlar sendeliyor diye kına yakacakta dünyadan bir haber vatandaşımız kendi üretici firmalarının Çin teknolojisi ve fiyatlarından nasıl darbe yediğini sorup öğrensin varsa çevresi

    bizde 3-5 kaliteli tezgahı olan imalatçıya butik denilirken adamlar da 20-30 adet milyon euroluk tezgahı olana butik deniliyor

    katma değerli iş yapmayı da öğrendiler

    Çoğu Türk imalatçısı rekabet etmeyip küçülmeye gitmeye çalışıyor , fiyatlar avrupaya yaklaştı esprimiz de kalmadı

    Büyük imalatçı firmalarının çoğu bulgaristan romanya sırbistan da fabrika açtı / açıyor

    Sorsan iyi durumdaki gurbetçilerin çoğunu istanbula getirsen geçinemez

    O geçinemeyeceği için gelmez de senin insanın ne yapacak ?


    Alman bir şekilde kendini kurtarır da biz ne yaparız oturup onu düşünün





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.