|
Volkswagen CEO'su: 'Toparlanmak için en az bir fabrika kapatılmalı'
-
-
Avrupa’da ekonomik daralma haberleri gün geçmiyorki bir yenisi haberlere konu olmasın.Almanya gibi ekonomisi ile öne çıkan bir ülke bu haldeyse diğerlerini siz düşünün ne haldelerdir. -
Savaş yüzünden ,gazı rusyadan ucuza alıyorlardı. artık alman hükemeti amerikadan daha pahalıya aldığı doğalgazı , daha pahalıya ülkesine satan almanya.
amerikan gazı pahalı olduğu için hükümetden destek istediler. Bize gazı ucuzlat. Rekabet alanımız daralıyor.
Rusya savaşı dursa almanya tekrar rusyadan gaz alıp daha ucuza üretim yaptırabilecek.
Birde çinli byd vb rakipler çıktı iyice zorlanmaya başladılar.
Alman hükemeti vw fabrikasına doğrudan destek vermesi lazım çiftçiye ucuz mazot misali destek şart.
Rusya diyip geçmeyin herkesin göbek bağı adamlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İstan34bul -- 26 Kasım 2024; 14:25:40 > -
Ucuza rus gazını almayınca. üretim maliyetlerin şişiyor.
Savaşın faturası herkese çıkıyor. -
Dsg denen sacmalik ve dizel skandali konusunda cok fazla insanin ahini aldilar olacagi buydu -
Volkswagen, otomotiv dünyasında deprem etkisi yaratacak radikal bir kararın eşiğinde.
Şirket, maliyetleri düşürmek amacıyla Almanya’daki bazı fabrikalarını kapatmayı ciddi olarak değerlendiriyor.
Eğer kapanma gerçekleşirse Volkswagen, 87 yıllık tarihinde Almanya’da ilk kez bir fabrika kapatılmış olacak.
Bir yıla yakındır da Audi markasının Belçika ülkesinde ki fabrikasını satmaya çalışıyor.
Rusya ülkesinden neredeyse çok ucuza enerji alıyordu Avrupa ülkeleri.Savaş nedeni ile muslukları kesilince ne yapacaklarını şaşırdılar.
Eski ABD başkanının gazıyla doğularında çıkan savaştan dolayı zor günler yaşıyorlar.Zorlu kış şartlarında dolayı binalarda ısınma sorunda olacağı söyleniyor bu kış Avrupa'da.
Yeni ABD başkanı Avrupa ülkelerine başınızın çaresine bakın diyor ..! Kıta Avrupasını zor yıllar bekliyor bence.
-
Nasıl ki Çinli telefon şirketleri çoğu telefon markasını piyasadan sildiler aynı şekil araba sektöründe de olacaktır. Çinli araba üreticileri çoğu Avrupalı şirketi piyasadan silecekler. Eğer Huaweiye benzer bir ambargo yemeseler tabi -
umarım toparlanırken aklınız başınıza gelir
-
Vw, DSG denen potansiyel sorunlu şanzımanı kullanmayı bırakarak önemli bir iş yapmış olurlar diyeceğim, bu seferde Stellantis eDCS6 isimli çift kavramalı yarı otomatik şanzımana geçiyor. Eat6 ve Eat8 gibi tork konvertörlu tam otomatik şanzımanlar ile satışlarını arttıran bir firma niye böyle bir saçmalık yapar hayret doğrusu -
Toyota/Aisin'e göre Belçikalı Punch Powertrain firması çok düşük teklif verdi sanırım. -
Yeni 136hp mild hybrid motorları ile tam otomatik şanzıman uyumsuzdu, bu mecburi bir değişiklik. Elektrik motoru şanzımana entegre oluyor ve diğer mhev'lerin aksine aracı elektrikte götürebiliyor. Yani kapılar yine emisyona çıkıyor. Bazı pazar ve modellerde 130hp motor ve eat8 kombinasyonunun devam edeceği bilgisi var ama detay bilmiyorum
-
Bizim ülkemizde haşa ilah gibi büyütülen volkswagen dünyada ne hallere düşmüş -
Çözüm 3.Dünya Savaşı
-
Volkswagen geçmişini mumla arıyor. Emisyon skandalından beri Volkswagen'in beri doğrulmuyor marka imajı, marka güvenirliğini herşeyini kaybetti marka maddi ve manevi. VW eski kalitesinden artık çok uzak durumda sonuda Nokia olma yolunda ilerliyor -
kötü yönetim kararları...
-
Sebebi belli, garanti süresi bitimi sonrası ne kadar çok planlı arıza o kadar çok masraf, o kadar çok gelir, o kadar çabuk yeni araç satışı ve pazar döngüsü. Bu saatli bomba çift kavramalı şanzımanları icat edenlerin yatacak yeri yok ve icat edilme sebebi tamamen ticari. Çok az sebeple emisyon ve yakıt tüketimi açısından faydası olsa da bu eziyetin yanında çerez kalır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Kasım 2024; 20:23:8 > -
Çok haklısınız, katılıyorum 👏👏
-
Volkswagen'deki mali kriz gün geçtikçe büyümeye devam ediyor. İşçi konseyinin "maaşlardan kesin" duyurusuna rağmen Alman üretici tek çareyi tesis kapatmak olarak görüyor.
Volkswagen marka CEO'su Thomas Schaefer, geçtiğimiz gün Welt am Sonntag'a verdiği röportajda "başka çareleri olmadığını" belirten ifadeler kullandı. Schaefer'a göre Volkswagen'in bulunduğu krizden tek çıkış yolu işten çıkartmalara başlayıp bazı tesisleri kapatmak. Böylece 4 milyar euro'ya yakın tasarruf edebilecek marka, mali durumlarını dengeye oturtabilecek.
Ford'un Avrupa kanadı, yakın geçmişin en saygı duyulan üreticilerinden biriydi. Sevilen modelleri büyük hacimlerde üreten ve pazarlayan Amerikalı şirket, Mondeo ve Fiesta gibi ikonik modellerine veda etmesinin ardından zorlu bir süreçle baş başa kaldı. Crossover'lara ve elektrikli araçlara geçiş yapan Ford, iş gücünün %14'ünü temsil eden 4.000 çalışanını aşamalı olarak işten çıkarmak zorunda.
İşten çıkarmalar 2027 yılına kadar tamamlanmış olacak. Ford tarafından yapılan basın açıklamasında, “Ford'un son yıllarda önemli ölçüde zarar ettiği ve sektörün elektrikli araçlara ve yeni rekabete kaymasının son derece yıkıcı olduğu Avrupa'daki binek araç üretiminin zorlaştığı" belirtilmiş.
2.dünya savaşından sonra ABD desteğinide alarak günümüze kadar refah ve bolluk içinde yaşadılar.
Kıta Avrupası Rusya'dan neredeyse çok ucuza enerji alarak işlerini tıkır tıkır yürütüyordu uzun süredir.
Ukrayna Rus savaşı başlayınca işler tersine dönmeye başladı.
Putin enerjiyi kesince Avrupa ülkelerinde sorunlar başladı.Euro değer kaybediyor.Fabrikalar kapanıyor ve bir çok işsiz ordusu olmaya başladı Avrupa'da.
Toparlayamazlarsa ne Avrupa Birliği kalır nede güçlü Avrupa ülkeleri.
Oluşturdukları sömürü düzeninin sonu gelmeye başladı ..! ( ONLAR İÇİN LALE DEVRİNİN SONU )
Yaptıkları haksızlıkların ve iki yüzlülüklerin bedelini ağır ödemeye başladılar ..!
-
Gözünüzü açın?
Dsg ile, dizel gate ile alakası yok.
Dw'den alıntı
Çin ile rekabet edilemiyor
Alman otomobil üreticileri, son yıllarda Çin'de hem e-otomobil sektöründe hem de premium segmentte yerel rakiplerle yarışmak zorunda kalıyor. Alman Ekonomi Enstitüsü'nden Thomas Puls, “Dünya çapında üretilen araçların neredeyse üçte biri artık Almanya'ya kıyasla çok daha ucuza üretim yapan Çin fabrikalarından geliyor” diyor.
Alman üreticiler, e-mobiliteye geçişle birlikte içten yanmalı motorlarda sahip oldukları teknolojik üstünlüğü de kaybetti. Ekonomi enstitüsünün araştırmasına göre teknolojik değişim, temel yetkinlikleri batarya ve elektrik mühendisliği alanında olan yeni rakiplerin pazara girmesine de kapı aralıyor
Detay:dw.comKrizin perde arkası: Volkswagen neden fabrika kapatıyor? – DW – 30.10.2024https://www.dw.com/tr/krizin-perde-arkas%C4%B1-volkswagen-neden-fabrika-kapat%C4%B1yor/a-70636780
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ESER14 -- 28 Kasım 2024; 6:12:23 >
-
Çinin otomotiv sektörü = Volvo öncesi ve Volvo sonrası.
Dsg denen sacmalik ve dizel skandali konusunda cok fazla insanin ahini aldilar olacagi buydu
|
Savaş yüzünden ,gazı rusyadan ucuza alıyorlardı. artık alman hükemeti amerikadan daha pahalıya aldığı doğalgazı , daha pahalıya ülkesine satan almanya.
amerikan gazı pahalı olduğu için hükümetden destek istediler. Bize gazı ucuzlat. Rekabet alanımız daralıyor. Rusya savaşı dursa almanya tekrar rusyadan gaz alıp daha ucuza üretim yaptırabilecek. Birde çinli byd vb rakipler çıktı iyice zorlanmaya başladılar. Alman hükemeti vw fabrikasına doğrudan destek vermesi lazım çiftçiye ucuz mazot misali destek şart. Rusya diyip geçmeyin herkesin göbek bağı adamlar. |
Avrupa’da ekonomik daralma haberleri gün geçmiyorki bir yenisi haberlere konu olmasın.Almanya gibi ekonomisi ile öne çıkan bir ülke bu haldeyse diğerlerini siz düşünün ne haldelerdir.
|
Ucuza rus gazını almayınca. üretim maliyetlerin şişiyor.
Savaşın faturası herkese çıkıyor. |
Bizim ülkemizde haşa ilah gibi büyütülen volkswagen dünyada ne hallere düşmüş
|
Çözüm 3.Dünya Savaşı |
Benzer içerikler
- whatsapp çökerten mesaj kopyala
- instagram hesabım çalındı
- iphone film izleme programı ücretsiz
- instagram önbellek temizleme
- spotify link kısaltma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X