Şimdi Ara

Volkswagen`den Motor Devrimi:TSI (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
488
Cevap
0
Favori
37.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynı sınıfta ne araç var ki o motor seceneğinde
  • bekle
  • devrim diyemeyiz aslinda ama kücük hacimli olup yüksek ps alinmasi bence firmaya cok motor sattiracak


    valla motorda devrim denince benim aklima honda geliyor

    1.6 litre 160 ps

    2.0 litre 240 ps


    hondanin hakkini yememek lazim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bekle



    Turuncu ST mi?


  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorDeAuX

    devrim diyemeyiz aslinda ama kücük hacimli olup yüksek ps alinmasi bence firmaya cok motor sattiracak


    valla motorda devrim denince benim aklima honda geliyor

    1.6 litre 160 ps

    2.0 litre 240 ps


    hondanin hakkini yememek lazim


    o zman mitsubishi lancer evoluation fq400 buna ne diyeceksin
    2 litre 405 ps..
    litre başına 202,5 hp
  • subaru motoru da honda motoru da normal kullanıcıya satılan arabalarda kullanılmıyor.

    Honda halk tipi hangi arabasında 1.6 160 ps motor koydu ya da 240 ps 2.0 motor?

    Vw, bunu ilk yapan firma, halk tipi çok satan arabasına bu motoru koyan...
  • Arkadaslar bu ne boyle devrimdir degildir tartismalari baslamis.

    Eger is 1.4 litrelik motordan 170BG cikis almaksa bu devrim felan degildir dogru. Ama buradaki noktayi bir kisminiz goremiyor.

    Bu motorun asil onemli yani ilk defa genel kullanici icin (arabasini gunluk isleri icin kullanan, performans degil tasarruf ariyan o genis kitle) bu hacimde, bu yakit tuketimine sahip adam gibi bir motorun sunulmasidir. Eger bu motor ilerde dayanikliligini da kanitlarsa bence harika. Ozellikle daha verimli, tasarruflu arabalara yonelen avrupa ve bizim gibi vergilerin, yakit fiyatlarinin uctugu ulkeler icin bulunmaz nimet.

    Hala kiytiik 1.6 litrelik 100-110 beygirlik arabalarla kendimizi avuttugumuzu unutmayin, boyle bir motora yatirim yapip riske girdigi icin bile bence takdir edilmeli VW(baksaniza o 105 beygirlik yakit canavari motorlari bile halen satilabiliyor). Umarim bu diger firmalara da ornek olur da artik karsimiza onlar da dusuk hacimlerde yuksek performansli arabalarla cikarlar.

    (Ya da bizim memlekette ki insanlarin akli baslarina gelir de motor hacmine gore vergilendirmenin ne kadar gerizekalica birsey oldugunu anlar degisiklige giderler.).




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bekle



    Turuncu ST mi?





    anlaşılmadı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    quote:

    Orjinalden alıntı: BorDeAuX

    devrim diyemeyiz aslinda ama kücük hacimli olup yüksek ps alinmasi bence firmaya cok motor sattiracak


    valla motorda devrim denince benim aklima honda geliyor

    1.6 litre 160 ps

    2.0 litre 240 ps


    hondanin hakkini yememek lazim


    o zman mitsubishi lancer evoluation fq400 buna ne diyeceksin
    2 litre 405 ps..
    litre başına 202,5 hp


    arkadaş atmosferik motorlardan bahsediyor sanırım
    yoksa 1300 cc 499hp lik motorda var isterseniz link atayım :)




  • kartaldaki woswos bayinde varmıs golf 140 hp test eden var mı?
  • ne devrimmiş be kaç sayfa tuttu. Helal olsun ne diyelim
  • üşenmedim bu kadar sayfayı okudum.bu motor performans isteyenleri memnun edecek bir araç gibi gözüküyor.

    ama genelin kafasına takılan ve benimde kafama takılan 2 soru var sanırım.

    1.dayanıklılık,bunu ancak zaman çözecek

    2.yakıt tüketimi, turbo dizel araç kullanıyorum ve anladıgım kadarıyla turbo sahibi araçlarda gaza ne kadar basarsan yakıt o kadar

    artıyor.bu tsı motorun yüksek performansta ne yakacagı meçhul,buda kısa sürede alan kişilerin yorumlarıyla netleşecektir.


    bunların dışında birde merak ettigim şey var.dizel motorları yetersiz ve gereksiz bulan,bakım masraflarını,turbo arızalarını şunu bunu

    sürekli dile getiren,km hesabı yapan akadaşlar niye bu 7 sayfada herhangi birşey yazmamışlar,sonuçta bu motor dizel motora çok

    benzeyen ve yapı olarak dahada dayanıklı olması gereken bir motor.yanlışım varsa düzeltirsiniz ve affola.




  • Toplam 750 km şehir içi+şehir dışı mesafede ortalama 8.2/100 km yaktı araç. Rodajın elverdiği ölçüde devirli ve hızlı kullanıyorum. Rodajdan sonra tüketimin bir miktar dahada azalacağını düşünürsek vw sözünü tutmuş olacak sanırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Toplam 750 km şehir içi+şehir dışı mesafede ortalama 8.2/100 km yaktı araç. Rodajın elverdiği ölçüde devirli ve hızlı kullanıyorum. Rodajdan sonra tüketimin bir miktar dahada azalacağını düşünürsek vw sözünü tutmuş olacak sanırım.


    Aracınız tekrardan hayırlı olsun.

    Bazıları 14-15 lt yakar diyordu, buyursunlar burdan yaksınlar
  • allah hayrılı kullanmaya nasip etsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Toplam 750 km şehir içi+şehir dışı mesafede ortalama 8.2/100 km yaktı araç. Rodajın elverdiği ölçüde devirli ve hızlı kullanıyorum. Rodajdan sonra tüketimin bir miktar dahada azalacağını düşünürsek vw sözünü tutmuş olacak sanırım.




    eyer dediyin gibi yakıyorsa süper
  • Demekki bu bir devrimmiş
  • en önemli özelliği sağladığı performansa göre sunduğu vergi avantajı,yıllık 855 Ytl sağladığı vergi avantajı(bu Beygirdeki araçların 1800-2000 cc aralığında olduğunu düşünürsek)..ama bu araba ile de yavaş gidilmez ki,sen gaza bastıkça basasın gelir,ozamanda yaktığı benzine göre konuşmak lazım..gerçi 8.2 litrelik değer bence iyi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altanB -- 26 Kasım 2006; 22:38:27 >
  • Dizeller dışında hangi benzinli arabayla devirli kullanırsanız o araç yakar. Bende arabayı yakıt tüketimi olacak şekilde kullanmıyorum. Birde 6 vites faktörü var. Bu arabayı 5 vites rahatlıkla götürür. 6 vitesin amacı bir miktarda ekonomi sağlamak olmuş. Yani 140-150 lerde bile 6 viteste nispeten düşük devirde cc ile ekonomik olmak isteyen bile olabilir. Ha sürekli vitesi 6500 devirde değiştirirde zorlarsan tabi yakar 13-14 lt.
    Şu gerçekte var,artık büyük şehirlerde çoğu yolda tampon tampona gidiliyor, şehir içinde sürekli basıcak yol fazla bulunmaz. O hızlardada gt içmiyor benzini, bu güzel bir özellik.
    quote:

    Orjinalden alıntı: altanB

    en önemli özelliği sağladığı performansa göre sunduğu vergi avantajı,yıllık 855 Ytl sağladığı vergi avantajı(bu Beygirdeki araçların 1800-2000 cc aralığında olduğunu düşünürsek)..ama bu araba ile de yavaş gidilmez ki,sen gaza bastıkça basasın gelir,ozamanda yaktığı benzine göre konuşmak lazım..gerçi 8.2 litrelik değer bence iyi..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    Aracınız tekrardan hayırlı olsun.


    Sağolun.

    Malikguzel, sizede teşekkürler. Herkese Allah kaza göstermesin.
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.