Şimdi Ara

VOLKSWAGEN DİZEL GOLFUN FİYATINI ABARTIYOR MU? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    Ticaretin bir numaralı kuralı "kâr etmektir".
    Adamlar bunu uyguluyorlar bu kadar basit.
    Alan olursa 100 bine de satarlar hiç sıkıntı yok.


    her şey maksimum kar değildir.

    ticari ahlak diye birşey var.

    ona bakarsan karaborsacılıkta , istifçilikte (stokçuluk) alan memnun satan memnun ama ahlaki değil.

    Doğuştan ve satış politikasından ben de hoşlanmıyorum.
    Ama yaptıkları ahlaksızlık değil,karaborsacılık değil,istifçilik değil.
    Ucuza satabilirler mi "evet kesinlikle",ama niye satsın?Millet sıralara girip alıyor,Dsg şanzuman her an bozulabilir bunu bile bile yine alıyor,garantiyi uzatırım yine alırım diyor.
    Golf tdi dsg almak zorunda değiliz,ama adam alırsan fiyatı bu diyor.
    Bu ekmek değil,ilaç değil,su değil.Zorla da satmıyorlar.
    Benim gibi bu fiyatlardan hoşlanmıyorsan almazsın olur biter.Zaten talep olmasa satılmasa adamlar da bu kadar fiyat çekemez.
    Golf alacak olsam bu fiyatlarla ancak 1.2 tsi alırım.
    Başka bir örnek vereyim.Yeni çıkan Fiat Freemont tam bana uygun bir araç,dizel,otomatik,4 çeker,7 kişilik,gayet yeterli donanım.Fakat ben gidip de 110 bin lira verip de almam.Talep olursa zaten bu fiyattan satarlar olmazsa da fiyatı aşağı çekerler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mazot rafineri çıkış fiyatı benzinden yüksek ama vergi oranları mazot lehine. Benzin fiyatının mazot seviyesine, hatta daha altına çekilme vakti geldi de geçiyor. Herkes üç kuruş kar edeyim diye daha pahalı ve masraflı dizel araçlara yöneliyor. Ticari kullanıcılar dışında ağır araçlar dışında dizel kullanılması gereksiz bana göre. Duyduğum kadarıyla aşırı mazot tüketimi nedeniyle satılamayan benzin yurt dışına çok düşük kar ile satılıyor. Millet uyanmasın diye bu senaryo aynen devam ettiriliyor.

    Bu dengesizliği pompa fiyatları ile eşitlemek mükün iken, çözüm önerisi dizel araçlara yüksek taşıt vergisi koymak. Bu kadar acımasızlık olmaz. Yazık bu millete.
  • Şöyle bir araba varken niye ille golf? Yeni Megane HB GT-Line Energy 1.6 dCi 130 BG. 1,6 105 BG dizel mi kaldı. Çift kavrama istiyosnız 1,5 110 BG EDC, dizel manuelde se 1,6 130 BG. Üstelik daha ucuz.
     VOLKSWAGEN DİZEL GOLFUN FİYATINI ABARTIYOR MU?

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-megane-hb/fiyat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 8 Kasım 2012; 9:36:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Şöyle bir araba varken niye ille golf? Yeni Megane HB GT-Line Energy 1.6 dCi 130 bg 60bin lira. 1,6 105 BG dizel mi kaldı. Çift kavrama ise EDC Dizelse 1,6 130 BG. Üstelik daha ucuz.
     VOLKSWAGEN DİZEL GOLFUN FİYATINI ABARTIYOR MU?

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-megane-hb/fiyat

    Klasik duz mantik

    Renoya 60.000 verilirmi 7-8 daha verir vw alirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Klasik duz mantik

    Renoya 60.000 verilirmi 7-8 daha verir vw alirim

    4-5 satır yazı yazdım ama vazgeçtim sildim. Yine fanatik diyecekler, anti VWci diyecekler vs. En iyisi susmak. Alacaklara hayırlı olsun ne diyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Klasik duz mantik

    Renoya 60.000 verilirmi 7-8 daha verir vw alirim

    4-5 satır yazı yazdım ama vazgeçtim sildim. Yine fanatik diyecekler, anti VWci diyecekler vs. En iyisi susmak. Alacaklara hayırlı olsun ne diyim.

    Bu sadece genel bir ornek benimle bir ilgisi yok

    Forumda bile bunu dusunen bir suru uye var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gandikemal


    olayda bir ilginçlik yok.
    Örneğin kullandığımız toyotanın dizeliyle benzinlisinin arasında 12 bin lira fark var.
    Sizin yapmanız gereken dizele fazladan bayılacağınız parayla kaç senelik benzininizi alırsınız onu hesaplamak.
    Artı golf almanız şart değil.
    Bravo gibi bir araba var şu anda benzinli fiyatına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Klasik duz mantik

    Renoya 60.000 verilirmi 7-8 daha verir vw alirim

    4-5 satır yazı yazdım ama vazgeçtim sildim. Yine fanatik diyecekler, anti VWci diyecekler vs. En iyisi susmak. Alacaklara hayırlı olsun ne diyim.

    Bu sadece genel bir ornek benimle bir ilgisi yok

    Forumda bile bunu dusunen bir suru uye var

    Zaten size karşı yazmamıştım. MArka ve Türkiyedeki tutumuna, markaya artık takım tutar gibi bağlananlara yazmıştım. Şuan chevrolet kullanıyorum ama meagana da alırım işime gelirse c4 de v40 da. Ama bir kesim Almancılıra küçükken olan hayranlık veya özentiden mi geliyor bilmiyorum ama Alman olsun da çamurdan olsun gibi bir düşüncedeler. Almanlar da bunu iyi değerlendiriyorlar. Hem bir çivi bile çakmıyorlar, hem de fazla fazla satıyorlar. Hatta maşallah bizim müşteri parasıyla alacağı aracı 1-2 hafta içinde alabilmek için (ne komik değilmi olması gereken zaten bu) liste fiyatının da 4-5 bin üstünü verip alıyor. 2. elde de sıfırdan pahalı fiyatlar görüyoruz. Sonrada 2 eli kuvvetli sanıyorlar. Bu algı biçok kişiye yayılınca da hazır bir müşteri grubu oluşuyor. Her türlü aracı almaya hazır ve razı durumda bekliyorlar. Bu döngü de malesef kırılamaz hale geldi.




  • yeterki dizel otomatik olsun diyip, fiyatıyla pek ilgilenmeyince doğal olarak fiyatının talebe oranda artmasına şaşırmamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Şöyle bir araba varken niye ille golf? Yeni Megane HB GT-Line Energy 1.6 dCi 130 BG. 1,6 105 BG dizel mi kaldı. Çift kavrama istiyosnız 1,5 110 BG EDC, dizel manuelde se 1,6 130 BG. Üstelik daha ucuz.
     VOLKSWAGEN DİZEL GOLFUN FİYATINI ABARTIYOR MU?

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-megane-hb/fiyat

    Aslında olay sokaklarda kaç tane 15 yaşında Megane veya Golf gördüğünle alakalı. Hangilerinin daha yeni durduğuyl, hangisinin daha çok sonradan takılan abuk subuk jantlara, döşemelere, farlara vs sahip olduklarıyla alakalı. Tabii şöförleriyle de...
    Misal BMW de alman arabası ancak 15 yaşındaki bir BMW'nin bir aynın eline düşme ihtimali Volkswagenkinden daha yüksek.

    Ha Passatları da ayılar çok seviyor orası ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 8 Kasım 2012; 10:32:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugra_s88
    Aslında olay sokaklarda kaç tane 15 yaşında Megane veya Golf gördüğünle alakalı. Hangilerinin daha yeni durduğuyl, hangisinin daha çok sonradan takılan abuk subuk jantlara, döşemelere, farlara vs sahip olduklarıyla alakalı. Tabii şöförleriyle de...
    Misal BMW de alman arabası ancak 15 yaşındaki bir BMW'nin bir aynın eline düşme ihtimali Volkswagenkinden daha yüksek.

    Ha Passatları da ayılar çok seviyor orası ayrı.

    Müşteri profiliyle marka kalitesi olayına çok katılmıyorum. Ya da yaşa veya diriliğer göre. Zira ilk aracım 31 yaşında renault 12 idi ve hala taş gibiydi. Genelde benim gibi kel ve bıyıklı adamlar kullanırlar mesela. Ya da bundan bir önceki aracım 22 yaşında bir samara idi. O da çekişi ve yakışıyla hala yenilerle yarışabilir. Tabiki o zman bile ekonomik sınıf araçlar olduğundan konfor ve donanım yok. Ancak mercedeslerde 30 yaşında hurda şuan hacı muratlar da. o yaştaki VWler zaten söylemeye gerek yok. Tosbağalar dışında pek kalmadılar ortalıkta. Ben VWin uzun ömürlü değil tam tersine çok nazik ve çabuk bozulabilen araçlar oalrak görüyor ve biliyorum. polo clasic kullanan akrabam var. Aynı yaştaki cliodan fazla sorun çıkarıyor. Parça da bulamıyor seat, skoda ne uyarsa onla idare etmeye çalışıyor bazen. VW dizel motorda kötü en son comman raile geçen firmalardan, atmosferikte kötü hala adı hitler koyulmuş 1,6, 1,4 85 ve 1,2 70 bg gibi artık olmamamsı gerek motorlar var. Dieğrlerinde biraz önce turbo benzinliye geçtiler diye biraz göze battılar ama şimdi renaulttan opele hepsinde var turbo beniznli. Dizel otomatik sevdasından ekmek yiyorlar Türkiyede. Ne bileyim ben VWde vay be yada ne güzel yapmışlar dedriten bişey göremiyorum. Konsol bile kayık yapıyorlar. Kalıbı tutturamamak ne komik geliyor bana. Ama sorsanız tasarımı öyle derler.Öyle tasarımmı olur Allah aşkına göz var nizam var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugra_s88
    Aslında olay sokaklarda kaç tane 15 yaşında Megane veya Golf gördüğünle alakalı. Hangilerinin daha yeni durduğuyl, hangisinin daha çok sonradan takılan abuk subuk jantlara, döşemelere, farlara vs sahip olduklarıyla alakalı. Tabii şöförleriyle de...
    Misal BMW de alman arabası ancak 15 yaşındaki bir BMW'nin bir aynın eline düşme ihtimali Volkswagenkinden daha yüksek.

    Ha Passatları da ayılar çok seviyor orası ayrı.

    Müşteri profiliyle marka kalitesi olayına çok katılmıyorum. Ya da yaşa veya diriliğer göre. Zira ilk aracım 31 yaşında renault 12 idi ve hala taş gibiydi. Genelde benim gibi kel ve bıyıklı adamlar kullanırlar mesela. Ya da bundan bir önceki aracım 22 yaşında bir samara idi. O da çekişi ve yakışıyla hala yenilerle yarışabilir. Tabiki o zman bile ekonomik sınıf araçlar olduğundan konfor ve donanım yok. Ancak mercedeslerde 30 yaşında hurda şuan hacı muratlar da. o yaştaki VWler zaten söylemeye gerek yok. Tosbağalar dışında pek kalmadılar ortalıkta. Ben VWin uzun ömürlü değil tam tersine çok nazik ve çabuk bozulabilen araçlar oalrak görüyor ve biliyorum. polo clasic kullanan akrabam var. Aynı yaştaki cliodan fazla sorun çıkarıyor. Parça da bulamıyor seat, skoda ne uyarsa onla idare etmeye çalışıyor bazen. VW dizel motorda kötü en son comman raile geçen firmalardan, atmosferikte kötü hala adı hitler koyulmuş 1,6, 1,4 85 ve 1,2 70 bg gibi artık olmamamsı gerek motorlar var. Dieğrlerinde biraz önce turbo benzinliye geçtiler diye biraz göze battılar ama şimdi renaulttan opele hepsinde var turbo beniznli. Dizel otomatik sevdasından ekmek yiyorlar Türkiyede. Ne bileyim ben VWde vay be yada ne güzel yapmışlar dedriten bişey göremiyorum. Konsol bile kayık yapıyorlar. Kalıbı tutturamamak ne komik geliyor bana. Ama sorsanız tasarımı öyle derler.Öyle tasarımmı olur Allah aşkına göz var nizam var.

    Ya aslında haklısın. Eski arabalar hakkaten çok sağlamdı. Sac kalınlığı falan daha fazlaydı. Broadwaylerin falan hala yollarda olması ondan. Ancak Renault'nun şimdiki modellerinde demir yerine plastik kullanması bile onların ömrü konusunda ipucu veriyor.
    Golf'e dönersek mesela Golf 4 bence üretilmiş en iyi Golf. Golf 5'ler dökülürken Golf 4'ler hala 0 arabaymış gibi duruyor. Buradaki asıl olay markaların bu tarz sağlam araba üretme oranı.




  • Silah zoruylamı satıyorlar ?
  • adamlar haklı aga napıcak yani bir malı 70 bin tl ye paşalar gibi satabiliyorken ''ama bu yaptığımız etik değil yaaaa'' deyip 50 binemi satsın.keşke hep böyle devam etsede heryer golf dolsa böylece bizim altımızdaki arabalarda daha çok ilgi çekmeye kendine baktırmaya çok pahalı sanılmaya devam eder
  • Golf dizel saçma derecede pahalı diğer dizeller gibi. En fazla 50000 TL verilir. O da full olana. Daha çok vermek isteyen D sınıfı alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Golf dizel saçma derecede pahalı diğer dizeller gibi. En fazla 50000 TL verilir. O da full olana. Daha çok vermek isteyen D sınıfı alır.

    bak sen öylemi sener?volvo v40 a 50 bin lira değer biçen sener.kendi honda city sine dünyanın en kazma sapı görünümlü aracına sahibinden gibi sitelerde 50 bin lira fiyat biçen sener.seni gidi seni...
  • Pahali olan dsg bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Pahali olan dsg bence

    Modelden modele de değişiyor DSG farkı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Pahali olan dsg bence

    Modelden modele de değişiyor DSG farkı

    En sacma olanda bu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı her zaman kendi komisyonunu alır. Doğuş oto ithalatı yapıyor, karını koyuyor öyle satıyor. Komisyon haramdır. Haram yiyor doğuş oto.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.