Şimdi Ara

Volkswagen fabrikası Türkiye'ye açılıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
2
Favori
8.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW’nin yeni üretim tesisinin muhtemelen Türkiye’de kurulacağı ileri sürüldü. Gazete haberinde, siyasi çekincelere karşın finansmanın belirleyici olacağına dikkat çekti. Kesin kararın henüz verilmediği de belirtildi.

    Handelsblatt gazetesi, Alman otomotiv devi Volkswagen'in (VW) yeni üretim tesisini muhtemelen Türkiye'de kuracağını öne sürdü. Haberde, VW yönetiminin Türkiye'yi tercih ettiği ancak kesin kararın henüz verilmediği vurgulandı.

    Habere göre, Türkiye'nin tercih edilmesinin nedenleri arasında finansman bulunuyor. Handelsblatt'ın konuyu yakından takip eden çevrelere dayandırdığı bilgilere göre, yeni fabrikanın kurulması için Türk hükümetinin "üç basamaklı" milyonlarca euroluk teşvik verececeği iddia edildi. Böylelikle de yaklaşık 1 milyar 300 milyon euro tutarındaki yatırımın bir bölümünün karşılanacağı belirtildi.

    Bulgaristan diğer seçenenek

    Haberde, Türkiye'nin bu teşvik sayesinde VW'nin diğer seçenekleri arasında bulunan Bulgaristan ile rekabet gücünü arttırdığına, fakat iki ülke yetkilileri ile de müzakerelerin sürdüğüne dikkat çekildi. VW'nin üst düzey bir yöneticisi Handelsblatt'a yaptığı açıklamada, "Avrupa Birliği üyesi olması ve belirli bir hukuki güvencenin bulunması" nedeniyle Bulgaristan'ın da cazip olduğunu ifade etti.

    Türkiye'deki ücretlerin Doğu Avrupa ülkelerine kıyasla düşük olması da VW'nin seçiminde etkili. Ayrıca Türkiye'nin önemli bir pazar olmasının da VW yönetiminin kararında etkili olması bekleniyor. Handelsblatt'ın haberinde, "Passat modeli otomobillerin birçok resmi kurumda makam aracı olarak kullanmasının" da VW açısından cazip olduğuna işaret ediliyor.



    Kaynak: DW







  • vw transporter koltuklarını dahi ülkemizde ürettirmeyerek tüm girdiyi ithal kullanan emisyon sahtekarı mı fabrika kuracak. Yaklaşık 2003 yılından bu yana bu yalan üfürülür. Bu ülkeye zerre faydası olmayan tenekelere para veren, g.tünü kaldıranlar için günah çıkarma yolu
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Başlık ile içerik çelişiyor.

    Hondanın çekildiği piyasaya vw mi gelecek yani.
    Almanya ülkemize yakın olmasa idi ihtimal vardı. Opel torbalıda neden kapattı vw niye açsın. Az akıllı olun.
    Honda Avrupa ile yaptığı gümrük anlaşması çerçevesinde İngiltere'deki fabrikayı da kapatıyor. Türkiye'deki fabrika da bu sebepten kapanıyor. Yani bu kapatma durumunun Türkiye ile bir alakası yok.
  • Bu fabrikanın Bulgaristan'a yapılacağı önceden kararlaştırılmıştır bile... İşte maksat gönüller hoş olsun:) Umarım yanılırım...
  • İnşaallah Türkiye'yi seçerler.
  • Başlık ile içerik çelişiyor.

    Hondanın çekildiği piyasaya vw mi gelecek yani.
    Almanya ülkemize yakın olmasa idi ihtimal vardı. Opel torbalıda neden kapattı vw niye açsın. Az akıllı olun.
  • Aylar önce böyle bir ihtimalin olacağını duyurmuşlardı. Ya Türkiye ya Bulgaristan ama Bulgaristan daha güvenilir geliyor Türkiye de cazip.. iki de bir gündeme geliyor da.. nerde. İcraat lazım bize
  • izmirde kurulacakmış arsa bakmaya başlamışlar
  • Honda avrupadan çıktı, onu karşılaştırmak doğru olmaz bence. Herhalde arabaları bizde kalitesiz İngiltere de pahalı yapınca tası tarağı toplayıp kaçtılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Başlık ile içerik çelişiyor.

    Hondanın çekildiği piyasaya vw mi gelecek yani.
    Almanya ülkemize yakın olmasa idi ihtimal vardı. Opel torbalıda neden kapattı vw niye açsın. Az akıllı olun.
    Honda Avrupa'da satamadığı için kapattı yani Türkiye ile alakası yok, yanlış hatırlamıyorsam honda 2018'de Türkiye'de dahil Avrupa'da toplam 160 bin araç satmıştı . vw ise milyonlarca satıyor Avrupa'da.

    Düşük işçi maliyeti ve yan sanayi ile Türkiye otomotivde biçilmiş kaftan durumunda şuan, açılmazsa siyasi sebeblerden dolayı açılmaz başka bir nedeni yok. Türkiye otomotiv yan sanayi konusunda Bulgaristan'dan çok daha üstün.




  • İzmir veya Manisa olacak gibi görünüyor. Organize sanayi yöneticileri ile çok ciddi toplantılar yapıyorlar. Aracın modelinin Polo olacağı söyleniyor. Gönül Passat istiyor ama Polo da olabilir.
  • Konu başlığında iş olmuş bitmiş gibi anlaşılıyor fakat konuyu okuduğumuzda öne sürüldü gibi yuvarlak kelimeler kullanılmış. Clikbait mi yapıyorsunuz anlamadım
  • Led Zeppelin L kullanıcısına yanıt
    İngiltere'den gelen ve işçiliği daha iyi olan hb fiyat olarak daha ucuza satılıyordu.
    Başka nedenlerle yapılmıştır. Tramp malının Amerika'da üretim baskısı da olabilir
  • vw transporter koltuklarını dahi ülkemizde ürettirmeyerek tüm girdiyi ithal kullanan emisyon sahtekarı mı fabrika kuracak. Yaklaşık 2003 yılından bu yana bu yalan üfürülür. Bu ülkeye zerre faydası olmayan tenekelere para veren, g.tünü kaldıranlar için günah çıkarma yolu
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Hocam son fiyat bir aracın üreticiye maliyetini tam olarak göstermez ki, örneğin TR üretimi olan 40a mal edilip 100 e satılırken uk üretimi 60a mal edilip 80e satılabilir talebe göre. Hatta TR üretiminden 1000 tane satarken, uk olandan 100 tane bile satamamış olabilirler. Ben şimdiye kadar 100 tane civic içinden maksimum 1 2 tane hb görmüşümdür.
  • Marmara bitti mahvoldu. Sıra Ege'de mi? İstanbul, İzmit, Bursa'lılar çok pişman ama iş işten geçti.
  • Click bait başlık bir de habercilere soversiniz.
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    Sakin ol hocam , savaşa gelmiyor adam. Yatırım yapacak.
    Bu ülkemiz için istihdam demek...
    Emisyon skandalına gelince , vw katalitiksiz bir model piyasa sürsün , Türkiye de katalitikliden daha çok satar.
    Çevre konusunda birbirimizi kandırmayalım , aynı ülkede yaşıyorsak tabiki...
  • Akpli bir arkadaş saçma sapan bir konu açmış gene ! Aklı selim olan kardeşim.. protein eksikliği çekmeyen dostumm...
    Araç satışlarının %80 düştüğü yere( ki bu daha iyi günler erken seçim olmazsa %99 düşecek ) firma neden gelipte APTAL gibi Türkiye ye fabrika açsın ki ? Almanyada endüstri 4.0 varken yada dava ucuz iş gücü ve daha çok satış yapacağı yerler varken ??? Yapmayın şöyle komik şeyler aslında üzücü komik de değil neyse
  • Led Zeppelin L kullanıcısına yanıt
    O konuda haklısın ama benim yazdığımın özü kapatma nedeninin bunlar olmadığı düşüncesi. Yoksa İngiltere'ni bazı ham madde tedariğinde daha ucuz olduğunu farzetsek bile ( o da zor ) işçilik bizden pahalı olacağından üretilen araç da yine pahalı olur. Ama birim zamanda ürerimden kazanabilirler belki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 24 Haziran 2019; 23:39:21 >
  • Asparagas
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Başlık ile içerik çelişiyor.

    Hondanın çekildiği piyasaya vw mi gelecek yani.
    Almanya ülkemize yakın olmasa idi ihtimal vardı. Opel torbalıda neden kapattı vw niye açsın. Az akıllı olun.
    Honda Avrupa ile yaptığı gümrük anlaşması çerçevesinde İngiltere'deki fabrikayı da kapatıyor. Türkiye'deki fabrika da bu sebepten kapanıyor. Yani bu kapatma durumunun Türkiye ile bir alakası yok.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.