Şimdi Ara

Volkswagen fabrikası Türkiye'ye açılıyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
2
Favori
8.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yine gelmiş klasik Türkiye üretimi ürün düşmanı tipler, eminim bu yorumları yapanların hiçbiri üretim prosesleri hakkında en ufak bilgiye sahip değiller.

    Castrol yağ üretir,Türkiye üretimi kalitesiz derler.
    VW fabrika açar daha üretmeden Türkiye'de üretilirse kalitesiz olur derler.
    Honda Civic üretir, İngiliz üretimi daha kaliteli derler.

    Ama bu arkadaşlar bilmez ki Ferrari' nin ve bazı F1 araçlarının krank mili bile Türkiye'den hatta Sivas'tan gidiyor.
  • Netleşti mi? Ulan S400 ü alıp; sırayla ABD yi, Nato yu ve AB yi paramparça etme hayalleri kuruyoruz biz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Emir kullanıcısına yanıt
    Bulgaristan dan yükler trene bütün Avrupa ya ucuza sevk eder; ha bide Tuna nehri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eee bizim Borsa neden bunu olumlu fiyatlamıyor!? 20 yıldan sonra ülkeye gelen ilk gerçek yatırım; hemi de Batı yatırımı!?? İnşaallah gerçektir de ülke nefes alır biraz; ama sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ford şu an için hafif ticariye ağırlık veriyor sanırım. Yeni focus’un satışları da pek iç açıcı değil. Ama dediğiniz gibi aklını kullanan bu işten karlı çıkabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araç firmalarının bizim pazardan çekilme sebepleri zaten vergilerden dolayı kar edemeyişleri bunu sebep gösteren firma neden fabrika kursun ki ?
    Kaldı ki bizde 2. el araç fiyatları neredeyse sıfır araç fiyatlarına yakın bu da sıfır araçların satışını engelleyen bir başka etken fabrika kurmak isteyen biri sıfır aracını satamayacaksa neden kursun ?
    Son olarak bizde sıfır araç alan kesim belli işveren şirketler, çeşitli filolar ve buna benzer kurumlar bunlarda belli bir km'yi doldurduktan sonra sıfır fiyatına yakın olarak 2. el aracı şahsi kullanıcılara sattıktan sonra gidip yeniden alıyor. Araçları toplu aldıkları içinde marka tarafından çeşitli indirimler yapılıyor. Anlayacağınız baya karlı iş :)
    Sizin anlayacağınız bu işte ciddi rant var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    Bulgaristan dan yükler trene bütün Avrupa ya ucuza sevk eder; ha bide Tuna nehri var.
    Birim maliyeti daha yüksek onların.tuna dolana dolana gidiyor.yakıt, zaman, nakliye yerleri, kışın buz tutması vs. gemiyle direkt avrupanın en büyük limanlarına tek hamlede büyük sevkiyat avantajı var bu tarafta...

    Edit. Bizim asgari ücretle bulgarınki yakın şu an...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Emir -- 27 Haziran 2019; 11:28:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Bende sedan modeller üretilecek diye biliyorum, ama ihracat yapılacak çevre yakın çevre olacağı için, Passat değilde, sanki ucuz sedanlar olur gibi, Rapid-Toledo, ha Octavia olursa tadından yenmez, ama sanmıyorum, küçük SUV lara da ihtimal vermiyorum.
  • Açılacak, Manis OSB çalışan sayısı 5000
  • elweda kullanıcısına yanıt
    "Kaldı ki bizde 2. el araç fiyatları neredeyse sıfır araç fiyatlarına yakın bu da sıfır araçların satışını engelleyen bir başka etken"


    Bu aslında 0 araç alımını artırıp 2. ele olan ilgiyi azaltan bir etken değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    "Kaldı ki bizde 2. el araç fiyatları neredeyse sıfır araç fiyatlarına yakın bu da sıfır araçların satışını engelleyen bir başka etken"


    Bu aslında 0 araç alımını artırıp 2. ele olan ilgiyi azaltan bir etken değil mi ?
    Sıradan bir kullanıcı genelde mtv indirimine girmiş araçları tercih eder buda aracın 3. senesine tekamül eder ve bu araçlar ciddi bir hasar almadığı yada fazla km yapmadığı sürece belli bir fiyat bandında kalır.
    Honda cıvıc elegance 1.6 otomatik şuan liste fiyatı 134.300 geçenlerde benzer bir araç 5.000 KM kullanılmış malum sitede 120 küsürlere kapora bırakılmış şekilde gördüm.
    Özetle bizdeki araç fiyatlarında mantık aramak saçmaca olur.
  • elweda kullanıcısına yanıt
    Hocam vallahi MTV indirimide yalan. Geçen sene aracım bi alt yıl segmentine düşmüştü güya. Cok daha az ödeyecektim bi zamlar gelmiş. Önceki sene ödediğimden daha fazlaya denk geldi yanlış hatırlamıyorsam.
    Edit: Aynen doğru hatırlamışım . Önceki sene 4-6 yaş aralığındayken 281 Lira öderken bu sene 7-11 yaş aralığına girdi. 326 lira ödedim.

    Volkswagen fabrikası Türkiye'ye açılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 27 Haziran 2019; 15:32:8 >




  • umarım ısıtma haber değildir

    Volkswagen fabrikası Türkiye'ye açılıyor
  • devlet saglam bi tesvik vermesse zor. bulgaristan daha yakin. ab icinde hemde.
    skoda uretilcekmis fabrikada, gene bi demirperde ulkesine verirler bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FthGTI F kullanıcısına yanıt
    merak etme biz bunları biliyoruz. şişecam'ın bmw camlarını ürettiğini de biliyoruz
    ama bizim dediğimiz de doğru , nutella çikolatanın bir italya üretimi var, bir de manisa, dene ikisini , ondan sonra gör
    aynı şey , calve ketçap, barilla makarna....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık yerli araba üretimi hayal olur.
    Vosvosa çivi çakmadı diyenler de yazmazlar artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika, Torbalı'ya kurulacak diye haberler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Ben bunların hepsini dünyanın her yerinde denedim merak etme, direk yerinde denedim, forumlardan okuduğumla değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyada hiç bir otomobil firması kolay kolay ekonomisi büyük düzgün ülkelerde fabrika kurmaz.. Çünkü o ülkede işçilik pahalı ve değerlidir.. Buda gayet mantıklı fabrika kurucak insanlar için maliyetleri uçar gider çünkü...

    Bakınız amerika zamanında alman markalarına ya benim ülkemde üretirsin yada mallarına ağır vergi uygularım dedi bütün büyük markalar tamam dediler. Amerika da tam olarak değil işçiliğin ucuz ve ekonominim kötü ollduğu meksikada üretim yapdılar amerikada sadece bazılarının montaj fabrikaları var.

    Kısaca demek istediğim şudur büyük firmaların fabrikalarına bakın nerelerde üretiyorlar genelde brezilya, meksika, güney afrika, çin, malezya, mısır v.b.gibi ülkelerde üretim yapıyorlar..

    Türkiyede üretim yapsalar bile ne üreticekler bilmem binekmi ticarimi vw büyük bir group belki seatı yada elindeki başka bir markayı üretir satış taktiği iç piyasa mı olucak yoksa dış piyasamı olucak bunlar önemli. Bir gerçek varsa 170 bin tl lik passat yerli üretimde olsa 120 bin den aşağı olmaz gene .. Bakınız burnumuzun dibinde yerli megan örneği var. Meganın çok değil biraz orta doluluk da bir paketini alsan 140 bin tl..

    Açılsın isterim en azından ekonomide iyi bir şeylerde olsun her gün kötü haberler almakdan bıkdık.. Bunu büyük bir şenliğe festivale dönüştürmenin manası yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.