Şimdi Ara

Volkswagen fabrikası Türkiye'ye açılıyor (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
2
Favori
8.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FthGTI

    Ben bunların hepsini dünyanın her yerinde denedim merak etme, direk yerinde denedim, forumlardan okuduğumla değil
    ee, demekki Türkiyede üretilenler dandik olabiliyormuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Dandik diye bir şey yazmadım, okuduğunuzu nasıl anlıyorsunuz acaba? sizin söylediğiniz ürünlerin avrupa ve türk üretimlerini tadarak test ettiğinizi de düşünmüyorum, illaki damak tadında fark vardır ayrıca gıda sektörü ile otomotiv sektörünü kıyaslamanızdan belli bu, birincisi gıda sektöründe her firma büyük pazarlarda üretim yapar çünkü gıdanın nakliyesi otomotiv veya diğer ağır sanayi mallari gibi değildir, bozulma , tazelik vs işin içine girince çok masraflı olur. Ayrıca gıda da hedef pazar direk üretim yeridir, otomotiv sektöründe ise hedef pazar üretimin yapıldığı yerin aksine nakliyenin kolay olduğu çevre bölgelerdir. Daha çok fazla kriter var ama bu kadarı anlamanıza yeter diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 27 Haziran 2019; 19:54:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Ustam senin bahsettigin markanin hedef ulkelere farkli kalitelerde urun urutmesi Turkiyede kalitesiz uretim vardir lafi zirvadir. Zaten bu sirketlerin hepsinin kalite yonetim sistemi be standartlari belli disina cikamaz. Ee dersin Almanyadaki urunle bizdeki ayni kalitede degil, bu urun grubuna gore degisir bence. Simdi bildiginiz gibi clio trde oyak bursada uretiliyor ve burdan diger avrupa ulkelerine ihrac ediliyor. Lakin Fransa fabrikasindada uretimi var. Bence kalite farki yapilsada ureticinin karaiyla uygulaniyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FthGTI F kullanıcısına yanıt
    hocam lafı niye uzatıyorsunuz ?? Türkiyeye üretilen araçlarda daha az güvenlik paketi var mı ? var. Türkiyeye üretilen araçlarin hiç geri çağrıldığıni duydunuz mu? yok. bunlar yeterlidir. uzun ama gereksiz cümleler kurmaya gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    "Türkiyede üretilen araçlarda daha az güvenlik paketi var."

    Neye göre kime göre. Güvenlik paketi aracın üretildiği yere göre değişmez satıldığı yere göre değişir. Türkiye'de üretilen araçlar pek tabi ki defalarca geri çağırılmıştır.
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    Haber sitelerinde okuduğum kadarıyla ilk etapta Karoq ve Ateca üretilecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    "Türkiyede üretilen araçlarda daha az güvenlik paketi var."

    Neye göre kime göre. Güvenlik paketi aracın üretildiği yere göre değişmez satıldığı yere göre değişir. Türkiye'de üretilen araçlar pek tabi ki defalarca geri çağırılmıştır.
    Türkiye'de demedim. Türkiye'ye dedim. yani bizde üretiliyordur ama yurtdışına çıkacaksa bu dediğim geçerli değil. ama sadece bize özelse, vardır bi eksiği
    en basitinden civic. arka direkleri eğik deniyordu. ilk aklıma gelen bu.

    Türkiye'de üretilen, hatta Türkiye'de bulunan kaç araç geri çağrılmış ?? google'da araştırdım, sadece toyota çıktı, başka yok.


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne üretiliceği önemli..

    Vw grubunda her markanın bir misyonu vardır..

    Audi - premium sınıf yani ortaüst ve üst kesme üretliyor..

    Vw - halk sınıfı ortaalt ve orta kesme tabii bunlar avrupa geliriyle orantılı.

    Skoda - daha çok baltık balkan ülkelerime vw nin kuvvetli olmadığı pazarlarda satan bir marka.. Ama işçiliği. Ve malzeme kalitesi iyi.

    Seat - bu grup içinde en ucuzu alt gelirliye hitap eden motor yürüyen güvenlik vw standartları kullanılsada karoseri kalitesi ve malzeme plastik kalitesi düşük alt sınıf kullanılan işçilik kısmen nipeten diğer vw grup araçlarından bir tık düşük araçlardır.

    Şahsen türkiyede seat üreticeklerse ben gider gene yerli olan renault yada fiat alırdım..

    Üretilicek model araç önemli.. Tabi yurtiçi içinmi üretilicek yoksa yurtdışına ithalat içinmi üretilicek yani bizi sadece montajla yolla olarakmı kullanıcaklar adam ithalat için üreticekse burda 3.0 araç bile üretir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Sadece 2017 yılında 157 adet gönüllü geri çağırma var.
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Tabi ki ihracat odaklı üretilecek. 300 bin araçtan %10 oranında iç pazara satış bile oldukça başarılı sayılır vw için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Sadece 2017 yılında 157 adet gönüllü geri çağırma var.
    https://sug.sanayi.gov.tr/page.html?sayfaId=ec491a23-8045-4f7a-9fef-2bf76f350c53&lang=tr
    bu ne oluyor tam olarak, dsg arızası veren aracın doğuş tarafından yapılması gibi birşey mı?
    bununla, binlerce aracın geri çağrılmasi arasında nasıl bağ kurabildiniz ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Listeye bakarsanız kaç adet aracın hangi sorundan geri çağırıldığı var.

    Örneğin 81 588 Honda hava yastığı sebebiyle çağrılmış.
    15 500 Polo yağ filtresinde oluşan sorun sebebiyle. Vs. Vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 28 Haziran 2019; 18:32:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Kelime kelime anlatayım o zaman. Geri çağırma faaliyetleri uluslararası olarak alınır, belli bir tip onayı, motor kodu ya da ürün serisinde uluslararası ya da ulusal piyasa gözetimi ve denetimi kuruluşları sistemine bildirilir. Toyota dünya çapında bir ürünü için geri çağırma faaliyetine başlar ve bunu avrupa birliği online sistemine bildirir, bu bilgiler neticesinde o ülkede kaç araç etkilendiyse ilgili ülke bunun takibini yapar.

    Sistemin adı avrupa RAPEXtir, buraya giriş yapılır. Aşağıdan bu hafta alınan faaliyetleri görebilirsin örneğin mercedes, suzuki ve yamahanın geri çağırmaları var bu hafta.



    Yani toyota dünya çapında 3 milyon araç çağırır, bunun sadece Türkiye'de yer alan ve bu sorundan etkilenen sayısından ülke sorumludur. Honda hava yastığı için Avrupa çapında örneğin 2 milyon araç çağırır ve bunun 81 bin tanesi Türkiyededir.

    Verdiğiniz örnekte Ford 1 milyon araç çağırıyor, ancak senelik 20 milyon araç satılan kuzey amerikada bu kadar araç çağırıyor, kabaca bir hesapla 20 milyon araç satılan pazarda 1 milyon ara. 400 bin araç satılan türkiyede 20 bin araç eder. Rakamları simüle etmek için sadece bir örnek verdim tabiki bu bu kadar basit değil.

    Honda dünya çapında yanılmıyorsam parça parça 2.7 milyon araç geri çağırdı takata airbag sorunu için. Bu geri çağırmalardan ülkemize düşen 81 bin adet.

    Bence de boş mesaj yazmamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 28 Haziran 2019; 19:6:24 >




  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    toplamda 157 araç geri çağrıldı sandım, o yüzden öyle yazmıştım. sildim sonradan o mesajı.

    burdaki konularda okuduklarımız, akılda kalanlar bu yönde. bize gelen araçlar, çoğunlukla alt seviyedir, airbag sayısı eksik olur mesela.. vw emisyon skandalında hiç doğru düzgün dava göremedik. örnekleri var. tek tek uğraşıp arayıp bulamam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam vve de alinmaz gali

    Alamanlığı kalmadı yerli üretim oldu her yerinden çalarlar gali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyenin araba montaj. Üretim geçmişi çok sağlam onda. Sıkıntı yokta ne yazık ki kalıcı olmuyor.. Gelen bir kaç sene sonra gidiyor zamanında opel vectra ları burda üretir Avrupaya satardı. Honda civic city leri burda üretir Avrupaya satardı Toyota corolla ları burda üretirdi ford binek araçları escort ları üretirdi oda binek de üretimi kesdi.. Gelen çok dayanmıyor ne yazık ki inşallah vw kalıcı olur.. Tabii gelirse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Paylaşım için teşekkürler. Linkleri kaydettim. Sayenizde yeni bir şey daha öğrendim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Maalesef burada yazılan birçok şey şehir efsanesi ve hurafeden fazlası değil. Ülkemizde evet eksiklikler vardır ancak özellikle otomotiv konusunda Avrupa ile entegre haldeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forcsf F kullanıcısına yanıt
    Ben sevindim birilerinin ilgisini çekmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.