Şimdi Ara

VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
27.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VOLKSWAGEN GOLF 7 ile birlikte piyasaya yeni bir motor sürüyor 110 ps gücünde bluemotion adıyla piyasaya giriş yapacak yakın zamandada dizel versiyonlardada 110 ps tüm modellerinde kullanılacak önceki bluemotionlarda olduğu gibi

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014

     VOLKSWAGEN GOLF 7 TDI BLUEMOTİON 1.6 TDI 110 PS 2014


    Yeni Golf TDI BlueMotion gelmesiyle, Volkswagen zamanımızın en yakıt tasarruflu araba biri başlatıyor. Bu Golf 81 kW / 110 PS ile yeni direkt enjeksiyonlu turbo dizel (TDI) tarafından desteklenmektedir. Dört silindirli motor sadece 3,2 l/100 km tüketiyor, bu değeri zaten olağanüstü yakıt tasarruflu önceki modele göre yakıt ekonomisinde yüzde 15 iyileşme temsil eder. Volkswagen Golf TDI BlueMotion CO2 emisyonu 85 g / km, yanmalı motorlar ile otomobiller için dünya çapında en iyi değerlerden biri duruyoruz. Tüm verimliliği rağmen: 200 km / s maksimum hıza sahip VW Golf TDI BlueMotion, mesleki ve özel yaşamlarında yolcularına güvenli, konforlu ve çevik ulaşım sunan gerçek bir beş-koltuklu çok yetenek. Yakıt küçük bir meselesi haline gelir:, 50 litrelik yakıt tankı ve 3.2 l/100 km yakıt tüketimi göz önüne alındığında, Golf TDI BlueMotion 1.500 'den fazla kilometrelik bir teorik egzersiz alanı vardır.

    aerodinamik mükemmellik

    Çok sayıda aerodinamik değişiklikler sayesinde, Volkswagen Golf TDI BlueMotion 0.27 mükemmel bir Cd değer sağlar. Otomobilin mükemmel aerodinamik, düşük yakıt tüketimi için belirleyici bir katkı sağlamaktadır.TDI BlueMotion aerodinamik bir indirdi şasi (15 mm), özel bir tavan spoyleri, neredeyse dışa kapalı bir radyatör ızgarası (entegre BlueMotion yazı ile) tarafından, diğer şeylerin yanı sıra, mükemmel edildi, kısmen hava girişi ekranları kapatıldıtampona, soğutma hava akımı ve özel yerden paneller optimize edilmiş.

    Yenilikçi teknoloji ittifak

    Teknoloji açısından, yenilikçi hafif yapı (49 kg azaltılmış bir boş ağırlık), yani tüm yeni Golf modelleri, Durdur için standart / sistemi ve pil rejenerasyon modu Başlat bu özellikleri sayesinde yukarı doğru ağırlık sarmal üstesinden gibi ayrıntıları, iç-TDI, daha geniş aralıklı 6-ileri manuel şanzıman gibi son derece düşük yuvarlanma dirençli lastikler ile motor değişiklikler Golf TDI BlueMotion öncü yakıt verimliliği sonuçlandı.

    sürekli ilerleme

    Golf BlueMotion ilk nesil 2007 yılında başlatıldı. O, Volkswagen 4.5 l/100 km (119 g / km CO2) bir yakıt tüketimi değerine sahip sürdürülebilirlik için yeni bir kriter. Tüketimi 3.8 l/100 km (99 g / km CO2) düşürüldü olan Golf BlueMotion,,, ikinci nesil 2009 sonbaharında yılında yaptı. Üçüncü Golf BlueMotion yakıt tüketimi km başına 14 gram başka bir 0.6 litre, ya da yüzde 15, ve CO2 emisyonu azaltılabilir olabilir aslında sürekli teknik ilerlemenin açık bir örneğidir.

    verimli dinamikleri

    Yukarıda gösterildiği gibi, düşük yakıt tüketimi ve "A +" en iyi verimlilik sınıfı muhtemelen birçok sürücüler için bir sürpriz olacak bir sürüş performansı eşlik eder. Klasik sollama durumu atın: 4. viteste, Volkswagen Golf TDI BlueMotion 80 120 km / h sadece 9,0 saniyede hızlandırır. Ya da 0-100 km / s sürat: Bu ​​10.5 saniye sürer ve bir şey ama yavaş olarak kendini kanıtlıyor. Maksimum hız: 200 km / s VW Golf TDI BlueMotion mükemmel bir motor ve verimlilik ile donatılmış olduğunu gösterir dinamikleri ve konfor pahasına satın edilmemiştir.

    Yeni TDI motor

    1.598 cm3 turbo direkt enjeksiyonlu motor (TDI) yeni EA 288 dizi dört-silindirli motor dört valf olduğunu. Bu 3.200 den 4.000 rpm motor devri aralığında güçlü bir 81 kW / 110 PS üretir. Common rail enjeksiyon ile donatılmış TDI 1.500 rpm başlayan 250 Nm maksimum tork geliştirir. 3.000 rpm, bu yüksek değeri her zaman mevcuttur. Sonuç olarak, Golf TDI BlueMotion bir yakıt tasarruflu çok çalışma aralığında bu nedenle çok düşük tork ve daha sık ortalama daha sürülebilir.

    Bu düşük iç sürtünme (diğer şeyler arasında, düşük ön-gerilim ve eksantrik mili düşük sürtünmeli yatakların kullanımı ile segman ile) olarak İnşaat ayrıntıları; kısaltılmış ısınma faz (örneğin ayrı soğutma dolaşımı döngüler ile yenilikçi termal yönetim sistemi egzoz gazı devridaim (EGR), silindir basınç sensörü, iki kademeli yağ pompası ve yakıt daha fazla azalma alımı kurşun bulunan su soğutmalı intercooler, silindir kapağı ve silindir karter yanı sıra deactivatable su pompası) için tüketimi ve emisyon yerinden motoru ile karşılaştırıldığında. Emisyon kontrol açısından, Volkswagen de bir NOx depolama katalitik konvertör ve motor yakın filtre bir dizel partikül kullanır.

    Modifiye 6 vitesli şanzıman

    Motorun gücü 6 vitesli şanzıman ile tekerleklere aktarılır. Volkswagen mühendisleri özellikle yeni VW Golf TDI BlueMotion kullanılmak üzere şanzıman ayarlanmış. Diğer değişiklikler arasında, onlar tork düşürmek için daha uzun oranlı bir 6. vites entegre, dahası, şanzıman etkinliğini artırıyor, düşük viskoziteli, sahip yeni yakıt tasarruflu yağ ile çalışır.

    İki donanım tiplerinde

    Şimdiye kadar, en yakıt tasarruflu Golf sadece tek bir özellikleri düzeyde teklif edildi. Bu değişti, yeni nesil de özel BlueMotion detaylara sahiptir, ancak, her zaman Trendline ve Comfortline iki tanınmış ekipman seviyeleri mevcuttur. Yeni Golf TDI BlueMotion ağırlık, aerodinamik ve yuvarlanma direnci optimize etmek için 15-inç ve 16-inç alaşım jantlar ile özel Wolfsburg bitki bırakır. Özel bir renk olarak "Clearwater Mavi metalik" bir seçenek olarak kullanılabilir.

    Volkswagen Golf TDI BlueMotion Trendline

    Golf TDI BlueMotion Trendline belirli özelliklerini 15-inç "Lyon" alaşım jantlar, daha büyük bir arka spoyler (gövde renginde) yanı sıra yeniden tasarlanmış ve neredeyse kapalı radyatör ızgarası arasında; ikincisi entegre BlueMotion yazı ile pürüzsüz siyah toka oluşur ve sağ far içine ulaştığı altında bir krom şerit. Özel Golf BlueMotion için adapte edilmiş diğer özellikleri şunlardır: tampon siyah hava girişleri, optimize edilmiş soğutma hava akışı, ayrıntılı yerden paneller, spor şasi (15 mm alçaltılmış gövde) ve süper-düşük yuvarlanma direnci ile özel lastikler.

    VW Golf TDI BlueMotion bulunan standart özellikler 5-inç TFT ekran ile dokunmatik ekran, yanlış yakıt doldurma önlemek için bir bekçi ile bir yakıt tankı girişi, ECO ipuçları ile çok fonksiyonlu ekran (tüketimi ile ilgili grafik ve bilgiler), otomatik ile elektronik park freni dahil fonksiyonu, Artı lastik basınç göstergesi, elektronik enine diferansiyel kilidi XDS +, değişken bagaj zemin ve asimetrik katlanabilir arka koltuk arkalığı-tutun.

    Ayrıca standart: gündüz farları, torpido gözü kilit klima (deselectable), elektrikli ayarlanabilir dikiz aynaları, dış sıcaklık göstergesi, elektrikli camlar, aralıklı ayarı ile arka cam sileceği, elektromekanik hidrolik direksiyon, güvenlik-optimize edilmiş kafalıklar, etrafında krom halkalar hava delikleri içinde, koltuk "Biber" tasarım, "Koyu Gümüş, ipek mat", saklama bölmesi ile orta konsol, direksiyon yükseklik ile kolon ve ulaşmak ayarı, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, toz ve polen filtresi, merkezi kilitleme dekoratif dekoratif aksesuarlar kapsar koltuğun ön kemer ve yeşil renkli ısı yalıtım pencereler için uzaktan kumanda, yükseklik ayarı ve kemer germe sistemi ile

    Volkswagen Golf TDI BlueMotion Comfortline

    Comfortline seviyesi ayrıca ParkPilot sistemi ön ve arka, yüksek kaliteli bir paneli, "Artı" çok fonksiyonlu ekran, ön koltukların altında çekmeceler, SD kart arayüzü ve Sürücü Uyarı sistemi dahil olmak üzere yeni Kompozisyon Dokunmatik radyo sistemi ile donatılmıştır.

    Diğer standart özellikler (Trend çizgisi özelliklerine ek olarak): çizgi kendi koltuk malzeme ("Zoom" tasarım) ve bel desteği uygulamaları, merkezi kol dayama ve yük-tasarım, arka koltuk arkalığı "fırça Koyu Gümüş" dekoratif dekoratif aksesuarlar sahip ön konfor koltuklar sağlanması yoluyla, döner ışık anahtarı ve yan ayna ayarlayıcı, underseat çekmece, ön koltuk sırtlarında depolama cepleri ve rooflinere bir kapatılabilir saklama bölmesi, bagaj ek bir 12-V soket, ışıklı makyaj aynaları, kumaş paspaslar krom-bak , deri ve 16 inç alaşım jantlar ("Dover") olarak direksiyon simidi ve vites topuzu.

    Yardım ve kolaylık sistemleri

    Yenilikçi yardım ve kolaylık sistemleri bir dizi standart veya isteğe bağlı donanım olarak yeni VW Golf TDI BlueMotion gemiye çalışıyor. Standart sistemleri Çok Çarpışma Fren sistemi ve gelişmiş elektronik XDS + enine diferansiyel kilidi içerir. Ön-Crash önleyici yolcu koruma sistemi, Sürücü Uyarı (Golf TDI BlueMotion Comfortline standart), Lane Asist, yol işareti tanıma, Park en son nesil otomatik Yardımcı Işığı ve Dinamik Işık ışık fonksiyonları Yrd yanı sıra Yrd. Buna ek olarak, bilgi-eğlence ve eğlence sistemlerinin yer aldığı paket







  • 100.000.- tl ve 1 sene beklemek standart
  • Bu ekranla gelmediği sürece bir hiç
  • güzel araba ama 60 bin tl den aşağı istemezler 4x4 olmalıydı
  • Paylaşım için teşekkürler ancak ilk bir kaç cümleden sonrasını okumadım. Google translate sanırım. En azından biraz çaba gösterip düzeltmeleri yapsaydınız. Kaynağı gösterin de oradan orijinal metni okuyalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw kendisini aştı
  • bence mükemmel 3.2 lt 110 ps ve maks 200 km/h ayrıca 6 vitesli manuele geçişleri iyi olmuş. fiyatı inşallah daha da artmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DarkLord97 -- 1 Temmuz 2013; 15:42:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2011 Passat 1.8 Tsi 160hp
    7 yıl önce açıldı
    2012 Golf 1.6 TDI Highline
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • araba her ay zam yiyor 105 ps dsg bile 75.000 olacak temmuz 13 'de de zam gelecegi soyleniyor, yemisim yakitini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf mü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • '' Millet 1.6' dan 130 PS' lik dizel üretiyor, bunlar daha hala 110 PS' e yeni geçiyorlar '' diyen ve sonuna koyan arkadaşlar gelmemiş hayret ! Forumun kalitesi artmaya başladı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    güzel araba ama 60 bin tl den aşağı istemezler 4x4 olmalıydı

    Bana 4 ceker c sinifi hb arac ornegi verebilirmisin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    güzel araba ama 60 bin tl den aşağı istemezler 4x4 olmalıydı

    Bana 4 ceker c sinifi hb arac ornegi verebilirmisin ?

    B sinifi var
    Suzuki swift 4x4 olmazmi
    Ayrica 155 q4 var
    F kasa astra 2.0 t var 4x4
    Daha sayayimmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    güzel araba ama 60 bin tl den aşağı istemezler 4x4 olmalıydı

    Bana 4 ceker c sinifi hb arac ornegi verebilirmisin ?

    B sinifi var
    Suzuki swift 4x4 olmazmi
    Ayrica 155 q4 var
    F kasa astra 2.0 t var 4x4
    Daha sayayimmi

    C sinifi hb abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    dur geldim. 110ps ile kumda oynasın tüketim değerini de çıkınca görürüz.
  • 1.2 tsi ile 12 bin tl fark var, bunda da 15 bin fark isterler
  • oleeey 110 hp olmuş
    artık yokuşta ferrari tokatlayanlara da tanık oluruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    güzel araba ama 60 bin tl den aşağı istemezler 4x4 olmalıydı

    Bana 4 ceker c sinifi hb arac ornegi verebilirmisin ?

    B sinifi var
    Suzuki swift 4x4 olmazmi
    Ayrica 155 q4 var
    F kasa astra 2.0 t var 4x4
    Daha sayayimmi

    C sinifi hb abi



    155 haric c sinifi
    Cihan model bilmeden bana 4x4 c sinifi goster deme bak alt sayfada saymis adam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tdı nin ciğerini bir miktar daha büyütmüşler. Yetersiz kalmaya devam ediyor.
    3,2 Lt yakıt rakamı en cok doğuşun işine yarar. Milleti soguslemek icin bir neden daha. Yersen tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka kapılarda opsiyon olmuş galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    dur geldim. 110ps ile kumda oynasın tüketim değerini de çıkınca görürüz.

    Forumun kalitesini niye düşürüyorsun arkadaşım ? inat mısın ?




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.