Şimdi Ara

Volkswagen Golf GTI TCR, serinin en hızlısı olacak (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
1.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • xtrial den bile kötü, gti bitmiş,, ama şimdi golfe gelince fazla savurmuş agresif kullanmış yani yanlı olmuş gibi gözüküyor,,


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    xtrial den bile kötü, gti bitmiş,, ama şimdi golfe gelince fazla savurmuş agresif kullanmış yani yanlı olmuş gibi gözüküyor,,

    1-2 yerde daha gördüm de bu videonun amacını anlamış olduğunu düşünmüyorum paso VW düşmanlığı için kullanıyorsun.

    Sana bir soru soracağım bu videolarda Pejo 3008 neredeyse BMW M2'den daha iyi dönüyor. Peki 140-150 ile bir viraja hangisi ile daha rahat girersin ?

    Bu test, sana bu araçların yol tutuşu, hızlanışı veya pist performansı hakkında bir yorum vermez. Bu yüzden bu şekilde düşmanlık yapmayı geç artık.




  • ilk acemeliğimi 19 tdi vw caddy de atmış biri olarak düşmanlığım olamaz,, ancak markayı daha iyi yerlerde görmek v edolayısı ile yol tutuşu daha iyi olması için eleştiri yansıtıyorum,, hepsi bu,,
  • 5 saniye altı 0-100 için motor ne olursa olsun 2 çeker yetersiz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    dostum drag diyen sensin. neden şimdi kıvırıyorsun? ben sen yazana kadar drag kelimesini ağzıma bile almadım. drag dedin, Golf R dragda da tokatladı. pist dedin pistte de tokadı yedi subaru.

    Alıntıları Göster
    Bu sana son yazımdır çünkü duvara anlatsam anlar da sana yok.. Drag videosu koy dedim Golf'ün geçtiği video dedim birde ordan kendini tamin et diye dedim, hani siz seversiniz böyle şeyleri diye dedim, dalga geçiyorum onu bile anlamıyorsun, katalog değerlerine bakarsınız, sonra 3 5 video bakarsınız, bak Golf geçmiş falan dersiniz, hani sizin kafa bu ya diyorum, Bağcılar Güngören Tofaş kafası işte, sana diyorum ki bir Subaru mühendisinin veya Subaru kullananın VW sittin sene umrumda değildir, sen git 4 çeker diye gezinen ama önden çekişli gibi davranan Golf R gibi araçlara performans aracı demeye devam et..

    Volkswagen, Golf GTi ve R modellerini senin gibi katalog değerlerine ve rakamlara bakanlara satmak için üretiyor zaten.. En azından katalog okuyabiliyorsun buna sevindim.. Hadi canım hadi..




  • 0-100 abartılmış golf gtr diye okudum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    Bu sana son yazımdır çünkü duvara anlatsam anlar da sana yok.. Drag videosu koy dedim Golf'ün geçtiği video dedim birde ordan kendini tamin et diye dedim, hani siz seversiniz böyle şeyleri diye dedim, dalga geçiyorum onu bile anlamıyorsun, katalog değerlerine bakarsınız, sonra 3 5 video bakarsınız, bak Golf geçmiş falan dersiniz, hani sizin kafa bu ya diyorum, Bağcılar Güngören Tofaş kafası işte, sana diyorum ki bir Subaru mühendisinin veya Subaru kullananın VW sittin sene umrumda değildir, sen git 4 çeker diye gezinen ama önden çekişli gibi davranan Golf R gibi araçlara performans aracı demeye devam et..

    Volkswagen, Golf GTi ve R modellerini senin gibi katalog değerlerine ve rakamlara bakanlara satmak için üretiyor zaten.. En azından katalog okuyabiliyorsun buna sevindim.. Hadi canım hadi..

    Alıntıları Göster
    birader bu impreza her şartta golfün arkasında kalıyor ama sen memnunsan eyvallah. sen yavaş ama felsefi ulvi uhrevi manevi araba seviyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    birader bu impreza her şartta golfün arkasında kalıyor ama sen memnunsan eyvallah. sen yavaş ama felsefi ulvi uhrevi manevi araba seviyorsun

    Alıntıları Göster
    Kardeş sen git emisyonla oynayan, DSG şanzıman kusurlarını kullanıcı hatası diye kitleyen, 1.6 dizel de torsiyon kullanıp, 1.4 tsi motor da multilink şasi kullanan sahtekar markanın arabasını al, hayırlı işler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    Kardeş sen git emisyonla oynayan, DSG şanzıman kusurlarını kullanıcı hatası diye kitleyen, 1.6 dizel de torsiyon kullanıp, 1.4 tsi motor da multilink şasi kullanan sahtekar markanın arabasını al, hayırlı işler..

    Alıntıları Göster
    güzel kardeşim son yazım diyorsun yine cevap veriyorsun

    sana sabuha'nla pardon subaru'nla mutlu sürüşler dilerim




  • Ağırlık nedir acaba ? Bence en önemli soru bu. Nürburgring için ise clubsport s e göre yavaş kalacaktır , normal. Bu arada nürburgringin asfaltını da epey yenilemişler , geçen hafta pistteydim, eski yıllara göre epey fark var, bazı noktalarda curveler taşlanmış, bordür taş döşenmiş. Haliyle rekor denemelerinde özellikle bu noktalar daha efektif kullanılıyor. Önden çeker rekoru da kırılabilir bu senelerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.