Şimdi Ara

[[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]] (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.496
Cevap
8
Favori
188.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce koymuştum belki görmeyen vardır.

    Bu da en güçlü vos vos

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]


     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]


     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]


     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]


     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]


     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mllm -- 6 Haziran 2006; 18:29:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugrvw
    Bu parçalar ne yaw böyle??


    bu da bir çeşit dyno testi olması lazım. ben de kesin birşey bilmiyorum.
  • ok.. Bu arada sayfa 5 Arkadaşlar otogaz ve lpg ye zam gelmiş.acaba varmı bizim takımda aracı lpg li olan?
    quote:

    Orjinalden alıntı: _HYPNOTIC_


    quote:

    Orjinalden alıntı: ugrvw
    Bu parçalar ne yaw böyle??


    bu da bir çeşit dyno testi olması lazım. ben de kesin birşey bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrvw -- 6 Haziran 2006; 20:22:10 >
  • http://www.vw.com.tr/vwtarihce/index.htm

    Arkadaşlar burada VW nin tarihçesi var.Buraya koyardım ama fazla yer kaplar diye koymadım.İlgilenenlere...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ustavolkan

    saol dostum resimler çok güzel fakat link çalışmıyor galiba tekrar bi bakabilirsen sevinirim





    Arkadaşım kusura bakma www.konseptoto.com.tr olucakmış


    Bu arada ben o Caddy'i inceledim. Kapı içlerinde de deri kaplamalar filan var. Herşey çok güzel ama kol dayama doğal olarak orijinal gibi değil. Yerinde resmen dans ediyor Heryeri oynayan bir kol dayama.




  • bir araçta kol dayama yeri kesinlikle şart
    niye bütün modellere koymazlar ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ustavolkan
    Bence olabilir neden olmasın ama o zaman caddy almanın ne mantığı kalır ki değilmi çünkü sonunda bu bir yük aracı bence caddy e en yakın binek touran onu düşünebilirdin (fiyat farkı baya var kabul ediyorum) konfor olarak passatı aratmıyor vede aynı caddy gibi yerden yüksek ben bizim arabaya alıştığımdanmıdır bilmem normal bineklere binince bir garip oluyor yere çok yakın geliyor hafif iç gıcıklayıcı bir durum neyse soruya dönelim bence sen yayları deiştir daha ii olur binek kadar süspansiyonu olmasada doblodan çok daha rahat 2005 model doblonun en üst modeline bindim 6.1 ses sistemi felan war 1.9 jtd (6 hoparlörüde bizim caddy deki tweeter varya ondan sadece woofer var oda 70 watt rms gibi bişey) neyse arabada harbiden takoz gibi amortisör vardı hani anladık olur ama bu kadarda değil caddynin değerini bilmek lazım (fiyatı baya fark edio ama bence vw kalitesine konforuna değer sadece tdi için bile değer bence) ama illa değiştirmek istiyorsan bence o kadar zor bir ameliyat olmaz 1500-2000 ytl civarı olabilir (tahminim)


    cevap için teşekkürler, bu arka tarafa bi çözüm bulmak lazım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: ustavolkan

    saol dostum resimler çok güzel fakat link çalışmıyor galiba tekrar bi bakabilirsen sevinirim





    Arkadaşım kusura bakma www.konseptoto.com.tr olucakmış


    Bu arada ben o Caddy'i inceledim. Kapı içlerinde de deri kaplamalar filan var. Herşey çok güzel ama kol dayama doğal olarak orijinal gibi değil. Yerinde resmen dans ediyor Heryeri oynayan bir kol dayama.



    link için saol eğer aracıma bir kol dayama yaptırmak istersem bizim bundan 2 önceki arabamız renault 19 europa vardı babamın döşemeci bir arkadaşı gerçekten orjinal bir dayama yeri yaptı ama onun yaptığı sürücü koltuğuna monte idi bu. aracın garantisi bitmeden onu yaptırmayacağım ayrıca nette satılan kol dayamalardan bence sakın almayın dün arkadaş doblo ya almış gerçekten berbat herhalde bütün arabalara uyum sağlasın die bir kalıp kullanmışlar ama dobloya gitmedi ayrıca boşuna el freninin olduğu yeri deldirmiş oldu.

    @ahmey : kardeş benden sana acil çözüm öncedende dediğim gibi arabanın bagaja ne bilim işte bi kaç kutu seramik falan yada ağırlık oluşturcak bişey koy 50-100 kg baya farkediyor (şimdi bana caddy renault flashları çağrıştırdı onlarında çok güçlü motoru wardı ama arkası çok havada ve savuruyordu )




  • Sanırım soruma ayrı bir başlık açmaya gerek kalmadan burada cevap bulabilirim:

    1-Passat 1.8 ile 1.8T arasında çok büyük fark var mıdır?

    2-Passat Highline,Comfortline,Trendline,Limited,Basic gibi ayrımları neyi ifade eder?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dodii123

    Sanırım soruma ayrı bir başlık açmaya gerek kalmadan burada cevap bulabilirim:

    1-Passat 1.8 ile 1.8T arasında çok büyük fark var mıdır?

    2-Passat Highline,Comfortline,Trendline,Limited,Basic gibi ayrımları neyi ifade eder?





    evet dostum 1.8 ile 1.8t arasında baya fark war bunun sebebide t nin turbo mealine gelmesidir bence seçeneğin varsa t yi tercih et 150 hp az değil

    ayrıca limited bazı özel versiyonlarda var bunların fiyatları baya pahalı oluo mesela golflerde war

    ayrıca kaliteye(fonksiyonellik yoksa kasa gene aynı kasa) göre sıralarsam (tabi fiyatda bunla doğru orantılı) highline>comfortline>trendline=midline>basicline bide sportline var oda adındanda anlayacağın gibi spor modeli donanım seviyesi olarak üstündür ama bazı artıları olduğu gibi eksileride oluyo mesela bunların jantları daha büyük oluyo ama yağmur sensörü olmuyo gibi

    dip not pek şahit olmadım ama tlerin genelde sorunu war diyorlar nette duydum ama hiç sanayide felan öyle çok şikayetçi bir 1.8t sahibi görmedim bana sorarsan t al derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ustavolkan -- 7 Haziran 2006; 16:31:58 >




  • Arkadaşlar caravelle'si olan bir arkadaş iç kısımlarının fotoğraflarını çekip konuya ekleyebilirmi bizim arkadaş merak ediyo bir dahaki doğuşa gitmeme yaklaşık bi 5 ay warda ondan yada nette içini gösteren bir site warmı ama tr ye gelen modellerinden ve modifikasyona uğramamış (çok fazla şey istedim biliorum )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ustavolkan -- 7 Haziran 2006; 16:37:26 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dodii123

    Sanırım soruma ayrı bir başlık açmaya gerek kalmadan burada cevap bulabilirim:

    1-Passat 1.8 ile 1.8T arasında çok büyük fark var mıdır?

    2-Passat Highline,Comfortline,Trendline,Limited,Basic gibi ayrımları neyi ifade eder?




    turbolu araçları durduktan 1 dk sonra stop ettirmek gerekiyor. normal bir kullanımda 90000km ye kadar bir sorun yaşanmıyor genellikle
    bence 1.8T al tabiki highline olanından




  • uatavolkan
    bizde carevella 174 hp var.
    en yakın zamanda foto koyacağım.foto makinası bozuldu.garantide şu anda.bir haftaya kalmaz gelir.o zaman araçların resimlerini koyacam.saygılar.
  •  [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrvw -- 7 Haziran 2006; 19:44:41 >




  •  [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]

     [[_____________VOLKSWAGEN KULÜBÜ_____________]]




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _HYPNOTIC_


    quote:

    Orjinalden alıntı: dodii123

    Sanırım soruma ayrı bir başlık açmaya gerek kalmadan burada cevap bulabilirim:

    1-Passat 1.8 ile 1.8T arasında çok büyük fark var mıdır?

    2-Passat Highline,Comfortline,Trendline,Limited,Basic gibi ayrımları neyi ifade eder?




    turbolu araçları durduktan 1 dk sonra stop ettirmek gerekiyor. normal bir kullanımda 90000km ye kadar bir sorun yaşanmıyor genellikle
    bence 1.8T al tabiki highline olanından



    Yani 90000"den sonra turbonun değişmesi gerekebilir mi?Değişmese de 90000"de,almayı düşündüğüm araçlar 150.000"den aşağı araçlar değil.Ne tür sorunlar çıkabilir?Dikkat etmem gerekenler hakkında bilgi verirseniz memnun olurum.

    Bir soru daha:Turbosu bozulan araçta ne tür değişiklikler ortaya çıkar?Mesela bu araçla yine yüzlerce km yol yapılabilir mi?Yoksa yolda mı kalır?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dodii123


    quote:

    Orjinalden alıntı: _HYPNOTIC_


    quote:

    Orjinalden alıntı: dodii123

    Sanırım soruma ayrı bir başlık açmaya gerek kalmadan burada cevap bulabilirim:

    1-Passat 1.8 ile 1.8T arasında çok büyük fark var mıdır?

    2-Passat Highline,Comfortline,Trendline,Limited,Basic gibi ayrımları neyi ifade eder?




    turbolu araçları durduktan 1 dk sonra stop ettirmek gerekiyor. normal bir kullanımda 90000km ye kadar bir sorun yaşanmıyor genellikle
    bence 1.8T al tabiki highline olanından



    Yani 90000"den sonra turbonun değişmesi gerekebilir mi?Değişmese de 90000"de,almayı düşündüğüm araçlar 150.000"den aşağı araçlar değil.Ne tür sorunlar çıkabilir?Dikkat etmem gerekenler hakkında bilgi verirseniz memnun olurum.

    Bir soru daha:Turbosu bozulan araçta ne tür değişiklikler ortaya çıkar?Mesela bu araçla yine yüzlerce km yol yapılabilir mi?Yoksa yolda mı kalır?




    eğer kullanmasını bilirsen turbo okadar çabuk arıza yapmaz bozulursada yolda bırakmaz performans da fark edersin ses de fark edersin yani seni yarı yolda koymaz ama dodinin dediği gibin aracı istop ettirmeden biraz çalıştırman rölantide lazım turbo pervanesinin ömrünü uzatmak için ama illa bunu yapmazsanızda aracın 60.000 km bakımında idi galiba ona bakıyorlar ne alemde o zmn karar veriyorlar ama sen gende çekinmeden 1.8t alabilirsin bence hiç sakınma asıl araç hor kullanılmamış , bakımları yaptırılmış olsun o zmn bence sorun çıkartmaz bide araç alırken doğuşun garantisi var bazı araçlar alındığı andan itibaren hep doğuşa götürülünce doğuş ayrı bir garanti veriyor bu araçlar diğerlerinden daha pahalı oluyor ama genede aracının tarihini felan eksisklerini biliyorsunuz bence önemli




  • @ ugrvw
    tam da koymayı düşündüğüm resimleri eklemişsin sağolasın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dodii123

    Yani 90000"den sonra turbonun değişmesi gerekebilir mi?Değişmese de 90000"de,almayı düşündüğüm araçlar 150.000"den aşağı araçlar değil.Ne tür sorunlar çıkabilir?Dikkat etmem gerekenler hakkında bilgi verirseniz memnun olurum.

    Bir soru daha:Turbosu bozulan araçta ne tür değişiklikler ortaya çıkar?Mesela bu araçla yine yüzlerce km yol yapılabilir mi?Yoksa yolda mı kalır?



    Turbo ustavolkan ın da dediği gibi kolay kolay bozulmaz. düzenli olarak bakımı yapılan araç ile sorunsuzca 100 lerce km yol yapabilirsin

    Turbolu araba konusunda bir endişen olmasın dostum




  • Rica ederim..
    quote:

    Orjinalden alıntı: _HYPNOTIC_

    @ ugrvw
    tam da koymayı düşündüğüm resimleri eklemişsin sağolasın
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.