Şimdi Ara

volkswagen polo 1.6 clasic kac valf (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
7.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    şu an ne kullanıyorsunuz...
    birde şu anki fikrinizle ne araç alırdınız..?
    bende b8 passatımı sattım siizn gibi arkadaşlardan fikir öğreniyorum...

    ben şuan binek araç olarak Hyundai Accent Blue 1.4 16v 100 ps CVT Mode Plus kullanıyorum ve şuanki fikrimle olsa yine Polo Classic alırım.maddi açıdan rahatladım hyundainin sorunsuzluğu,daha az yakması,otomatik vites avantajı,daha donanımlı,daha güvenli vs ama manevi açıdan aklım Polo Classicte kaldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    şu an ne kullanıyorsunuz...
    birde şu anki fikrinizle ne araç alırdınız..?
    bende b8 passatımı sattım siizn gibi arkadaşlardan fikir öğreniyorum...

    ben şuan binek araç olarak Hyundai Accent Blue 1.4 16v 100 ps CVT Mode Plus kullanıyorum ve şuanki fikrimle olsa yine Polo Classic alırım.maddi açıdan rahatladım hyundainin sorunsuzluğu,daha az yakması,otomatik vites avantajı,daha donanımlı,daha güvenli vs ama manevi açıdan aklım Polo Classicte kaldı.

    Yani polo clasic sorun ve cok mu yakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimi382


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    şu an ne kullanıyorsunuz...
    birde şu anki fikrinizle ne araç alırdınız..?
    bende b8 passatımı sattım siizn gibi arkadaşlardan fikir öğreniyorum...

    ben şuan binek araç olarak Hyundai Accent Blue 1.4 16v 100 ps CVT Mode Plus kullanıyorum ve şuanki fikrimle olsa yine Polo Classic alırım.maddi açıdan rahatladım hyundainin sorunsuzluğu,daha az yakması,otomatik vites avantajı,daha donanımlı,daha güvenli vs ama manevi açıdan aklım Polo Classicte kaldı.

    Yani polo clasic sorun ve cok mu yakiyor

    benim aracım pert olduğu için sürekli saçma sapan yerlerden arıza çıkarıyordu.Yaşı gereği pert olmasa bile illaki sorun çıkarır tabi.kronik sorunları dışında fazla sorunu yok.tüm benzinli motorlarında boğaz kelebeği sorunu mevcut ama en çok 1.6 75 hp de bu sorun var çabuk kirlenir stop ettirir temizletilmesi gerekir onun haricinde taş gibi motordur.birde cam arızası sorunu var özellikle sağ yolcu camı çalışmaz yaptırılsa bile tekrar bozulur polo classic in vazgeçilmez arızasıdır son olarak çok önemli olmasada direksiyon hidrolik pompasında ses sorunu vardır tam sağa yada tam sola çevirince öter bu seste vazgeçilmezdir onun haricinde taş gibi arabadır ve zamanında gerçekten kale gibi sağlam bir arabaydı bunu bize kanıtladı ondan sonra perte çıktı zaten.13 senede pert kullandık hiç öyle çok yüksek derecede masraf çıkarmadı son 5 senesinde de ben kullandım zaten bana verdiler.

    yakıt olarak hep muadillerine göre fazla yaktı ama tutumluluğu iyi olan bir motor.sonuçta 8 valf,1.6,75 hp ve eski bir motordan bahsediyoruz elbet yakacak.ben şehir içi 7-8 şehir dışı 4-6 litrelere gezebiliyordum.motorun alt devirlerdeki karakteri gazla beni diyor adeta gaza çökünce de hırlıyor değişik bir haz tabi ama yakıtı da içiyor bu arada 75 lik için konuşuyorum tabi,diğer motorlarda ne olduğunu bilemiyorum durumun ama az çok aynıdır onlarda da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 22 Ağustos 2016; 15:17:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimi382


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    şu an ne kullanıyorsunuz...
    birde şu anki fikrinizle ne araç alırdınız..?
    bende b8 passatımı sattım siizn gibi arkadaşlardan fikir öğreniyorum...

    ben şuan binek araç olarak Hyundai Accent Blue 1.4 16v 100 ps CVT Mode Plus kullanıyorum ve şuanki fikrimle olsa yine Polo Classic alırım.maddi açıdan rahatladım hyundainin sorunsuzluğu,daha az yakması,otomatik vites avantajı,daha donanımlı,daha güvenli vs ama manevi açıdan aklım Polo Classicte kaldı.

    Yani polo clasic sorun ve cok mu yakiyor

    benim aracım pert olduğu için sürekli saçma sapan yerlerden arıza çıkarıyordu.Yaşı gereği pert olmasa bile illaki sorun çıkarır tabi.kronik sorunları dışında fazla sorunu yok.tüm benzinli motorlarında boğaz kelebeği sorunu mevcut ama en çok 1.6 75 hp de bu sorun var çabuk kirlenir stop ettirir temizletilmesi gerekir onun haricinde taş gibi motordur.birde cam arızası sorunu var özellikle sağ yolcu camı çalışmaz yaptırılsa bile tekrar bozulur polo classic in vazgeçilmez arızasıdır son olarak çok önemli olmasada direksiyon hidrolik pompasında ses sorunu vardır tam sağa yada tam sola çevirince öter bu seste vazgeçilmezdir onun haricinde taş gibi arabadır ve zamanında gerçekten kale gibi sağlam bir arabaydı bunu bize kanıtladı ondan sonra perte çıktı zaten.13 senede pert kullandık hiç öyle çok yüksek derecede masraf çıkarmadı son 5 senesinde de ben kullandım zaten bana verdiler.

    yakıt olarak hep muadillerine göre fazla yaktı ama tutumluluğu iyi olan bir motor.sonuçta 8 valf,1.6,75 hp ve eski bir motordan bahsediyoruz elbet yakacak.ben şehir içi 7-8 şehir dışı 4-6 litrelere gezebiliyordum.motorun alt devirlerdeki karakteri gazla beni diyor adeta gaza çökünce de hırlıyor değişik bir haz tabi ama yakıtı da içiyor bu arada 75 lik için konuşuyorum tabi,diğer motorlarda ne olduğunu bilemiyorum durumun ama az çok aynıdır onlarda da.

    Cok tesekkur ederim guzel bilgiler icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimi382


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimi382


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    şu an ne kullanıyorsunuz...
    birde şu anki fikrinizle ne araç alırdınız..?
    bende b8 passatımı sattım siizn gibi arkadaşlardan fikir öğreniyorum...

    ben şuan binek araç olarak Hyundai Accent Blue 1.4 16v 100 ps CVT Mode Plus kullanıyorum ve şuanki fikrimle olsa yine Polo Classic alırım.maddi açıdan rahatladım hyundainin sorunsuzluğu,daha az yakması,otomatik vites avantajı,daha donanımlı,daha güvenli vs ama manevi açıdan aklım Polo Classicte kaldı.

    Yani polo clasic sorun ve cok mu yakiyor

    benim aracım pert olduğu için sürekli saçma sapan yerlerden arıza çıkarıyordu.Yaşı gereği pert olmasa bile illaki sorun çıkarır tabi.kronik sorunları dışında fazla sorunu yok.tüm benzinli motorlarında boğaz kelebeği sorunu mevcut ama en çok 1.6 75 hp de bu sorun var çabuk kirlenir stop ettirir temizletilmesi gerekir onun haricinde taş gibi motordur.birde cam arızası sorunu var özellikle sağ yolcu camı çalışmaz yaptırılsa bile tekrar bozulur polo classic in vazgeçilmez arızasıdır son olarak çok önemli olmasada direksiyon hidrolik pompasında ses sorunu vardır tam sağa yada tam sola çevirince öter bu seste vazgeçilmezdir onun haricinde taş gibi arabadır ve zamanında gerçekten kale gibi sağlam bir arabaydı bunu bize kanıtladı ondan sonra perte çıktı zaten.13 senede pert kullandık hiç öyle çok yüksek derecede masraf çıkarmadı son 5 senesinde de ben kullandım zaten bana verdiler.

    yakıt olarak hep muadillerine göre fazla yaktı ama tutumluluğu iyi olan bir motor.sonuçta 8 valf,1.6,75 hp ve eski bir motordan bahsediyoruz elbet yakacak.ben şehir içi 7-8 şehir dışı 4-6 litrelere gezebiliyordum.motorun alt devirlerdeki karakteri gazla beni diyor adeta gaza çökünce de hırlıyor değişik bir haz tabi ama yakıtı da içiyor bu arada 75 lik için konuşuyorum tabi,diğer motorlarda ne olduğunu bilemiyorum durumun ama az çok aynıdır onlarda da.

    Cok tesekkur ederim guzel bilgiler icin

    estağfurullah her zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Al al sen poloyu bak bakalim sonra sanayide kaç adet usta varmış :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba işi şans biraz. Arkadaşıma 2008 model peugeot 308 aldık bir ay önce. Bir gün kullanıyor bir gün sanayide yatıyor bir aydır. Hergün farklı bir arıza. Daha önce de 2004 megane'de aynı sorunu yaşamıştık. Sanayilerde yatıyorduk.
  • Demek 1.6 75 hp kükrüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.