Şimdi Ara

volkswagen polo 1.6 clasic kac valf

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
6.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen polo 2000 model clasic comfordline 75 hp kac valf acaba bilgisi olan var mi ? Birde adam 75 ps diyor o ne demek ? Aracin kac valf dugunu nasil nereden anlayabilitz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadasim silindir yani piston sayısına gore valf sayisini da bilebiliyoruz.
    1 silindir 4 valf ise vw 1.6 da 4 silindir diye biliyorum 4x4 =16 valf yapiyor.
    Benim fabiam 3 silindir olduguna gore 3x4= 12 valf yapiyor.

    Yani aracin 16 valf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75ps ile hp hemem hemen aynı. 75hp dersin sorana.
    Araban 8v baktığım kadarıyla. 1.6 102hp hitler motor bile 8v zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 8 valf
    Sportline olanlar var onlar 16 v

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam araç 8vaftir,arkadasin dediği gibi 102 beygirlikler dahil 8valf..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam araç 8vaftir,arkadasin dediği gibi 102 beygirlikler dahil 8valf..
    Classic derken sedan polodan bahsediyorsanız Türkiye'ye gelenlerin hepsi 8 valf.
  • Bilgiler için herkese çok teşekkür ederim.
    Peki 8 valf olması sorun mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimi382

    Bilgiler için herkese çok teşekkür ederim.
    Peki 8 valf olması sorun mu ?
    Ne sorunu olacak hocam, olacak olsa şimdiye kadar olurdu 15 yaşında araba.
  • Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    ayrıca aracınız trendline,comfortline da 75 hp yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 23 Ağustos 2016; 14:34:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    ayrıca aracınız trendline,comfortline da 75 hp yok.
    8V Ama 8v olması kötü anlamına gelmez.8v'inde 16v'e karşı üstün olduğu noktalar vardır.Alt devir canlılığı ve gaz tepkimesi daha iyidir.




  • Sedan versiyon 100 beygir 8 valf hb clasik diye geçmez bunlarda 1.4 ve 1.6 diye motorlar vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    Cok tesekkur ederim hocam sagolun. Simdi sehir ici fazla yakittan baska bir sorun olur mu acaba simdi ben bu araci almaya karar verdim ama ustalar 8 valf ise yanasma diyorlar. Kafam cok karisik . piyasasi car mi bide bu araclari. Elimden cikartabilir miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese cok tesekkur ederim bilgi verdikleri icin.
    Ustalarım 8 valf ise o araca yanaşma diyorlar sizin gorusleriniz nedir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimi382


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    Cok tesekkur ederim hocam sagolun. Simdi sehir ici fazla yakittan baska bir sorun olur mu acaba simdi ben bu araci almaya karar verdim ama ustalar 8 valf ise yanasma diyorlar. Kafam cok karisik . piyasasi car mi bide bu araclari. Elimden cikartabilir miyim ?

    şehir içi fazla yakması dışında hiçbir problem olmaz.performansı gayet yeterlidir adeta kükrer o 75 likler,polo classiclerin piyasası iyidir özellikle dürbün göğüslerin.alacağınız araç dürbün göğüslüyse zorluk çekmezsiniz satarken.ben 1 günde saatım benimki de 2001 dürbün göğüs 75 likti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizde sedan olanı 5 yıl kullanmıştık zamanında.1.6 100 8 valf 100 beygir beygirdi bizimkisi.Düz yolda 200 ü görüyordu 3 kişi klima açık olduğu halde.16 valf kullanılmadı benim bildiğim kadarıyla o yıllarda pololarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theblackside -- 13 Ağustos 2016; 17:11:40 >
  • jimi382 J kullanıcısına yanıt
    8 valf olması herhangi bir sorun değil. 6 yıldır 100 beygirlik olan AFT motor kodlusunu kullanıyorum. Fiyat/performans aracı tam.
  • Teşekkur ederim herkese

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimi382

    Teşekkur ederim herkese
    hocam bende de 97 model aft motor 102 beygir ABS, Çift Airbag, Klima ve Sunroof olan model var araç 20 kuruşu geçmiyor şehirler arası da 15 kuruş yakıyor. Tavsiye ederim kesinlikle . hayırlı işler
  • Cok tesekkur ederim sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Arkadaş ne çok sallayan olmuş

    Öncelikle polo classiclerin neredeyse hiçbirinde 16v yok.(1.4 16v 75 ps 6n2 motoru hariç o da türkiyede yok.)

    Aracınızın motoru 1.6 8 valf 75 ps 136 nm torklu olan ALM kodlu motordur.

    8v olması alt devirlerde canlı,üst devirlerde ölü olması demek(bunu devir saatinin max 60 olmasından da anlayabilirsiniz),şehir içi fazlaca yakar ama şehir dışı da hayli düşük yakar.

    Bizzat o motoru ve polo classic'i 5 sene boyunca kullandım,nickten belli oluyor zaten

    şu an ne kullanıyorsunuz...
    birde şu anki fikrinizle ne araç alırdınız..?
    bende b8 passatımı sattım siizn gibi arkadaşlardan fikir öğreniyorum...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.