Şimdi Ara

2007 Fiat Palio 1.3 multijet active hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Uzun zamandır forumda yoktum. Bugün palio 1.3 mj van olanlardan aldım. Lakin active donanım kafama takıldı. Tam olarak hangi donanımlar var internette bulamadım. Klimalı, direksiyon yükseklik ayarı var. Görebildiğim donanımlar bunlar. Paliolarda active donanım dolu mu boş mu orta mı ?




  • Hocam boş paket aracınız…Aynaları manueldir,ön camlar otomatik olabilir,tek Airbag var abs si yoktur…Yol bilgisayarı dynamiclere göre kısıtlıdır…
  • güle güle kullan, hayırlı olsun.

  • toyota16 T kullanıcısına yanıt
    Doğru camlar otomatik eklemeyi unutmuşum. Ben benzinli araba kullanmaya alışmışım acaba bu motorlarla ilgili verebileceğiniz püf noktalar var mı? Biraz araştırdım en yüksek torku 1750 devirde veriyormuş 1750-3000 arası vites atmam gerekiyormuş. Dizel kullanımım nasıl olmalı?
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim eksik olma.
  • mk789 kullanıcısına yanıt

    Hocam 2800-3000 devir civarı vites değiştirirseniz yığılmaz güzel motordur 1.3 mjet hatta benzinliden rahattır rampalarda vs devri çok düşük tutmayın yeter…(2500 altı olmasın yeter) Facebook ta albea 1.3 multijet yardımlaşma grubu var katılmanızı öneririm oradaki insanlar problem anında cidden yardımcı oluyorlar güzel bir bilgi paylaşımı var…

  • toyota16 T kullanıcısına yanıt
    Cidden devirlenmesi vs çok iyi kullanımı rahat. Rampalarda da farkettim arabanın acemisiyim dik yokuşta dedim stop ettirme şansım var ama kavrama gelince hemen araba fırlıyor yani istesem de stop ettiremem gibi geliyor bana. Sadece sessiz benzinli motordan dizele geçince biraz gürültülü çalıştığını duyuyorum benzinli kadar sessiz değil ama lpg derdiyle uğraşmıyorum. Otoparklarda 2.sınıf muamelesi görüyordum. Arıza çıktığında hemen lpgciye gönderiyorlardı. Facebook gruplarını biliyorum da Facebook hesabımı kapatalı oldu baya.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • mk789 kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun bu ekonomide alınabilecek en ekonomik(alım-yürütme-yakıt tüketimi vs) araçlardan birini almışsınız…Sizin araçlarda gördüğüm en ciddi kronik problem yağ basıncı düşük uyarısı…Bilmeyen birine müdahale ettirirseniz çok paranız gider hocam…Onun dışında araçta titreme varsa o da genelde motor kulaklarından oluyor (çok para harcayanlar biliyorum) onun tam çözümü yok orjinal motor/şanzıman kulağı bulabilirseniz ciddi şekilde azalır …Orjinal bulamazsanız rapro/üçel öneririm en aza indirecektir

  • toyota16 T kullanıcısına yanıt
    Bende bu şekilde düşünüyorum. Çevremdeki insanların hepsi palioyu hor görüp öyle arabamı olur ondan alma vs. konuşup duruyorlardı madem öyle yürütme maliyeti düşük çok yakmayan sıkıntı çıktığında çok masraf açmayan model sorunca da saçma sapan arabaları öneriyorlardı palio açıkçası hoşuma gidiyordu kullanımı rahat araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mk789

    Bende bu şekilde düşünüyorum. Çevremdeki insanların hepsi palioyu hor görüp öyle arabamı olur ondan alma vs. konuşup duruyorlardı madem öyle yürütme maliyeti düşük çok yakmayan sıkıntı çıktığında çok masraf açmayan model sorunca da saçma sapan arabaları öneriyorlardı palio açıkçası hoşuma gidiyordu kullanımı rahat araba.

    Hocam Fiat’ın araçlarının geneli f/p arabası…Olay yürütme ve bakım maliyetine gelince çoğu markada fiyatlar katlanıyor(bende peugeot 208 de var hocam aracın dış kapı fitilleri patladı güncel masrafı (sırf o plastik malzemelerin) 15-16 k…Cam motoru vs diye gidince 20k yı buluyor…Albea 2 yıldır bende her şeyini yaptırdım (triger,ön takım,lastikler,fren Balata ,radyatör,tapa vs) 15k harcamımışımdır





  • toyota16 T kullanıcısına yanıt
    Önceki aracım 97 model unoydu cidden çok ucuzdu ama sıkıntı çıktığı zaman sürekli lpgciye gönderiyorlardı biraz sert yapınca hallediyorlardı. Direksiyonu da hidrolik değildi çok sertti direksiyonu unodan buna geçince dedim dünya varmış. Birde dikkatimi çekti el frenini çekince gösterge de el freni lambası yanmıyor soketi mi çıktı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mk789 -- 20 Temmuz 2023; 11:32:9 >
  • mk789 kullanıcısına yanıt

    Olabilir hocam…Bizim araçların kronik bir problemi(2 yılda 2 kez değiştim) fren merkezinden hidrolik kaçırması bakıma gittiğinizde baktırırsınız ona da (aklıma gelmişken söyleyeyim dedim)…Hidrolik azalınca uyarı verir içiniz rahat olsun  

  • toyota16 T kullanıcısına yanıt
    Hee o konuda o zaman kafam rahat:) gerçi ben gene ara sıra kaputu açıp yağ su kontrolü yaparım ne olur ne olmaz diye. Direksiyon yükseklik ayarı olupta koltuk yükseklik ayarının olmaması da enteresan.
  • Hayırlı olsun aracınız. Ayıptır sorması ne kadara aldınız. Van olduğu için yıpranmış oluyor diyorlar sürekli o sebepli ben almamıştım 6ay evel şuan keşke alsaydım diyorum hiç yoktan bir araba olurdu…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 22 Temmuz 2023; 12:13:31 >
  • Hayırlı olsun bu tip 10 yaş üzeri ekonomik araçlar son aylarda inanılmaz şişik bir piyasaya sahip olmuştu. Nihayet olması gerektiği gibi fiyatları salmaya başladı. Aciliyeti olmayan arkadaşlar ağustos sonu eylül başı gibi araçların dolar bazında %30 düşüş yaşadığını göreceklerdir.
    Ancak sizin gibi bir son kullanıcı için zaten bu ranjlar dert edilecek işler değil.

    Güle güle binin
  • Bende 5 ay önce piyasası olan yıkık bir araç yerine ilk sahibinden 1.3 dizel aveo aldım Aynı motor bakımlı ise motoru öldürmen zor diyorlar.
  • Metufkcr kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. 188.000 tlye aldım. Ama bakıma sokmam lazım yakıt tüketimi fazla yokuşta çekiş düşüklüğü mevcut.
  • m_kucukaksoy kullanıcısına yanıt
    400.000 kmden fazla motoru bakımı sanırım pek yapılmamış bakıma sokmam lazım umarım çok başıma dert açmaz
  • mk789 kullanıcısına yanıt
    Bakımsızsa kendinizi en kötüye hazırlayın iyi olursa ne mutlu size
  • m_kucukaksoy kullanıcısına yanıt
    Aman diyim ağzınızı hayra açın. Arabada 2200 devirden sonra koltuğu yapıştırmaya başkıyor 3000de tam yapıştırıyor. Yokuşta devri 3000 devire sabitleyip çıkarabiliyorum belki de benim araba ve dizel acemiliğim. Sonuçta ilk defa dizel araba kullanıyorum. Klima açıkken dur kalkta hafif gaz vermezsem stop ediyor. Bugün işin ilginci sıkışık dur kalk trafikte 11.9 litreden yavaş yavaş 10.3 litreye düştü ama arabayı yürüttükçe 10.9 litreye yavaş yavaş çıktı ilginç.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.