Şimdi Ara

Volkswagen, Türkiye'den yaklaşık 324 bin aracı gönüllü geri çağıracak (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
2
Favori
7.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Adamlar gönüllü çağırıyor. Yani istersen getir istersen getirme. Ama bizim halkın çoğunluğu bu durumu çoktan kabullenmiş

    şimdi malum sitede ilanlar şöylemi şekillenecek..

    emisyon güncellemesi yapılmış

    iyi niyet faturası ile

    sırasız kuyruksuz tok kapı sesli bazzat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Adamlar gönüllü çağırıyor. Yani istersen getir istersen getirme. Ama bizim halkın çoğunluğu bu durumu çoktan kabullenmiş

    şimdi malum sitede ilanlar şöylemi şekillenecek..

    emisyon güncellemesi yapılmış

    iyi niyet faturası ile

    sırasız kuyruksuz tok kapı sesli bazzat

    Ben ülkeden hiç bir aracın bu güncellemeye gireceğini sanmıyorum. Binde bir belki.

    Adamın düşüncesi " Ben zaten 20-30 yıl sonra öleceğim. Araç zaten 75 beygir, şimdi güncelleme ile 50'ye düşerse vay halimize. Böyle kalsın "




  • İşte vw farkı müşteriyi mağdur etmiyor. Japonlar olsa gizler kusurlari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabalara motoru açılmış ayıplı muamelesini iyi yaparlarsa 2. elleri sürünür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Adamlar gönüllü çağırıyor. Yani istersen getir istersen getirme. Ama bizim halkın çoğunluğu bu durumu çoktan kabullenmiş

    şimdi malum sitede ilanlar şöylemi şekillenecek..

    emisyon güncellemesi yapılmış

    iyi niyet faturası ile

    sırasız kuyruksuz tok kapı sesli bazzat

    Ben ülkeden hiç bir aracın bu güncellemeye gireceğini sanmıyorum. Binde bir belki.

    Adamın düşüncesi " Ben zaten 20-30 yıl sonra öleceğim. Araç zaten 75 beygir, şimdi güncelleme ile 50'ye düşerse vay halimize. Böyle kalsın "

    işte asıl skandal bu bunce

    insanların bu markaya hala güven ve itibar etmeleri

    anlaşılmaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ø

    Bu arabalara motoru açılmış ayıplı muamelesini iyi yaparlarsa 2. elleri sürünür.

    zaten millet korkusuna DSG den uzak duruyordu

    şimdi sahte ciğerli tidiayların durumu hepten vahim..
  • konuda araba ustası kaynıyor.pazartesi eskihisar servis muduruyle bu konuyu konuştum.piston inmeymiş motor inmeymiş beygir tork düşürmeymiş gibi şeyler söz konusu bile degil dedi.teknik acıdan da mumkun degil sadece değiştirmekle de kalınmıyor ruhsat filanda değişmesi gerekiyor dedi.burdaki konulara bakmayayim diyorum ama gozum kayiyor.sonra abuk subuk yorumları gorunce cıldırıyorum.ayrıca işlemi isteyen yaptırcak.ben yaptırmıycam.cayır cayir kullancam.
  • Nasıl ki bir araçta boya hatası çıkınca üstüne para alıyorsun. Bu konu da öyle. Bakanın demesiyle olmaz. Senin aldığın şartlarda değilse araç açarsın davanı alırsın paranı. Doğuş grubu hükümetin en büyük destekçilerinden. Ford da olsaydı ne olurdu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cezai yaptırım yok.. Gönüllüymüş.. Kimbilir arka planda ne dolaplar döndü.
  • Seat dizelleri bu konudada adam yerine koymayacakmi wv?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mıçmışlar mıvıyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gonullu olduklari icin ceza yok demis VW.
    Mesela ben hirsizlik yapsam sonra yakalansam durun caldiklarimi tek tek yerine koyacagim desem gonullu olarak ceza almayacak miyim?
    Ilginc bir aciklama olmus. Hele bir bakanin boyle bir aciklama yapmasi komik.

    Ha bu arada biz de acaba bu emisyonlari takip edebilecek sistem veya kurum var mi bence yok. Takip edecek kurumumuz yok onlar ne derse tamam demek zorundayiz demek yerine gonullu olduklari icin ceza kesmiyoruz demis.
  • Konudaki tüm mesajları okuyamadım, birde bu haberi anlayamadım.

    Volkswagen, Türkiye'den yaklaşık 324 bin aracı gönüllü geri çağıracak

    Doğuş Otomotiv, VW'nin ABD'deki egzoz emisyon testi manipülasyonu haberlerinin ardından kamuoyunun bilgisinde olan EA 189 EU5 motor tipindeki dizel araçlar ile ilgili olarak, Türkiye'de satışa sunulan tüm araçlarının, Türkiye'nin resmi mevzuatlarına, sürüş ve yol güvenliğine uygun olduğunu duyurdu.

    4 Ekim 2015

    Kaynak:http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/30231239.asp




  • "Gönüllü" derken? Ne yani isteyen milleti zehirlemeye devam mı edicek? Nerede bu sivil toplum örgütleri, ses çıkarmaları gereken şeye niye ses çıkarmıyorlar? Nükleer santral yapılmasın diye bağırmayı biliyorlar, böyle bir çevre katliamına nasıl ses çıkarmıyorlar hala? Nedense ülkemizdeki sivil toplum örgütleri sadece yararımıza olan şeyleri protesto ediyor, bu Volkswagen skandalına ses çıkarmadıktan sonra başka bir şeye itiraz etmeye bile hakları yok Türkiye içinde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanki hayrına çağırıyor gibi konuşuyolar ya bi de yemin ederim 3.dünya ülkesi başka bi b*k değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kafalar çok karışmış.

    Önceden haddiden fazla emisyon verip yakıt tüketimi güç dengesi sağlayan motorlar artık limitin altında emisyon vereceğinden fizik kanunlarına dayanarak

    - Daha fazla yakıt tüketimi olmasına kesin gibi bakılıyor (yurtdışı kredibilitesi yüksek araba forumları ve magazinleri bunu doğruluyor, mercedes gibi markalarda dizelin güç ve yakıt tasarrufunu etkilememek için kimyasal solusyon çözümü var ama sistemin fabrikasyon olarak arabaya eklenmesi bile üretilen araç başına ciddi bir maliyet iken şimdi vw retrofit hiç yapamaz; maliyeti çok yüksek olur teknik + malzeme vs... açılardan)

    Maksimum beygirin düşüp düşmemesi ise motorun dizaynına bağlıymış, yazılım ile kurtarılamıyorsa mekanik müdehale gelecektir. Eğer tüketici mekanik müdehale istemezse beygir düşüklüğüne razı olacaktır FAKAT yine bu durumda da yakıt artışı olacaktır deniyor.

    Yani her halukarda yakıt tüketimi önemli oranda artacak bunun kaçışı yok bu bilgilere göre, bu da çok kötü bişey. Az yakıyor çok kaçıyor diye alınan bir arabanın o hor görülen halk arasında çok yakan az kaçan tabir edilen Hyundai dizel motoru gibi çalışmaya başlaması ihtimali var ve bu çok kötü bir durum.

    Son opsiyon ise bu araçların müdehale edilmeden Türkiye yollarında gezmesine izin verilmesidir ki o zaman nerde kaldı bu ülkenin AB 'ye entegre olma mücadelesi diyorum. Dünyanın tamamı başka yöne giderken biz tersine gidemeyiz, istesek de gidemeyiz. Çünkü bu ülkede hala kanunlar var.

    Ayrıca bu kadar mağdurun içinden illaki eğitimli ve hukukçu birileri çıkıp hakkını arayacaktır ve bu basına yansıyacaktıır.

    Öyle forumlardaki cahil cuhela tayfanın "üstü örtülür , kol kırılır yen içinde kalır" sanmasına , kendini avutmasına bakmayın siz.

    Bu pilav daha çok su kaldıracak, benim görüşümdür.

    Not: Benim bu skandaldan etkilenen aracım yok ama bir yakınıma erkenden arabasını piyasa uyanmadan satması teşvikinde bulundum, 3 hafta önce sattı çok sükür (Karar tabiki onundu ama kendi arabammış gibi gördüğüm bir yakınım o yüzden birlikte kafa yorduk). Bence çok doğru hamle yaptı çünkü bana göre eninde sonunda bu araçların sahipleri mağdur olacaklar. Benzinli vw modellerinin etkileneceğini sanmıyorum, tabi Almanya hükümeti otomobil devini kurtarmayı başarabilirse.

    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nicknick -- 31 Ekim 2015; 22:58:32 >




  • Benim anlamadığım yeni EURO-6 motorlarda bu hile var da mı bulunamıyor yoksa yok mu?
    EURO-6 motorlar EURO-5 motorlardan ~%10 az yakıyor, tamam. Şimdi EURO-5 motorda hile ile yakıtı anca düşürdüysen, EURO-6 motorda sen ne yaptın ki hem hile ile elde ettiğin yakıt tüketimini yakaladın birde üstüne %10 iyileştirdin.

    Benim bildiğim, aradaki farklar çıkan gaz ile giren havanın ısıtılması ve değişken çok döngülü soğutma. Bunlarla mı hem arayı kapattı hem de üstüne %10 daha iyi bir yakıt tüketimine ulaştı ???

    Bence EURO-6 motorlarda da var bir şey ama bu sefer iyi saklayıp, kolay kolay bulunamaz yaptılar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan6666

    Benim anlamadığım yeni EURO-6 motorlarda bu hile var da mı bulunamıyor yoksa yok mu?
    EURO-6 motorlar EURO-5 motorlardan ~%10 az yakıyor, tamam. Şimdi EURO-5 motorda hile ile yakıtı anca düşürdüysen, EURO-6 motorda sen ne yaptın ki hem hile ile elde ettiğin yakıt tüketimini yakaladın birde üstüne %10 iyileştirdin.

    Benim bildiğim, aradaki farklar çıkan gaz ile giren havanın ısıtılması ve değişken çok döngülü soğutma. Bunlarla mı hem arayı kapattı hem de üstüne %10 daha iyi bir yakıt tüketimine ulaştı ???

    Bence EURO-6 motorlarda da var bir şey ama bu sefer iyi saklayıp, kolay kolay bulunamaz yaptılar.



    Tam tersine euro 6 motorlar 5 ĺere göre fazla yakmaktadır. Siz nereden çıkardın ız bunu anlamadım açıkçası. Ben golf sitesine üyeyim. Euro 6 motorlular da Yakıt tüketimleri km.de 350-400-450 tl. Dıye şikayet eden üyeler çok. Ben ortalama 26 kuruş yakıyor um oysa 1.2 105 ps. Dsg.de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • emisyon düşünce otomatik olarak da hp düşmeyecek mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mazi09 M kullanıcısına yanıt
    Selam,

    Kullanımda lastik, sürücü, mazot kalitesi, hava koşulları vs. gibi çok değişken var, bu sebeple "daha fazla yakıyor" demek doğru olmayabilir.
    "Yeni motorlar daha az yakıyor" ifadesini fabrika verilerine bakarak söylüyorum. EA189 motorlu CAYC kodlu skoda rapid aracım var, EURO-5 yazılımlı. Şehir dışı fabrika yakıt verisi 3,9LT/100 Km. EURO-6 yazılımlı yeni rapidler ise 3,7Lt yakıyor. Ancak 20kg daha ağır olan Octavia'da ise yeni motor (CRKB kodlu olması lazım) kullanılıyor ve yakıt 3,4 Lt.
    Benzer şekilde MK7 golf'de de aynı motor var ve o da 3,4 yakıyor. MK6 golf'te de CAYC motor varken o da 4 litreye yakın yakıyordu.

    Kim nasıl kullanıyor ne kadar yakıyor bilmem ancak fabrika verilerine göre yeni motorlar ile 3,7 --> 3,4 Lt olmuş. Bu da %10 daha az yakıyor demek. Bu skandal NOx salınımı ile ilgili ve EURO-6 standardı NOx salınımı daha da kısıtlıyor.

    Kısaca VW şunu yapmış, Euro-5 motorlarda aşamadığı NOx problemini hile ile gizlemiş ama NOx salınım limiti daha da sıkı olan EURO-6 normlu motorlarda hem yakıtı %10 iyileştirmiş hem HP cinsinden gücü %10 arttırmış hem de NOx salınımını daha sıkı limitlere çekmeyi başarmış.

    Öz cümle, EURO-5 normu ile VW giremediği deliğe, kuyruğuna kabak bağlayıp EURO-6 ile girmiş
    EURO-6 motorların kokusu çıkar yakında. Çıkmazsa Amerika'ya Almanya ne kıyak yaptı diuye sorgulamak lazım...




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.