Şimdi Ara

Volvo 850 GLT Çekiş Problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg


    sevgili arkadaşım,


    bende aynı araçtan var.kontrol etmen gereken 2 şey var başlangıçta.. katalitik konvertör tıkalı olabilir.. bir de benzin pompa basıncı düşük olabilir. pompa basıncı en az 35 psi rölantide ve rölanti üstünde ise daima 43 psi olmalıdır. bu ikisiniden birinde veya ikisinde sorun varsa bu sorunlarıın sebebi budur. motorununuzun kompresyon değeri.

    1,5megapascal olmalı(13-ile 15 bar arası) bu değerlerin altında ise kompresyon da kötü demektir.


    2.otomatik şanzıman bu araçlardaki en büyük sorundur.. bakımsız kaldı ise veya tespit edemediğiniz bir sorun varsa bu da kaynağı olabilir problemin.. siz önce dediklerimi kontrol ettirin..

    daha sonra bana dönün..


    hocam konvertörü söktük baktık problem yok.benzin pompa basıncını kontrol ettireceğim.cevap yazan herkese teşekkürler..




  • meteg bey kardeşim,
    kompresyon için verdiğiniz değer turbo olanlar içinmi yoksa düz olan motorlar içinmi.ve bahsettiğiniz benzin pompa basıncı nasıl ölçülür.tekrar teşekkürler.
  • bence tek sorumlu var atiker lpg muhtemelen motorun gaz kelebeği yada başka bir parçasının arızalanmasına sebep oldu. benzeri problemleri sıkça çevrede görmek mümkün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 25 Haziran 2011; 12:44:48 >
  • goro nickli arkadaşın yazdıkları da mantıklı.. polemik yaratacağı için yazmak istemedim ama Atiker ve benzeri lpg kitleri volvo ile çok uyumlu ve sorunsuz olmuyor..prins dışındakilerde volvolarda sorun yaşanması çok muhtemel..kendi aracımda prins vsi sistemi var ve çok memnunum..
  • bakan ustalardan biri lpg den olma ihtimali var dedi.bende lpg den benzine geçtiğimde değişen birşey olmadığını söylemiştim.oda bana bir süre sadece benzinle kullan öyle dene demişti.bende öyle deneyerek bi bakacam.bu arada katalizor ve konvertor farklı şeylermi.bakan usta tıkanmış olabilir dedi ve söküp kontrol etmişti.adını tam hatırlayamadım,ancak eksoz sisteminde bir parçaydı.ek olarak bir önceki mesajımada cevap verirsen çok sevinirim.
  • katalitik konvertor = katalizor = konvertor = vs
  • slm meteg kardeş banada yardımcı olursan sevinirim benim aracımda volvo 850 gle turbosuz aracımda sırasız normal gaz takılı 2 aydır gaz kesiyor devir saati düşüp yükseliyor ve trafikte dur kalk yaparken stop ediyor aynı şeyi benzinde dede yapıyor acaba sorun nerededir şimdiden tşk ederim
  • sn cavialtıntaş,

    sıralı olmayan lpg sistemi bu araçla düzgün çalışmaz.. çünkü bu araçta çok noktadan enjeksiyon sistemi vardır..

    araç hangi model yılının? eğer 1996 öncesi ise arıza kodunu kendiniz okuyabilirsiniz.. değilse özel bir cihaz gerekir.. peki bunu nasıl anlarsınız? vites kolunun önünde çakmak olan yerde bir kapak görüyormusunuz? üzerinde obd yazar.. eğer bu sizde yoksa işiniz kolay.. o zaman motor bölümünde sol farın arkasında üzerinde iki kapak olan bir kutu görmeniz lazım.. buna bakın sonra bana dönün..

    sn sayits possible,

    sizin sorunun üzerinden oldukça zaman geçmiş ancak görebildim. verdiğim kompresyon değerleri atmosferik motor için geçerlidir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteg -- 26 Ekim 2012; 9:57:18 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.