Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (74. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
280.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Uygun fiyatlara bakım yaptırıp Volvo binmek ayı bir keyif. Ancak müsade ediniz de bakımı yapan ustanız da toplamda 100tl kazansın. Hanginiz o işlemleri daha ucuza yaparsınız?

    Biz 100 tl kazandığına birşey demiyoruz. Biz 20 tl işçilik aldım deyip bizi kandırmasına laf ediyoruz. hep aynı numaraya başvurmalarına sitem ediyoruz.



    Şuda bir gerçek istanbul şartları 100 tl normaldir.

    ama bu iş 15 dk sürmez ben yüksek lisans mezunu 40 yaşına gelmiş hala ders çalışan biri olarak ben kazanmıyorum 15 dk kada 100 tl o da ayrı bir konu.

    Ama dedim ya burası istanbul normal.

    Ama 20 tl işçilik aldım diye ayak yapmamak lazım

    Ve maalesef %80 yan sanayi vergi ödemiyor. Fatura kesmiyorlar, vergisiz kazanç elde ediyorlar.
    Kredi kartı verince veya fatura isteyince +kdv olur deyip işin içinden çıkıyorlar.

    Rutin bir yağ bakımı için 100 TL işçilik fazla bence.
    Hakkı 40-50 TL .

    Uğraştığı 15-20 dakika, yaptığı iş atla deve değil, zaten çoğunlukla çıraklar yapıyor :)



    Aynı fikirdeyim 40 yaşına geldim hala ders calışıyorum ben bunların kazandığının yarısını kazanmıyorum. Birazda insaf zaten anadoluda 20-30 tl den fazla iste döverler heralde.dedim ya yolu bulmuşlar ilçilik 20 tl aldım deyip parçadan alıyor alacağını. Dikkst edin yağ ve filtreyle gidince suratları düşüyor. Bu arada n11 den mobil1 aldım sahte çıktı açtım kutuyu leş gibi kokuyordu yağ. Kapak kola açar gibi elime geldi iade talebinde bulundum itiraz dahi etmedi satıcı ücretimi aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Merhaba fsnn,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba fsnn,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi

    Pm olarak bilgileri yolladım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba fsnn,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi

    Pm olarak bilgileri yolladım

    N11.com iyi çalışıyormuş, buradan bunu anlamış olduk :D
  • Aynen ama çok sahte ürün çıkıyor bu 3 oldu daha öncede eşime aldığım rayban resmen plastikti. Her önüne gelene mal sattırıyorlar. Ama nedense herşeyimi internetten alan biri olarak hepsiburada hiç sahte ürün denk gelmedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Aynen ama çok sahte ürün çıkıyor bu 3 oldu daha öncede eşime aldığım rayban resmen plastikti. Her önüne gelene mal sattırıyorlar. Ama nedense herşeyimi internetten alan biri olarak hepsiburada hiç sahte ürün denk gelmedi.

    Hepsiburada.com siteside benzer duruma geliyor. Farklı farklı satıcılardan fiyatlar çıkıyor, istediğiniz satıcıyı seçebiliyorsunuz. Hepsiburada satıcı olarakta seçilebiliyor.
  • Aynen ama hepsiburada satıcıları daha seçerek satış yaptırıyor bu yüzden pek sahte ürün olmuyor. N11 de bu 3 oldu. Her önüne gelen satış yapıyor gibi geldi bana

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim 2012 s40 d2 yine akü öldü ve yenisini aldım.bu 2. akü ,sıfır aküsünü garantiden değiştirdik 2013 yılında ve şimdide garantiden değişen akü ölmüş 300 tl varta 80 amper akü takıldı sanayide ,valla bende mi sorun var anlamıyorum 2-3 yılda akünün ölmesi ,sanayide ve serviste 2-3 yıl normal deniyor artık garantisi biten akü her an yolda bırakabilir deniliyor.Nerde o eskiden 8-10 sene giden aküler .
    bu arada 300 tl kazık mı yedik acaba ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    benim 2012 s40 d2 yine akü öldü ve yenisini aldım.bu 2. akü ,sıfır aküsünü garantiden değiştirdik 2013 yılında ve şimdide garantiden değişen akü ölmüş 300 tl varta 80 amper akü takıldı sanayide ,valla bende mi sorun var anlamıyorum 2-3 yılda akünün ölmesi ,sanayide ve serviste 2-3 yıl normal deniyor artık garantisi biten akü her an yolda bırakabilir deniliyor.Nerde o eskiden 8-10 sene giden aküler .
    bu arada 300 tl kazık mı yedik acaba ne dersiniz?

    Fiyat uygun varta sonuçta bende 74 amperi 280 e aldım. Bir akü sorunu var defalarca yazıldı ama elden birşey gelmiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    benim 2012 s40 d2 yine akü öldü ve yenisini aldım.bu 2. akü ,sıfır aküsünü garantiden değiştirdik 2013 yılında ve şimdide garantiden değişen akü ölmüş 300 tl varta 80 amper akü takıldı sanayide ,valla bende mi sorun var anlamıyorum 2-3 yılda akünün ölmesi ,sanayide ve serviste 2-3 yıl normal deniyor artık garantisi biten akü her an yolda bırakabilir deniliyor.Nerde o eskiden 8-10 sene giden aküler .
    bu arada 300 tl kazık mı yedik acaba ne dersiniz?

    Merhaba,

    Forumda bayağı konuşulmuştu akü meselesi.

    Maalesef Volvo'lar kaliteli bir akü ürettirmiyor. Ülkemizdeki Yiğit,Mutlu marka aküler düzeyinde Volvo logolu aküler.

    Fakat şunu da belirtmek isterim ki; akü ömründe kullanıcı etkisi çok çok yüksek.

    Akünün amacı araca ilk hareketi vermektir.

    Bunu da elektrik enerjisini kimyasal olarak içinde saklayarak yapar.

    Araç çalışmazken aküden kullanılan her aygıt akü ömründe etkilidir.

    Deşarj ve derin deşarj yapıldıkça ömründen ömür gider.




  • evet sizinde dediğiniz gibi kullanıma bağlı akü ömürleri değişiyor şimdi yeni akü aldım varta 80 amper ve servisin taktığı aküden daha kaliteli olduğu söylendi aldığım kişi tarafından ne kadar doğru bilmiyorum.bakalım kaç yıl kullanacağız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    evet sizinde dediğiniz gibi kullanıma bağlı akü ömürleri değişiyor şimdi yeni akü aldım varta 80 amper ve servisin taktığı aküden daha kaliteli olduğu söylendi aldığım kişi tarafından ne kadar doğru bilmiyorum.bakalım kaç yıl kullanacağız...

    Varta blue dynamic veya silver dynamic ise orijinal Volvo aküsünden daha kalitelidir, emin olabilirsiniz.
  • İki hafta önce benim V40'ın aküsü de serviste şarj edildi ve güya sorun yok diye araç teslim edildi. Akü bitmesine bahane olarak aracın yatması gösterildi. Akünün şarj edilmesinden sonra araç kullanımım aşağıdaki gibiydi.
    - Ertesi gün 250 km civarı yol yaptım.
    - O hafta içinde gün aşırı işe gidip geldim ki bu da yoğun trafikte geçen günlük toplam 60 - 65 km demek.
    - Geçtiğimiz hafta sonu da her iki günde ortalama 50 -60 km geçtim.

    Bu hafta aracı ilk üç gün kullanmadım. Dün arabaya bindim ve 5 km lik bir yoldan sonra stop ettiğimde "Zayıf Akü Şarjı" mesajını aldım. 3 gün yatma ile ne olursa olsun bir akünün bitmemesi lazım bence. Premium bir aracın böylesine bir sorun yaşaması çok abes geliyor bana. Arkadaşımda Seat Leon var 1.6D Start & Stop. Onun da kullanımı benim gibi ve arabası benimkinden 1 yıl daha yaşlı. O ilk aküsüyle mutlu mesut yaşarken, ben ikinci akümle sürekli dert yaşıyorum. Anlamadım gitti.

    Önümüzdeki pazartesi aracı tekrar servise bırakacağım. Güya Volvo merkezi ile yazışacaklarmış ama bakalım sonuç ne çıkacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    İki hafta önce benim V40'ın aküsü de serviste şarj edildi ve güya sorun yok diye araç teslim edildi. Akü bitmesine bahane olarak aracın yatması gösterildi. Akünün şarj edilmesinden sonra araç kullanımım aşağıdaki gibiydi.
    - Ertesi gün 250 km civarı yol yaptım.
    - O hafta içinde gün aşırı işe gidip geldim ki bu da yoğun trafikte geçen günlük toplam 60 - 65 km demek.
    - Geçtiğimiz hafta sonu da her iki günde ortalama 50 -60 km geçtim.

    Bu hafta aracı ilk üç gün kullanmadım. Dün arabaya bindim ve 5 km lik bir yoldan sonra stop ettiğimde "Zayıf Akü Şarjı" mesajını aldım. 3 gün yatma ile ne olursa olsun bir akünün bitmemesi lazım bence. Premium bir aracın böylesine bir sorun yaşaması çok abes geliyor bana. Arkadaşımda Seat Leon var 1.6D Start & Stop. Onun da kullanımı benim gibi ve arabası benimkinden 1 yıl daha yaşlı. O ilk aküsüyle mutlu mesut yaşarken, ben ikinci akümle sürekli dert yaşıyorum. Anlamadım gitti.

    Önümüzdeki pazartesi aracı tekrar servise bırakacağım. Güya Volvo merkezi ile yazışacaklarmış ama bakalım sonuç ne çıkacak.

    Sadece aküden kaynaklanmıyor olabilir. 2 noktaya dikkat edilmeli.

    1) şarj sistemi
    2) tesisat kontrolü(kaçak var mı)




  • 2 hafta önce bunları güya kontrol etmişlerdi ve hiç sorun bulamamışlardı. Şimdi ise Volvo merkez ile yazışacak olmaları tuhafıma gitti. İlk şikayette yapsalar olmayacaktı sanki. İlla süründürecekler insanları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    2 hafta önce bunları güya kontrol etmişlerdi ve hiç sorun bulamamışlardı. Şimdi ise Volvo merkez ile yazışacak olmaları tuhafıma gitti. İlk şikayette yapsalar olmayacaktı sanki. İlla süründürecekler insanları.

    İşiniz Volvo merkeze kaldıysa, Allah başka dert vermesin..

    Saçma sapan yorumlarıyla , sizi bu işten soğutma politikasıyla 10 tane bahane üretecekler.

    Mesela;

    -Aracın hergün en az 20 dakika çalışması gerekir.

    -Soğuk havalarda her araçta yaşanıyor, olağan bir sorun.

    -Bu aracın karakteristik özelliği.

    -Şarj sistemi yeni tip olduğu için sadece rampa aşağı giderken ve ayağını gazdan çekince şarj eder.

    -Araçta müzik sistemi açık kalmıştır.

    -Follow me home fonksiyonunu kullandığınız için böyle oluyordur.

    -Aküye kedi girmiştir :)

    -Yüksek akım hattına yakınsınızdır, manyetik alandan dolayı akü gücü düşüyordur.

    -Yağ bakımını 550 km geciktirdiğiniz için bu işlemi yapamacağız, dilerseniz ücretli yaptırabilirsiniz.

    -Akü üreticisinin tam şarj ile verdiği enerjiyi koruma süresi 24 saat, 24 saatten sonra enerjinin düşmesi bizim elimizde olan birşey değil


    Gibi bahaneler üretebilirler çok sıkıştıkları noktada.


    Geçmiş olsun şimdiden.




  • Sanırım olay merkeze intikal etmeden şu anda servis tarafından geçiştiriliyor. Bana söylenen bilgiye göre, araçta takılı bulunan Arvento araç takip cihazı araç stop edilmiş haldeyken sürekli 50 mA akım çekiyormuş. Bu da 4 günde aküyü bitirebilirmiş. Çok anlamam elektrik akım hesabından ama 50 mA çeken bir cihazın 80 A lik aküyü 4 günde bitiremeyeceğini tahmin edebiliyorum.

    Cihazı söktüklerinde, aracın kendisi kapalı konumda 1 mA akım çekiyormuş. Yani güç tüketen başka hiç bir modül yokmuş.

    Yani sorun Arvento'ya bağlandı. Ancak Arvento ile konuştuğumda kendilerinin akım koruma, akü bitirmeme ile ilgili sertifikaları olduğunu söylediler. Bu nedenle ben de şimdi servisten araç takip cihazını sökmesini, sonra da aküyü tam şarj etmesini istedim. Şimdi 1 hafta yatıracağım arabayı bakalım neler olacak. İnşallah Arvento'dan çıkar diyorum. En azından onlarla anlaşmak daha kolay olacak.




  • valla ben anladım volvo orjinal aküleri sorunlu ya da volvo nun kendisi akü yönünden sorunlu ki bunu zaten düşünmek bile istemiyorum ,kardeşimin golf 1 yaş küçük orjinal aküsü ve bi kez sorun çıkarmadı ben kaç kez yolda kaldım akü yüzünden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    Sanırım olay merkeze intikal etmeden şu anda servis tarafından geçiştiriliyor. Bana söylenen bilgiye göre, araçta takılı bulunan Arvento araç takip cihazı araç stop edilmiş haldeyken sürekli 50 mA akım çekiyormuş. Bu da 4 günde aküyü bitirebilirmiş. Çok anlamam elektrik akım hesabından ama 50 mA çeken bir cihazın 80 A lik aküyü 4 günde bitiremeyeceğini tahmin edebiliyorum.

    Cihazı söktüklerinde, aracın kendisi kapalı konumda 1 mA akım çekiyormuş. Yani güç tüketen başka hiç bir modül yokmuş.

    Yani sorun Arvento'ya bağlandı. Ancak Arvento ile konuştuğumda kendilerinin akım koruma, akü bitirmeme ile ilgili sertifikaları olduğunu söylediler. Bu nedenle ben de şimdi servisten araç takip cihazını sökmesini, sonra da aküyü tam şarj etmesini istedim. Şimdi 1 hafta yatıracağım arabayı bakalım neler olacak. İnşallah Arvento'dan çıkar diyorum. En azından onlarla anlaşmak daha kolay olacak.

    Fizikten uzak, cahilce söylenmiş birşey.

    50 miliamper/saat akım çeken bir cihaz 24 saatte 1200 miliamper tüketir yani 1,2 amper.

    5 günde 6 amperlik bir kayıp olmuş olur ki, bu kayıpla aracın çok rahat çalışması gerekir.

    Akünüz zayıftır, şarj tutmuyordur, ayrıca 5 günde araç takibin çektiği 6 amper iyice zayıflatıyordur, ayrı mesele.

    Bu durumda da sorunlu parça yine araç takip değil, aküdür.

    Şirket araçlarımızın tamamında araç takip sistemi var, kimi zaman 1 hafta yattığı oluyor renault symbol araların. Bir kez akü sorunun yaşamadık.

    Fakat araç takip sisteminiz 50 miliamper/saat değilde, 0,5 amper/saat akım çekiyorsa bu aküyü bitirir. Bu durumu takip etmek oldukça basit. Araç takibin 12 volt kablolarına multimetre bağlarsınız ve ne kadar akım çektiğini tespit edersiniz, bu çok zor bir durum değil.


    Servis, işten anlayan bir servis olsaymış araç takip cihazına giden 12 volt kablolarına multimetre bağlar ve ölçerdi zaten :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    Sanırım olay merkeze intikal etmeden şu anda servis tarafından geçiştiriliyor. Bana söylenen bilgiye göre, araçta takılı bulunan Arvento araç takip cihazı araç stop edilmiş haldeyken sürekli 50 mA akım çekiyormuş. Bu da 4 günde aküyü bitirebilirmiş. Çok anlamam elektrik akım hesabından ama 50 mA çeken bir cihazın 80 A lik aküyü 4 günde bitiremeyeceğini tahmin edebiliyorum.

    Cihazı söktüklerinde, aracın kendisi kapalı konumda 1 mA akım çekiyormuş. Yani güç tüketen başka hiç bir modül yokmuş.

    Yani sorun Arvento'ya bağlandı. Ancak Arvento ile konuştuğumda kendilerinin akım koruma, akü bitirmeme ile ilgili sertifikaları olduğunu söylediler. Bu nedenle ben de şimdi servisten araç takip cihazını sökmesini, sonra da aküyü tam şarj etmesini istedim. Şimdi 1 hafta yatıracağım arabayı bakalım neler olacak. İnşallah Arvento'dan çıkar diyorum. En azından onlarla anlaşmak daha kolay olacak.

    Bende araç takip sistemide yok garanti bittikten 3 ay sonra yani 2 yıl 3 ay sonra (uzatılmış garantide akü kapsam dışı) orjinal akü bitti buraya bir zamanlar yorum yazan sabri bey ilgilenmedi bile eleştirilerim artınca yazmamaya karar verdi. Arkadaş aküyü ucuza getireyim diye kalitesiz akü kullanıyorsunuz kabul edin işte.

    Yada genel merkeze yazın sürekli akü sorunu yaşıyoruz diye.

    Benim anlamadığım kuzey avrupa ülkelerinde çok fazla volvo var bizzat gördüm. Onlar ne yapıyor soğukta bu kalitesiz akülerle çok merak ediyorum.

    Yada tr ye gelen araçlardamı kalitesiz akü var merak ediyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.