Şimdi Ara

VOLVO C70 Alınır mı tüm OTO ustaları işte araba bu diyor hepsine sordum ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
4
Favori
47.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Termostatı açma olayı konusunda bir detayı atlamışım. 50 derceden çok daha üstte ikende geçmiyordu. Yani aracın hararet çoktan ortaya oturuyor o zaman. Yani bir esprisi yok termostat ile girmesinin. Arabayı dakikalarcada çalıştırsan farketmiyordu, illaki yol yapman gerekiyordu. Bilirsin, rolantide 3-5 dakika çalıştır, sonra gaza bas LPGye geçer. Bunda ise 15-20 dakika çalıştırdığım halde geçmiyordu, yani tamamen üşengeçlikten dolayı kolay yerden almışlar LPG suyunu.... Şuan bende de 50 derece olması lazım geçiş derecesi...

    Ama soguk havalarda Bir miktar beklemek lazım LPG geçmesi için aracın..ben öyle yapıyorum

    Aslında bu araçlara birde modifiye sinyal takımı bulabilsem..

    bunun yanında FARLARI kendim modifiye etmeye başladım ..FOTO eklerim yakında




  • Konuyu yeni gördüm.
    En güzel Volvo sahibi olarak @bal974 nickli arkadaş yazmış.
    Arkadaş arabanın hayrını görsün.Ülkemizde değerini bulamamış güzel bir arabaya biniyor.
    Ama arabaya bu kadar güvenmemek lazım.
  • Şuan Hem mazda3 turbom var hem C70 2.3 t5...

    T5ten sonra 180 hplik mazda3 standart arac gibi geliyor...

    Yol tutuşta ise Mazda3 daha başarılı...

    Yol sesi konusunda T5

    Frenlerde ise ikisindede bir sıkıntı yaşamadım...

    Yakıt sanırım aynı... Zira Mazda3 otomatik...

    Bakım masrafları konusunda volvo çok canımı yakmadı ama bazı parçalarda sıkıntı oluyor. Mesela 2 salıncak aldım yan sanayi (isveç). Sağda sorıun yok ama solda 4 tane denedik hepsi hatalı üretim. Bende fişek taktırdım sadece...

    LPGde şehir içi 30 kuruş civarı yakıyorum...

    Şehir dışı 160tan aşağı düşmesemde aynı yakıyor. 120-130a düşünce hemen 25-26lara geriliyor...

    arabanın 200den sonra bile acayip bir hızlanması var.... Ama biraz yüksek bir araç... Düşürmek lazım fakat ben anlık hızlı kullanan biriyim, gerek görmedim...

    Sunrooflar problem bu araçlarda. Boşluk yapıyor ve rüzgar sesi alabiliyor.

    Ses sistemi sanki tesisat döşenmiş gibi...


    vs vs...




  • Bu arada son bakımlar ve buji değişiminden sonra arac kendini iyice buldu...

    Şuan 221 hplik mini S ve 211 hplik JCW'yi, bmw 5gt'yi vs alabiliyor az farkla...

    Yarışma sevdamdan değil, aracı tanımak için denedik. Arkadaşlarda mmod yaptıkça görmek istediler araçlarını...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Şuan Hem mazda3 turbom var hem C70 2.3 t5...

    T5ten sonra 180 hplik mazda3 standart arac gibi geliyor...

    Yol tutuşta ise Mazda3 daha başarılı...

    Yol sesi konusunda T5

    Frenlerde ise ikisindede bir sıkıntı yaşamadım...

    Yakıt sanırım aynı... Zira Mazda3 otomatik...

    Bakım masrafları konusunda volvo çok canımı yakmadı ama bazı parçalarda sıkıntı oluyor. Mesela 2 salıncak aldım yan sanayi (isveç). Sağda sorıun yok ama solda 4 tane denedik hepsi hatalı üretim. Bende fişek taktırdım sadece...

    LPGde şehir içi 30 kuruş civarı yakıyorum...

    Şehir dışı 160tan aşağı düşmesemde aynı yakıyor. 120-130a düşünce hemen 25-26lara geriliyor...

    arabanın 200den sonra bile acayip bir hızlanması var.... Ama biraz yüksek bir araç... Düşürmek lazım fakat ben anlık hızlı kullanan biriyim, gerek görmedim...

    Sunrooflar problem bu araçlarda. Boşluk yapıyor ve rüzgar sesi alabiliyor.

    Ses sistemi sanki tesisat döşenmiş gibi...


    vs vs...

    Yakıt LPG de sizin ki ile aynı akıyorum şehir içi EN fazla 30kr..
    Ancak benzinde benim ki daha az yakacaktır..10-11 litre tüketiyor şehir içinde..
    Salıncakları yurt dışından sipariş edebilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:44:7 >




  • Aracın oturuşu değil, kendisi yüksek... Lastikler orjinal ebatta. Çok aşırı yüksek değil ama son hızı 250 olarak verilen bir aracı insan daha yerde istiyor :) Gerçi ben memnunum, o yüzden oynamıyorum :)

    LPG olarak 11-14 litre civarı yakıyorum... Basma durumuma göre tabi...

    Aracım 2001 2.3 T5... Salıncak dediğin gibi aslında ama rotil çakılabiliyor bir şekilde...

    sunroof için dediğini uygulayacağım, aklımda olan bir şeydi bu, artık ucuza sunroof ayak bulma ihtimalim kalmadığı için dediğin gibi yapacağım...
    ses sistemi seninki ile aynımı bilmiyorum ama bana yetiyor... önde 2 bas 2 mid 2 tiz arkada iki bass (önden büyük) ve iki tiz var bende... 6lı cd calar bagajda, tek cd ve kaset calar ise önde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Aracın oturuşu değil, kendisi yüksek... Lastikler orjinal ebatta. Çok aşırı yüksek değil ama son hızı 250 olarak verilen bir aracı insan daha yerde istiyor :) Gerçi ben memnunum, o yüzden oynamıyorum :)

    LPG olarak 11-14 litre civarı yakıyorum... Basma durumuma göre tabi...

    Aracım 2001 2.3 T5... Salıncak dediğin gibi aslında ama rotil çakılabiliyor bir şekilde...

    sunroof için dediğini uygulayacağım, aklımda olan bir şeydi bu, artık ucuza sunroof ayak bulma ihtimalim kalmadığı için dediğin gibi yapacağım...
    ses sistemi seninki ile aynımı bilmiyorum ama bana yetiyor... önde 2 bas 2 mid 2 tiz arkada iki bass (önden büyük) ve iki tiz var bende... 6lı cd calar bagajda, tek cd ve kaset calar ise önde...




    ebat kaç?




  • hayırlı olsun c70ten soğutmuşsun milleti:)
    fotoğrafları atarsın en kısa zamanda bekliyoruz.
  • 225-45-17. Yani kapı içerisinde yazan orjinal ebatlarda...
  • 1960 tan beri ölümlü kazası olmayan bir markanın aracı alınır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    hayırlı olsun c70ten soğutmuşsun milleti:)
    fotoğrafları atarsın en kısa zamanda bekliyoruz.

    aynen öyle amaç sogutmak zaten C70 ten ki ikinci C70 i alacağım :) modifiye için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    225-45-17. Yani kapı içerisinde yazan orjinal ebatlarda...

    Anladım...istenirse toplam çapı 2cm geçebilirsiniz..
    bu arada bu video size ait sanırım
    semavizorayoutube
    Volvo C70 2.3 T5- Mini Cooper S - Mini Cooper JCW
    http://www.youtube.com/watch?v=Z1pl5b3iViU&feature=related




  • Beni soğutamazsın Hep aklımın bi kenarında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremersoy -- 24 Nisan 2012; 18:19:34 >
  • Evet o video bize ait...

    2cm büyütmek imkansız, zira bu haliyle bile sürtüyor tam kırdığın zaman eğime gelince... belki tabanı 205-215e çekersen o dediğin olabilir. Senin araçtaki jantlar 16 mı?

    Ben hep söylüyorum... Bu aracın keyfi çok farklı. Manuel bir 2.3 t5 S60R otomatiklerdende iyi gidiyor... Tabi güncelliğini iç dizayn olarak yitirmeye başladı artık. ayrı konu... Volvo'dan devam edecek olursam 2.3t5 manuel motordan devam ederim yine... R düşünüyordum bir ara, bakım masrafları korkunç geldi c70ten sonra...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semavi -- 25 Nisan 2012; 0:02:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Evet o video bize ait...

    2cm büyütmek imkansız, zira bu haliyle bile sürtüyor tam kırdığın zaman eğime gelince... belki tabanı 205-215e çekersen o dediğin olabilir. Senin araçtaki jantlar 16 mı?

    Ben hep söylüyorum... Bu aracın keyfi çok farklı. Manuel bir 2.3 t5 S60R otomatiklerdende iyi gidiyor... Tabi güncelliğini iç dizayn olarak yitirmeye başladı artık. ayrı konu... Volvo'dan devam edecek olursam 2.3t5 manuel motordan devam ederim yine... R düşünüyordum bir ara, bakım masrafları korkunç geldi c70ten sonra...

    130km/h den sonra koptugunu belli olıuyor..
    bendeki B5204T ufak bir kaç oynama ile rahatça 250HP olabiliyor..Sizdeki daha canavar çok rahat 300HP ve R serisi gibi rahatça 350HP olabilir..belki daha fazlası..
    çünkü 600HP olanları mevcut...ancak ekstrem e gerek yok..
    tabanı çekmek olumsuz sonuçlar verebilir bu makinelerde..
    benim aracın bana maliyeti 40000TL yi geçti...boya yapacağım komple ancak önce İnternetteki gibi lastik yanlarını genişletecek usta kaportacı arıyorum güvenemiyorum..
    şuan benim motor sıfır neredeyse..
    S60R ların temizini bulmak imkansız gibi..birde onlar bunlardan daha dar çünkü Onlar D segmenti geçiyor bunlar E segmenti..
    keşke param olsada C70 fiyatları uçmadan bir tane daha alabilsem 2.3 turbolardan..sırf modifiye için




  • Ben şuana kadar 2 tane 2.3t5 manuele rastladım... Birisi benim araç... Diğeri ise şuan tamamen dağıtıldı ve volvolukla alakası kalmadı. Şov aracı yapılacak... Her iki araçta birbirinin ikiziydi renk ve donanım olarak...

    Senin aracı 250 yapman için ciddi para harcaman lazım. İlk olarak Turbo değişimi ile girmen lazım olaya zira turbon ufak. Ayrıca aracının motor iç aksamı t5ler gibi değil. Sıkıntı yaşama ihtimalin çok yüksek... Benim araçta RICA yazılımı ile 310 hp alınabilyor yazılımla ama bana mantıklı gelmiyor açıkçası. 310HP bu araç için fazla. O gücü dizginlemek zor olur. Yay ıvır zıvır derken bir çok ekstra şeyede girmek gerekir... Seninkini yazılım, filtre egzoz downpipe ile 200 çok rahat yaparsın ve sanırım sorunsuz binersin o güçte... fazlası için yazılım+büyük turbo gerekli olacak muhtemelen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Ben şuana kadar 2 tane 2.3t5 manuele rastladım... Birisi benim araç... Diğeri ise şuan tamamen dağıtıldı ve volvolukla alakası kalmadı. Şov aracı yapılacak... Her iki araçta birbirinin ikiziydi renk ve donanım olarak...

    Senin aracı 250 yapman için ciddi para harcaman lazım. İlk olarak Turbo değişimi ile girmen lazım olaya zira turbon ufak. Ayrıca aracının motor iç aksamı t5ler gibi değil. Sıkıntı yaşama ihtimalin çok yüksek... Benim araçta RICA yazılımı ile 310 hp alınabilyor yazılımla ama bana mantıklı gelmiyor açıkçası. 310HP bu araç için fazla. O gücü dizginlemek zor olur. Yay ıvır zıvır derken bir çok ekstra şeyede girmek gerekir... Seninkini yazılım, filtre egzoz downpipe ile 200 çok rahat yaparsın ve sanırım sorunsuz binersin o güçte... fazlası için yazılım+büyük turbo gerekli olacak muhtemelen...



    Bir arabada var olan Turbo dan buyuk turbo takıcak olursan
    Şanzıman sıkıntı Volvo nun şanzimani nasil ? Bilmiyorum
    Pistonlar
    Basınç Hortumlari
    Egzoz sistemi
    Enjektorler
    Benzin pompasi
    Yuksek capli AFM ve vs. vs.
    O işler kolay değil arkadaslar stage 1 birakin Volvo c70 lerinizi




  • Oturur tek tek motor internallerini araştırırsanız sıkıntı olmaz...
    Mazda3 Turbolandı... Herkes "piston kırar, sündürür bilmemne" diye daldı olaya... araştırdık, yazıştık tek tek... 200-220lere kadar aynı alaşımlar veya aynı parçalar kulanılmış...Şanzıman ise kuvvetlendirildi... Çünkü onda sıkıntı olacaktı, valve body yetersiz geliyordu. Daha güçlüsü takıldı... 20-25bin kmdir araç turbolu ve "otomatik" araçta sonradan bir şey yapıldığını anlayamazsınız bile... çünkü safe modda bırakıldı herşey. şuan 0,8 barda çalışıyor... istesek açıp 200+ları görürüz rahatlıkla... Ama arabayı eşim kullanıyor :) 180 civarıda yeterli...

    Yani illa motor içinin, pistonun ıvır zıvırın değişmesine gerek yok. Mesele sizin ne kadar güç istediğinizle alakalı...


    Mesela Mazda3 MPS için araştırma yaptığımızda gördükki 35ohplerden sonra motor içine dokunmak gerekiyor... Bir ayrıntıda, benzin pompasının yetersiz kaldığı... Yani herşey araştırmaya dayalı... Araştırdıktan sonra su enjeksiyonuna kadar yapanlarda mevcut... Mesela bir abimizin mx-5i var... oda superchargerlı...Benim t5le geçemiyorum :) Üstelik "normal şanzımanlı o araç"... Yıllardırda sıkıntısız biner... çünkü "ben sigara almaya bile araba ile gidiyorum, derdim sorunsuzluk, 600hp değil" der...

    Bu işler kolay değil evet... Yapınca görüyorsunuz ama yazılanların ve yapılan eleştirlerinde çoğunun boş olduğunuda görüyorsunuz...


    Otomatik bir volvonun üzerine %15lerden fazla gidilmemeli normal şanzımanla... Hortumların silikonlara terfi ettirilmesini ise saymıyorum... O zaten yapılmalı. Enjektörde ise "ne kadar güç arttıracağınız" önemli... Egzozda da durum hakeza öyle.

    Ama dediğin gibi, bazılarına çok yüklenmemek lazım. O yüzden Porscheme 250 değil, hedefin 200 olmalı dedim ben... Çünkü her nekadar aracı 2.0 olsada, t5 serisi ile aynı iç yapıya sahip değil malzeme olarak.. Bu arada bilmeyenler olabilir t5ler 225 ve 240 hp oluyor stock olarak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semavi -- 25 Nisan 2012; 22:50:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Oturur tek tek motor internallerini araştırırsanız sıkıntı olmaz...
    Mazda3 Turbolandı... Herkes "piston kırar, sündürür bilmemne" diye daldı olaya... araştırdık, yazıştık tek tek... 200-220lere kadar aynı alaşımlar veya aynı parçalar kulanılmış...Şanzıman ise kuvvetlendirildi... Çünkü onda sıkıntı olacaktı, valve body yetersiz geliyordu. Daha güçlüsü takıldı... 20-25bin kmdir araç turbolu ve "otomatik" araçta sonradan bir şey yapıldığını anlayamazsınız bile... çünkü safe modda bırakıldı herşey. şuan 0,8 barda çalışıyor... istesek açıp 200+ları görürüz rahatlıkla... Ama arabayı eşim kullanıyor :) 180 civarıda yeterli...

    Yani illa motor içinin, pistonun ıvır zıvırın değişmesine gerek yok. Mesele sizin ne kadar güç istediğinizle alakalı...


    Mesela Mazda3 MPS için araştırma yaptığımızda gördükki 35ohplerden sonra motor içine dokunmak gerekiyor... Bir ayrıntıda, benzin pompasının yetersiz kaldığı... Yani herşey araştırmaya dayalı... Araştırdıktan sonra su enjeksiyonuna kadar yapanlarda mevcut... Mesela bir abimizin mx-5i var... oda superchargerlı...Benim t5le geçemiyorum :) Üstelik "normal şanzımanlı o araç"... Yıllardırda sıkıntısız biner... çünkü "ben sigara almaya bile araba ile gidiyorum, derdim sorunsuzluk, 600hp değil" der...

    Bu işler kolay değil evet... Yapınca görüyorsunuz ama yazılanların ve yapılan eleştirlerinde çoğunun boş olduğunuda görüyorsunuz...


    Otomatik bir volvonun üzerine %15lerden fazla gidilmemeli normal şanzımanla... Hortumların silikonlara terfi ettirilmesini ise saymıyorum... O zaten yapılmalı. Enjektörde ise "ne kadar güç arttıracağınız" önemli... Egzozda da durum hakeza öyle.

    Ama dediğin gibi, bazılarına çok yüklenmemek lazım. O yüzden Porscheme 250 değil, hedefin 200 olmalı dedim ben... Çünkü her nekadar aracı 2.0 olsada, t5 serisi ile aynı iç yapıya sahip değil malzeme olarak.. Bu arada bilmeyenler olabilir t5ler 225 ve 240 hp oluyor stock olarak...



    hocam T5 serisi ile T serisi nin motor kodları :
    B5204T3 = T5 diye geçen 1998cc hacmindeki 163HP motor C,S,V 70 serilerinde
    B5204T = T diye geçen 1998 cc hacmindeki 225HP olan motor S,C,V 70 serilerinde

    fakat aynı motor kodu B5204T3 olan yani S80 ve S60 lardada var fakat onlar 180HP gücünde..Turbo farkı var..
    iç motor parçalarına kadar aynı ufak bazı parça farkları var..ancak bu parçalar %5 diyebilirim yazılım farkı var..gaz ayarı vs.


    FARKLARI anlamak içinwww.scandix.de Adresinden motor kodunuzu ve araç kasanızı girerek (not sitenin ingilizce kısmı mevcut sadece almanca değil yani)
    değişik parçaları görebilirsiniz..


    ha bu arada her parça bu sitelerde ucuz değil bazıları bizim türkiye resmi distributor unda aynı fiyat :)

    EVO danda fiyat isteyebilirsiniz...

    ataturk sanayii sitesinde..ama parçaları yan sanayii..ve C70 orjinal baskı balatası yerine S70 veriyorlar :) çünkü C70 baskı-balata daha serttir kodu 449 ile bitendir..

    ben C70 i kendim boyasını yapmasamda (hayatımda bir kez oto boyadım ) bizim boyacı arkadaş boyayacak 6 ay önceden boyanın malzeme parasını bile verdim zam gelmesin diye...FULL boya = 1000TL işçilik içinde JANT boyası dahil..jantları kendim kazıdım havalı zımpara ile...tabii bizim eleman yanlış renk i bana örnek göstermeden attıgı için +700 TL daha malzeme parası çıktı cebimden şmdi tekrar boyanacaksa diyorum ve renk değişecek sağlam bir kaporta ustası ile yanları yani marşpiye ve lastik boşluklarını genişletip öyle boyamak istiyorum .. internette ki örnek resimler :
    http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.turbobricks.com/feature/img/fall_05a.jpg&imgrefurl=http://sportscarforums.com/f14/volvo-c70-wide-body-kit-10973.html&usg=__bRbW6GSbiZw_0CBMhcd4iVB_ETo=&h=480&w=640&sz=73&hl=tr&start=20&zoom=1&tbnid=2BO2xq_-mipaAM:&tbnh=103&tbnw=137&ei=UmeaT4_YBsmjmQXi4oy1Dg&prev=/search%3Fq%3Dvolvo%2BC70%2B2000%26hl%3Dtr%26sa%3DG%26biw%3D1366%26bih%3D677%26tbm%3Disch&itbs=1

    bakalım aynısı olmasada benzetecek eleman lazım..

    onun dışında şuan için motor a dokunacak sermaye oluşturamam :)

    UNUTMAYYIN VOLVONUZ VARSA sAKIN SAKIN VOLVO SERVİSİNE GÖTÜRMEYIN YOKSA KAZIK YEMENIZ MUHTEMELDIR..TUM PARÇALAR ICIN INTERNET ADRESLERINI VERDIM..SIZE TEK KALAN SAĞLAM USTA BULUP KAÇA TAKARSIN DIYE SORMAK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 15 Temmuz 2020; 19:26:36 >




  • Motora dokunmak için büyük bir sermayeye gerek yok aslında... 500-750 tlye bir yazılım yapsan yeterli... Zaten yazılım yapan yerler egzoz down pipe hava filtre kiti gibi upgradeleri yapınca ücretsiz yapıyorlar güncellemeleri. Emin ol arabana bir kere daha aşık olursun...

    Ben aldığımdan beri devamlı bakımlarını, adam akıllı eksiklerini giderdiğim için şuan araç chiplenmiş gibi oldu. Zaten eski mesajlarımı ve sonrasını okudukça devamlı üstüne koyduğunu göreceksin... Açıkçası S60R ları düşünürsek, neredeyse onun performansında bir araç kullanıyorum ve işletme maliyetleri çok düşük... Birde senin harcadığın parayı duyunca... Gaza getiriyorsun beni :) Bakalım nasip kısmet :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.