Şimdi Ara

VOLVO C70 Alınır mı tüm OTO ustaları işte araba bu diyor hepsine sordum ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
4
Favori
47.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • qwerty



    < Bu konunun sahibi Admin iken Admin tarafına aktarılmıştır -- Tem 15 2020 11:23AM >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    öncelikle sorular sordum kendime;
    Ne kadar büyük bir kabine ihtiyacınız var; arka koltukları kullanır mısınız, yoksa beş kişilik bir araba bile size dar mı geliyor?

    Büyük bir bagaja ihtiyacınız var mı? Yoksa haftada sadece bir kere mi gerekiyor?
    Nasıl bir trafikte kullanıyorsunuz? Şehir içinde kısa mesafeler mi, yoksa otoyolda uzun seyahatler mi yapıyorsunuz? Seçeneğiniz ikinci ise, daha güçlü ve konforlu bir seçim doğru olur.
    Sizin için performans ne kadar önemli? 1.4 litre ile üç sene yaşayabilir misiniz, yoksa en az 2.0 litre mi yeterli?
    Güvenlik sizin için ne kadar önemli? Mümkün olan en çok sayıda airbag (hava yastığı) ve Euro Ncap yıldızına mı bakıyorsunuz?


    Arkadaşlar öncelikle Bütçemi Belirteyim en fazla 28 veya 30000TL ve çok Araştırdım tam alıyordum ki ki OPEL Corsa 2005 model 1.2 motor ki bir arkadaşta 1000cc olanı var daha yeni arkadan diğer araçta geri gelirken görmüyor SIRT sırta çarptılar arkadan çarpan araç ERA ve CORSA haşat oldu ve ERA da hiç birşey YOK.anında Vazgeçtim..
    sonra bir gün yolda giden bir 2011 model FORD fiesta gördüm fakat tanıdık olan ustaların TEK dedikleri araç hakkında motor teknolojisi 20yıllık ve yürüyen aksamı berbat demeleri oldu ayrıca ARKA frenlerin DİSK fren olmamasını hiç çekemem (ne o öyle kampana 1950 lerden kalma) ayrıca Kabin in içi çok dardı ondan da vazgeçtim,sonra bir gün arkadaşlar ile konuşurken BMW 320 tek kapı gördüm 2000 model fakat çok kazaya denk geldiğim için ki Benim için güvenlik daha önemli güvensiz diye vazgeçtim..ki BMW 2004 520 ler bile yani 5 Serisi EURO nCap ten 4 yıldız almış 5 i bulamamış.
    Ve en son VOLVO lara bakmaya başladım Sonra volvonun Coupe olarak sadece C30 u ve C70 i oldugunu fark ettim.. sonra şunu fark ettik ki volvo en güvenli ve en geniş "ki E segmenti bir araç" Coupe C70 i 1998 de piyasaya sürmüş araçta YOk yok Devrilmeyi yani takla atmayı engelleyen ROPS sistemine kadar herşey varmış,sonra bizim OTO ustası bizi Atatürk sanayii sitesi ikitelli ye yolladı oradan volvo nun kazalı araçlarına bakmamız için ve şunu gördüm ki Üstü açık C70 KIRMIZI (230kilometre ile bariyere vurup)(1998 de çıkan kasa) renk yüksek hızda takla falanda atmış fakat araçta hiç birşey yok önce inanmadık tabii fakat bize kaza tutanakları gösterilince inandık..
    ve OTO ustamında dediğine göre kısaca "işte araba bu" dedim.. fakat şimdi sormak istediğim şey şu BMW 520 klassında(520 aynı kazayı yapsa HAŞAT olurdu kesin onunda gördüm kazalılarını) veya mercedes E200 klassında olan bu araç nasıl oluyorda piyasada onlardan daha ucuza bulunuyor üstelik yedek parça fiyatları da aynı??? hatta daha düşük... ustamın fikri TÜrkiyede fazla kimsenin bilmemesi diyor ama hala emin değilim NASIL oluyorda bu aracın fiyatı HONDA CIVIC ler ile neredeyse aynı ...???
    üstelik PARÇALARI HONDA dan daha sağlam deniliyor çünkü Motor daki bazı parçalar MErcedes ile aynı...
    Üstelik GÜÇLÜ araçlar internette R type S70 lerin videoları dolu araçlar 2.3. viteste patinaj çekmeye başlıyor (R serisinin motorları 2300cc T5 turbo motor ve güçlendirilmiş neredeyse 350HP yi buluyor) ?
    HONDA CIVIC gibi piyasada satarken TRİNK diye satılacak kağıt gibi bir araç mı almalıyım yoksa Bakımlı sağlam bir C70 mi?(ayrıca Coupe araç sonuçta SEDANLARA göre 10 kat daha sağlam ve KARİZMASI yeter o kasanın?
    (bu arada YEDEK parça konusunda Yurt dışından SATAN bir çok site var türkiyenin 4 te bir fiyatına geliyor yani yedek parça derdim yok zaten yardımcı olarak devamlı yurt dışına çıkan TIR şöförüde ayarlarım)


    230 km ile bariyere vurup takla atmış ve bişey yok derken??ZİYAAAAA!!
  • Yedek Parça Derdim Yok Demişsin O Zaman Mantıklı Bir Seçenek Olur Bütçene Uygun Olanları 2000 ve 2002 Yılları Arasında Olanları... Renk Olarak İse Kesinlikle Siyah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dogu-E

    Yedek Parça Derdim Yok Demişsin O Zaman Mantıklı Bir Seçenek Olur Bütçene Uygun Olanları 2000 ve 2002 Yılları Arasında Olanları... Renk Olarak İse Kesinlikle Siyah
    banda 1996 grand cheroke alırken mahalle baskısı kurmuşlardı.çok yakar parçası bulunmaz bulunsada pahal olur servisi sıkıntı vergisi çok vs hepsi kulakta dolma bilgiler .araç dandik araçlar gibi zırt pırt arıza yapmıyor aralıkta aldım.6 aydır tek arızası bagaj kilidinin açılmaması idi oda yaşından dolayı biraz benzin biraz yağ oda düzeldi.malum 15 yaşında araç toz dolmuş içi.oda tutukluk yaptırıyor.en ufak aşınma bozulma yok kilitte .zamanında çok sağlam malzemelerden yapılmş taş gibi araba.silecek pabuçlarını değiştiryordum .adam bir iki su püskürttü.abi dedi su bütün cama püskürüyor tek noktaya değil bunu vw 2005 te yapmaya başladı passatta. şaşırdı.

    c 70 bilmem ama millet alma diyorsa alacaksın bizim insanımızın % 50 si benzin fiyatından memnun %60 ötv den memnun .onun için hiç kulak asmayacaksın röna al peco al vw al demelerine.ne istiyosan onu al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    öncelikle sorular sordum kendime;
    Ne kadar büyük bir kabine ihtiyacınız var; arka koltukları kullanır mısınız, yoksa beş kişilik bir araba bile size dar mı geliyor?

    Büyük bir bagaja ihtiyacınız var mı? Yoksa haftada sadece bir kere mi gerekiyor?
    Nasıl bir trafikte kullanıyorsunuz? Şehir içinde kısa mesafeler mi, yoksa otoyolda uzun seyahatler mi yapıyorsunuz? Seçeneğiniz ikinci ise, daha güçlü ve konforlu bir seçim doğru olur.
    Sizin için performans ne kadar önemli? 1.4 litre ile üç sene yaşayabilir misiniz, yoksa en az 2.0 litre mi yeterli?
    Güvenlik sizin için ne kadar önemli? Mümkün olan en çok sayıda airbag (hava yastığı) ve Euro Ncap yıldızına mı bakıyorsunuz?


    Arkadaşlar öncelikle Bütçemi Belirteyim en fazla 28 veya 30000TL ve çok Araştırdım tam alıyordum ki ki OPEL Corsa 2005 model 1.2 motor ki bir arkadaşta 1000cc olanı var daha yeni arkadan diğer araçta geri gelirken görmüyor SIRT sırta çarptılar arkadan çarpan araç ERA ve CORSA haşat oldu ve ERA da hiç birşey YOK.anında Vazgeçtim..
    sonra bir gün yolda giden bir 2011 model FORD fiesta gördüm fakat tanıdık olan ustaların TEK dedikleri araç hakkında motor teknolojisi 20yıllık ve yürüyen aksamı berbat demeleri oldu ayrıca ARKA frenlerin DİSK fren olmamasını hiç çekemem (ne o öyle kampana 1950 lerden kalma) ayrıca Kabin in içi çok dardı ondan da vazgeçtim,sonra bir gün arkadaşlar ile konuşurken BMW 320 tek kapı gördüm 2000 model fakat çok kazaya denk geldiğim için ki Benim için güvenlik daha önemli güvensiz diye vazgeçtim..ki BMW 2004 520 ler bile yani 5 Serisi EURO nCap ten 4 yıldız almış 5 i bulamamış.
    Ve en son VOLVO lara bakmaya başladım Sonra volvonun Coupe olarak sadece C30 u ve C70 i oldugunu fark ettim.. sonra şunu fark ettik ki volvo en güvenli ve en geniş "ki E segmenti bir araç" Coupe C70 i 1998 de piyasaya sürmüş araçta YOk yok Devrilmeyi yani takla atmayı engelleyen ROPS sistemine kadar herşey varmış,sonra bizim OTO ustası bizi Atatürk sanayii sitesi ikitelli ye yolladı oradan volvo nun kazalı araçlarına bakmamız için ve şunu gördüm ki Üstü açık C70 KIRMIZI (230kilometre ile bariyere vurup)(1998 de çıkan kasa) renk yüksek hızda takla falanda atmış fakat araçta hiç birşey yok önce inanmadık tabii fakat bize kaza tutanakları gösterilince inandık..
    ve OTO ustamında dediğine göre kısaca "işte araba bu" dedim.. fakat şimdi sormak istediğim şey şu BMW 520 klassında(520 aynı kazayı yapsa HAŞAT olurdu kesin onunda gördüm kazalılarını) veya mercedes E200 klassında olan bu araç nasıl oluyorda piyasada onlardan daha ucuza bulunuyor üstelik yedek parça fiyatları da aynı??? hatta daha düşük... ustamın fikri TÜrkiyede fazla kimsenin bilmemesi diyor ama hala emin değilim NASIL oluyorda bu aracın fiyatı HONDA CIVIC ler ile neredeyse aynı ...???
    üstelik PARÇALARI HONDA dan daha sağlam deniliyor çünkü Motor daki bazı parçalar MErcedes ile aynı...
    Üstelik GÜÇLÜ araçlar internette R type S70 lerin videoları dolu araçlar 2.3. viteste patinaj çekmeye başlıyor (R serisinin motorları 2300cc T5 turbo motor ve güçlendirilmiş neredeyse 350HP yi buluyor) ?
    HONDA CIVIC gibi piyasada satarken TRİNK diye satılacak kağıt gibi bir araç mı almalıyım yoksa Bakımlı sağlam bir C70 mi?(ayrıca Coupe araç sonuçta SEDANLARA göre 10 kat daha sağlam ve KARİZMASI yeter o kasanın?
    (bu arada YEDEK parça konusunda Yurt dışından SATAN bir çok site var türkiyenin 4 te bir fiyatına geliyor yani yedek parça derdim yok zaten yardımcı olarak devamlı yurt dışına çıkan TIR şöförüde ayarlarım)


    230 km ile bariyere vurup takla atmış ve bişey yok derken??ZİYAAAAA!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SarperGenç -- 12 Haziran 2011; 23:54:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SarperGenç

    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    öncelikle sorular sordum kendime;
    Ne kadar büyük bir kabine ihtiyacınız var; arka koltukları kullanır mısınız, yoksa beş kişilik bir araba bile size dar mı geliyor?

    Büyük bir bagaja ihtiyacınız var mı? Yoksa haftada sadece bir kere mi gerekiyor?
    Nasıl bir trafikte kullanıyorsunuz? Şehir içinde kısa mesafeler mi, yoksa otoyolda uzun seyahatler mi yapıyorsunuz? Seçeneğiniz ikinci ise, daha güçlü ve konforlu bir seçim doğru olur.
    Sizin için performans ne kadar önemli? 1.4 litre ile üç sene yaşayabilir misiniz, yoksa en az 2.0 litre mi yeterli?
    Güvenlik sizin için ne kadar önemli? Mümkün olan en çok sayıda airbag (hava yastığı) ve Euro Ncap yıldızına mı bakıyorsunuz?


    Arkadaşlar öncelikle Bütçemi Belirteyim en fazla 28 veya 30000TL ve çok Araştırdım tam alıyordum ki ki OPEL Corsa 2005 model 1.2 motor ki bir arkadaşta 1000cc olanı var daha yeni arkadan diğer araçta geri gelirken görmüyor SIRT sırta çarptılar arkadan çarpan araç ERA ve CORSA haşat oldu ve ERA da hiç birşey YOK.anında Vazgeçtim..
    sonra bir gün yolda giden bir 2011 model FORD fiesta gördüm fakat tanıdık olan ustaların TEK dedikleri araç hakkında motor teknolojisi 20yıllık ve yürüyen aksamı berbat demeleri oldu ayrıca ARKA frenlerin DİSK fren olmamasını hiç çekemem (ne o öyle kampana 1950 lerden kalma) ayrıca Kabin in içi çok dardı ondan da vazgeçtim,sonra bir gün arkadaşlar ile konuşurken BMW 320 tek kapı gördüm 2000 model fakat çok kazaya denk geldiğim için ki Benim için güvenlik daha önemli güvensiz diye vazgeçtim..ki BMW 2004 520 ler bile yani 5 Serisi EURO nCap ten 4 yıldız almış 5 i bulamamış.
    Ve en son VOLVO lara bakmaya başladım Sonra volvonun Coupe olarak sadece C30 u ve C70 i oldugunu fark ettim.. sonra şunu fark ettik ki volvo en güvenli ve en geniş "ki E segmenti bir araç" Coupe C70 i 1998 de piyasaya sürmüş araçta YOk yok Devrilmeyi yani takla atmayı engelleyen ROPS sistemine kadar herşey varmış,sonra bizim OTO ustası bizi Atatürk sanayii sitesi ikitelli ye yolladı oradan volvo nun kazalı araçlarına bakmamız için ve şunu gördüm ki Üstü açık C70 KIRMIZI (230kilometre ile bariyere vurup)(1998 de çıkan kasa) renk yüksek hızda takla falanda atmış fakat araçta hiç birşey yok önce inanmadık tabii fakat bize kaza tutanakları gösterilince inandık..
    ve OTO ustamında dediğine göre kısaca "işte araba bu" dedim.. fakat şimdi sormak istediğim şey şu BMW 520 klassında(520 aynı kazayı yapsa HAŞAT olurdu kesin onunda gördüm kazalılarını) veya mercedes E200 klassında olan bu araç nasıl oluyorda piyasada onlardan daha ucuza bulunuyor üstelik yedek parça fiyatları da aynı??? hatta daha düşük... ustamın fikri TÜrkiyede fazla kimsenin bilmemesi diyor ama hala emin değilim NASIL oluyorda bu aracın fiyatı HONDA CIVIC ler ile neredeyse aynı ...???
    üstelik PARÇALARI HONDA dan daha sağlam deniliyor çünkü Motor daki bazı parçalar MErcedes ile aynı...
    Üstelik GÜÇLÜ araçlar internette R type S70 lerin videoları dolu araçlar 2.3. viteste patinaj çekmeye başlıyor (R serisinin motorları 2300cc T5 turbo motor ve güçlendirilmiş neredeyse 350HP yi buluyor) ?
    HONDA CIVIC gibi piyasada satarken TRİNK diye satılacak kağıt gibi bir araç mı almalıyım yoksa Bakımlı sağlam bir C70 mi?(ayrıca Coupe araç sonuçta SEDANLARA göre 10 kat daha sağlam ve KARİZMASI yeter o kasanın?
    (bu arada YEDEK parça konusunda Yurt dışından SATAN bir çok site var türkiyenin 4 te bir fiyatına geliyor yani yedek parça derdim yok zaten yardımcı olarak devamlı yurt dışına çıkan TIR şöförüde ayarlarım)


    230 km ile bariyere vurup takla atmış ve bişey yok derken??ZİYAAAAA!!
    Volvo en saglam araclardandir zaten.Pejo,reno filan gecin bunlari.Tenekeden arabalar.

    2. eli de bu kadar dusuk fiyatlarda,inanilmaz.




  • Orijinalden alıntı: Wolly


    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    Orijinalden alıntı: Wolly

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 15 Temmuz 2020; 19:16:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SarperGenç

    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    öncelikle sorular sordum kendime;
    Ne kadar büyük bir kabine ihtiyacınız var; arka koltukları kullanır mısınız, yoksa beş kişilik bir araba bile size dar mı geliyor?

    Büyük bir bagaja ihtiyacınız var mı? Yoksa haftada sadece bir kere mi gerekiyor?
    Nasıl bir trafikte kullanıyorsunuz? Şehir içinde kısa mesafeler mi, yoksa otoyolda uzun seyahatler mi yapıyorsunuz? Seçeneğiniz ikinci ise, daha güçlü ve konforlu bir seçim doğru olur.
    Sizin için performans ne kadar önemli? 1.4 litre ile üç sene yaşayabilir misiniz, yoksa en az 2.0 litre mi yeterli?
    Güvenlik sizin için ne kadar önemli? Mümkün olan en çok sayıda airbag (hava yastığı) ve Euro Ncap yıldızına mı bakıyorsunuz?


    Arkadaşlar öncelikle Bütçemi Belirteyim en fazla 28 veya 30000TL ve çok Araştırdım tam alıyordum ki ki OPEL Corsa 2005 model 1.2 motor ki bir arkadaşta 1000cc olanı var daha yeni arkadan diğer araçta geri gelirken görmüyor SIRT sırta çarptılar arkadan çarpan araç ERA ve CORSA haşat oldu ve ERA da hiç birşey YOK.anında Vazgeçtim..
    sonra bir gün yolda giden bir 2011 model FORD fiesta gördüm fakat tanıdık olan ustaların TEK dedikleri araç hakkında motor teknolojisi 20yıllık ve yürüyen aksamı berbat demeleri oldu ayrıca ARKA frenlerin DİSK fren olmamasını hiç çekemem (ne o öyle kampana 1950 lerden kalma) ayrıca Kabin in içi çok dardı ondan da vazgeçtim,sonra bir gün arkadaşlar ile konuşurken BMW 320 tek kapı gördüm 2000 model fakat çok kazaya denk geldiğim için ki Benim için güvenlik daha önemli güvensiz diye vazgeçtim..ki BMW 2004 520 ler bile yani 5 Serisi EURO nCap ten 4 yıldız almış 5 i bulamamış.
    Ve en son VOLVO lara bakmaya başladım Sonra volvonun Coupe olarak sadece C30 u ve C70 i oldugunu fark ettim.. sonra şunu fark ettik ki volvo en güvenli ve en geniş "ki E segmenti bir araç" Coupe C70 i 1998 de piyasaya sürmüş araçta YOk yok Devrilmeyi yani takla atmayı engelleyen ROPS sistemine kadar herşey varmış,sonra bizim OTO ustası bizi Atatürk sanayii sitesi ikitelli ye yolladı oradan volvo nun kazalı araçlarına bakmamız için ve şunu gördüm ki Üstü açık C70 KIRMIZI (230kilometre ile bariyere vurup)(1998 de çıkan kasa) renk yüksek hızda takla falanda atmış fakat araçta hiç birşey yok önce inanmadık tabii fakat bize kaza tutanakları gösterilince inandık..
    ve OTO ustamında dediğine göre kısaca "işte araba bu" dedim.. fakat şimdi sormak istediğim şey şu BMW 520 klassında(520 aynı kazayı yapsa HAŞAT olurdu kesin onunda gördüm kazalılarını) veya mercedes E200 klassında olan bu araç nasıl oluyorda piyasada onlardan daha ucuza bulunuyor üstelik yedek parça fiyatları da aynı??? hatta daha düşük... ustamın fikri TÜrkiyede fazla kimsenin bilmemesi diyor ama hala emin değilim NASIL oluyorda bu aracın fiyatı HONDA CIVIC ler ile neredeyse aynı ...???
    üstelik PARÇALARI HONDA dan daha sağlam deniliyor çünkü Motor daki bazı parçalar MErcedes ile aynı...
    Üstelik GÜÇLÜ araçlar internette R type S70 lerin videoları dolu araçlar 2.3. viteste patinaj çekmeye başlıyor (R serisinin motorları 2300cc T5 turbo motor ve güçlendirilmiş neredeyse 350HP yi buluyor) ?
    HONDA CIVIC gibi piyasada satarken TRİNK diye satılacak kağıt gibi bir araç mı almalıyım yoksa Bakımlı sağlam bir C70 mi?(ayrıca Coupe araç sonuçta SEDANLARA göre 10 kat daha sağlam ve KARİZMASI yeter o kasanın?
    (bu arada YEDEK parça konusunda Yurt dışından SATAN bir çok site var türkiyenin 4 te bir fiyatına geliyor yani yedek parça derdim yok zaten yardımcı olarak devamlı yurt dışına çıkan TIR şöförüde ayarlarım)


    230 km ile bariyere vurup takla atmış ve bişey yok derken??ZİYAAAAA!!
    Volvoları çok severim.

    Civic'leri de. :)


    Ancak burada 230 km'den bahsediyorsunuz.

    Ben size bugünlerde forumda da popüler olmuş birkaç yıl öncesinin bir videosunu vereyim:

    Burada araçlar birbirleriyle çarpışıyorlar.

    Her ikisi de 40 mil sürate sahip.

    Yani çarpışma anında 80 mil gibi bir toplam sürat var.





    Kağıt gibi dediğiniz araçlar çarpışma anında o kadar kötü olmayabilir.

    Ya da tank gibi dediğiniz araçlar size zarar verebilir.

    230 olayı inandırıcı değil bence zira bu videodaki araçların çarpışma hızı 80 mil = 128 km idi

    Ya da iki araç ta birbirine 64 km hızla çarptı.

    Siz karar verin artık 230 luk aracı siz gördünüz.



    Sonuç: C70 iyidir :)

    Parça sorununuz da yokmuş.

    En kötü alır, biraz biner ve de bir meraklısını denk getirip satarsınız.

    Aklınızda kalmaz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Volvoları çok severim.

    Civic'leri de. :)


    Ancak burada 230 km'den bahsediyorsunuz.

    Ben size bugünlerde forumda da popüler olmuş birkaç yıl öncesinin bir videosunu vereyim:

    Burada araçlar birbirleriyle çarpışıyorlar.

    Her ikisi de 40 mil sürate sahip.

    Yani çarpışma anında 80 mil gibi bir toplam sürat var.





    Kağıt gibi dediğiniz araçlar çarpışma anında o kadar kötü olmayabilir.

    Ya da tank gibi dediğiniz araçlar size zarar verebilir.

    230 olayı inandırıcı değil bence zira bu videodaki araçların çarpışma hızı 80 mil = 128 km idi

    Ya da iki araç ta birbirine 64 km hızla çarptı.

    Siz karar verin artık 230 luk aracı siz gördünüz.



    Sonuç: C70 iyidir :)

    Parça sorununuz da yokmuş.

    En kötü alır, biraz biner ve de bir meraklısını denk getirip satarsınız.

    Aklınızda kalmaz.

    Alıntıları Göster
    S80 T6 sahibi olarak yazayım.

    Öncelikle o 230 km/h olayına inanmayın. 230 km/h hızla bir yere çarpan bir arabayı tanımak bile zordur.

    Parça konusunda, bendeki araç 2005 model, İzmir'deyim, olmayan parçalar İstanbul'dan 1 günde geldi.
    bendekinin parça fiyatları çok ucuz değil, örnek vermem gerekirse, vakum pompası değiştirmek zorunda kaldım: 1200 TL, arka disk ve balatalar değişti, 750TL.
    C70 umarım bu konuda daha insaflıdır. Yurtdışından parça getirme imkanınız da var ise çok düşünülecek bir sorun değil.

    C70 benim de beğendiğim bir model. Ama 2000 model bir Volvo ne kadar güvenli olduğunu hissettirse de, teknolojinin hızlı geliştiğini unutmayın, 2010 model alt sınıftan bir otomobil kaza sonrası insanı daha çok koruyabilir. Üretildiği yıllar gözönüne alınırsa kaliteli bir otomobildir. Tamponun içindeki 20cm strafor'dan da çok birşey beklemeyin. Honda'nın da ön tamponunun içinde strafor vardır, başka bir sürü markanın da. Unutmayın BMW'lerde de ön tamponun içinde amörtisorler vardır, gelen küçük darbeleri sönümlesin diye. Her markanın uyguladığı farklı farklı yöntemler var. Ayrıca E60 BMW'ler de oldukça güvenlidir. Ncap'ten 5 yıldız almak, sizi hayatta tutacağı anlamına gelmez.

    Temizini bulun, keyifle kullanın, sıkılırsanız az bir zararla veya aynı fiyata satarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Volvoları çok severim.

    Civic'leri de. :)


    Ancak burada 230 km'den bahsediyorsunuz.

    Ben size bugünlerde forumda da popüler olmuş birkaç yıl öncesinin bir videosunu vereyim:

    Burada araçlar birbirleriyle çarpışıyorlar.

    Her ikisi de 40 mil sürate sahip.

    Yani çarpışma anında 80 mil gibi bir toplam sürat var.





    Kağıt gibi dediğiniz araçlar çarpışma anında o kadar kötü olmayabilir.

    Ya da tank gibi dediğiniz araçlar size zarar verebilir.

    230 olayı inandırıcı değil bence zira bu videodaki araçların çarpışma hızı 80 mil = 128 km idi

    Ya da iki araç ta birbirine 64 km hızla çarptı.

    Siz karar verin artık 230 luk aracı siz gördünüz.



    Sonuç: C70 iyidir :)

    Parça sorununuz da yokmuş.

    En kötü alır, biraz biner ve de bir meraklısını denk getirip satarsınız.

    Aklınızda kalmaz.

    Alıntıları Göster
    qwety



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:20:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    S80 T6 sahibi olarak yazayım.

    Öncelikle o 230 km/h olayına inanmayın. 230 km/h hızla bir yere çarpan bir arabayı tanımak bile zordur.

    Parça konusunda, bendeki araç 2005 model, İzmir'deyim, olmayan parçalar İstanbul'dan 1 günde geldi.
    bendekinin parça fiyatları çok ucuz değil, örnek vermem gerekirse, vakum pompası değiştirmek zorunda kaldım: 1200 TL, arka disk ve balatalar değişti, 750TL.
    C70 umarım bu konuda daha insaflıdır. Yurtdışından parça getirme imkanınız da var ise çok düşünülecek bir sorun değil.

    C70 benim de beğendiğim bir model. Ama 2000 model bir Volvo ne kadar güvenli olduğunu hissettirse de, teknolojinin hızlı geliştiğini unutmayın, 2010 model alt sınıftan bir otomobil kaza sonrası insanı daha çok koruyabilir. Üretildiği yıllar gözönüne alınırsa kaliteli bir otomobildir. Tamponun içindeki 20cm strafor'dan da çok birşey beklemeyin. Honda'nın da ön tamponunun içinde strafor vardır, başka bir sürü markanın da. Unutmayın BMW'lerde de ön tamponun içinde amörtisorler vardır, gelen küçük darbeleri sönümlesin diye. Her markanın uyguladığı farklı farklı yöntemler var. Ayrıca E60 BMW'ler de oldukça güvenlidir. Ncap'ten 5 yıldız almak, sizi hayatta tutacağı anlamına gelmez.

    Temizini bulun, keyifle kullanın, sıkılırsanız az bir zararla veya aynı fiyata satarsınız.

    Alıntıları Göster
    [qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:21:11 >




  • fiestanın motor teknolojisi 20 yıllık mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM
    sonra bir gün yolda giden bir 2011 model FORD fiesta gördüm fakat tanıdık olan ustaların TEK dedikleri araç hakkında motor teknolojisi 20yıllık ve yürüyen aksamı berbat demeleri oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Volvoları çok severim.

    Civic'leri de. :)


    Ancak burada 230 km'den bahsediyorsunuz.

    Ben size bugünlerde forumda da popüler olmuş birkaç yıl öncesinin bir videosunu vereyim:

    Burada araçlar birbirleriyle çarpışıyorlar.

    Her ikisi de 40 mil sürate sahip.

    Yani çarpışma anında 80 mil gibi bir toplam sürat var.





    Kağıt gibi dediğiniz araçlar çarpışma anında o kadar kötü olmayabilir.

    Ya da tank gibi dediğiniz araçlar size zarar verebilir.

    230 olayı inandırıcı değil bence zira bu videodaki araçların çarpışma hızı 80 mil = 128 km idi

    Ya da iki araç ta birbirine 64 km hızla çarptı.

    Siz karar verin artık 230 luk aracı siz gördünüz.



    Sonuç: C70 iyidir :)

    Parça sorununuz da yokmuş.

    En kötü alır, biraz biner ve de bir meraklısını denk getirip satarsınız.

    Aklınızda kalmaz.


    burada söz konusu volvonun çok eski 1980 lerden bir model; modusun ise 2010 lardan bir model olduğunu belirtelim de haluk arkadaşımız bilgilensin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Volvoları çok severim.

    Civic'leri de. :)


    Ancak burada 230 km'den bahsediyorsunuz.

    Ben size bugünlerde forumda da popüler olmuş birkaç yıl öncesinin bir videosunu vereyim:

    Burada araçlar birbirleriyle çarpışıyorlar.

    Her ikisi de 40 mil sürate sahip.

    Yani çarpışma anında 80 mil gibi bir toplam sürat var.





    Kağıt gibi dediğiniz araçlar çarpışma anında o kadar kötü olmayabilir.

    Ya da tank gibi dediğiniz araçlar size zarar verebilir.

    230 olayı inandırıcı değil bence zira bu videodaki araçların çarpışma hızı 80 mil = 128 km idi

    Ya da iki araç ta birbirine 64 km hızla çarptı.

    Siz karar verin artık 230 luk aracı siz gördünüz.



    Sonuç: C70 iyidir :)

    Parça sorununuz da yokmuş.

    En kötü alır, biraz biner ve de bir meraklısını denk getirip satarsınız.

    Aklınızda kalmaz.


    burada söz konusu volvonun çok eski 1980 lerden bir model; modusun ise 2010 lardan bir model olduğunu belirtelim de haluk arkadaşımız bilgilensin

    Alıntıları Göster
    eğer renault ile mukayese etmek gerekirse modusu bu araç ile çarpışturmamız gerekirdi





  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wolly


    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wolly

    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    öncelikle sorular sordum kendime;
    Ne kadar büyük bir kabine ihtiyacınız var; arka koltukları kullanır mısınız, yoksa beş kişilik bir araba bile size dar mı geliyor?

    Büyük bir bagaja ihtiyacınız var mı? Yoksa haftada sadece bir kere mi gerekiyor?
    Nasıl bir trafikte kullanıyorsunuz? Şehir içinde kısa mesafeler mi, yoksa otoyolda uzun seyahatler mi yapıyorsunuz? Seçeneğiniz ikinci ise, daha güçlü ve konforlu bir seçim doğru olur.
    Sizin için performans ne kadar önemli? 1.4 litre ile üç sene yaşayabilir misiniz, yoksa en az 2.0 litre mi yeterli?
    Güvenlik sizin için ne kadar önemli? Mümkün olan en çok sayıda airbag (hava yastığı) ve Euro Ncap yıldızına mı bakıyorsunuz?


    Arkadaşlar öncelikle Bütçemi Belirteyim en fazla 28 veya 30000TL ve çok Araştırdım tam alıyordum ki ki OPEL Corsa 2005 model 1.2 motor ki bir arkadaşta 1000cc olanı var daha yeni arkadan diğer araçta geri gelirken görmüyor SIRT sırta çarptılar arkadan çarpan araç ERA ve CORSA haşat oldu ve ERA da hiç birşey YOK.anında Vazgeçtim..
    sonra bir gün yolda giden bir 2011 model FORD fiesta gördüm fakat tanıdık olan ustaların TEK dedikleri araç hakkında motor teknolojisi 20yıllık ve yürüyen aksamı berbat demeleri oldu ayrıca ARKA frenlerin DİSK fren olmamasını hiç çekemem (ne o öyle kampana 1950 lerden kalma) ayrıca Kabin in içi çok dardı ondan da vazgeçtim,sonra bir gün arkadaşlar ile konuşurken BMW 320 tek kapı gördüm 2000 model fakat çok kazaya denk geldiğim için ki Benim için güvenlik daha önemli güvensiz diye vazgeçtim..ki BMW 2004 520 ler bile yani 5 Serisi EURO nCap ten 4 yıldız almış 5 i bulamamış.
    Ve en son VOLVO lara bakmaya başladım Sonra volvonun Coupe olarak sadece C30 u ve C70 i oldugunu fark ettim.. sonra şunu fark ettik ki volvo en güvenli ve en geniş "ki E segmenti bir araç" Coupe C70 i 1998 de piyasaya sürmüş araçta YOk yok Devrilmeyi yani takla atmayı engelleyen ROPS sistemine kadar herşey varmış,sonra bizim OTO ustası bizi Atatürk sanayii sitesi ikitelli ye yolladı oradan volvo nun kazalı araçlarına bakmamız için ve şunu gördüm ki Üstü açık C70 KIRMIZI (230kilometre ile bariyere vurup)(1998 de çıkan kasa) renk yüksek hızda takla falanda atmış fakat araçta hiç birşey yok önce inanmadık tabii fakat bize kaza tutanakları gösterilince inandık..
    ve OTO ustamında dediğine göre kısaca "işte araba bu" dedim.. fakat şimdi sormak istediğim şey şu BMW 520 klassında(520 aynı kazayı yapsa HAŞAT olurdu kesin onunda gördüm kazalılarını) veya mercedes E200 klassında olan bu araç nasıl oluyorda piyasada onlardan daha ucuza bulunuyor üstelik yedek parça fiyatları da aynı??? hatta daha düşük... ustamın fikri TÜrkiyede fazla kimsenin bilmemesi diyor ama hala emin değilim NASIL oluyorda bu aracın fiyatı HONDA CIVIC ler ile neredeyse aynı ...???
    üstelik PARÇALARI HONDA dan daha sağlam deniliyor çünkü Motor daki bazı parçalar MErcedes ile aynı...
    Üstelik GÜÇLÜ araçlar internette R type S70 lerin videoları dolu araçlar 2.3. viteste patinaj çekmeye başlıyor (R serisinin motorları 2300cc T5 turbo motor ve güçlendirilmiş neredeyse 350HP yi buluyor) ?
    HONDA CIVIC gibi piyasada satarken TRİNK diye satılacak kağıt gibi bir araç mı almalıyım yoksa Bakımlı sağlam bir C70 mi?(ayrıca Coupe araç sonuçta SEDANLARA göre 10 kat daha sağlam ve KARİZMASI yeter o kasanın?
    (bu arada YEDEK parça konusunda Yurt dışından SATAN bir çok site var türkiyenin 4 te bir fiyatına geliyor yani yedek parça derdim yok zaten yardımcı olarak devamlı yurt dışına çıkan TIR şöförüde ayarlarım)


    230 km ile bariyere vurup takla atmış ve bişey yok derken??ZİYAAAAA!!


    Araç Kaskodan satılmış belgesinde öyle yazıyor .. ön taraf ta kaportada birşey yok o HIZla çarpmaya göre 30-40 CM içe geçmiş ki az bile başkası olsa eser kalmazdı ..yanlarda sürtme mi desem ezik mi desem öyle izler işte...ben gördüğümde MOTOR u sökülmüştü ve satılmıştı... ön cam hala yerinde fakat tuz olmuş,,camı taşıyan ÇITalar hafif bükülmuş çünkü içleri boş değilmiş bizim bildiğimiz pejo CC ler gibi..işte arkasında zaten birşey yoktu..ama kullanan içinden sağ salim çıkmış tabii..

    Daily News tarzı bir yabancı gazete ''car to carnage'' diye bir haber çıkmıştı.bir s mercedes in 180km ile kaza yaptıktan sonraki halinin fotoğrafı vardı.araç resmen tabuta dönmüştü.
    kusra bakmayın ama dediğiniz çok mantıksız.230 km dediğiniz hızla vurmuşsa o araç eğer bariyerlere ne ön kalırdı ne cam.büyük ihtimalle aracın volvo olduğunu anlamak bile zor olurdu.markanın kalitenin önemi yok fizik kuralı bu.o kadar yüksek hızda yaptığınız kazada sadece aracın içindeki basınç bile öldürür insanı araç da çarpmanın etkisi ile paramparça olur...


    S class mercedes ama hangi yıl çıkan??? 1992 de çıkan ise onlar ı geçelim dogrudan... birde TV de gördüğümüz gibi motorsiklet kazalarında adamlar cambaz gibi hepsi DÜŞMESİNİ biliyor bu arabada çarparken BENCE ÇARPMASINI bilmiş yada şansı varmış bariyer yumuşak ise onu yavaşlatmıştır ( FİZİK kuralı) ve çarpmanın etkisi SAVRULMAYA başlamıştır (ŞOK etkisini azaltır)...ZATEN volvo nun TAMPONUN içinde 20CM STRAFOR var çarpma etkisini yavaşlatması için..Ayrıca KAZANIN oldugu yerde adam taklaları yumuşak zeminde attmış olabilir...
    S class mercedes in tampon ları nın İÇİ boş..
    yani MYTHBUSTERS a haber vermek gerek bu konuyu deney ile ölçmeleri için..herşey olabilir..birinin elini sıkarsınız kırılır aynı güçte diğer inin elini sıkarsınız sizinki ACIR yani düşmesini bilmek gerekli

    2010 civarı makyajsız kasaydı araştırırsanız bulabilirsiniz.o hız imkaansız bir hız tank olsa fayda etmez bırakın straforu falan...




  • Orijinalden alıntı: bestekar87





    burada söz konusu volvonun çok eski 1980 lerden bir model; modusun ise 2010 lardan bir model olduğunu belirtelim de haluk arkadaşımız bilgilensin


    Birde VOLVO nun Araçlarını uçurumdan attıgı videolara bir göz atın ?? ki uçurumdan attıkları volvo 850 modeli S70 in temel modeli ama S70 kadar güvenli değil...

    Volvo nun güvenliğe ne kadar önem verdiği aşikar.... birde benm anlatmak istediğim C70 ler in kasa kalınlıgı yürüyen aksamı S70 ten daha sağlam..Yedek parça fiyatına zaten verdiğim LİNK ten bakarsınız.. ve C70 te ki kolonların İÇİ boş değil miş o gün onu da gördüm o kazalı aracı n ön cam ı taşıyan profili kesti usta göstermek için..içinde BAL peteği gibi bir metal var.
    mesela Yağ filtresi en kaliteli 20TL (mann marka)
    ŞU an piyasada FİYAT PERFORMANS CANAVARI bir ARAÇ,,YEDEK PARÇA maliyeti de öyle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    eğer renault ile mukayese etmek gerekirse modusu bu araç ile çarpışturmamız gerekirdi



    VİDEO için teşekkürler
    GERÇEKTEN 230km ile takla atan bir araç bariyerde yavaşlayıp bundan biraz daha fazla bir HIZ ile takla sayısıda fazla olacak şekilde takla atmıştır kesin..
    ve dedğim araba C70 SUTUN kalınlıgı müthiş derece kalın bir araççç..
    motor una baktım MOTOR un ÜST kapağı bizim piyasa arabalarının üst kapaklarının yanından bile geçemez o kadar ki KALIN..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87

    eğer renault ile mukayese etmek gerekirse modusu bu araç ile çarpışturmamız gerekirdi



    VİDEO için teşekkürler
    GERÇEKTEN 230km ile takla atan bir araç bariyerde yavaşlayıp bundan biraz daha fazla bir HIZ ile takla sayısıda fazla olacak şekilde takla atmıştır kesin..
    ve dedğim araba C70 SUTUN kalınlıgı müthiş derece kalın bir araççç..
    motor una baktım MOTOR un ÜST kapağı bizim piyasa arabalarının üst kapaklarının yanından bile geçemez o kadar ki KALIN..

    Alıntıları Göster
    bu arada C 70 lerde ROPS yani ROLL over protection system oldugunu unutmayalım yani takla atmayı belli bir yere kadar engelliyor yda sürücüyü koruyor...
    AZ önce internetten Kitapçığına bakıyordum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    S80 T6 sahibi olarak yazayım.

    Öncelikle o 230 km/h olayına inanmayın. 230 km/h hızla bir yere çarpan bir arabayı tanımak bile zordur.

    Parça konusunda, bendeki araç 2005 model, İzmir'deyim, olmayan parçalar İstanbul'dan 1 günde geldi.
    bendekinin parça fiyatları çok ucuz değil, örnek vermem gerekirse, vakum pompası değiştirmek zorunda kaldım: 1200 TL, arka disk ve balatalar değişti, 750TL.
    C70 umarım bu konuda daha insaflıdır. Yurtdışından parça getirme imkanınız da var ise çok düşünülecek bir sorun değil.

    C70 benim de beğendiğim bir model. Ama 2000 model bir Volvo ne kadar güvenli olduğunu hissettirse de, teknolojinin hızlı geliştiğini unutmayın, 2010 model alt sınıftan bir otomobil kaza sonrası insanı daha çok koruyabilir. Üretildiği yıllar gözönüne alınırsa kaliteli bir otomobildir. Tamponun içindeki 20cm strafor'dan da çok birşey beklemeyin. Honda'nın da ön tamponunun içinde strafor vardır, başka bir sürü markanın da. Unutmayın BMW'lerde de ön tamponun içinde amörtisorler vardır, gelen küçük darbeleri sönümlesin diye. Her markanın uyguladığı farklı farklı yöntemler var. Ayrıca E60 BMW'ler de oldukça güvenlidir. Ncap'ten 5 yıldız almak, sizi hayatta tutacağı anlamına gelmez.

    Temizini bulun, keyifle kullanın, sıkılırsanız az bir zararla veya aynı fiyata satarsınız.


    C70 in diskleri için link veriyorum ön disk(arkalar daha da ucuz) Türkiyede ki fiyatıda 150TL civarı diye şimdi sordum..


    birde S80 ve T6 yani 6 silindir ve S80 in parçaları çok pahalı T6 oldugu için daha da pahalı olacaktır çünkü T6 lar sadece S80 ve XC90 da var diye biliyorum ...
    T5 ise S60,S40,S80 ,XC90 a kadar hepsinde var.,,
    kaza olayına gelirsk gerçek ten
    google videolarda " VOLVO crash " yazıp aratınca V40 tan bir çok volvo ya kadar kaza video ları var..
    230Kilometre de ki kazada ARAÇ ın yapısı ÇOK önemli SEDAN bir araba bir COUPE bir araç bir olamaz çünkü COUPE nin kabin i koruyan Destekleri çok daha fazla..VOLVO nun da kasa kalınlıgı çok fark ediyor...C 70 ile S70 in ...birde 230km ile adam gördü de fren yaptı mı???
    bariyer i altına mı aldı ???
    bariyer yumuşak mıydı? ?? bunları bilmiyorum ama benim mantıgım şu ki gerçek bir olay bu

    S 80 in coupe versiyonu şuan ki C70 ...eskiden S70 in coupe si ise C70 ti..


    150 TL fiyat verdiğiniz parça orjinal yetkili servisten mi temin ediliyor?
    Yoksa kaliteli muadil mi?

    Volvoların parçalarını orjinal yedek parça olarak yetkili servisten alırsanız ucuz değildir. keşke olsa.
    Ama piyasada kaliteli muadil parçalar oldukça fazla ve bunlarla da sorun yaşamazsınız.

    Bu araçla pek parça ihtiyacınız olmayacak büyük ihtimalle. Periyodik bakımlarını yaptırırsınız, sorunsuz kullanırsınız.




  • Orijinalden alıntı: bal974


    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    Orijinalden alıntı: bal974



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 15 Temmuz 2020; 19:20:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    bu arada C 70 lerde ROPS yani ROLL over protection system oldugunu unutmayalım yani takla atmayı belli bir yere kadar engelliyor yda sürücüyü koruyor...
    AZ önce internetten Kitapçığına bakıyordum


    ROPS

    Convertible araçlarda takla tehlikesi olduğunda (araç fazla yan yattığında vs.) otomatik çıkan takla barı diyebiliriz.
    Yani takla atmayı engelleyen aktif bir güvenlik sistemi değildir. Takla gerçekleşecekse devreye giren ve yolcuların baş- boyun vs. koruyan pasif bir güvenlik sistemidir. Başarılı bir sistemdir. Umarım gerekmez.

    VOLVO C70 Alınır mı tüm OTO ustaları işte araba bu diyor hepsine sordum ?


    The C70 convertible has a structure based on the 850, with its two-door body having high torsional rigidity, plus a number of specific innovations, collectively known as ROPS (Roll Over Protection System) to protect occupants during a roll-over accident. For rear seat passengers, pop-up bars rest neatly behind the rear seat head restraints. As the name suggests, these pop up above the passengers' heads, so holding the car off the passengers if it rolls.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.