Şimdi Ara

Arka şasi ucu şişik araç alınır mı? Fiyatı ne kadar etkiler?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
1
Favori
1.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamun aleyküm arkadaşlar,


    Almak istediğim bir araç var, arkadan çarpılmış. Esasen çok çok büyük bir kaza denilemez (kaza resimleri var).


    Tampon demiri değişmiş, tampon onarılıp boyanmış vs... gerekli onarımlar yetkili servisinde yapılmış. Expertiz şasi uçları şişmiş dedi (bir taraf bi tık daha fazla) ama ön tarafta olsa sıkıntı olurdu, bu şişik o kadar önemli değil diye de ekledi.


    Aracın sıfırı 1.400.000 TL (İkinci eli piyasa durumlarından ötürü 1.300.000 TL civarında. Zaten ikinci elleri de 3-5 aylık cihazlar), şu anda bu araca 60.000 TL hasar kaydı işlenmiş durumda (şu an şasi ucu ve bagaj havuzu da yetkili serviste onarımda bu rakam da işlenecek mi bilmiyorum, mesajı güncellerim).


    Hasar kaydının bu kadar olmasının sebebi de arkadan bu araç çarpınca o da öndeki araca çarpmış ve ön panjur, ön tampon, sensörler vs... orada da değişiklikler gerekmiş. Bir de hepsinin yetkili serviste yapılmış olmasını hesaba katın.


    Bir arkadaşım alma, satması zor olur diyor. İlk aracım olacak ve bu aracı ailemizin kullanımına uygun olduğu için belki 5-10 yıl kullanırız diye düşünüyoruz. Şu an bize o kadar uygun ki, Allah bir dert keder verip de satmak zorunda kalmazsak neden değiştirelim ki düşüncesindeyiz. Değiştirip ne alacağız ki modundayız.


    Sizce bu araç alınır mı?


    Alınır derseniz, bu araç 6.000km'yi bile doldurmamış, 4-5 aylık bir araç, yukarıda belirttiğim piyasa rakamlarına göre bakarsanız bu şartlarda bir aracı kaç TL'ye kadar almalıyım sizce?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebul-Liva -- 8 Ekim 2023; 7:58:23 >







  • Max 1200civarina alınır,yoksa 0bakilir
  • Ben 1200’e de almazdım. O paraları şase sıkıntılı araca vermem. Sıfır araçlar var mis gibi alır garantili binerim.
  • Bazi araclar arkadan darbe yiyince iceri su alma problemleri cok yasaniyor arac sattiracak duruma getirir bu sikinti
  • Ben olsam o araçtan koşarak kaçardım,

    Bas 100bin daha git sıfırını al hocam.

    Hala serviste işlem görüyor araç anladigim kadariyla, iş bitip fatura edildikten sonra hasar kaydi dahada şişecektir.

    Zincirleme kazada ortada kalmis, hem önden hem arkadan hem şasiden hasar almis, boşver hocam bu araci, araba dolu piyasa illaki iyisini bulursun, uzun yillar kullanacaksan al sifir kafan rahat rahat kullanirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi peaceb -- 8 Ekim 2023; 10:6:9 >
  • Hocam 600 700lük araba olsa neyse ama 12000 az para değil satması çok zor olur evet+olarak bagajdan su alma cart curtta olabilir
  • Peki arkadaşlar, yorumlarınıza istinaden riskin fazla olabileceğini anlıyorum.

    Bu riskleri alarak yine de satın alım yönünde karar verirsem ne kadarlık bir indirim talep etmeliyim araçta?

    Satıcı 1.300’e veriyordu ancak bu kusuru expertize kadar o da bilmediğini söyledi. Yetkili bayiyi yanımda arayıp giydirdi adamlara bir sürü.

    Diğer onarımlar oldukça güzel şekilde yapılmış ve eksperde başkaca bir sorun da çıkmadı.

    Bunu da büyük kusur görmedikleri için dokunmadıklarını, dokunurlarsa işlemli olarak gözükecek için böyle bıraktıklarını falan söylediler telefonda.

    Şimdi düzeltmeleri yapıyor olsalar da buradan çıktığında ben satıcıya “bana şu kadar TL’ye bırak” diye bir teklifle gitmeyi istiyorum. Bu durumda sizce ne kadar bir indirim talep etmeliyim?

    (Finansal durumumdan ötürü nakit kısıtlı. Bayiden sıfırını da kredi kullanmak istemediğim için alamıyorum. İlk aracım olacağı için yardımcı sistemleri dolu olsun istiyorum vs… araç benim için biçilmiş kaftan ama bu durum müstesna. Bunun için de cazip bir fiyat farkı düşerek almayı ciddi ciddi düşünüyorum açıkçası)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebul-Liva -- 8 Ekim 2023; 13:25:18 >




  • İskeleti zarar görmüş hiçbir aracı asla almam. Bu araçlar onlarca testten geçiyor daha sonra üretime giriyor. İskelette oluşan bir hasar, eğrilik, şişiklik, yamukluk aracın aerodinamiğinden, anlık tepkilerine kadar her şeyi değiştirebilir. Riskli. Değmez.
  • Sıfırı 1400 olan araç kontağı çevirdiğin an 1300 e düşüyor zaten. Şasi işlemli falan 1200 bile kurtarmaz. Velhasıl bulaşma hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.