Şimdi Ara

Volvo S40 Hyundai Getz Renoult Clio Hangisi Mantıklı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle değerli yorumlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.2-3 aydır araç bakmama rağmen henüz bir araç alamadım.Sürekli araştırdığım araçlar

    1.Reno Clio HB 1999-2001
    2.Skoda fabia HB 2000-2004
    3.Hyundai Getz 2004-
    4.Volvo S40 2000
    5.Pejo 206

    4 kişililk bir aileyiz, Ankara'da yaşıyorum.İlk arabam olucak, Maximum bütçem 18.bin TL LPG li olmasından yanayım.Bu ara Volvo S40 lara çok bakmaya başladım hoşuma gidiyor sizce parça sorunu yaşarmıyım? bütçemi aşar mı ? yakıt LPG de ne kadar yakar ? Diğer araçlar hakkında da bilgi verirseniz hangisinin bana uygun olucağına dair sizlere minnettar kalmış olurum.



  • Volvo ile o araçları aynı kefeye koyma..
    Tâbi ki volvo yedek parçası pahalı...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Volvo ile o araçları aynı kefeye koyma..
    Tâbi ki volvo yedek parçası pahalı...



    Pahalı derken diğer saydığım araçlarla uçuk farklar mı var arasında ?
  • Google dan bak kabaca bir kaç yedek parça fiyatına ben zamanında almak istedim fakat nasip olmadı..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim diğerleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • Volvo kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo vs renault clio. Yeni bir 10-13 yaş vakasıyla karşı karşıyayız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeteroSapien

    Volvo vs renault clio. Yeni bir 10-13 yaş vakasıyla karşı karşıyayız.

    Bütçem bunlara yetiyor malesef
  • bence getz bakın, volvonun masrafı olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozqurgs1905

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-temiz-volvo-s40-171878192/detay Şöyle bir Volvoya ne dersiniz?



    Hocam baktığınız Volvo temiz duruyor ama en boş donanımı ve makyajsız kasa. Ayrıca orijinal teybi de mevcut değil.
    Şimdi bu konuda size en iyi fikir verebilecek kişilerden biri de belki de benim. Çünkü daha önce Polo kullanmıştım.
    Öncelikle S40 orada yazdığınız en iyi araba ancak 18 bin TL bütçe ile tavsiye eder miyim? Zannetmiyorum. Hem olası bir arızada vesaire üzer hem de o paraya temizi zor denk gelir. Yani en azından Volvo almışken üst donanım ya da makyajlı kasa bakmak lazım diyorum. Makyaj meselesine niye bu kadar takıldım çünkü makyajsız kasanın içi bilhassa saklama gözü ve ergonomi konusunda pek iyi değil. Onun haricinde parça fiyatları Volvo'da mekanik parça üzmez. Çok pahalı değil. Ancak Allah göstermesin bir kaza v.b durumunda oldukça pahalıya mal olur. Orijinal kaporta parçası pahalı bir araba. Yanılmıyorsam orijinal çamurluğu 720 lira, yan sanayisi 120 lira idi. Bununla beraber alacağınız aracın far silecekleri inanılmaz maliyet. Sırf iki far sileceği yetkili serviste motorları ile birlikte 2000 TL ye mal oluyor. Bunun gibi vıttı vızık parçaları aşırı pahalı. Aslında olası bir kazadan sonra far silecekleri komple iptal edilip ön tampon da boş donanımdaki far sileceği yuvası olmayan bir araçtan sökülürse ucuza tamirat mümkün olabilir.
    Ayrıca Ankara'da yedek parça sıkıntısı olmaz.
    Temiz bir Volvo'yu anlamak için bir kaç ipucu olsun, çamurlukta "VOLVO" yazısı vardır, orijinal değilse bu yazıyı bulamazsınız. Ön farlarda "VOLVO" ve "HELLA" yazıları olmalı, sinyallerde hiç bir şey yazmamalıdır (TYC DEPO Yazanlar yan sanayidir), bununla beraber kaputu açıp radyatöre bakın. Aracın model yılı veya bir yıl öncesine damgalı ise o aracın önden kazası yoktur (Çamurluk ve Farlar da orijinalse). Ön kapı içi fitilini üst köşeden tutup çekin, içinde yine aynı damgadan (Parçanın üretim tarihi) varsa, kapı direğindeki conta da orijinaldir ki bu da direklerin kesinlikle ellenmediği anlamına gelir.

    Ancak bana sorarsanız o bütçe ile Hyundai Getz daha iyi bir tercih olacaktır. Hem daha modelli hem -bulursanız dizel- daha ekonomik olur. Volvo şu anda benim kullanımımla (2.0 140 Bg) 35 kuruş LPG yakıyor. Benzinle 40 kuruş diyelim. Ben sakin kullansam da pek yakıtı umursamamaya başladım. Bazen 3500 devirde vites atıyorum bazen 2500 devirde şehir içi seyrediyorum filan, Ankara'daysanız LPG'yi de ucuzdan alırsınız daha az yakarsınız belki ama, ucu ucuna S40 almanızı pek tavsiye etmem.

    Fabia ayarında Polo kullandım, aslında o da iyidir üzmez ama, 4 kişi iseniz B sınıfı Hatchback dar gelir, Getz de dar gelir diye düşünüyorum tabii ama bu biraz da öznel bir durum olduğu için tercih ve karar sizin. Clio ise tavsiye edemiyorum çünkü dolularını o paraya bulamazsınız. Boş Clio da ben tavsiye etmem.




  • Volvo tabiki. Ayrica otekileri ufak araba. Sizin aileyi kesmez. Ancak o paraya temizi varmidirki? Temizini bulursan al. Hergun bozulacak hali yok sonucta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozqurgs1905

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-temiz-volvo-s40-171878192/detay Şöyle bir Volvoya ne dersiniz?



    Hocam baktığınız Volvo temiz duruyor ama en boş donanımı ve makyajsız kasa. Ayrıca orijinal teybi de mevcut değil.
    Şimdi bu konuda size en iyi fikir verebilecek kişilerden biri de belki de benim. Çünkü daha önce Polo kullanmıştım.
    Öncelikle S40 orada yazdığınız en iyi araba ancak 18 bin TL bütçe ile tavsiye eder miyim? Zannetmiyorum. Hem olası bir arızada vesaire üzer hem de o paraya temizi zor denk gelir. Yani en azından Volvo almışken üst donanım ya da makyajlı kasa bakmak lazım diyorum. Makyaj meselesine niye bu kadar takıldım çünkü makyajsız kasanın içi bilhassa saklama gözü ve ergonomi konusunda pek iyi değil. Onun haricinde parça fiyatları Volvo'da mekanik parça üzmez. Çok pahalı değil. Ancak Allah göstermesin bir kaza v.b durumunda oldukça pahalıya mal olur. Orijinal kaporta parçası pahalı bir araba. Yanılmıyorsam orijinal çamurluğu 720 lira, yan sanayisi 120 lira idi. Bununla beraber alacağınız aracın far silecekleri inanılmaz maliyet. Sırf iki far sileceği yetkili serviste motorları ile birlikte 2000 TL ye mal oluyor. Bunun gibi vıttı vızık parçaları aşırı pahalı. Aslında olası bir kazadan sonra far silecekleri komple iptal edilip ön tampon da boş donanımdaki far sileceği yuvası olmayan bir araçtan sökülürse ucuza tamirat mümkün olabilir.
    Ayrıca Ankara'da yedek parça sıkıntısı olmaz.
    Temiz bir Volvo'yu anlamak için bir kaç ipucu olsun, çamurlukta "VOLVO" yazısı vardır, orijinal değilse bu yazıyı bulamazsınız. Ön farlarda "VOLVO" ve "HELLA" yazıları olmalı, sinyallerde hiç bir şey yazmamalıdır (TYC DEPO Yazanlar yan sanayidir), bununla beraber kaputu açıp radyatöre bakın. Aracın model yılı veya bir yıl öncesine damgalı ise o aracın önden kazası yoktur (Çamurluk ve Farlar da orijinalse). Ön kapı içi fitilini üst köşeden tutup çekin, içinde yine aynı damgadan (Parçanın üretim tarihi) varsa, kapı direğindeki conta da orijinaldir ki bu da direklerin kesinlikle ellenmediği anlamına gelir.

    Ancak bana sorarsanız o bütçe ile Hyundai Getz daha iyi bir tercih olacaktır. Hem daha modelli hem -bulursanız dizel- daha ekonomik olur. Volvo şu anda benim kullanımımla (2.0 140 Bg) 35 kuruş LPG yakıyor. Benzinle 40 kuruş diyelim. Ben sakin kullansam da pek yakıtı umursamamaya başladım. Bazen 3500 devirde vites atıyorum bazen 2500 devirde şehir içi seyrediyorum filan, Ankara'daysanız LPG'yi de ucuzdan alırsınız daha az yakarsınız belki ama, ucu ucuna S40 almanızı pek tavsiye etmem.

    Fabia ayarında Polo kullandım, aslında o da iyidir üzmez ama, 4 kişi iseniz B sınıfı Hatchback dar gelir, Getz de dar gelir diye düşünüyorum tabii ama bu biraz da öznel bir durum olduğu için tercih ve karar sizin. Clio ise tavsiye edemiyorum çünkü dolularını o paraya bulamazsınız. Boş Clio da ben tavsiye etmem.

    Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum değerli yorumlarınız için.Mesajınızı dikkatle okudum , acemi olduğum için ilerde muhtemel bir kaza olduğunda altından kalkamayabilirim, haklısınız.Size bir şey sormak istiyorum.2000 model araba alıcam sonuçta 14 senelik araba bunlar.Km kaç olursa yüksek kaç olursa ideal olur benim için?




  • Aracın markasına, kullanım biçimine ve yakıta göre değişir. 270 binde Volvo gördüm, tek marşta tık demeden alıyordu. Bu yüzden alacağınız arabanın piyasası yoksa, kilometreden ziyade motorun diriliğine v.b bakın.
    Ancak Getz ya da Clio gibi araç alacaksanız KM önem arz ediyor. Gerçek KM olmak şartıyla 150 bine kadar bulursanız alınır. Yalnız Volvo'da pek kimse KM düşürmezken Clio'ların belki yarısının KM'si düşürülmüş olabilir, dikkatli olmak lazım.

    Ayrıca Opel Astra bakabilirsiniz o model yıllarında. Emsal ilan olarak vereyim, araç ile alakam ya da bilgim yok.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-bakimli-temiz-1.6-opel-asrtra-gl-171973559/detay




  • Teşekkür ederim Şaseyi mesaj atmaktan başka sanırım Km nın orjınal oldugunu anlamanın bir yolu yok?
  • o yaşlardaki 206 ve clio lar genelde apaçi arabası olarak kullanılıyor gördüğüm kadarı ile.s40 diğerlerinden farklı kategoride.volvo veya getz mantıklı olur sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birrr

    o yaşlardaki 206 ve clio lar genelde apaçi arabası olarak kullanılıyor gördüğüm kadarı ile.s40 diğerlerinden farklı kategoride.volvo veya getz mantıklı olur sanırım.

    valla apaçilikle işim yok yaşım 22 ama hız yapmayıda sevmem kemer takmadan 100 metre gitmem.Sadece ailemi gezdircek bir araba arıyorum sorunsuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozqurgs1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: birrr

    o yaşlardaki 206 ve clio lar genelde apaçi arabası olarak kullanılıyor gördüğüm kadarı ile.s40 diğerlerinden farklı kategoride.volvo veya getz mantıklı olur sanırım.

    valla apaçilikle işim yok yaşım 22 ama hız yapmayıda sevmem kemer takmadan 100 metre gitmem.Sadece ailemi gezdircek bir araba arıyorum sorunsuz

    Bu modellerden temiz olanı bulmak zor demek istedim.umarım gönlünüze göre bulursunuz.güle güle kullanın şimdiden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozqurgs1905

    Teşekkür ederim Şaseyi mesaj atmaktan başka sanırım Km nın orjınal oldugunu anlamanın bir yolu yok?

    Yani yetkili servis kayıtlı ise o kayıtlara bakmak, aracı genel muayene etmek (Döküntü bir araç için 100 bin km deniliyorsa mesela bu şüphe edilecek bir durumdur) gibi biraz da tecrübeye bağlı işler bunlar.
  • Bütçe biraz daha yüksek olsaydı sahibini tanımadığım ama mahallemizde çok gördüğüm turkuaz bir 2004 model S40 önerebilirdim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.