Şimdi Ara

Volvo S40 yokuş problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
5.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • S402004 S kullanıcısına yanıt
    Hocam ben benzin pompasından tam 2 sene çektim. Kışın kısa mesafelerde, şehir içinde hiç sorun yoktu. Ama havalar ısınıp uzak mesafelere gitmeye başlayınca, istisnasız her 200 km'de bir yukarıda anlattığım başıma geliyordu. Gayet güzel çalışan araba bir anda yer yer gaz yememeye başlıyor. Bir kaç km içinde tamamen durup stop ediyordu. Bir daha da çalışmıyordu. 10-15 dakika bekledikten sonra hiç bir şey olmamış gibi çalışıyor, 5-10 km gayet güzel gidiyor, sonra yine aynısını yapıyordu.

    2 yaz üst üste bunu defalarca yaşadım. Hiç yolda bırakmadı, mola vere vere bir şekilde gittik. Ama inanır mısınız 2 sene boyunca hiç bir usta çözemedi sorunu. Ki gittiğim usta da volvo özel servisi, sanayi değil. Kimsenin aklına benzin pompası falan gelmedi.
    Daha sonra 2017 yazında araba bir hafta yattı. Çalıştırırken zor çalıştı, 1-2 dakika tekledi sonra stop etti. O sırada benzin pompasını dinledim(arka koltukların altında). Pompadan gelen ses kesildikçe araba teklemeye başlıyordu.
    Daha sonra volvo parçacısından 250 tl verip walbro marka pompa aldım, araba tamamen düzeldi. Uzun yolda yaşadığım problemler de ortadan kalktı. Ama geçen aylarda o pompa cortladı. O kadar para verip kaliteli diye aldığım pompa tam bir sene dayandı, şaka gibi. Garantisi de bir seneymiş. Mecbur değiştirmem gerekti. Size gönderdiğim ilandaki pompayı aldım. 2 ay oldu bir sorun yaşamadım.


    Bu arada pompanın emiş ağzında ufak bir filtre var. Verdiğim linkteki pompayla beraber gelen ise neden bilmiyorum, pompanın ağzına sıkı oturmuyor. O yüzden eski pompadaki filtreyi temizleyip onu tekrar kullandım ben. Artık kim değiştirirse, eski filtreyi atacak veya yerine oturmuyor diye hiç takmayacak gibi olursa uyarırsınız. Eski filtreyi temizleyip tekrar kullanması gerekecek.




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Bizim sorunumuza benziyor ama uzun yol yapmadik işe gidip geliyorum yokuş olan yerlerden kaçıyorum çünkü bazen kalıyor bazen çıkıyor zorlayinca baskıyı zorluyor. Var bir sıkıntı bakalım inşallah benzin pompasıdir diğer tarafları baya masraflı şu durumda biraz zorlayacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence sensörler vb. den önce:



    Üst kapak contasında deforme varsa hararet yapmadan yokuşta bayabilir. Ustaya gösterirseniz boruların şişmesinden vb anlayacaktır.



    Conta sağlam ise katalitik konvantör dolu olabilir. 100 bin km de doluyormuş. Bunu da egzoz emisyonu yaptırarak anlayabilirsiniz. İçini boşaltıp iptal etmeyin. Çok iyi bir marka almanız bence faydalı olur.



    Kat iptali alt vitesleri hafifletir diyorlar. Aslında bu susturucular tıkalı kat iptal iken oluyor. Konvantör sağlam ise susturucular tıkanmış paslanmış delik vb. Olabilir. Bunlarda 80 bin km ömrünü dolduruyorlar.



    Egzoz manifoldu, katalitik konvantör, orta susturucu ve son susturucu ve bağlantı yerleri düzgün ise egzoz dan yüksek motordan az ses gelir. Daha az titreşim olur. Araba her viteste yumuşaktır. Çok iyi yokuş tırmanır. Çabuk hızlanır. Silkelemez. Motoru ısınmaz.



    Hararet, conta yakma, Bujiydi, emme manifoldu temizlemeydi sensördü çoğu sorun komple egzoz sisteminden kaynaklanıyor. Siz serviste ıvır zıvırları değiştirirsiniz bir süre iyi olur ama sonra yine başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence sensörler vb. den önce:



    Üst kapak contasında deforme varsa hararet yapmadan yokuşta bayabilir. Ustaya gösterirseniz boruların şişmesinden vb anlayacaktır.



    Conta sağlam ise katalitik konvantör dolu olabilir. 100 bin km de doluyormuş. Bunu da egzoz emisyonu yaptırarak anlayabilirsiniz. İçini boşaltıp iptal etmeyin. Çok iyi bir marka almanız bence faydalı olur.



    Kat iptali alt vitesleri hafifletir diyorlar. Aslında bu susturucular tıkalı kat iptal iken oluyor. Konvantör sağlam ise susturucular tıkanmış paslanmış delik vb. Olabilir. Bunlarda 80 bin km ömrünü dolduruyorlar.



    Egzoz manifoldu, katalitik konvantör, orta susturucu ve son susturucu ve bağlantı yerleri düzgün ise egzoz dan yüksek motordan az ses gelir. Daha az titreşim olur. Araba her viteste yumuşaktır. Çok iyi yokuş tırmanır. Çabuk hızlanır. Silkelemez. Motoru ısınmaz.



    Hararet, conta yakma, Bujiydi, emme manifoldu temizlemeydi sensördü çoğu sorun komple egzoz sisteminden kaynaklanıyor. Siz serviste ıvır zıvırları değiştirirsiniz bir süre iyi olur ama sonra yine başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rhodium kullanıcısına yanıt
    Egzoz yine bir ihtimal tabiki benzin pompasını denedikten sonra düzelmez ise tekrar özel servise götürmeyi düşünüyorum.
    4. Ayda muayeneden geçmiş egzoz ölçümlerinde sorun gözükmüyor ama yinede baktıracağım.
    Ayrıca aracın çalışması olduğu yerde gayet normal silkeleme titreme veya arnormal bir ses yok benim gözlemime göre gayet normal çalışıyor hareket halindeyken de çalışmada arnormal bir şey sezemedim sadece aracın çekişi anlık düşüyor bir müddet devam ediyor sonra kendiliğinden anlık düzeliyor. Sabit devam ederken sürekli oluyor. Başta bunu sadece yokuşta hissetmiştim şuan düz yolda da hissediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.6 2003 sahibiydim . 6 ay kullandım 2011 yılında 6 000 tl masraf ederek cüzi bir rakama sattım.

    Birincisi aracı bu motor götüremiyor. Değiştirdiğim birçok parça oldu. Arıza lambanız yanmıyorsa ve araçta zengin ya da fakir karışım yok ise, katalitik konvertör tıklalı değilse bobinlere ve kablolara mutlaka baktırın. kabloları da değiştimenizi tavsiye ederim. Aynı şey başıma geldi bol rampalı yuksek rakımlı yerlerde çekiş sorunu yüzünden sattım aracı. kaliteli buji kullanın ve bobin ve kabloların baglantı soketlerini kontrol edin. Benim aracımda soketler titresimden gevseme yapıyordu bayağı sonradan farkettim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • university U kullanıcısına yanıt
    Bugun benzin pompası değiştirip deneyeceğim duzelmezse buji ve ateşleme bobini sipariş verdim geldiğinde onları değiştireceğim kablo sağlam duruyor eğer çözülmezse artık başka yollar arıyacagim.
    Motorun arabanın kasasına az geldiğine bende katılıyorum 1.8 2.0 motorlar gayet ideal aslında 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benzin pompası çözüm olmadı sıra ateşlemede malzemeler geldiğinde değiştirip deneyeceğim 😐

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turboyu kontrol ettiriniz selenoid valf sensör kaynaklı turbo kapatma problemi olabilir.
  • Ateşleme bobinleri buji kablolari ve bujileri değiştirdim yine düzelmedi.
    Katalizörü ustaya gösterdim daha iyi durumda olduğunu tıkali veya dolu olsaydı dişinin moraracagini veya kizaracagini söyledi sorun ne acaba harbiden yoruldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S402004

    Ateşleme bobinleri buji kablolari ve bujileri değiştirdim yine düzelmedi.
    Katalizörü ustaya gösterdim daha iyi durumda olduğunu tıkali veya dolu olsaydı dişinin moraracagini veya kizaracagini söyledi sorun ne acaba harbiden yoruldum.
    benim çektiklerimi birebir yaşıyorsunuz Allah yardımcınız olsun. Bobinlere gelen Tırnaklı soketleri iyice kontrol ettiniz mi .Uzun süre aynı sorunu yaşayınca usta soketleri silikonla sabitleyip durumu çözmüştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi university -- 21 Ekim 2018; 19:8:11 >
  • university U kullanıcısına yanıt
    Çıkarken bile zor çıkıyor o soketler.
    Benim aklıma şuan susturucular da tıkanma var mı diye soru var veya satan arkadaş aracın önceki sahiplerinin baygın kullandığını hiç hız yapmadıklarını anlatmışti bu yüzden de böyle bir sorun olabilir mi kafamı kurcalıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende Volvo v40 var. S40 SW olani.
    Arac duz yolda canavar.
    Gaz bile istemiyor ama yokus ve az meyilli yokus yukari performansi bana biraz eksik gibi geliyor yada ben mi kullanamiyorum araci anlamadim.
    Benimki 1.8 benzinli LpG yok
    Aracin bujileri degiatirdim.
    Motor yaglari
    Maf sensoru
    Bogaz kelebegini temizledim.
    Motor yagi yeni.

    Aklima sadece otomatik sansiman yagi degismek kaliyor ama bununla alakali olsa vites gecislerimde proplem yok.
    Araba vites gecisleri cok iyi. Vites gecislerinde duserken de yukseltirkende fark bile edemiyorum

    Rampa yukari tirmanislar da
    Gaza bastikca devir artiyor hatta vites gecmeden arac atagaga gemcmek icin devir yukseliyor ama istenilen hiza ulasmam biraz zaman aliyor.

    Yani diger volvo s40 ve v40 kullanicilarin durumlarini merak ediyorum.

    Ben ekzozlardan supeleniyorum. Ben ayni sorunu ekzoz tikali bir aracimda yasadim ama ekzozlari orjinal ya onlardan degilse
    Bisyere masraf etmis olurmuyum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfatmgd -- 13 Mayıs 2019; 0:39:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alfatmgd A kullanıcısına yanıt
    Aracınızı yetkili veya özel serviste dice denilen bilgisayara bağlatmanızı tavsiye ediyorum benim aracım da eksantrik resetleme valfi arızalı gözüküyordu o değiştikten sonra biraz fark oldu ama istenileni vermedi daha sonra sente atlak olduğunu tespit etti onu yaparken bilgisayarda tork kullanılamıyor tarzı bir yazı vardı onları vs düzelttikten sonra araba canavar gibi oldu şuan hiçbir problem yok. Yani demek istediğim bahsettiğim bilgisayara bağlatın ve ona göre sorun tespiti yapın gereksiz masraflardan kaçmış olursunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam
    Biraz daha ayrinti verseniz. Benim aracin bakimlari ful.
    Hatta ekzoz oksijen sensorunu bile soktuk temizledik tertemiz.
    Aklima baska bisey gelmiyor bakacak.
    Ekzoz oksijen sensorun giris sensorunu sokebildik. Cikisi sensorunu temizletecektim sokemedik. Yapismis kalmis.
    Ekzoz tikali olsa diyecem duz yolda sorun yok ama rampa yukari duz yoldaki gibi hissettirmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıntılı anlatılacak bir şey yok çünkü belli bir problem var ama neyden olduğunu anlamak zor. Ben bu sorunu bir ay boyunca çektim servise daha erken gitmediğim için pişman oldum. Volvoyu anlayan ustalar lazım yanlış anlaşılmasın piyasada ki ustalar bu arabalardan çok anlamıyor sadece vakit kaybettirdi bana.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tesekurler
    Aynen bende size katiliyorum.
    Sente atlamis oldugu tespit edildi demisiniz ya,
    Bu sente atlama durumunu sadece bilgisayarlami duzeltildi yoksa sente ayari mekaniksel mi yapildi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tanıdık bir ustaya gösterdik onun bilgisayarında bir şey gözükmüyordu. Özel servise gittik orada bir kaç tane hata çıktı. DİCE olması lazım bilgisayarın adı bu bilgisayar hataları gördü usta senteyi mekaniki olarak yaptı. Ama bilgisayar da yaklaşık 1 saat bağlı kaldı artık başka bir işlem oldu mu bilmiyorum onu sormak hiç aklıma gelmedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bostancı sanayi sitesi Volcity Mustafa Usta

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.