Ecoboost 1.5 motorlar 2014 sonrasında da cok sorunlu. Amerika'da Ford Escape Facebook grubuna üyeyim, her gun bir uye silindirlere soğutucu akışkan sızması yuzunden 1.5 motorun kullanılamaz hale geldigini ve yeni motor takılması gerektiğini paylaşıyor. Üstelik bunlar 30-40k milde araçlarda oluyor. Siz de "coolant leaking into cylinder 1.5 ecoboost" diye Google aramasıyla pek cok vakaya ulaşabilirsiniz. |
volvo s60 ecoboost motor (2. sayfa)
-
-
Türkiye'de pek yaşanmamış gibi . 1.0'larda çok sorun duydum ama 1.5 mondeo ve kugalarda duymadım. Avrupa üretimleri farklı olabilir. Ya da çok az sattılar ondandır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 9 Ekim 2020; 23:55:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99Türkiye'de pek yaşanmamış gibi . 1.0'larda çok sorun duydum ama 1.5 mondeo ve kugalarda duymadım. Avrupa üretimleri farklı olabilir. Ya da çok az sattılar ondandır.
Hocam 1.5 motorlu araçlar Turkiye'de cok yaygın da degil, o nedenle de olabilir. Asagiya link de ekliyorum. Dediginiz gibi, Avrupa üretimi farklı da olabilir. Amerika'da 1.5 motorlar cok sorunlu. 2.0 daha iyi; ama onda da ayni sorun yaşanıyor. Yeni nesilde kullanılan 3 silindirli 1.5 motor ise daha kendini ispat etmedi tabii.
https://www.fordescape.org/threads/2017-2019-1-5-engine-escape-coolant-loss-engine-rebuilds.112328/
-
rektefiye için tolerans varsa datron gömlek ile iyi bir rektefiyeci işi halleder ancak toleransı aşmışsa yapacak bir şey yok. ecoobost motorlar aluminyum blok olduğundan işçilik konusunda en iyi yere sormanızda fayda var. 20k civarına hallolabilir
-
Yaşasın atmosferik, bazen gaza gelip satıp 1.3 multijet ya da fındık turbo alayım diyorum sonra vazgeçiyorum.
Atmosferik motor iyi bakılıp benzinde binilirse milyon km yapar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X