Şimdi Ara

volvo s60 ecoboost motor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Ecoboost 1.6 motorlar 2014 sonrası sorunsuz. Öncesinde üretilenler için soğutma kabı sıkıntılıydı cidden. Kuga 2013'leri geri çağırmışlardı.

    Zaten sonra 2015'de 1.5'e geçti.


    Hele LPG'li ise sakın almayın. Benzinli alacaksanız soğutma sistemini komple makyajlı motorda ki parçalar ile değiştirmek gerek.


    Geçmiş olsun 40k gidecek başka seçenek yok. Servis bakımlı olsa volvo belki bir kıyak geçerdi ama zor.

    Ecoboost 1.5 motorlar 2014 sonrasında da cok sorunlu. Amerika'da Ford Escape Facebook grubuna üyeyim, her gun bir uye silindirlere soğutucu akışkan sızması yuzunden 1.5 motorun kullanılamaz hale geldigini ve yeni motor takılması gerektiğini paylaşıyor. Üstelik bunlar 30-40k milde araçlarda oluyor. Siz de "coolant leaking into cylinder 1.5 ecoboost" diye Google aramasıyla pek cok vakaya ulaşabilirsiniz.





  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt

    Türkiye'de pek yaşanmamış gibi . 1.0'larda çok sorun duydum ama 1.5 mondeo ve kugalarda duymadım. Avrupa üretimleri farklı olabilir. Ya da çok az sattılar ondandır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 9 Ekim 2020; 23:55:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Türkiye'de pek yaşanmamış gibi . 1.0'larda çok sorun duydum ama 1.5 mondeo ve kugalarda duymadım. Avrupa üretimleri farklı olabilir. Ya da çok az sattılar ondandır.

    Hocam 1.5 motorlu araçlar Turkiye'de cok yaygın da degil, o nedenle de olabilir. Asagiya link de ekliyorum. Dediginiz gibi, Avrupa üretimi farklı da olabilir. Amerika'da 1.5 motorlar cok sorunlu. 2.0 daha iyi; ama onda da ayni sorun yaşanıyor. Yeni nesilde kullanılan 3 silindirli 1.5 motor ise daha kendini ispat etmedi tabii.


    https://www.fordescape.org/threads/2017-2019-1-5-engine-escape-coolant-loss-engine-rebuilds.112328/





  • rektefiye için tolerans varsa datron gömlek ile iyi bir rektefiyeci işi halleder ancak toleransı aşmışsa yapacak bir şey yok. ecoobost motorlar aluminyum blok olduğundan işçilik konusunda en iyi yere sormanızda fayda var. 20k civarına hallolabilir

  • Yaşasın atmosferik, bazen gaza gelip satıp 1.3 multijet ya da fındık turbo alayım diyorum sonra vazgeçiyorum.

    Atmosferik motor iyi bakılıp benzinde binilirse milyon km yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.