Şimdi Ara

Volvo S60 Polestar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
5.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar uzun zaman önce çıkan araç için şu an satıldığı ve fiyatının yaklaşık olarak 300.000 $ olduğu düşünülüyor.

    Genel olarak bakarsak.

    Motor Volvonun bildiğimiz T6 motorunun modifiye edilmiş hali.Silindir kafaları ve egzantirikde modifiyeye gidilmiş ve Extra Garret 3171 Turbo takılmış.
    3.5 inç Ferrita marka bir egzoz bulunmaktatır.

    Araç 7100 rpm rahatlıkla görüyor.
    6500 rpmde 508 BHP üretiyor ve 5500 Rpmde 560 tork üretiyor.
    6 ileri manuel vites ve Haldex marka difransiyel ile 4wd çekiş sistemi ile geliyor.

    Bu araç bence peşinden birçok dedikodu getircektir ve c63,m3 gibi araçlarla kolaylıkla boy ölçüşecektir.

    Örnek bir video C63 bir geliyor arkadan sonra bakın neler oluyor.








  • Volvo daha hızlıdır fakat çok fiyat farkı var C63 ve M3 den ...
  • Zaten pistte m3ü de rs4 ü de yiyor. C63ün pist derecesi m3den kötüydü onuda çok rahat geçecektir. Hemde yaklaşık 300 kilo dezavantajı olmasına rağmen. Alamanların pek bir üstünlüğü kalmadı polestara karşı. Yıldızı yetemiyor artık




  • bence gerçekten başarılı bir araç
  • Motoruna ejderha kaçmış hey maşallah. Çok beğendim çok. Ancak bu tip bir araca 200 bin euro verecek isem otomatik olmasını yeğlerim. ( yalnız prototip olduğunu söylüyorlar o yüzden bu kadar pahalıdır)
  • bence tasarım olarak çok zayıf rakiplerinin yanında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    bence tasarım olarak çok zayıf rakiplerinin yanında

    quote:

    6500 rpmde 508 BHP üretiyor ve 5500 Rpmde 560 tork üretiyor.


    Yemişim tasarımını
  • Almanlar ne yapacak bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BF033

    Almanlar ne yapacak bakalım








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Zaten pistte m3ü de rs4 ü de yiyor. C63ün pist derecesi m3den kötüydü onuda çok rahat geçecektir. Hemde yaklaşık 300 kilo dezavantajı olmasına rağmen. Alamanların pek bir üstünlüğü kalmadı polestara karşı. Yıldızı yetemiyor artık



    1- Aradaki 300 kg farkı nasıl buldunuz hocam hangi teoremleri kullandınız acaba ?

    S60 Polestar - 1640 kg
    E90 M3 - 1646 kg
    C63 AMG - 1730 kg
    RS4 - 1720 kg

    2- Arada güç farkı var ama,

    S60 Polestar - 515 PS
    E90 M3 - 420 PS
    C63 AMG - 457 PS
    RS4 - 420 PS

    3- M3, C63, RS4 gibi otomobillerin kendine özgün motor teknolojileri vardır. Karakteristikleri vardır. Polestar S60, Polestar markası tarfından modifiye edilmiş standart bir S60 T6'tır. Kıyaslamak oldukça saçma.

    4- C63'ün pist derecesinin M3'ten kötü olduğu da şehir efsanesi ayrıca,

    http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.h
    tml




  •  Volvo S60 Polestar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    1- Aradaki 300 kg farkı nasıl buldunuz hocam hangi teoremleri kullandınız acaba ?

    S60 Polestar - 1640 kg
    E90 M3 - 1646 kg
    C63 AMG - 1730 kg
    RS4 - 1720 kg

    2- Arada güç farkı var ama,

    S60 Polestar - 515 PS
    E90 M3 - 420 PS
    C63 AMG - 457 PS
    RS4 - 420 PS

    3- M3, C63, RS4 gibi otomobillerin kendine özgün motor teknolojileri vardır. Karakteristikleri vardır. Polestar S60, Polestar markası tarfından modifiye edilmiş standart bir S60 T6'tır. Kıyaslamak oldukça saçma.

    4- C63'ün pist derecesinin M3'ten kötü olduğu da şehir efsanesi ayrıca,

    http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.h
    tml



    1-Altyazıyı yanlış anlamışım kiloları yakınmış

    2-Güç farkı var evet 6200cc den 457 hp çıkarabilmiş amg departmanı diğer taraftada 500 küsür beygir var 3000cc den çıkan. Bence bu fark mühendislik başarısıdır

    3-M ve amg departmanları kendilerine özgün motor teknolojileri ve karakteristikleri markalarından bağımsız olarak vardır. Eğer polestar modifiye ise m ve amg departmanları da bir çeşit modifiyedir ve kıyaslanmalarında hiçbir saçmalık yoktur. Yada üçüde marka için geliştirilen spor departmanlardır demek benim için daha mantıklı

    4-Sadece bir pistin dereceleriyle değerlendirme yapmak ne kadar sağlıklı olur tartışılır. Tabiki iki aracı da alıp pite çıkarmadım kesin konuşmak yersiz ama çoğu otomobil programlarında yapılan testlerde genelde m3ün dereceleri daha iyi çıkıyor. Sonuçta çok fazla bir fark olduğunu düşünmüyorum yakın araçlar birbirlerine

    5-Sonuç olarak polestarı performans olarak m3den de c63den de daha iyi yaptıkları gerçeği var. Kimilerine göre kıyaslamak saçma olsa da koskoca auto motor sport kıyaslıyıp yayın yaptığına göre kimilerine göre de pek saçmalık değil.




  • Almanlardan atak bekleniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    2-Güç farkı var evet 6200cc den 457 hp çıkarabilmiş amg departmanı diğer taraftada 500 küsür beygir var 3000cc den çıkan. Bence bu fark mühendislik başarısıdır

    3-M ve amg departmanları kendilerine özgün motor teknolojileri ve karakteristikleri markalarından bağımsız olarak vardır. Eğer polestar modifiye ise m ve amg departmanları da bir çeşit modifiyedir ve kıyaslanmalarında hiçbir saçmalık yoktur. Yada üçüde marka için geliştirilen spor departmanlardır demek benim için daha mantıklı


    1- Tamamen saçmalamışsınız, 6.2 litreden 457 hp çıkarabilmiş derken aynı motorun 480,519,571,591,631 beygir gücündeki varyasyonlarıda mevcut diğer modeller için. AMG 6.2 litreden 457 hp çıkarmış "zaaa xd" gibi bir yaklaşıma gerek yok.


    2- M ve AMG teknoloji üretir, motor tasarlar, seri üretim bandına binlerce otomobil sokar. Polestar ise modifiye şirketidir tıpkı Brabus, Alpina, G-Power, Ruf gibi. Farbrikasyon otomobilleri alır stock motoru üzerinde oynama yapar. Volvo markasının resmi olarak böyle bir uygulaması var mı ? Yok .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karlito Yalaréz

     Volvo S60 Polestar.


    Yanlışın var,aslı bu olcak;

     Volvo S60 Polestar.



    Bütün üretim bandının Çin'e taşındığını zannedip de Volvo'yu ''çakma premium'' ilan edenler gelmemiş daha,bayrağı ben koyayım dedim o yüzden




  • Sesi hoşuma gitti ama bu aracı M, AMG, RS ler ile karşılaştırmak yanlış olur. Bu otomobil sanayide ustaların yaptığı normal bir modifiye olarak değerlendirilebilir. Zaten direksiyon, koltuk, vites topuzu falan normal modellerle aynı görünüyor.
  • Videodaki araç seri üretim değil arkadaşlar boş yere karşılaştırma yapıp durmayın. Sadece 6 tane üretildi. Fiyatı da 200 bin pound. (dolar yazmışım düzelttim )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmshn -- 25 Ocak 2013; 16:03:24 >
  • Biraz konu disi ama Mercedes C63 gündüz led farlari neden yanıp sönüyor videoda ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmshn

    Videodaki araç seri üretim değil arkadaşlar boş yere karşılaştırma yapıp durmayın. Sadece 6 tane üretildi. Fiyatı da 200 bin dolar.

    200.000 pound değilmi ya benmi yanlış okudum alt yazıyı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_vtec

    Biraz konu disi ama Mercedes C63 gündüz led farlari neden yanıp sönüyor videoda ?

    Kameradan kaynaklanan bir durum. Normalde çıplak gözle bakıldığında yanıp-sönme olarak algılanmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.