sıfırı daha ucuz 38106*1910 =72782 tl. ustelik pazarlıksız fiyatı .73000 e ikinci el satan galeriye
Bugün kullandım. Öncelikle motor çekiyor. Şehir içinde de,otobanda da gayet yeterli bir ivmelenme sağlıyor, herkes beygir gücüne bakıp yorum yapıyor ancak bu aracı götüren torku. Şanzıman ve debriyaj kullanımı keyifli, şehir içinde sıkıntı yaşamadım ben. Konfor fazlasıyla mevcut, baz donanım bile fiyat muadili araçların en üst donanımları ile eşdeğer, hatta fazlası var. Yakıt tüketimi düşünenleri fazlasıyla ödüllendiriyor. E sınıfı ve 5 lt'lerde tüketim! Kimse kusura bakmasın ancak benim sokağa atacak fazla param yok. 30 bin liralık arabada bu böyle 80 binliktede bu böyle. Varsın sol ayağım yorulsun, varsın soldan millet akadursun. 3 yıl garanti veriyorlar, kafanın rahat etmesi için yeterli bir süre. Sıkıntı olarak bakım aralıklarının kısa oluşu gösterilebilir, 10 bin km'de bir bakımı var. 450-600 tl arasında standart periyodik bakım fiyatı varmış, kesin mi bilemem tabii.
vergi yakit konfor araca bagladigin daha az miktarda para vs gibi avantajlari siralarsak neredeyse bedavaya geliyor...
3 litre motor olsa yillik 3.750,00 lira vergisi var bu para ile yakit aldigimi düsünüyorum 1250 litre yakit alabiliyorum..
alınası bir araç bence E sınıfına geçme imkanı yaratıyor insanlara. bakım ücretleri yüksek demişler motor bakımı çok pahalı olmaz çünkü bilindik motor ve aynı parçalar vardır. Tabi yüreyen aksamdaki masrafları daha farklı olur
Motor Bu testi okuyanların en çok merak ettikleri noktanın motor olduğunu biliyoruz. Ford-PSA ortak yapımı 1.6 litrelik dizel motorun görev yaptığı test aracımız vasat bir performans sergiledi. 4000 d/dk’da 109hp güç üreten motor, 1750 d/dk’dan itibaren ürettiği 240 Nm tork sayesinde S80’i taşımakta çok zorluk çekmiyor. S80’in 1630 kg’lık ağırlığı göz önüne alındığında gücü az gibi görünen motor, ne otoyol kullanımında ne de şehir içinde sıkıntı çıkarmıyor. 5 ileri manuel şanzımanla gelen 1.6 litrelik dizel motor S80’i 0’dan 100 km/s hıza 12,4 saniyede çıkarıyor. Sessizliğiyle beğenimizi kazanan motorun en büyük mahareti ise yakıt tüketim değerleri… Testimiz süresince ortalama 6,7 litre yakıt tüketen aracın yakıt tüketim değerlerini 5-5,5 litre civarına çekmek ise hiç zor değil.
Hürriyetin testinde ortalama 5.5 tüketmişşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
yorum yazdım yayınlamadılar dogrusunu:)
aynı motor focusta da var hiç 5 lt yakan focus duymadım ben
motor güzel motor ama milleti yanıltıyorlar
S80 bu fiyata binebilirken performansı da çok dert etmemek gerekir bence.Zaten çok atak araba kullanmayı seven biri S80 düşünmez gibi geliyor bana. Citroen C5 1499kg 1.6 HDi ile performansı yakın olacak demek,çok da kötü değilmiş bu fiyata.Yazılım yüklenerek gayet 100.000 TL lik araç olabilir...
Kendi çapında satış rekoru kırmaması için bir neden yok sanırım :)
21. yüzyılda hâlâ prömünyumculuk oynayanların zoruna gitmiş olabilir ama insanların romantik tercihlerine gülmektense akılcı seçimlerini izlemeyi yeğlerim.
quote:
Orijinalden alıntı: sakiiin
Motor Bu testi okuyanların en çok merak ettikleri noktanın motor olduğunu biliyoruz. Ford-PSA ortak yapımı 1.6 litrelik dizel motorun görev yaptığı test aracımız vasat bir performans sergiledi. 4000 d/dk�a 109hp güç üreten motor, 1750 d/dk�an itibaren ürettiği 240 Nm tork sayesinde S80� taşımakta çok zorluk çekmiyor. S80�n 1630 kg�ık ağırlığı göz önüne alındığında gücü az gibi görünen motor, ne otoyol kullanımında ne de şehir içinde sıkıntı çıkarmıyor. 5 ileri manuel şanzımanla gelen 1.6 litrelik dizel motor S80� 0�an 100 km/s hıza 12,4 saniyede çıkarıyor. Sessizliğiyle beğenimizi kazanan motorun en büyük mahareti ise yakıt tüketim değerleri�Testimiz süresince ortalama 6,7 litre yakıt tüketen aracın yakıt tüketim değerlerini 5-5,5 litre civarına çekmek ise hiç zor değil.
Hürriyetin testinde ortalama 5.5 tüketmişşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
yorum yazdım yayınlamadılar dogrusunu:)
aynı motor focusta da var hiç 5 lt yakan focus duymadım ben
motor güzel motor ama milleti yanıltıyorlar
arkadaşım senin volvo drive teknolojisi hakkında hiçbir fikrin yok derim 5.5 litre yorumuna....drive serisi gerçekten bir milad avrupa da şu anda...bilen biliyor sadece türkiyede pek bilinmez izlenmez volvo.....
kimsenin kimseyi yanılttığı yok, şu anda volvo dan mantıklısı da yok....
S80 1.6 d
Standart ekipmanlar Amlem Drive Elektronik kontrollü klima, iki bölgeli Polen filtresi Sürücü ve yolcu tarafında iki aşamalı hava yastığı Yolcu tarafı hava yastığı SIPS (Yan darbe koruma sistemi) hava yastıkları Yan perde hava yastıkları Ön koltuklarda boyun zedelenmesi koruma sistemi Piroteknik ön gergili emniyet kemerleri ABS EBA (break assist) Emergency brake light Akıllı sürücü bilgi sistemi isofix bağlantıları Volvo guard alarm Kütle hareket sensörü Eğim sensörü Uzaktan kumandalı merkezi kilit Dead lock kilitleme sistemi Dış aynalara entegre yer aydınlatmaları Ev güvenliği aydınlatması Yaklaşma aydınlatması Kalınlaştırılmış yan camlar Türkçe gösterge paneli ve radyo Yol bilgisayarı Krom çerçeveli ön gösterge paneli Akıllı sürücü bilgi sistemi-IDIS Performance 4x20 W 6 hoparlör Tekli CD Çalar Direksiyondan kumandalı ses sistemi Isıtmalı ön koltuklar Aluminyum iç kaplama Deri direksiyon ve vites topuzu Ön far yıkama Yağmur sensörü Cruise control Ön kol dayama Krom kaplama Isıtmalı arka koltuklar Bi xenon farlar Sürekli yanan kısa farlar Side positioning lights COMFORT şasi DSTC Elektronik el freni 16 alaşım jant
Buraya kadar 38 bin euro, ancak böyle bir araç gelmiyor ---------------------------------- + drive edition Arka camda güneş perdesi digital pusula, kararan iç dikiz aynası High performance müzik sistemi 4x40 W 8 hoparlör,Mp3,CD değiştirici Ön-arka park sensörü Deri döşeme
Bu haliyle 40 bin euro ----------------------------------- + ek donanımlar Metalik boya Sunroof 17 jant
Bu haliyle 44 bin euro.
quote:
Orijinalden alıntı: allforone
S80 1.6 d
Standart ekipmanlar Amlem Drive Elektronik kontrollü klima, iki bölgeli Polen filtresi Sürücü ve yolcu tarafında iki aşamalı hava yastığı Yolcu tarafı hava yastığı SIPS (Yan darbe koruma sistemi) hava yastıkları Yan perde hava yastıkları Ön koltuklarda boyun zedelenmesi koruma sistemi Piroteknik ön gergili emniyet kemerleri ABS EBA (break assist) Emergency brake light Akıllı sürücü bilgi sistemi isofix bağlantıları Volvo guard alarm Kütle hareket sensörü Eğim sensörü Uzaktan kumandalı merkezi kilit Dead lock kilitleme sistemi Dış aynalara entegre yer aydınlatmaları Ev güvenliği aydınlatması Yaklaşma aydınlatması Kalınlaştırılmış yan camlar Türkçe gösterge paneli ve radyo Yol bilgisayarı Krom çerçeveli ön gösterge paneli Akıllı sürücü bilgi sistemi-IDIS Performance 4x20 W 6 hoparlör Tekli CD Çalar Direksiyondan kumandalı ses sistemi Isıtmalı ön koltuklar Aluminyum iç kaplama Deri direksiyon ve vites topuzu Ön far yıkama Yağmur sensörü Cruise control Ön kol dayama Krom kaplama Isıtmalı arka koltuklar Bi xenon farlar Sürekli yanan kısa farlar Side positioning lights COMFORT şasi DSTC Elektronik el freni 16 alaşım jant
Buraya kadar 38 bin euro, ancak böyle bir araç gelmiyor ---------------------------------- + drive edition Arka camda güneş perdesi digital pusula, kararan iç dikiz aynası High performance müzik sistemi 4x40 W 8 hoparlör,Mp3,CD değiştirici Ön-arka park sensörü Deri döşeme
Bu haliyle 40 bin euro ----------------------------------- + ek donanımlar Metalik boya Sunroof 17 jant
Bu haliyle 44 bin euro.
Tesekkurler bu bilgi icin. Nihayet detayli bir donanim ve opsiyonlara bagli fiyat listesi gormus olduk. Cok iyi oldu bu bilgiler. ESP yokmu yoksa ismimi baska. Adam gibi donanimla fiyatta 40-44 bin euroya cikiyomus degre mi acaba.
quote:
Orijinalden alıntı: allforone
S80 1.6 d
Standart ekipmanlar XXXXXXXXX
Buraya kadar 38 bin euro, ancak böyle bir araç gelmiyor ---------------------------------- + drive edition Arka camda güneş perdesi digital pusula, kararan iç dikiz aynası High performance müzik sistemi 4x40 W 8 hoparlör,Mp3,CD değiştirici Ön-arka park sensörü Deri döşeme
Bu haliyle 40 bin euro ----------------------------------- + ek donanımlar Metalik boya Sunroof 17 jant
Bu haliyle 44 bin euro.
Hurriyetin ne kadar doğru haber yaptığı burada.Verdikleri fiyat sürdükleri arabanın fiyatı değil Bu arada DSTC ;Volvo' nun ESP sinin adı. Dynamic Stability Traction Control
Bu arada S80 D5 kampanyalıyalı ve fiyatı 52 bin euro.Hürriyetin verdiği fiyat yanlış. Bir yerde %36 ötv+%18 kdv yiyen düz vites 1.6D Diğer tarafta %84 ötv+%18 kdv yiyen otm vites 2.4 D5 204 hp Buradan da anlaşılacağı gibi vergisiz fiyatları aynıymış,tabi yerseniz
quote:
Orijinalden alıntı: bestekar87
quote:
Orijinalden alıntı: sakiiin
Motor Bu testi okuyanların en çok merak ettikleri noktanın motor olduğunu biliyoruz. Ford-PSA ortak yapımı 1.6 litrelik dizel motorun görev yaptığı test aracımız vasat bir performans sergiledi. 4000 d/dk�a 109hp güç üreten motor, 1750 d/dk�an itibaren ürettiği 240 Nm tork sayesinde S80� taşımakta çok zorluk çekmiyor. S80�n 1630 kg�ık ağırlığı göz önüne alındığında gücü az gibi görünen motor, ne otoyol kullanımında ne de şehir içinde sıkıntı çıkarmıyor. 5 ileri manuel şanzımanla gelen 1.6 litrelik dizel motor S80� 0�an 100 km/s hıza 12,4 saniyede çıkarıyor. Sessizliğiyle beğenimizi kazanan motorun en büyük mahareti ise yakıt tüketim değerleri�Testimiz süresince ortalama 6,7 litre yakıt tüketen aracın yakıt tüketim değerlerini 5-5,5 litre civarına çekmek ise hiç zor değil.
Hürriyetin testinde ortalama 5.5 tüketmişşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
yorum yazdım yayınlamadılar dogrusunu:)
aynı motor focusta da var hiç 5 lt yakan focus duymadım ben
motor güzel motor ama milleti yanıltıyorlar
arkadaşım senin volvo drive teknolojisi hakkında hiçbir fikrin yok derim 5.5 litre yorumuna....drive serisi gerçekten bir milad avrupa da şu anda...bilen biliyor sadece türkiyede pek bilinmez izlenmez volvo.....
kimsenin kimseyi yanılttığı yok, şu anda volvo dan mantıklısı da yok....
arkadaşım yukarıda yazıyor testte 6.7 tükettik diye hürriyet ise test ortalaması 5.5 diyor
ben yıllardır dizel araç kullanıyorum kullanmadıgım dizel kalmadı(üst sınıf araçlar hariç)
bu araç konya trafiginde bile 5.5 yakamaz bence, araç güzel mi güzel param olsa alırmıyım 1.6 alırım
ama 5.5 i 1.000.000 kişinin okudugu gazetede yazmak dürüstçe gelmiyor
İ-DRİVE IN anlamınıda herkes görsün, tekrar belirteyim şehiriçi gerçek sürüş testindeki rakamı yanıltıcı buluyorum ki diger derginin testinde 6,7 çıkmış buda benim fikrimin canlı kanıtı oluyor
Volvo Cars Cenevre Otomobil Fuarı’nda 7 farklı yakıt tasarruflu DRIVe modelini görücüye çıkarıyor. Tüm modeller, sınıflarının en iyi karbondioksit salımı düzeyine sahip. Volvo C30, Volvo S40 ve Volvo V50’nin gelişmiş Start/Stop sistemi sayesinde yeni Volvo’lar inanılmaz yakıt tasarrufu sağlıyor.
DRIVe logosu, Volvo’nun sınıflarında en iyi çevre performansı gösteren modellerine konuyor. Mevcut DRIVe modellerinin tümünde konvansiyonel dizel motor ve çok düşük yakıt tüketimi için ayarlanmış düz vites kutusu bulunuyor. Otomobiller ayrıca düşük devirde çalışma ve az hava sürtünmesi sağlayacak şekilde tasarlandı.
Volvo Cars CEO’su Stephen Odell yeni modeller ile ilgili, “2009 yılında DRIVe modellerini ön plana çıkararak müşterilerin düşük yakıt tüketimli ve çevreye olumsuz etkisi az olan otomobillere yönelik taleplerini karşılıyoruz. Bu da Volvo Cars’ın başarısını sergiliyor. 2008 Paris Otomobil Fuarı’nda C30, S40 ve V50’nin DRIVe modellerinin lansmanını gerçekleştirdik. Bir sonraki aşama için şu an pazar da hazır, biz de hazırız” yorumunu yaptı. Odell, “DRIVe serisini daha büyük olan V70, S80, XC60 ve XC70 modelleriyle genişleten Volvo, lüks sınıfta düşük tüketimli, çevre performansı mükemmel olan bir seriyi de meydana getirmiş oluyor.”
Volvo C30, 3,9 l/100km, 104g CO2/km Volvo S40, 4,0 l/100km, 107g CO2/km Volvo V50, 4,0 l/100km, 107g CO2/km Volvo V70, 4,9 l/100km, 129g CO2/km Volvo S80, 4,9 l/100km, 129g CO2/km Volvo XC60, 6,0 l/100km, 159g CO2/km Volvo XC70, 6,0 l/100km, 159g CO2/km Volvo Cars DRIVe serisi, üç salım düzeyini temsil eden kategorilere bölünmüş durumda: 120, 140 ve 160g CO2/km. Volvo’nun tüm modellerindeki karbondioksit salınımları son derece iddialı. Ayrıca birçok Avrupa ülkesinde yürürlükte olan özel vergi indirimi sınırlarına ve diğer ‘yeşil otomobil’ ölçütlerine de uyuyor. Stephen Odell “Hedefimiz, yeni ve çevreye daha saygılı ürünler geliştirdikçe bu düzeyleri daha da düşürmek" diyor.
2009 ilkbaharından itibaren Volvo C30, S40 ve V50 1.6D DRIVe, gelişmiş bir Start/Stop işlevine sahip olacak. Bu özellik, Volvo C30’un salınımını 104g CO2/km düzeyine düşürürken, S40 ve V50’nin düzeyini 107g CO2/km’ye düşürüyor. Volvo C30 böylece Avrupa’daki en düşük çevre vergisi sınırına (105g) ulaşmış oluyor.
Karbondioksit salınımını bu düzeylere düşürebilmek için yeni C30, S40 ve V50 DRIVe modellerinde, iki yeni akıllı özellik bulunuyor. Bunlardan biri olan Start/Stop sistemi, otomobil trafik ışıklarında ya da yoğun trafikte rölantide beklerken motoru kapatıyor.
Sürücü otomobil durduktan sonra vitesi boşa alıp ayağını debriyajdan çekerse, motor kapanıyor. Sürücü tekrar debriyaja bastığında ise çalışıyor. Bu teknoloji, karma kullanım koşullarında yakıt tüketimini, dolayısıyla karbondioksit salımını yüzde 4-5 düşürebiliyor. Start/Stop, özellikle etkili olduğu şehiriçi kullanımda, yüzde 8’e varan tasarruf sağlayabiliyor.
Otomobil dururken ve motor kapalıyken, havalandırma gibi bazı elektronik sistemler otomatik olarak bekleme moduna geçerek yakıt tasarrufu sağlıyor. Bu sırada Start/Stop sistemi otomobilin konfor düzeyini de sürekli takip ederek, kabindeki sıcaklığın yükselmesi durumunda ilgili sistemleri tekrar devreye sokuyor. Sistem, müzik veya müşterinin çalışmasını devam etmesini istediği diğer konfor sistemlerine herhangi bir sınırlama getirmiyor.
Volvo Cars’a özgü olan bu takip özelliği ve buna bağlı rahatlık düzeyi, ana aküye yedek güç sağlayan küçük bir akü sayesinde mümkün oluyor. Bu ek akü sayesinde Volvo’nun DRIVe modelleri hızla ve sorunsuz çalışırken, ses sistemi gibi özellikler marş motorunun devrede olmasından etkilenmiyor. Üstelik standart ana akü, 175.000 Start/Stop devrini kaldırabilecek kapasitede.
Sürücü, otomobil içi bilgi ekranı sayesinde sistem hakkında sürekli bilgi edinebiliyor. Start/Stop işlevi, orta konsoldaki özel bir DRIVe düğmesiyle devreye sokulup çıkarılabiliyor. Sistem standart olarak devrede bulunuyor. Gelecekte bu özel DRIVe düğmesi, yeni çıkacak modellerde bulunacak tasarruflu performans özellikleri için DRIVe “ekonomi ayarları” gibi ayarların yapılması için de kullanılacak.
C30, S40 ve V50 DRIVe 1.6D’de Start/Stop işlevinin yanısıra kinetik şarj sistemi bulunuyor. Bu sistem, otomobil vitesteyken sürücünün gazı veya freni bıraktığı anda devreye giriyor. Otomobilin kinetik enerjisinden yararlanan sistem, akünün doldurulması için şarj dinamosunun motorun enerjisinden yararlanmasını önlüyor. Bu işlevle yüzde 2-3 oranında yakıt tasarrufu elde edilebiliyor.
Volvo V70 ve S80 de ilk kez DRIVe modelleriyle sunuluyor. Bu otomobillerde, küçük modellerde de olan 1,6 litre dizel motor ve düz şanzıman bulunuyor. Ancak kasanın büyüklüğü nedeniyle motor işletme yazılımı ve 3. , 4. ve 5. vites oranları farklı.
Geliştirilmiş motor ve aktarma sistemi, Volvo'nun büyük modellerinin yakıt tüketimi ve karbondioksit salımını azaltmasında büyük rol oynuyor.
V70, 4,9 l/100 km ve 129g ile mevcut iki litre dizel motora göre yüzde 18 tasarruf sağlıyor. S80, 4,9 l/100 km ve 129g ile mevcut iki litre dizel motora göre yüzde 15 tasarruf sağlıyor. Volvo Cars Ürün Geliştirme Başkan Yardımcısı Magnus Jonsson, “Müşterinin küçük motora rağmen rahatlıktan veya sürüş özelliklerinden ödün vermemesi gerektiğine inanıyoruz. Çevre dostu olan bu otomobiller aynı zamanda yeterli performansa da sahip. Rakiplerinin hiçbirinde bu özellikler bulunmuyor" diyor.
Yakıt tüketiminin azalmasına katkıda bulunan diğer unsurlar arasında, dönme direnci düşük olan özel tasarımlı lastikler de var. V70 ve S80 DRIVe modellerinde ilk kez kullanılan elektrikli direksiyon hidroliği pompası, sürücünün ihtiyaç duyduğu hidrolik desteğini gerektiğinde ve yakıt tüketmeden sağlıyor. Tüm DRIVe modellerinde bu hidrolik sistemi mevcut.
V70’te hava sürtünmesini düşürmek için aşağıdaki özellikler bulunuyor:
Kapalı panjur Alçaltılmış şasi (önde 20, arkada 15 mm) Volvo'nun 2010 model yılında motor seçeneklerine Volvo XC60 crossover ve XC70 crosscountry’nin, 2.4D motorlu ve önden çekişli DRIVe modeli de katılacak. Her iki otomobilin karbondioksit salımı 159 g/km, yakıt tüketimi ise sınıfının en iyisi olan 6,0 l/100 km düzeyinde olacak.
Önden çekişe ek olarak bir dizi küçük iyileştirmeyle yeni modellerin tüketim ve salım değerleri düşecek. Volvo Cars motor uzmanları, dizel motorda sürtünmeyi ve pompa kayıplarını azaltmayı, emme ve egzoz sistemlerinde basınç düşüşünü hafifletmeyi de başardı.
Püskürtme basıncı yeni nesil yüksek basınçlı pompalarla yükseltilirken püskürtme mimarisi de piezo-elektrik sistem yardımıyla geliştirildi. Motorlarda artık daha düşük kompresyon, daha verimli yanma ve son nesil motor yönetim yazılımı bulunuyor. Ayrıca turbo da düşük devirlerde yüksek tork sağlayacak şekilde ayarlandı.
Vites oranları, otomobillerin ekonomik kullanımına göre yapıldı. Örneğin son viteste saatte 100 km hızla gidilirken, yeni motorlarda devir de, yakıt tüketimi de düşük kalıyor.
Motor geliştirme aşamasında alınan kararlarının önemli unsurlarından biri, bu otomobillerin çekim nedeni olan sportif sürüş özelliklerinin korunmasıydı.
“Daha çok güç, yüksek tork ve spor şasi, önden çekişli modellere de gerekli XC60 dinamiğini veriyor. Bu modelin, sürüş keyfinden vazgeçmeksizin karbondioksit salımını azaltmak isteyen müşteriler için ideal” olduğunu söyleyen Magnus Jonsson, sözlerini şöyle sürdürüyor: “XC70 DRIVe, rahatlığı ve her yol koşulunda mükemmel kullanımı, düşük tüketimle sunmayı başarıyor. Diğer modeller gibi XC70 DRIVe da gerçek kullanım koşullarına göre ayarlandı. Otomobiller müşterilerin gittiği yollarda ve karşılaştıkları durumlarda test edildi. Bu nedenle, tanıtım broşürlerinde görülen düşük rakamlar, sürücülerin yola çıktıklarında yol bilgisayarında görecekleri rakamlara çok yakın olacak.”
Volvo Cars’ın tüm modellerinde çevre özelliklerinde yaptığı yenilikler, DRIVe modelleriyle sınırlı değil. Bu otomobillerin yakıt azaltma önlemleri, serinin diğer modellerine de yarar sağlayacak. Ayrıca tüm otomatik şanzımanlar, önümüzdeki iki yılda yüzde 5 ile 7 arasında daha az yakıt tüketir hale gelebilecek.
Magnus Jonsson, sözlerini şöyle tamamlıyor: “Hedefimiz, her sınıfta karbondioksit salımı en düşük olan otomobilleri sunmak. DRIVe, bu sürecin simgesi. Bu logoya sahip olan otomobiller, bu doğrultuda en çok gelişmeyi kaydettiğimiz modeller. Ancak yakıt tasarrufuna odaklılık, tüm ürünlerimizde ve motor seçeneklerimizde gözettiğimiz bir unsur. Ekonomik ve güçlü alternatiflerin yan yana bulunduğu bir ürün gamı sunarak, müşteriye çevreye yapacağı etkiyi kendisinin belirlemesi imkanını tanıyoruz.”
2010 model Volvo DRIVe otomobillerin performans, karbondioksit ve yakıt tüketimi rakamları:
Volvo hastaligi basladi bende bu aralar, 76 yi biraz doldurup 90.000 yaptik mi super bir arac olur