Yıllardır TurkNet kullanıyorum, arada bir kesilse de artılarını düşünüp şikayetçi olmuyordum. 3 Ocak'daki büyük kesintiyi hatırlarsınız. sorun düzeldikten sonra VPN'e bağlanamaz oldum.
Arıza kaydı açtığımda özetle "statik ip satalım, o zaman bağlanırsınız" diye mesaj yazdılar. cevaben "geçen hafta bağlanıyordum ama" diye yazdım.
bunun üzerine aynı kişi beni arayıp, yazdığı şeyi tekrar söyledi. hiçbir açıklama yok. "statik IP alırsanız bağlanırsınız" diyebiliyor sadece.
"geçen hafta bağlanıyordum, şimdi niye bağlanamıyorum, ne değişti" diyorum, "bişey değişmedi, statik IP alırsanız bağlanırsınız" diyor "başka insanlar bağlanıyor ben bağlanamıyorum" diyorum, "statik IP alırsanız bağlanırsınız" diyor. "neden" diyorum, "bilmiyorum, bana da böyle söylediler, ben bana ne söylendiyse onu size iletiyorum, Statik IP alırsanız bağlanırsınız" diyor. "bilen biriyle konuşabilir miyim" diyorum, "sadece benimle konuşabilirsiniz, Statik IP alırsanız bağlanabilirsiniz" diyor.
"yani bana, 'ya size statik IP satalım, ya da başka firmaya geçin' mi diyorsunuz?" diyorum, "bana da böyle söylediler, ben bana ne söylendiyse onu size iletiyorum, Statik IP alırsanız bağlanırsınız" diyor.
özetle sorunumu çözmüyorlar, hatta belki de Statik IP satmak için bilerek yaptıkları bir şey bilemiyorum. iletişime geçen kişi hiçbir şey söyleyemiyor, yukarıda yazdım söylediklerini.
az önce başka bir iş arkadaşıma sordum, kendisi uzun zamandır VPN'e bağlanamadığını, sorunun kendisinde olduğunu sandığını söyledi. yani benim gibi yazan haricinde, bu sorunu yaşayan başkaları da var. ve tekrar ediyorum, ben geçen hafta bağlanıyordum, "bişey değişmedi" diye yalan söylemelerine gerek yok.
"tarz değiştirdik, aylık 12 liraya statik IP satmak için böyle bir şey yapmaya karar verdik" deseler sorun yok. paşa paşa gider başka firmadan alırım interneti.
ne de olsa ilgilenmiyorlar diye bulduğum her yerden yazıyorum kendilerine, bakalım, konu hakkında bir şeyler bilen ve dürüstçe ne olduğunu söyleyebilen birisi ile görüşebilecek miyim...
Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bir port sorunu nedeniyle bu durum ile karşılaşmış olabilirsiniz. Ben detaylıca gerekli kontrollerimizi yaptırıp size bu konuda yardımcı olmaya çalışacağım. Bana bu durumu direkt olarak PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz?
Kullandığınız VPN hizmeti sansüre maruz kalmış olabilir. Bunu BTK istiyor, ISS'ler uygulamak zorunda kalıyor. Bilginize. Sizin de bahsettiğiniz gibi Static IP ile hiçbir alakası yok.
Bütün ihtimaller denendi :)))
VPN çalıştığım şirketin VPN'i. öyle yasadışı işler, yurtdışı siteler falan değil, tamamen yasal, ahlâklı bir şey
baya bizim iş yerinin VPN'i, yani yüzlerce insan kullanıyor.
an itibariyle (denedim ve denettim hepsini) diğer internet sağlayıcılarının abonesi olan iş arkadaşlarım bağlanabiliyor, ben cep telefonumun mobil verisini (hot spot) kullanarak bağlanabiliyorum, başka bir ilçedeki TurkNet'li iş arkadaşım da bağlanabiliyor.
bu arada, ilk mesajda yazdığım gibi, destek kaydı açınca "bana böyle dediler, başka da bişey söylemiyorum, kaydınızı kapatıyorum" diyerek kapatılmıştı destek kaydım. ben de bunun üzerine burda da olduğu gibi her yerden türknet'e ulaşmayı denedim. twitter'dan da burdan da hemen ilgileneceklerini söylediler. şöyle yapın böyle yapın, sorunumu çözmeye çalışıyorlar. artık statik IP satmaya çalışmıyorlar.
yine benim türknet'li yaptığım başka bir arkadaşım da uzun zamandır yaşıyormuş bu sorunu ama adam sorunu kendi bilgisayarında sanıyormuş. ona da deestek kaydı açtırdım, bakalım onunki çözülecek mi?
bu arada sayın TürkNet yetkilimiz için söyleyeyim, VPN benim için inanılmaz önemli ve gerekli. evden çalışabilmem VPN'e bağlı. yani VPN olmasa da olur diyebilecek biri değilim. örneğin VPN yoksa, gün içinde bitmeyen işler için, mesai saatlerinden sonra bile ofiste kalmak zorunda kalıyorum.
Özetle, şu anda ilgileniyor diye düşünüyorum. en kısa sürede çözeceklerine inanıyorum. sizleri burdan bilgilendiririm :)))
tekno32T
kullanıcısına yanıt
Genel bir hizmet sanmıştım. Şimdi anladım. Ben de çoğunlukla home office çalışıyorum. Yaşadığınız sorun gerçekten de çok ilginçmiş. Umarım çözülür.
tekno32T
kullanıcısına yanıt
Merhabalar, ben sizin durumunuzu bizzat takip ediyorum. Durumu arkadaşlarıma ilettim ve gerekli kontrollerinizi yapabilmek için sizinle sistem üzerinden görünen GSM numarası arayarak görüşmek istemişler ancak ulaşamamışlar. Siz merak etmeyin. Biz gerekli testlerimizi ve kontrollerimizi yaptıktan sonra size net bir geri dönüş yapacağız.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Arkadaşlarla görüştük, test yaptılar, ilgili birime aktardılar. Çok teşekkür ediyorum ilgilendiğiniz için.
Tam bir ay sonra sorunum çözüldü arkadaşlar. öncelikle burdan @TurkNetDestek 'e teşekkür ediyorum.
şöyle de bir not düşeyim: yukarıda bahsettiğim gibi bir iş arkadaşım da aynı sorunu yaşıyordu. ona da destek kaydı açmasını söyledim.
Arkadaşım destek kaydında benim kayıt numaramı verip "arkadaşımın sorunu çözülmüş, onunki gibi çözülebilir mi" yazmış. arkadaşımı arayıp şunu söylemiş TürkNet yetkilisi "Arkadaşınıza geçici olarak Statik IP tanımlandı. bir süre sonra kaldırıcaz, yine giremeyecek, siz de girmek istiyorsanız statik IP satalım"
inşallah beni "sorunu çözdük" diye kandırıp birkaç günlük statik IP tanımlamamışsınızdır :)))) Arkadaşımın destek kaydını da yazayım: 30832237
tekno32T
kullanıcısına yanıt
Merhaba, konu network ekibimizdedir. Network ekibimiz sorunu çözmek için arka planda çalışmalarına devam ediyor. Gelişme olduğunda size bilgi vereceğiz.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Merhabalar, aynı sorun bugün itibariyle bende de oluştu. 32032363 numaralı destek kaydını oluşturdum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme