Şimdi Ara

VW CC mi Opel İnsignia Sport mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Araç alma serüvenine VW CC niyeti ile çıkıp 2016 Insignia 1.6cdti at6 sport ile noktalayan biri olarak tecrübelerimi paylaşmak isterim.


    CCyi eleme nedenlerim dsg problemleri ve yuksek yakıt tuketimiydi. Aracın keyfi asıl 2.0 TDI ile çıkıyor fakat onlara da çok fiyat çekiyorlar.


    Insigniaya gelecek olursak, genel manada aracımdan memnunum.Yeni kasası çıkmış olmasına rağmen sport paket jantları olsun opc line body kit olsun hala alımlı ve hırçın duruyor. Ayrıca yeni kasada en ust donanımlarda bile olmayan arka cam perdesi, otomatik bagaj vb donanımlar var. Yakıt tüketimi eski aracım 2015 qq 1.5dci den asagı yukarı 1 litre fazla fakat otomatik olması ve güç farkından dolayı normal karşılıyorum. Performansı idare eder, 1600kg agırlık ve sanzımandan dolayı 0-100de pek bi esprisi yok fakat ara hızlanma ve sollamalarda 320 torkun farkını hissettiriyor. Yalıtım ve aracın genel kalitesi oldukca yuksek. Yalnız konfor odaklı bir arac dusunuyorsanız cosmo paketlere bakmanızı tavsiye ederim zira sportların jantları 19 veya 20inc + alcaltılmıs sasi var. Bunlara ragmen kesinlikle rahatsız edici bi konfor duzeyi yok arabanın.


    Insignia alacaksanız garantisi bitmemis 2016-2017 modellere bakmanızı tavsiye ederim. Aracta ufak tefek sorunlar yasanabiliyor. Benim aracımda garantisi dahlinde "AFL far seviye yukseklik sensoru" degistirildi ve sık yasanan bi sorun fakat dedigim gibi garantisi devam eden araclarda ucretsiz degisimini saglayabilirsiniz. AFL far demisken, Insignia sırf farları icin bile alınır. Uzun far asistanı ve adaptif farlar uzun yol seyahatlerini cok zevkli kılıyor. Uzun lafın kısası, ne zaman yolda bırakacagı belli olmayan bir araca sahip olmaktansa yavas da olsa sorunsuz calısan tork konvertorlu sanzımana sahip Insignia tercih ettim ve aractan gayet memnunum. Baska merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termo35 -- 2 Ocak 2019; 20:22:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her ikisine de sahip oldum, uzunca bir süre kullandım. Baştan belirteyim, tercihim CC olurdu.

    Kasa olarak düşünürsek her ikisi de yakın zamanların araçları. İki kasanın da uzun süre güncelliğini koruyacağını düşünüyorum. Fakat görüntü olarak benim tercihim CC den yana olurdu.

    En büyük handikap DSG sanırım. Evet problemli bir şanzıman fakat ben CC de hiç problem yaşamadım(Belki şans, belki de bakımlı olmasından) . Aracım 2013(160 bg) model, servis bakımlıydı. Açık konuşmam gerekirse tedirgin ediyor mu? Ediyor :) ne yazık ki. Ama her anlamda İnsignia' dan çok daha keyifliydi. Kararlılık, konfor, vites geçişlerindeki sarsıntı vs. açısından.

    Yakıt konusunda düşüncem, bizim ülkemizde D segment araç binecekseniz yakıtını düşünmeyin bence hocam :) Tabi ki İnsignia daha az yakacaktır, daha az yakıyor da. Ama CC çok daha canlı, sürekli dinamik bir araçtı. Fakat temel kriteriniz yakıtsa sizin karşılaştırmanız çok doğru olmaz. 1.6T 170bg İnsignia ile kıyaslamak gerekli. Ki 1.6T İnsignia da performans açısından çok iyidir :)

    Bazı arkadaşlar CC nin arkasının dar olduğunu söylemiş fakat 5 yetişkin İzmir-Bursa çok rahat bir şekilde gidip geldik. Arkadaki arkadaşların da yorumu olumluydu. CC = Comfort Coupe kısaltmasıdır.

    CC nin bir handikapı iniş-binişler ciddi zordur. Hele kaldırıma falan yanaştıysanız vay halinize :)

    "Doluluk" diyeceğim genel anlamda, İnsignia OPC tabiri caizse gırtlak dolu sayılır, CC ise ilk alan arkadaş neler istediyse ya da parası ne kadarına yettiyse onlar vardır :) Sunroof, döşeme rengi, arka perde, start stop, multimedya, led donanım vs vs..

    Piston kırma problemi 160 bg olan modellerde var. Sahibinden de "Almanya'dan sandık motor geldi" tarzı ilanlar bol bol vardır.

    İnsignia'nın kaslı duruşu, AFL farları, torku gibi hiç de yabana atılmayacak çok iyi özellikleri vardır. Gözardı edilemez. Ama ben CC den inanılmaz keyif alıyordum kullanırken. Keşke ülkemizde ikinci el, sürpriz masraf, yakıt gibi endişelerimiz olmasa da hepimiz en keyif alacağımız arabalara binebilsek.

    Tekrar edeyim, yorumum taraflıdır. Ben CC alırken çok tereddüt etmiştim. Beni üzmedi, sattığımda da çok üzüldüm :)

    Umarım siz de gönlünüze göre bir araç bulabilirsiniz... Sağlıcakla...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Çok değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Yorumlar ve izlenimlerinden sonra İnsignia ağır basmaya başladı.

    Hayırlısı bakalım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu iki araç arasından CC yi tercih ederdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Insignia,cc’nin yuzde 10-15 km fazla hizla doner ayni viraji.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • talharo123 T kullanıcısına yanıt
    Sanki piste çıkıcaz reis nolcak 10-15 km hızlı dönse

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pisti hızı geçte en basitinden fazla fark ödemeden daha kaliteli bir araca sahip olursunuz Rabbim kazadan beledan esirgesin, kaza felan olmasa hayatınızı kolaylaştıracak satmak istediğiniz zaman bile performans olarak güzel kullanırsanız ilk günki performansıyla aynı olacak bir araç alırsnz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O yol tutus sana gerektiginde anlarsin. Umarim anlamak durumunda kalmazsin.



    https://youtu.be/sYOUat31i2I

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignia . Tank hissiyati veren bir alet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cc nin tipini çok seviyorum hele o dönerli jant ile harika ötesi duruyor. Tasarımı biraz eskise de çok güzel ve alımlı bir araç. Ancak benzinli motor gerçekten yakıyor, bakın bende çok yakan bir araca sahibim ama cc gerçekten çok yakıyor. Gidişi rafineliği gayet iyi ancak arka oturma alanı en yazık ki zayıf. 2 kişi idare edebilir basıklığı saymazsak ama 3. kişi oturamıyor. Tabi ki dsg saatli bombasından bahsetmeme gerek yok başlı başlına tervih etmeme sebebi sayılabilir.

    İnsignia ise mevcut kasadaki bütün sorunlar giderilmiş ve tasarımı çok güzel bir araç. Cc ye göre daha yumurtamsı bir tasarımı olsa da kaslı duruşu ve sport jantları ile muhteşem görünüyor. İnsignianın arka tarafı da basık ama cc den daha iyi kesinlikle. Ayrıca 3. kişi de vasat düzeyde seyahat edebiliyor. 1.6 cdti çok az yakan bir motor değil ama cc ye göre neredeyse yarı yarıya az tüketebilir. Yol tutuş olarfak limitleri yüksek ve kararlı bir araçtır. Cc biraz daha yumuşakkanlı olduğu için salınıma erken girer ve esp çoğu zaman saçma sapan müdehalelerde bulunabilir. Performans olarak cc 2 tık daha iyidir zaten teknik verilerde de görülebilir. İnsigniadaki tam otomatik şanzıman biraz ağır kanlı ama sağlamdır. Dsg gibi aklınızı kemirmez sadece biraz aha yavaştır ve konvertör tepkileri bazen rahatsız edebilir.

    Bu kriterlerde mantıken insgnia ön plana çıkıyor.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.