Şimdi Ara

VW GOLF & HONDA CİVİC- hangisi üstün.. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
144
Cevap
0
Favori
4.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Golf honda ile karşılaştırılamaz. Çok farklı arabalardır. Hatta golf araba, honda taşıttır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rooney1976



    Alıntıları Göster
    ADAMIM MADEM ARABADAN ÇOK ANLIYORSUN NİYE GİTTİNDE KÖTÜ HONDA CİVİCİ ALDIN ...SONRA SATTIN ZARAR ETTİN BAŞTA GOLF ALSAYDINYA BEN SENİN CİVİC ALDINA DAHİ İNANMIYORUM SEN ÇEKEMEDİĞİNDEN ALTINDAKİ ARABAYI ÜSTÜN GÖSTERMEK İÇİN Bİ TOPİC AÇMIŞSIN NEOLSUN İŞTE ARASIRA BİLGİSAYARI AÇTIGINDA BAKALIM BENİM KONUYA YAZANLAR VARMI DİYE BAKIP ZAMAN GEÇİRİP EGLENMEN GOLF GÜZEL ARABA YENİ ÇIKACAK ASTRA SEDANDA ÇOK GÜZEL BEN ASTRAYI BEKLİCEKTİM AMA CİVİCİ GÖRÜNCE GEREK KALMADI SONRA GOLF LE CİVİCİ DEGERLENDİRDİM VE CİVİC AL DİYENLER YÜZDE 80 Dİ GOLF 2004DE ÇIKMIŞ ESKİ TEKNOLOJİK BİR ARABA CİVİC İSE 2006 TEKNOLOJİSİNE SAHİP NEDEN GİDİP UFACIK GOLFÜ ALIYIMKİ 9SENELİK MOTORU KULLANIYOR GOLF TEKRAR SÖYLÜYORUM ESKİ GOLF BU YENİ KASADAN DAHA İYİ VE DAHA ÇOK SATTI ŞUANDA VW BİNİLCEK ARABASI PASSAT TIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riazor Blues

    ADAMIM MADEM ARABADAN ÇOK ANLIYORSUN NİYE GİTTİNDE KÖTÜ HONDA CİVİCİ ALDIN ...SONRA SATTIN ZARAR ETTİN BAŞTA GOLF ALSAYDINYA BEN SENİN CİVİC ALDINA DAHİ İNANMIYORUM SEN ÇEKEMEDİĞİNDEN ALTINDAKİ ARABAYI ÜSTÜN GÖSTERMEK İÇİN Bİ TOPİC AÇMIŞSIN NEOLSUN İŞTE ARASIRA BİLGİSAYARI AÇTIGINDA BAKALIM BENİM KONUYA YAZANLAR VARMI DİYE BAKIP ZAMAN GEÇİRİP EGLENMEN GOLF GÜZEL ARABA YENİ ÇIKACAK ASTRA SEDANDA ÇOK GÜZEL BEN ASTRAYI BEKLİCEKTİM AMA CİVİCİ GÖRÜNCE GEREK KALMADI SONRA GOLF LE CİVİCİ DEGERLENDİRDİM VE CİVİC AL DİYENLER YÜZDE 80 Dİ GOLF 2004DE ÇIKMIŞ ESKİ TEKNOLOJİK BİR ARABA CİVİC İSE 2006 TEKNOLOJİSİNE SAHİP NEDEN GİDİP UFACIK GOLFÜ ALIYIMKİ 9SENELİK MOTORU KULLANIYOR GOLF TEKRAR SÖYLÜYORUM ESKİ GOLF BU YENİ KASADAN DAHA İYİ VE DAHA ÇOK SATTI ŞUANDA VW BİNİLCEK ARABASI PASSAT TIR

    Alıntıları Göster
    MARKA VE MODELLER BÖLÜMÜNE Bİ TOPİC AÇ GOLF 1.6MI YENİ HONDA CİVİC 1.6 YIMI TERCİH EDERSİNİZ DİE BEKLEYELİM GÖRELİM OLAYI SEN GELİP BURDA CİVİC ŞÖYLE KÖTÜ HONDA BÖYLE KAKA DESENDE KİMSE TAKMAZ ALDIRIŞ ETMEZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riazor Blues -- 1 Ocak 2007; 5:01:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riazor Blues

    MARKA VE MODELLER BÖLÜMÜNE Bİ TOPİC AÇ GOLF 1.6MI YENİ HONDA CİVİC 1.6 YIMI TERCİH EDERSİNİZ DİE BEKLEYELİM GÖRELİM OLAYI SEN GELİP BURDA CİVİC ŞÖYLE KÖTÜ HONDA BÖYLE KAKA DESENDE KİMSE TAKMAZ ALDIRIŞ ETMEZ

    Alıntıları Göster
    Honda, toyota vb: Taşıt
    Golf: Otomobil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rooney1976



    Alıntıları Göster
    emre kardaş sen de daha düne kadar megancıydın civic alınca hemen 180 derece dönüyon.senin civic dediğn arabanın adı golfle anılamaz bile.adı üstünde golf efsanedir.civic astra golf megane focus gibi arabaların yanından bile geçemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihua28

    emre kardaş sen de daha düne kadar megancıydın civic alınca hemen 180 derece dönüyon.senin civic dediğn arabanın adı golfle anılamaz bile.adı üstünde golf efsanedir.civic astra golf megane focus gibi arabaların yanından bile geçemez.

    Alıntıları Göster
    civici test etmiştim ama golf daha iyi civicten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malikguzel

    civici test etmiştim ama golf daha iyi civicten

    Alıntıları Göster
    Herkese merhaba,

    Ben de bir civic sahibiyim. Aracım 2007 model civic sedan elegance otm.

    Daha önceki arabam vw poloydu. Babamda ise passat TDI var.

    Yani hem vw'yi hem de hondayı gayet iyi tanıyorum. O yüzden objektif yorum yapıcam:

    Öncelikle vw hondaya göre çok daha sorunlu bir araç. En sorunsuz markalar listesinde honda 4. ve vw 16. sırada. Polo'mda sayısız arıza çıktı ama yine de severdim polomu. Passatta ise pek bir sorun çıkmadı bilmiyorum ama vw üst model araçlarını özenerek üretiyor.

    Yeni civic ise tamamen kendini aşmış bir model. 3 aydır kullanıyorum ve kabinde en ufak ses yok. Yol sesi alıyor ama inanın insan kulağı bu kadar sesi tolere ediyor. Yani passata binince oh be hiç yol sesi yok demiyorum. Fark çok ama çok az.

    Civic'in ön ve arka görüşü sorunlu ama benim için önemli değil. Arkada park sensörü var. Önü ise ezberledim artık. Zaten kimse kaputa bakarak araba kullanmaz.

    Benim araç otomatik ve direksiyondan vites değiştirebiliyor. Bu çok güzel bir özellik ve şanzuman mükemmel çalışıyor. Vites geçişleri sorunsuz. Şu bir gerçek ki otomatik şanzuman denilince honda dünyada bir numaradır. Bir honda kolay kolay şanzuman sorunu vermez.

    Mazleme kalitesine gelince: yeni civic bu konuda çok iyi. Malzeme kalitesi üst sınıf araçları anımsatıyor. Plastik son derece kaliteli. Bu konuda vw kesinlikle üstün değil kaldı ki vw malzeme kalitesini bozuyor. Bu bizzat bayi satış temsilcisi tarafından onaylanmıştır. Bizdeki passat 1999 model ve kabin malzeme kalitesi yeni passattakilerden daha iyi. bu Golfler için de geçerli. İsteyen bir önceki kasa ile kıyaslasın.

    Motor konusuna girmiycem bile herşey ortada.

    Civic'in dizelleri kıskandıracak bir ekonomisi yok. Benimki otomatik, şehir dışı ekonomik kullanım da 100 km'de 5.3 litre, şehir içi ekonomik kullanımda 100 km'de 9 litre yol bilgisayarı verisi. Yani 1600 otm. için son derece iyi rakamlar.

    Bir arkadaş civic'te kaynak yerlerinden bahsetmiş. Doğru civic'te kaynak yerleri daha çok belli. Vw'de bu o kadar belli değil. Ancak bunlar görünmeyen yerlerde. Bence çok da sorun değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maninblue

    Herkese merhaba,

    Ben de bir civic sahibiyim. Aracım 2007 model civic sedan elegance otm.

    Daha önceki arabam vw poloydu. Babamda ise passat TDI var.

    Yani hem vw'yi hem de hondayı gayet iyi tanıyorum. O yüzden objektif yorum yapıcam:

    Öncelikle vw hondaya göre çok daha sorunlu bir araç. En sorunsuz markalar listesinde honda 4. ve vw 16. sırada. Polo'mda sayısız arıza çıktı ama yine de severdim polomu. Passatta ise pek bir sorun çıkmadı bilmiyorum ama vw üst model araçlarını özenerek üretiyor.

    Yeni civic ise tamamen kendini aşmış bir model. 3 aydır kullanıyorum ve kabinde en ufak ses yok. Yol sesi alıyor ama inanın insan kulağı bu kadar sesi tolere ediyor. Yani passata binince oh be hiç yol sesi yok demiyorum. Fark çok ama çok az.

    Civic'in ön ve arka görüşü sorunlu ama benim için önemli değil. Arkada park sensörü var. Önü ise ezberledim artık. Zaten kimse kaputa bakarak araba kullanmaz.

    Benim araç otomatik ve direksiyondan vites değiştirebiliyor. Bu çok güzel bir özellik ve şanzuman mükemmel çalışıyor. Vites geçişleri sorunsuz. Şu bir gerçek ki otomatik şanzuman denilince honda dünyada bir numaradır. Bir honda kolay kolay şanzuman sorunu vermez.

    Mazleme kalitesine gelince: yeni civic bu konuda çok iyi. Malzeme kalitesi üst sınıf araçları anımsatıyor. Plastik son derece kaliteli. Bu konuda vw kesinlikle üstün değil kaldı ki vw malzeme kalitesini bozuyor. Bu bizzat bayi satış temsilcisi tarafından onaylanmıştır. Bizdeki passat 1999 model ve kabin malzeme kalitesi yeni passattakilerden daha iyi. bu Golfler için de geçerli. İsteyen bir önceki kasa ile kıyaslasın.

    Motor konusuna girmiycem bile herşey ortada.

    Civic'in dizelleri kıskandıracak bir ekonomisi yok. Benimki otomatik, şehir dışı ekonomik kullanım da 100 km'de 5.3 litre, şehir içi ekonomik kullanımda 100 km'de 9 litre yol bilgisayarı verisi. Yani 1600 otm. için son derece iyi rakamlar.

    Bir arkadaş civic'te kaynak yerlerinden bahsetmiş. Doğru civic'te kaynak yerleri daha çok belli. Vw'de bu o kadar belli değil. Ancak bunlar görünmeyen yerlerde. Bence çok da sorun değil.

    Alıntıları Göster
    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    Herkese merhaba,

    Ben de bir civic sahibiyim. Aracım 2007 model civic sedan elegance otm.

    Daha önceki arabam vw poloydu. Babamda ise passat TDI var.

    Yani hem vw'yi hem de hondayı gayet iyi tanıyorum. O yüzden objektif yorum yapıcam:

    Öncelikle vw hondaya göre çok daha sorunlu bir araç. En sorunsuz markalar listesinde honda 4. ve vw 16. sırada. Polo'mda sayısız arıza çıktı ama yine de severdim polomu. Passatta ise pek bir sorun çıkmadı bilmiyorum ama vw üst model araçlarını özenerek üretiyor.

    Yeni civic ise tamamen kendini aşmış bir model. 3 aydır kullanıyorum ve kabinde en ufak ses yok. Yol sesi alıyor ama inanın insan kulağı bu kadar sesi tolere ediyor. Yani passata binince oh be hiç yol sesi yok demiyorum. Fark çok ama çok az.

    Civic'in ön ve arka görüşü sorunlu ama benim için önemli değil. Arkada park sensörü var. Önü ise ezberledim artık. Zaten kimse kaputa bakarak araba kullanmaz.

    Benim araç otomatik ve direksiyondan vites değiştirebiliyor. Bu çok güzel bir özellik ve şanzuman mükemmel çalışıyor. Vites geçişleri sorunsuz. Şu bir gerçek ki otomatik şanzuman denilince honda dünyada bir numaradır. Bir honda kolay kolay şanzuman sorunu vermez.

    Mazleme kalitesine gelince: yeni civic bu konuda çok iyi. Malzeme kalitesi üst sınıf araçları anımsatıyor. Plastik son derece kaliteli. Bu konuda vw kesinlikle üstün değil kaldı ki vw malzeme kalitesini bozuyor. Bu bizzat bayi satış temsilcisi tarafından onaylanmıştır. Bizdeki passat 1999 model ve kabin malzeme kalitesi yeni passattakilerden daha iyi. bu Golfler için de geçerli. İsteyen bir önceki kasa ile kıyaslasın.

    Motor konusuna girmiycem bile herşey ortada.

    Civic'in dizelleri kıskandıracak bir ekonomisi yok. Benimki otomatik, şehir dışı ekonomik kullanım da 100 km'de 5.3 litre, şehir içi ekonomik kullanımda 100 km'de 9 litre yol bilgisayarı verisi. Yani 1600 otm. için son derece iyi rakamlar.

    Bir arkadaş civic'te kaynak yerlerinden bahsetmiş. Doğru civic'te kaynak yerleri daha çok belli. Vw'de bu o kadar belli değil. Ancak bunlar görünmeyen yerlerde. Bence çok da sorun değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    Herkese merhaba,

    Ben de bir civic sahibiyim. Aracım 2007 model civic sedan elegance otm.

    Daha önceki arabam vw poloydu. Babamda ise passat TDI var.

    Yani hem vw'yi hem de hondayı gayet iyi tanıyorum. O yüzden objektif yorum yapıcam:

    Öncelikle vw hondaya göre çok daha sorunlu bir araç. En sorunsuz markalar listesinde honda 4. ve vw 16. sırada. Polo'mda sayısız arıza çıktı ama yine de severdim polomu. Passatta ise pek bir sorun çıkmadı bilmiyorum ama vw üst model araçlarını özenerek üretiyor.

    Yeni civic ise tamamen kendini aşmış bir model. 3 aydır kullanıyorum ve kabinde en ufak ses yok. Yol sesi alıyor ama inanın insan kulağı bu kadar sesi tolere ediyor. Yani passata binince oh be hiç yol sesi yok demiyorum. Fark çok ama çok az.

    Civic'in ön ve arka görüşü sorunlu ama benim için önemli değil. Arkada park sensörü var. Önü ise ezberledim artık. Zaten kimse kaputa bakarak araba kullanmaz.

    Benim araç otomatik ve direksiyondan vites değiştirebiliyor. Bu çok güzel bir özellik ve şanzuman mükemmel çalışıyor. Vites geçişleri sorunsuz. Şu bir gerçek ki otomatik şanzuman denilince honda dünyada bir numaradır. Bir honda kolay kolay şanzuman sorunu vermez.

    Mazleme kalitesine gelince: yeni civic bu konuda çok iyi. Malzeme kalitesi üst sınıf araçları anımsatıyor. Plastik son derece kaliteli. Bu konuda vw kesinlikle üstün değil kaldı ki vw malzeme kalitesini bozuyor. Bu bizzat bayi satış temsilcisi tarafından onaylanmıştır. Bizdeki passat 1999 model ve kabin malzeme kalitesi yeni passattakilerden daha iyi. bu Golfler için de geçerli. İsteyen bir önceki kasa ile kıyaslasın.

    Motor konusuna girmiycem bile herşey ortada.

    Civic'in dizelleri kıskandıracak bir ekonomisi yok. Benimki otomatik, şehir dışı ekonomik kullanım da 100 km'de 5.3 litre, şehir içi ekonomik kullanımda 100 km'de 9 litre yol bilgisayarı verisi. Yani 1600 otm. için son derece iyi rakamlar.

    Bir arkadaş civic'te kaynak yerlerinden bahsetmiş. Doğru civic'te kaynak yerleri daha çok belli. Vw'de bu o kadar belli değil. Ancak bunlar görünmeyen yerlerde. Bence çok da sorun değil.


    Alıntıları Göster
    her türlü golf civicten üstün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    Herkese merhaba,

    Ben de bir civic sahibiyim. Aracım 2007 model civic sedan elegance otm.

    Daha önceki arabam vw poloydu. Babamda ise passat TDI var.

    Yani hem vw'yi hem de hondayı gayet iyi tanıyorum. O yüzden objektif yorum yapıcam:

    Öncelikle vw hondaya göre çok daha sorunlu bir araç. En sorunsuz markalar listesinde honda 4. ve vw 16. sırada. Polo'mda sayısız arıza çıktı ama yine de severdim polomu. Passatta ise pek bir sorun çıkmadı bilmiyorum ama vw üst model araçlarını özenerek üretiyor.

    Yeni civic ise tamamen kendini aşmış bir model. 3 aydır kullanıyorum ve kabinde en ufak ses yok. Yol sesi alıyor ama inanın insan kulağı bu kadar sesi tolere ediyor. Yani passata binince oh be hiç yol sesi yok demiyorum. Fark çok ama çok az.

    Civic'in ön ve arka görüşü sorunlu ama benim için önemli değil. Arkada park sensörü var. Önü ise ezberledim artık. Zaten kimse kaputa bakarak araba kullanmaz.

    Benim araç otomatik ve direksiyondan vites değiştirebiliyor. Bu çok güzel bir özellik ve şanzuman mükemmel çalışıyor. Vites geçişleri sorunsuz. Şu bir gerçek ki otomatik şanzuman denilince honda dünyada bir numaradır. Bir honda kolay kolay şanzuman sorunu vermez.

    Mazleme kalitesine gelince: yeni civic bu konuda çok iyi. Malzeme kalitesi üst sınıf araçları anımsatıyor. Plastik son derece kaliteli. Bu konuda vw kesinlikle üstün değil kaldı ki vw malzeme kalitesini bozuyor. Bu bizzat bayi satış temsilcisi tarafından onaylanmıştır. Bizdeki passat 1999 model ve kabin malzeme kalitesi yeni passattakilerden daha iyi. bu Golfler için de geçerli. İsteyen bir önceki kasa ile kıyaslasın.

    Motor konusuna girmiycem bile herşey ortada.

    Civic'in dizelleri kıskandıracak bir ekonomisi yok. Benimki otomatik, şehir dışı ekonomik kullanım da 100 km'de 5.3 litre, şehir içi ekonomik kullanımda 100 km'de 9 litre yol bilgisayarı verisi. Yani 1600 otm. için son derece iyi rakamlar.

    Bir arkadaş civic'te kaynak yerlerinden bahsetmiş. Doğru civic'te kaynak yerleri daha çok belli. Vw'de bu o kadar belli değil. Ancak bunlar görünmeyen yerlerde. Bence çok da sorun değil.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM





    Konfor ve kalite konusunda vw'nin bir üstünlüğü yok. Bu kavramlardan ne anladığınız önemli. Kalite nedir mesela? Eğer bir araç sorun çıkarıyorsa bu o aracın kalitesizliğini gösterir. Yazıda belirttiğim gibi sorunsuzlukta vw 16.sırada, honda 4.sırada. Malzeme kalitesinde yeni civic vw golf'ten daha iyi. Bu tamamen objektif bir değerlendirme.

    Performansta aynı teknik özelliklerdeki motorları kıyaslamak lazım. Civic'in motoru turbo değil o yüzden TSI, GTI vs yazman doğru değil. Motor teknolojisinde honda her zaman vw'yi geçer.

    Madem vw çok iyi motor yapıyor da neden F1'de yarışan bir aracı yok? Kendine bu kadar güveniyorsa girsin F1'e belli standartlar istenilen bir motor yapsın ve max. güç elde etsin.

    Motora turbo takmak çok da zor birşey değil. Bu işi sanayide ustalarda yapıyor. vw FSI diye bir motor çıkardı eline yüzüne bulaştırdı. Memnun olan var mı FSI'dan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maninblue

    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM





    Konfor ve kalite konusunda vw'nin bir üstünlüğü yok. Bu kavramlardan ne anladığınız önemli. Kalite nedir mesela? Eğer bir araç sorun çıkarıyorsa bu o aracın kalitesizliğini gösterir. Yazıda belirttiğim gibi sorunsuzlukta vw 16.sırada, honda 4.sırada. Malzeme kalitesinde yeni civic vw golf'ten daha iyi. Bu tamamen objektif bir değerlendirme.

    Performansta aynı teknik özelliklerdeki motorları kıyaslamak lazım. Civic'in motoru turbo değil o yüzden TSI, GTI vs yazman doğru değil. Motor teknolojisinde honda her zaman vw'yi geçer.

    Madem vw çok iyi motor yapıyor da neden F1'de yarışan bir aracı yok? Kendine bu kadar güveniyorsa girsin F1'e belli standartlar istenilen bir motor yapsın ve max. güç elde etsin.

    Motora turbo takmak çok da zor birşey değil. Bu işi sanayide ustalarda yapıyor. vw FSI diye bir motor çıkardı eline yüzüne bulaştırdı. Memnun olan var mı FSI'dan?

    Alıntıları Göster
    FSI MOTOR İLE 220 KMYE ULAŞTIM BEN FSI DEN ÇOK MENUNUM
    BİRDE FORMULE 1 HER ÜLKENDEN 2 TAKIM KATILIR BUNU BİLMİYORMUSUN
    SORUN DEDİNDE YA BİZ OKADAR VW DEN ARAÇ ALDIK AMA NEDEN SORUN YAŞAMADIK ANLAMADIM
    BİRDE HONDADA TURBO KOYSUN YAPSIN BU KADAR BASİT
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue


    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM





    Konfor ve kalite konusunda vw'nin bir üstünlüğü yok. Bu kavramlardan ne anladığınız önemli. Kalite nedir mesela? Eğer bir araç sorun çıkarıyorsa bu o aracın kalitesizliğini gösterir. Yazıda belirttiğim gibi sorunsuzlukta vw 16.sırada, honda 4.sırada. Malzeme kalitesinde yeni civic vw golf'ten daha iyi. Bu tamamen objektif bir değerlendirme.

    Performansta aynı teknik özelliklerdeki motorları kıyaslamak lazım. Civic'in motoru turbo değil o yüzden TSI, GTI vs yazman doğru değil. Motor teknolojisinde honda her zaman vw'yi geçer.

    Madem vw çok iyi motor yapıyor da neden F1'de yarışan bir aracı yok? Kendine bu kadar güveniyorsa girsin F1'e belli standartlar istenilen bir motor yapsın ve max. güç elde etsin.

    Motora turbo takmak çok da zor birşey değil. Bu işi sanayide ustalarda yapıyor. vw FSI diye bir motor çıkardı eline yüzüne bulaştırdı. Memnun olan var mı FSI'dan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malikguzel

    FSI MOTOR İLE 220 KMYE ULAŞTIM BEN FSI DEN ÇOK MENUNUM
    BİRDE FORMULE 1 HER ÜLKENDEN 2 TAKIM KATILIR BUNU BİLMİYORMUSUN
    SORUN DEDİNDE YA BİZ OKADAR VW DEN ARAÇ ALDIK AMA NEDEN SORUN YAŞAMADIK ANLAMADIM
    BİRDE HONDADA TURBO KOYSUN YAPSIN BU KADAR BASİT
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue


    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM





    Konfor ve kalite konusunda vw'nin bir üstünlüğü yok. Bu kavramlardan ne anladığınız önemli. Kalite nedir mesela? Eğer bir araç sorun çıkarıyorsa bu o aracın kalitesizliğini gösterir. Yazıda belirttiğim gibi sorunsuzlukta vw 16.sırada, honda 4.sırada. Malzeme kalitesinde yeni civic vw golf'ten daha iyi. Bu tamamen objektif bir değerlendirme.

    Performansta aynı teknik özelliklerdeki motorları kıyaslamak lazım. Civic'in motoru turbo değil o yüzden TSI, GTI vs yazman doğru değil. Motor teknolojisinde honda her zaman vw'yi geçer.

    Madem vw çok iyi motor yapıyor da neden F1'de yarışan bir aracı yok? Kendine bu kadar güveniyorsa girsin F1'e belli standartlar istenilen bir motor yapsın ve max. güç elde etsin.

    Motora turbo takmak çok da zor birşey değil. Bu işi sanayide ustalarda yapıyor. vw FSI diye bir motor çıkardı eline yüzüne bulaştırdı. Memnun olan var mı FSI'dan?


    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar neyi tartışıyorsunuz anlamadım golf fsı motor arkadaşımda var araçından çok menun hiçte sorun yaşamadı,birde golf kalite ve konforda hondadan daha iyi
    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    FSI MOTOR İLE 220 KMYE ULAŞTIM BEN FSI DEN ÇOK MENUNUM
    BİRDE FORMULE 1 HER ÜLKENDEN 2 TAKIM KATILIR BUNU BİLMİYORMUSUN
    SORUN DEDİNDE YA BİZ OKADAR VW DEN ARAÇ ALDIK AMA NEDEN SORUN YAŞAMADIK ANLAMADIM
    BİRDE HONDADA TURBO KOYSUN YAPSIN BU KADAR BASİT
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue


    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM





    Konfor ve kalite konusunda vw'nin bir üstünlüğü yok. Bu kavramlardan ne anladığınız önemli. Kalite nedir mesela? Eğer bir araç sorun çıkarıyorsa bu o aracın kalitesizliğini gösterir. Yazıda belirttiğim gibi sorunsuzlukta vw 16.sırada, honda 4.sırada. Malzeme kalitesinde yeni civic vw golf'ten daha iyi. Bu tamamen objektif bir değerlendirme.

    Performansta aynı teknik özelliklerdeki motorları kıyaslamak lazım. Civic'in motoru turbo değil o yüzden TSI, GTI vs yazman doğru değil. Motor teknolojisinde honda her zaman vw'yi geçer.

    Madem vw çok iyi motor yapıyor da neden F1'de yarışan bir aracı yok? Kendine bu kadar güveniyorsa girsin F1'e belli standartlar istenilen bir motor yapsın ve max. güç elde etsin.

    Motora turbo takmak çok da zor birşey değil. Bu işi sanayide ustalarda yapıyor. vw FSI diye bir motor çıkardı eline yüzüne bulaştırdı. Memnun olan var mı FSI'dan?






  • quote:

    Orijinalden alıntı: malikguzel

    FSI MOTOR İLE 220 KMYE ULAŞTIM BEN FSI DEN ÇOK MENUNUM
    BİRDE FORMULE 1 HER ÜLKENDEN 2 TAKIM KATILIR BUNU BİLMİYORMUSUN
    SORUN DEDİNDE YA BİZ OKADAR VW DEN ARAÇ ALDIK AMA NEDEN SORUN YAŞAMADIK ANLAMADIM
    BİRDE HONDADA TURBO KOYSUN YAPSIN BU KADAR BASİT
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue


    quote:

    Orjinalden alıntı: malikguzel

    PEKİ KONFOR,KALİTE,PERFORMANS(TSI,GTI,R32,R36) VE KARİZMA HANGİSİNDE VAR CEVAP TABİKİ GOLF O DİREKSİYONDAN DEĞİŞTİME ÖZELLİĞİ GOLF GTI VE DSG SANZIMANI OLANLARDA VR BİRDE BENM ARAÇ 20 BİN KMDE HİÇ SORUN YASAMADIM





    Konfor ve kalite konusunda vw'nin bir üstünlüğü yok. Bu kavramlardan ne anladığınız önemli. Kalite nedir mesela? Eğer bir araç sorun çıkarıyorsa bu o aracın kalitesizliğini gösterir. Yazıda belirttiğim gibi sorunsuzlukta vw 16.sırada, honda 4.sırada. Malzeme kalitesinde yeni civic vw golf'ten daha iyi. Bu tamamen objektif bir değerlendirme.

    Performansta aynı teknik özelliklerdeki motorları kıyaslamak lazım. Civic'in motoru turbo değil o yüzden TSI, GTI vs yazman doğru değil. Motor teknolojisinde honda her zaman vw'yi geçer.

    Madem vw çok iyi motor yapıyor da neden F1'de yarışan bir aracı yok? Kendine bu kadar güveniyorsa girsin F1'e belli standartlar istenilen bir motor yapsın ve max. güç elde etsin.

    Motora turbo takmak çok da zor birşey değil. Bu işi sanayide ustalarda yapıyor. vw FSI diye bir motor çıkardı eline yüzüne bulaştırdı. Memnun olan var mı FSI'dan?


    Alıntıları Göster
    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben olabildiğimce objektif davranıyorum...

    Kalite ve konforda daha iyi yazıp hiçbir açıklama yapmıyorsunuz!!!

    Nedir üstün olan yanı detaylı bir yazın da bilelim.

    Ben iki markayı da kullandım ve inceledim. Konfor ve kalite nedir bir açıklık getirin. Ama iki markayı da incelemeyenler lütfen bilmeden yazmasın...

    Ben burada marka fanatikliği yapmam. Aracımı daha yeni aldım ve o fiyata istesem golf de alabilirdim. Honda bana reklam parası da ödemiyor. Lütfen objektif kıstaslar kullanalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???

    Alıntıları Göster
    golf 1.4 tsı den 170 hp ürettiğine göre 1.6 motordan 200 hp ve üstünü üretir ama 2.0tfsı teknolojisi farklıdır gtı teknolojisi
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özne1988

    golf 1.4 tsı den 170 hp ürettiğine göre 1.6 motordan 200 hp ve üstünü üretir ama 2.0tfsı teknolojisi farklıdır gtı teknolojisi
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???


    Alıntıları Göster
    tabiki üretir de konu bu değil... Turbosuz motorları kıyaslıyorum ben... vw'nin turbolu motoru hondanın turbosuz motorundan daha güçsüz konu bu... turbo takmak marifet değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???

    Alıntıları Göster
    dostum vw firması zaten le-mans yarışlarında var zaten hep birinci 600-700 hplik dizel motorlarla birde birinci bunu kim yapabilior,Dünyanın en güçlü dizel motoru vw firmasınındır
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malikguzel

    dostum vw firması zaten le-mans yarışlarında var zaten hep birinci 600-700 hplik dizel motorlarla birde birinci bunu kim yapabilior,Dünyanın en güçlü dizel motoru vw firmasınındır
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???


    Alıntıları Göster
    firma kıyaslamasına dönmüş iş.ama kıyaslancak olan civic le golf.golf iyi hoş araç ama plastik kalitesi caddy ile aynı bence.o yüzden içine binince kaliteli araç hissi uyandırmıyor.autoshow a arabadan anlayan anlamayan birçok arkadaşla kalabalık gittik.golf e binince hemen hemen hepsi içi çok sıkıcı ve basit dediler.yani golf artık yenilenmesi lazım bence.yoksa konfor yol tutuş gibi konularda civic ten iyidir ona lafım yok.kısaca 40 milyar verdiğim bir araç beni heyecanlandırmalı ama golf te bu yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malikguzel

    dostum vw firması zaten le-mans yarışlarında var zaten hep birinci 600-700 hplik dizel motorlarla birde birinci bunu kim yapabilior,Dünyanın en güçlü dizel motoru vw firmasınındır
    quote:

    Orjinalden alıntı: maninblue

    İnşallah da sorun yaşamazsın güle güle kullan. Zevkler tartışılmaz tabiki.

    İki takım katılabilir tabi ama vw zamanında neredeydi? İki takımdan biri de vw olsaydı...

    220'ye ulaşabilirsin tabi bu normal. Civicte çok rahat bir şekilde 220'ye ulaşıyor ona bakarsan. Bu sağlıklı bir kıstas değil.

    Honda da isterse turbolu motor kullanır ama ihtiyacı yok. S2000'in motoru 2000 cc ve 240 hp, turboya çok da ihityacı yok gibi... Hele ki motor ömrünü de hesaba katarsan turbosuz daha iyi...

    vw 2.0 FSI TURBO motorun gücü ise 200 hp'dir... Bu nasıl turbo???


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar sürekli tartışılıyo bu konu "turbosuz yapsın da görelim" bu söylem çok saçma arkadaşlar çünkü teknoloji tamamen farklı kimi üretici turboyla çalışır kimi turbosuz motor yapmaya uraşır mesela s2000e turbo takmak mantıklı olmaz çünkü zaten adamlar spor bir otomobil için yüksek güç çıkışı sağlamışlar turbo motor ömrünü azaltabilir ve tüketimi çok arttırabilir vw 200hp den fazla çıkaramıyo mu?? olay bu değil mühendislikte optimum sözcüğü vardır bilmem bilir misin? üreticiler için amaç optimum bi motor üretmektir en güçlü motoru üretmek değil yani.. motor için sadce güç önemli değildir ömür tüketim(ki turbolu ve turbosuz aynı güç ve ağırlıktaki araçların tüketimleri de aynıysa turbolu motor iyi bi başarı yakalamış olur) araç kasasına uygunluk vb. başka birsürü kıstas vardır o yüzden sadece motorun güç verisine değil torkuna güç ve tork eğrilerine ara hızlanmalarına bakmak gerekir aynı güçteki iki motordan biri max gücüne daha çabuk ulaşıyorsa daha çabuk hızlanır ya da tork eğrisi yükseklerde daha fazla seyrediyosa ara hızlanmalar iyidir vb...
    ayrıca yanlış anlaşılmasın hiç bir fanatikliğim yoktur foruma bilgilenmek bildiğim şeyleri paylaşmak için girerim ama böyle mantıksız tartışmalar bize bişey kazandırmıyor
    herkese iyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başar AKTEN

    arkadaşlar sürekli tartışılıyo bu konu "turbosuz yapsın da görelim" bu söylem çok saçma arkadaşlar çünkü teknoloji tamamen farklı kimi üretici turboyla çalışır kimi turbosuz motor yapmaya uraşır mesela s2000e turbo takmak mantıklı olmaz çünkü zaten adamlar spor bir otomobil için yüksek güç çıkışı sağlamışlar turbo motor ömrünü azaltabilir ve tüketimi çok arttırabilir vw 200hp den fazla çıkaramıyo mu?? olay bu değil mühendislikte optimum sözcüğü vardır bilmem bilir misin? üreticiler için amaç optimum bi motor üretmektir en güçlü motoru üretmek değil yani.. motor için sadce güç önemli değildir ömür tüketim(ki turbolu ve turbosuz aynı güç ve ağırlıktaki araçların tüketimleri de aynıysa turbolu motor iyi bi başarı yakalamış olur) araç kasasına uygunluk vb. başka birsürü kıstas vardır o yüzden sadece motorun güç verisine değil torkuna güç ve tork eğrilerine ara hızlanmalarına bakmak gerekir aynı güçteki iki motordan biri max gücüne daha çabuk ulaşıyorsa daha çabuk hızlanır ya da tork eğrisi yükseklerde daha fazla seyrediyosa ara hızlanmalar iyidir vb...
    ayrıca yanlış anlaşılmasın hiç bir fanatikliğim yoktur foruma bilgilenmek bildiğim şeyleri paylaşmak için girerim ama böyle mantıksız tartışmalar bize bişey kazandırmıyor
    herkese iyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas

    arkadaşlar sürekli tartışılıyo bu konu "turbosuz yapsın da görelim" bu söylem çok saçma arkadaşlar çünkü teknoloji tamamen farklı kimi üretici turboyla çalışır kimi turbosuz motor yapmaya uraşır mesela s2000e turbo takmak mantıklı olmaz çünkü zaten adamlar spor bir otomobil için yüksek güç çıkışı sağlamışlar turbo motor ömrünü azaltabilir ve tüketimi çok arttırabilir vw 200hp den fazla çıkaramıyo mu?? olay bu değil mühendislikte optimum sözcüğü vardır bilmem bilir misin? üreticiler için amaç optimum bi motor üretmektir en güçlü motoru üretmek değil yani.. motor için sadce güç önemli değildir ömür tüketim(ki turbolu ve turbosuz aynı güç ve ağırlıktaki araçların tüketimleri de aynıysa turbolu motor iyi bi başarı yakalamış olur) araç kasasına uygunluk vb. başka birsürü kıstas vardır o yüzden sadece motorun güç verisine değil torkuna güç ve tork eğrilerine ara hızlanmalarına bakmak gerekir aynı güçteki iki motordan biri max gücüne daha çabuk ulaşıyorsa daha çabuk hızlanır ya da tork eğrisi yükseklerde daha fazla seyrediyosa ara hızlanmalar iyidir vb...
    ayrıca yanlış anlaşılmasın hiç bir fanatikliğim yoktur foruma bilgilenmek bildiğim şeyleri paylaşmak için girerim ama böyle mantıksız tartışmalar bize bişey kazandırmıyor
    herkese iyi forumlar...


    Turboyu fazla dikkate alıyorsunuz. Turbosuz güçlü motor yapabilmek asıl marifettir. Youtube.com'da turbo civic diye aratırsanız bir sürü turbolu civic videosu bulursunuz. Peki bu turboları kim taktı? Tabiki oto modifiyecileri. Bu çok zor bir iş değildir...

    Şöyle bir durumda tercihiniz ne olurdu? Hemen hemen aynı gücü veren iki farklı motor var...biri turbolu biri turbosuz. Hangisini alırsınız? Yüksek ihtimal turbosuzu alırsınız. Neden çünkü turbonun sorun çıkarma riski yüksektir ve motor ömrü kısadır.

    Size katılıyorum amaç optimum motoru üretmektir ve turbosuz max. güç üretmek de optimum olandır.

    Ayrıca forumda mantıksız yazışmalar olabilir bu doğaldır. Size mantıksız gelen başkasına mantıklı gelebilir. O yüzden mantıksız diye eleştirme hakkınız yok bence... Herkes bildiğini yazsın isteyen istediğini okusun...




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.