Şimdi Ara

vw jetta 1.4 tsi 122 dsg - toyota corolla 1.4 d-4d multimode (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
6.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D Comfort M/M
    39.250,00 YTL

    VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI 7-DSG
    42.140,00 YTL

    Arada 2.890,00 YTL fark var.

    JETTA MIDLINE DONANIM listesini aşağıda bilginize ekliyorum:

     vw jetta 1.4 tsi 122 dsg - toyota corolla 1.4 d-4d multimode
  •  vw jetta 1.4 tsi 122 dsg - toyota corolla 1.4 d-4d multimode

     vw jetta 1.4 tsi 122 dsg - toyota corolla 1.4 d-4d multimode
  • yorumlar ve bilgiler için teşekkürler.

    öncelikle neden bu iki model arasında kaldığımı açıklayayım.. bu iki araç bana çalıştığım şirket tarafından sunuluyor. yani doğrudan ben satın almıyorum. bu nedenle verilen listeye sıkışmış durumdayım. belirli bir sürenin sonunda araç istemem durumunda benim üzerime geçiyor. bu noktada da yapacağım bir ödeme var. ancak bu her iki araçtada nerdeyse aynı ve araçların sıfır rakamlarından farklı bir rakam.. bu nedenle her iki araç arasında alım fiyatı belirleyici değil benim için..

    neden civic ile devam etmediğime gelince, civic i çok seviyorum. değiştirmekte istemiyorum ancak artık yaşlanmaya başladı, değeri asla satmak istemeyeceğim rakamlara yaklaştı ve yukarıdaki gibi bir fırsat çıktı arabami değiştirmek için.. eğer seçeneklerim arasında civic 2009 1.6 vtec otomatik olsaydi, bu iki aracta değerlendirmeme girmezdi.

    aslında düşündüğüm bir noktada 2. el değerleri.. elimde aracımı değiştirmek için avantajlı bir fırsat var ancak istediğim aracı seçemiyorum. bu durumda aklımda 2-3 sene sonra bu araçları değiştirmek istesem benim için ne gibi bir avantajı olacağı.. toyota şehir içi kullanımda 100 km de nerdeyse 9-10 ytl avantaj sağlıyor. ancak 2 senenin sonunda 2. el değerlerinde 5-6 bin fark oluşursa bu anlamsız oluyor.




  • Taner bey,

    Bilmem bılıyormusunuz ama forumda gizli fanlarınız var..

    Yazılarınız ve fikirleriniz dikkatle izleniyor ve takip ediliyor. Zaman zaman da bunların kritigi yapılıyor.

    Biz VW hakkında ki görüşlerinizi toplayıp slayt haline getirmeyi dusunuyoruz...

    Hatta müsade varsa size fanClup kurma gıbı bır fıkrımız var.. Kısa surede kucukte olsa bı hayran kitlesine sahip olmak galiba seviyeli karakterinizin bir ürünü.

    işlerim dolayısı ile iskenderuna yolum sık duşer. Adana da Bi çayınız içebilirim :)

    Saygılar sevgiler

    S.F

    (edit: Html hatası)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 29 Eylül 2008; 13:29:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann

    corollanın dusuk hacimli bir dizel olmasi ciddi avantaj.
    ancak şanzuman dsg nin cok cok altında bir şanzuman.
    izolasyon cok basarili değil yol tutus da keza oole.ama sorunsuz az yakar,dediiniz gibi 1.4 90 hp olmasina ragmen iyi gidiyor ve gercekten sessiz bir dizel motor.

    jettanın avantajlarının basinda tabikide dsg şanzuman geliyor.
    ardından daha konforlu bir araç olmasi,izlaasyn ve yol tutus artilari geliyor.2. elde az deger kaybı jettanın bir diger avantajı.ama tabii vw grup araci olmasi sebebi ile corollaya gore daha pahalı yedek parca ve servis hizmetleri olacaktir.

    en temizi iki aracın da testine aynı gun ust uste girin.
    jettanın 1.4 tsi 122 hp li motoru 1.6 motorun yerini alan basarili 1.6 dan daha performansli ve daha az yakan bir motor.turbolu die korkmayın cunku dizel motor da turbolu ;)))

    yol tutuş keza öle ne demek , geyik testi mi yaptın pistte yada şöle sorayım hiç kullandın mı ? ben 2007 elegant kullandım , yol tutusu gayet basarılı ne kadar hızlı girersen gir sıkıntı yaratmıyor , arkadasım cümlenin içinde ekonomi geciyosa zaten dizel olanı tercih etmen en mantıklısı ayrıca eğer gercekten bilgi almak istiyosan bir sürü testi var internette corolla nın hepsi de yol tutusundan konforunun ne kadar iyi oldugundan bashediyor, forumda sana biton havadan yorum olcak şimdi , yok yol tutusu şöle falan diye , bilgi kirliligi resmen




  • Çok ama çok değerli ATTRACTION arkadaşım,

    Bu mesajın benim için ne kadar değerli ve mutluluk verici olduğunu anlatamam. Bayram hediyesi gibi oldu diyebilirim. Şayet bir pirinç tanesının ucundaki molekükün yarısı kadar bir faydam dokunduysa buradaki arkadaşlara ne mutlu bana. Biliyorsunuz ki amacım bilgilendirmek ve duygularımızı paylaşmak. Alman forumu ne kadar katı ise Türk forumu o kadar candan, cana yakın, sıcak ve dostluğa önem veren bir forum.

    Alman forumunda bir Hollandalı bozuk Almancası ile bir soru sormuş, ben de Hollandaca cevap verdim, bu da babasının 2. dünya savaşında ne yaptığı şüpheli bir Alman'ın hoşuna gitmedi, "burası Alman forumu, lütfen Almanca" dedi, bu da sınırların kalktığı ancak insanların aklındaki sınırların kalkmadığını göstermek için başka bir yardımsever Alman tarafından "Hollandalılar da Alman, dikkatle okursan gayet iyi anlaşılıyor" şeklinde cevap verdi. Şu anda da Alman forumundaki bu konu en hararetli topiklerden birisi.

    Sevgili arkadaşım, 3100 adede yaklaşan mesajlarımın hepsi burada kayıtlı. % 90'ı PASSAT SEVENLER KULÜBÜNDE. Kalan kısmı VW ve Araç Tercih Kıyaslama gibi alt forumlarda.

    Bana ulaşma yollarını biliyorsunuz. FAN CLUB fikriniz beni berhudar etti, onur duydum. Her konuda daima yardıma hazırım. Araç alırken yaş tahtaya basmayın, bilinçli olun, karşındakini kendi silahıyla vurun, bilhassa tıp tutan ("abi Allah seni inandırsın bu arabayı uydudan takip ediyorlar, sen ne zaman gaza veya frene bassan adamlar biliyor, kaza yapsan ambulans yolluyor") satıcılara karşı hazırlıklı, bir adım önde ve ötede olun.

    Sizden ve DONANIM HABER üyelerinden tek bir ricam var, mesajlarımı kopyalayıp altına adımı ekletip iktibas etmeyin. Bundan rahatsız olurum ve şikayet de ederim. Başka herhangi bir sorunum veya sıkıntım yok. Aranızda bana da bir yer olduğu sürece burada bulunmaktan daima mutluluk duyar, davete icap ederim.

    Size PASSAT SEVERLER KULÜBÜNDEN Allahaısmarladık demek istiyorum. Mutlu bayramlar ve iyi tatiller.

    Çok Sevgili ve Değerli Arkadaşlarımın Mübarek Ramazan Bayramını Kutlar, Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim,

    Sevgiler ve Saygılar,

    Taner Göde


     vw jetta 1.4 tsi 122 dsg - toyota corolla 1.4 d-4d multimode



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 29 Eylül 2008; 22:59:52 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Çok ama çok değerli ATTRACTION arkadaşım,

    Bu mesajın benim için ne kadar değerli ve mutluluk verici olduğunu anlatamam. Bayram hediyesi gibi oldu diyebilirim. Şayet bir pirinç tanesının ucundaki molekükün yarısı kadar bir faydam dokunduysa buradaki arkadaşlara ne mutlu bana. Biliyorsunuz ki amacım bilgilendirmek ve duygularımızı paylaşmak. Alman forumu ne kadar katı ise Türk forumu o kadar candan, cana yakın, sıcak ve dostluğa önem veren bir forum.

    Alman forumunda bir Hollandalı bozuk Almancası ile bir soru sormuş, ben de Hollandaca cevap verdim, bu da babasının 2. dünya savaşında ne yaptığı şüpheli bir Alman'ın hoşuna gitmedi, "burası Alman forumu, lütfen Almanca" dedi, bu da sınırların kalktığı ancak insanların aklındaki sınırların kalkmadığını göstermek için başka bir yardımsever Alman tarafından "Hollandalılar da Alman, dikkatle okursan gayet iyi anlaşılıyor" şeklinde cevap verdi. Şu anda da Alman forumundaki bu konu en hararetli topiklerden birisi.

    Sevgili arkadaşım, 3100 adede yaklaşan mesajlarımın hepsi burada kayıtlı. % 90'ı PASSAT SEVENLER KULÜBÜNDE. Kalan kısmı VW ve Araç Tercih Kıyaslama gibi alt forumlarda.

    Bana ulaşma yollarını biliyorsunuz. FAN CLUB fikriniz beni berhudar etti, onur duydum. Her konuda daima yardıma hazırım. Araç alırken yaş tahtaya basmayın, bilinçli olun, karşındakini kendi silahıyla vurun, bilhassa tıp tutan ("abi Allah seni inandırsın bu arabayı uydudan takip ediyorlar, sen ne zaman gaza veya frene bassan adamlar biliyor, kaza yapsan ambulans yolluyor") satıcılara karşı hazırlıklı, bir adım önde ve ötede olun.

    Sizden ve DONANIM HABER üyelerinden tek bir ricam var, mesajlarımı kopyalayıp altına adımı ekletip iktibas etmeyin. Bundan rahatsız olurum ve şikayet de ederim. Başka herhangi bir sorunum veya sıkıntım yok. Aranızda bana da bir yer olduğu sürece burada bulunmaktan daima mutluluk duyar, davete icap ederim.

    Size PASSAT SEVERLER KULÜBÜNDEN Allahaısmarladık demek istiyorum. Mutlu bayramlar ve iyi tatiller.

    Çok Sevgili ve Değerli Arkadaşlarımın Mübarek Ramazan Bayramını Kutlar, Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim,

    Sevgiler ve Saygılar,

    Taner Göde


     vw jetta 1.4 tsi 122 dsg - toyota corolla 1.4 d-4d multimode



    Ben de bu vesile ile başta Taner Bey olmak üzere tüm Donanımhaber ailesinin Ramazan Bayramı'nı kutluyorum...




  • corolla 0-100 14.7

    jetta 0-100 9.8 evet jetta biraz daha fazla yakar ama hakkınıda verir.şimdi birileri gene çıkıp performans 0-100 le ölçülmez diyecek ama sorarım size 0-100 de 5 sn fark yiyen araç ara hızlanmalarda kim bilir ne kadar fark yer.sakın bana kalkıpta tork demeyin jettanın torkuda corolladan fazla...


    bence siz ekonomi mi performans mı istediğinize karar verin.çünkü bu araçlar aynı sınıftada olsa motorları bakımından farklı kulvardalar.yani dizel corolla ve tsı jettayı karşılaştırmak haksızlık olur.ayrıca donanımlarıda farklı
  • Tercihim Jetta olurdu.
    Sebeplerinden birincisi daha fazla performans ikincisi ise DSG gibi bir şanzıman olurdu.
    Corolla sınıfına göre vasat bir performans sergilerken Jetta sınıfında üst düzeyde bir performansa sahip.
    Ortalama yakıt tüketiminde Corolla Jetta'dan 2 litre az yaksa 10000 km'de ortalama 600-700 ytl bir fark yapar. Yılda 10000 km yapılacaksa performans farkına değer diye düşünüyorum.

    Tabi işin içine Corolla'nın tipi daha hoş, Corolla'nın kabini daha hoş, Corolla daha sorunsuz gibi etmenler girerse bilemem.

     vw jetta 1.4 tsi 122 dsg - toyota corolla 1.4 d-4d multimode




  • Çok ama çok ilginç. Satın alabileceğim araçlar listesinde TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D de vardı vakti zamanında ancak motorun kesin olarak 16V DOHC olduğunu düşünmüştüm, şimdi motorun 8V SOHC olduğu ortaya çıktı. TOYOTA'dan daha iyi bir motor beklerdim.

    Alman sitesine baktım. Almanya'da TOYOTA COROLLA (sedan) bulunmuyor. Satılan tek "COROLLA" da COROLLA VERSO adıyla satılan model. Fiyatlar da o kadar düşük ki!www.toyota.de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 1 Ekim 2008; 0:35:01 >

  • tanergode şaka yapıyorsun heralde tabiki turbo dizel.

    senin gibi bir ustanın gözünden kaçması ilginç.

    8v olması alt devir hantallığını azaltıyor birde daha dayanıklı.

    şu ana kadar olumsuzluğunu görmedim ama olumlu tarafı oldukça fazla.




    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Çok ama çok ilginç. Satın alabileceğim araçlar listesinde TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D de vardı vakti zamanında ancak motorun kesin olarak 16V DOHC olduğunu düşünmüştüm, şimdi motorun 8V SOHC olduğu ortaya çıktı. Peki bu motor TURBO DİZEL midir acaba? Hiç sanmıyorum ama umarım öyledir. TOYOTA'dan daha iyi bir motor beklerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 1 Ekim 2008; 10:44:03 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    tanergode şaka yapıyorsun heralde tabiki turbo dizel.

    senin gibi bir ustanın gözünden kaçması ilginç.

    8v olması alt devir hantallığını azaltıyor birde daha dayanıklı.

    şu ana kadar olumsuzluğunu görmedim ama olumlu tarafı oldukça fazla.

    mesela opelin astra 1.6 16v dohc 90 hp lerinden daha performanslı.



    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Çok ama çok ilginç. Satın alabileceğim araçlar listesinde TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D de vardı vakti zamanında ancak motorun kesin olarak 16V DOHC olduğunu düşünmüştüm, şimdi motorun 8V SOHC olduğu ortaya çıktı. Peki bu motor TURBO DİZEL midir acaba? Hiç sanmıyorum ama umarım öyledir. TOYOTA'dan daha iyi bir motor beklerdim.



    Astra'da hiç bir zaman 1.6 90 HP olmadı. Öğrenin lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 1 Ekim 2008; 0:33:52 >




  • Astrada 1.4 lt benzinli 90 beygir ve 1.3 lt dizel 90 beygir motorlar var, 1.6 lt benzinli veya dizel motor olup da 90 beygir olan bir motor çeşidi hiç olmadı , zamanında 15 sene evvel 1.6 75 beygirlik bir modeli vardı ama herhalde o, şimdiki motorlar için artık taşdevri sayılır.
  • quote:

    tanergode
    Çok ama çok ilginç. Satın alabileceğim araçlar listesinde TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D de vardı vakti zamanında ancak motorun kesin olarak 16V DOHC olduğunu düşünmüştüm, şimdi motorun 8V SOHC olduğu ortaya çıktı. TOYOTA'dan daha iyi bir motor beklerdim.

    Alman sitesine baktım. Almanya'da TOYOTA COROLLA (sedan) bulunmuyor. Satılan tek "COROLLA" da COROLLA VERSO adıyla satılan model. Fiyatlar da o kadar düşük ki!www.toyota.de

    Mesela opel astra cdti nin motoru 16v ama toyota nın motoru bence her konuda daha iyi.kısaca 8v olması çok bişey etkilememiş.zaten motor benzinliler kadar sessiz.




  • Corollanın motoru her konu da iyi değil, en başta litre hacmine göre verdiği güç daha düşük , torku daha üst devirlerde başlıyor ve gene CDTi motordan daha az. Yakıt ekonomisi olarak neredeyse aynılar , ancak corollanın 1.4 dizel motorunun partikül filtresi yok, bu eksikliklerine rağmen nasıl her konuda CDTi motordan daha iyi olabildi?
  • D-4D alt devirlerden itibaren daha dengeli devirleniyor gibi..
    alt devir cansızlığı astralara göre daha az.
  • Toyota Corolla'yı daha da incelersem çok farklı verilere ulaşacağımdan eminim.

    Bizim bildiğimiz sedan kasa son model TOYOTA COROLLA dahili kodu E150. Avrupa'nın her ülkesinde satılmıyor. İngiltere ve Almanya'da yok. Avrupa'ya gidenler Türkiye'de üretiliyor.

    Otomotiv dünyası yorumcuları dayanıklı ve kaliteli olduğu hususunda hemfikir iken aracın yürür aksamının demode olduğunu, daha yeni teknolojiler mevcut olduğu halde TOYOTA'nın halen eski model COROLLA araçlarda kullanılan MacPherson ve denge kolu sistemini uyguladığını, güvenlik sistemleri oldukça gelişmiş iken patinaj önleme sistemi ve elektronik denge proğramını standart olarak sunmadığını beyan etmekteler.

    While carrying over an emphasis on reliability and quality from previous generations, the Corolla has fallen behind in terms of innovation. It continues to use the same outdated MacPherson strut and torsion beam system found on previous Corollas. Numerous journalists have considered the design both conservative and bland, yearning to appeal to a large crowd. Despite having significant safety features such as side and curtain airbags, antilock brakes, and a direct tire-pressure monitoring system, the Corolla doesn't offer traction control or electronic vehicle-stability control as standard.

    Araç aşağıdaki ülkelerde üretiliyor:

    Assembly Cambridge, Ontario, Canada
    Toyota City, Japan
    Durban, South Africa
    Adapazarı, Turkey
    Tianjin, China
    Taipei, Taiwan
    Bidadi, India
    Shah Alam, Malaysia
    Karachi, Pakistan
    Santa Rosa, Laguna, Philippines
    Chachoengsao, Thailand
    Vĩnh Phúc, Vietnam
    Indaiatuba, Brazil
    Cumana, Venezuela
    Fremont, California,USA
    Cikarang, Indonesia
    Susono, Shizuoka, Japan

    Europe and China

    The global debut of the third variant of the new Corolla was staged at the Beijing Auto Show. This variant, which uses a wider and longer version of the Axio's platform, has styling similar to that of the Camry's while keeping the Axio's interior. The European and Chinese market are receiving this variant, which is likely to also be sold in Asian and Taiwan markets as the new Altis. The Chinese market Corolla's name was also changed to match the English name in pronunciation.

    In Ireland, the E150 series Corolla was launched in December 2006 but was not available until January 2007. That made it one of the first countries in the world to receive this model. Only the saloon version was at first made available with a I.4 litre engine in Terra, Strata and Luna trim levels (the estate version of the new Corolla was not available in Ireland at the time of writing). European models are built in Turkey.

    Such saloon versions are more popular than the recently launched Auris. Many commentators have likened the styling of the new Corolla to a similarly styled Camry launched in 1996.

    However, British buyers are currently only offered the Auris, and there are no known plans for the current Corolla to be sold in Britain.


    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_E140




  • 2 aracin bir biri ile alakasi yok

    ben olsam 2 sinide almam otomatik civic alirdim. 42 ye
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.