Şimdi Ara

VW'nin 2004 yılındaki fiyat listesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
2
Favori
13.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mllm

    2004 model polo kullanıyorum. 4 kapı Basicline.
    Listede yok ama metalik boya farkı ile 24 küsurdu fiyatı aldığımda.
    O dönemde hurda indirimi vardı. Hurda vermi,ştim alırken, 5300 düşmüştü fiyatı. 19250'ye gelmişti.

    Bir çok bayide hurda mevcuttu ve 2000 lira civarı düşük fiyat veriyorlardı.
    W8 Passat 90 bin lira.
  • Sanırım eskiden arabayı almakta, yurutmekte daha kolaymış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    o dönem içinde fiyatlar uygun denemez. Ötv artışlarınıda hesaba katın o zaman ötv ile şimdi arasında baya fark fardı.

    Polo baz 20bin tl imiş o zamanın ero su ile 11.750 euro
    şimdi 32.000 yl oda 11.800euro

    Golf 2004 ................... 14.700 euro hitler motor
    golf 2013...................... 17.000 euro golfte fark büyük

    passat 2004 ----------------- 20250euro hitler motor
    passat 2013 ........................21.800 euro yen motor 2 kasa değişimi ile


    Bırak anlamazlar.

    Oooo ne kadar da ucuzmuuuş diyecekler.

    Euro kuru nedir, dolar kuru nedir, enflasyon nasıl işler bilen, kafası basan adam az bu forumda.

    Teknolojik ilerleme ne safhada, karşılaştırılan makinaların farkı nedir bilen yok.

    Vergiler şu an daha fazla, arabalar pahalı diyen var. Vergiler düşükken dahi, fiyatlar az çok kafa kafaya. Bu vergi farkı nerede diye soran yok.

    Boşver..

    Enflasyon nasıl işler bilen az demişsiniz.

    Bu fiyatlar babalar gibi enflasyon olduğunu gösteriyor.

    Yukarıda biri gelirlerinizi de karşılaştırın demiş.

    Gelirim de çok artmaması gerekir (terfi vs. almadığımı hesaba katıyorum tabi ki).

    Bu ülkede enflasyon var, öyle %5-10 da değil. O enflasyon sepeti var ya, koca bir yalandan başka bir şey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    o dönem içinde fiyatlar uygun denemez. Ötv artışlarınıda hesaba katın o zaman ötv ile şimdi arasında baya fark fardı.

    Polo baz 20bin tl imiş o zamanın ero su ile 11.750 euro
    şimdi 32.000 yl oda 11.800euro

    Golf 2004 ................... 14.700 euro hitler motor
    golf 2013...................... 17.000 euro golfte fark büyük

    passat 2004 ----------------- 20250euro hitler motor
    passat 2013 ........................21.800 euro yen motor 2 kasa değişimi ile


    Bırak anlamazlar.

    Oooo ne kadar da ucuzmuuuş diyecekler.

    Euro kuru nedir, dolar kuru nedir, enflasyon nasıl işler bilen, kafası basan adam az bu forumda.

    Teknolojik ilerleme ne safhada, karşılaştırılan makinaların farkı nedir bilen yok.

    Vergiler şu an daha fazla, arabalar pahalı diyen var. Vergiler düşükken dahi, fiyatlar az çok kafa kafaya. Bu vergi farkı nerede diye soran yok.

    Boşver..

    Enflasyon nasıl işler bilen az demişsiniz.

    Bu fiyatlar babalar gibi enflasyon olduğunu gösteriyor.

    Yukarıda biri gelirlerinizi de karşılaştırın demiş.

    Gelirim de çok artmaması gerekir (terfi vs. almadığımı hesaba katıyorum tabi ki).

    Bu ülkede enflasyon var, öyle %5-10 da değil. O enflasyon sepeti var ya, koca bir yalandan başka bir şey değil.

    Alıntıları Göster
    Bu 6 sıfır atılması ne iyi olmuş. Listeye bakınca bunu anladım.




  • OTV`nin bugunkunden daha insafli ve mantikli oldugu zamanlar. Insanlarin 1.8T Passata, 1.9 dizel Golflere binebildigi zamanlar. 1.6 o zaman sadece trendline da varmis:)
    Hatta listede bir W8 varki o zamanlari ozlememek elde degil. 1.6 Boranin iki kati fiyatina W8 aliniyor.

    Bugun 1.6 Jettanin iki kati fiyatina 2.0 Passat bile alinamiyor. 1.6 ustunu bu ulkeye luks gorenlere



    ( yanlis anlasilmasin OTV mantikli demiyorum sadece en azindan bugunku gibi oranlar sacma sapan degildi o zaman.)




  • Passat fiyatlarina bak hele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    Passat fiyatlarina bak hele
    - Otomatik olanlarda 105 hp (16v SR motor), manuel olanlarda 102 hp (8v Hitler) tercih edilmiş.

    - Sonraki yıllarda 105'lik yerine sadece 102'lik hitler kullanıldı, neden diye merak ettik. Daha dayanıklı olduğuna yorduk.

    - Otomatik vites daha fazla devir çevirdiği için (en azından o yıllarda) 102'lik hitlerin daha dayanıklı olduğunu bir ispatı gibi algılıyorum durumu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    - Otomatik olanlarda 105 hp (16v SR motor), manuel olanlarda 102 hp (8v Hitler) tercih edilmiş.

    - Sonraki yıllarda 105'lik yerine sadece 102'lik hitler kullanıldı, neden diye merak ettik. Daha dayanıklı olduğuna yorduk.

    - Otomatik vites daha fazla devir çevirdiği için (en azından o yıllarda) 102'lik hitlerin daha dayanıklı olduğunu bir ispatı gibi algılıyorum durumu...

    Alıntıları Göster
    O değilde Passat V8 şimdi olsa her halde en az 200.000tl öderdik tahminimce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    - Otomatik olanlarda 105 hp (16v SR motor), manuel olanlarda 102 hp (8v Hitler) tercih edilmiş.

    - Sonraki yıllarda 105'lik yerine sadece 102'lik hitler kullanıldı, neden diye merak ettik. Daha dayanıklı olduğuna yorduk.

    - Otomatik vites daha fazla devir çevirdiği için (en azından o yıllarda) 102'lik hitlerin daha dayanıklı olduğunu bir ispatı gibi algılıyorum durumu...

    Alıntıları Göster
    Ucuz değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    O değilde Passat V8 şimdi olsa her halde en az 200.000tl öderdik tahminimce.

    az bile dedin. 1.6 dizeline 70-80 istiyolar şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1511

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    O değilde Passat V8 şimdi olsa her halde en az 200.000tl öderdik tahminimce.

    az bile dedin. 1.6 dizeline 70-80 istiyolar şimdi.

    Alıntıları Göster
    O değil de, metalik boya farkı neden dizelde daha fazla?
  • akayogullari kullanıcısına yanıt
    10 yıl yaşlanmış araba. bırakında olsun o kadar. Amerikada olsaydı motorsiklet parasına giderdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    O değil de, metalik boya farkı neden dizelde daha fazla?

    TDi bu olsun o kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    O değil de, metalik boya farkı neden dizelde daha fazla?

    TDi bu olsun o kadar

    Alıntıları Göster
    Alım gücüne bakmak lazım..

    Ufak bir yorum yazmak gerekirse;

    VATANDAŞ KAN AĞLIYOR...

    Bakmayın o araba kuyruklarına..

    Onlarda kredi çekip araba alanlar çoğunluk olarak..

    Onlarında yarısı bu KAN AĞLAYANLAR kervanına aday..

    Hayırlısı olsun, Allah vatanımızın önünü açık etsin inşallah.. (Zor ama)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    O zamanlar Bora vardı Vw'nin eski araçlarında ki tadı başkaydı.

    Ahh Bora aaahhh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jens Lehmann

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    O zamanlar Bora vardı Vw'nin eski araçlarında ki tadı başkaydı.

    Ahh Bora aaahhh

    Alıntıları Göster
    boranın fiyatlara bak iyimiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    boranın fiyatlara bak iyimiş

    Alıntıları Göster
    w8 275 hp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theblackside

    w8 275 hp

    Alıntıları Göster
    dizel farkı yine 10bin civarıymış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    O zamanlar Bora vardı Vw'nin eski araçlarında ki tadı başkaydı.

    boranın yerini hiç bir şey tutmat çok tok bir araçtı
    ilk çıktığında 2.3 v5 motoru vardı ülkemizde 150 pslik ilk çıkan trendlineler de bile alüminyum jant vardı
    dizellerde 220 kadran benzinlilerde 260 kadran vardı

    birde 2004 listesinde passat 2.0 benzinli yok yok sadece o yıl gelmişti 2.0 motor passatta
    ayrıca mart ayında golf 5 piyasaya çıkmıştı ardından da h kasa astra
  • Gördüğüm kadarıyla Doğuş o zaman da aynı Doğuş imiş,renk ve opsiyon fiyatları bunu gözler önüne seriyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.