Şimdi Ara

vw passat 2.0 tdi motor ömrü nasl?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
41.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Enjektor tamir olayı iyiymis.arada 10 kat fiyat farkı var.
    Fakat tamir olunca eskisi gibi oluyor mu? Yani cekisi falan degisiyormu arabanin?


    bildiğim kadarıyla enjektör direk bozulmuyor, mazotu düzgün bir şekilde üfleyememeye başlıyor. eğer bosch serviste sadece malinaya bağlayıp ayarla kurtarırsa 200 civarı tutuyor, ama enjektör memeleri de değişirse ki genelde değişmesi gerekiyor 500 lira da buna alıyorlar ve eskisi gibi oluyor. zaten ilk başta makina ultrasonik ses dalgası ile temizleyip ayar yapıyor. kurtarmazsa memelerde(bu terim bana hala komik geliyor) bir fiziksel sorun var demektir, sorun bir tanesinde dahi olsa senkronizasyonu bozmamak adına 4ünü birden değiştiriyorlar, bana söylenen "eskisi gibi oluyor" idi.

    Teşekkürler, benim araç 3 senelik oldu.Enjektör işi yakın galiba.




  • Herkese merabalar arkadaşlar, 2004 model wosvagen passat satın almak istiyorum. Begendigim araç 160.000 km de . Bana km si çok geldi.Siz ne dersiniz aracı alayım mı almıyayım mı ? Bu arada araç 1.9 tdi dir .Önerileriniz için şimdiden teşekkürler...
  • arkadaşlar 2006 passat 2.0 tdi confortlıne aracım var 2013 ün ilk aylarında aldım.aracı aldıktan 3 ay sonra enjektörlerin 3 tanesi patladı.sanayide 3 tanesine 1700 tl istediler.tesadüf passattürkiye forumda gezinirken bu araçların daha önce enjektör hatasından geriye çağırıldığını öğrendim.aracım sanayideyken antalya başaran servisi aradım.usta başı araca hiç dokunulmadan çeçikici ile hatta benim gelmeme gerek olmadan göndermemi istedi.bende öyle yaptım ENJEKTÖRLERİN 4 tanesi ücretsiz olarak değişti.ama enjektör pompası,yakıt deposunun temizliği,çekici ve işçiliği ben ödedim 1200 tl.bir süre sonra araçta alıp verme gibi sıkıntı hissetmeye başladım ve yeniden servise gittim.teste girdi ücretsiz ama şanzımandan olduğunu söylediler..gözünü sevdiğim sanayici arkadaşım şıp diye sorunu anladı .bu araçlarda belli bi kmden sonra kurum bağlanıyomuş(kömür gibi pislenmiş parçalar)serviste bunu yapmadılar.her yeri temizlendi şimdi saat gibi aracımdan çok memnunum hem güçlü hem ekonomik,hem saat gibi




  • konu hortlayacak ama,
    2005 model B6 kasa 2.0 TDİ dsg bir araç almak üzereyim.

    ancak kafamda soru işaretleri var.
    1- enjektör halen servis ücretsiz değiştiriyor mu?
    2- B6 kasanın ilk çıktığı yıl (2005) olarak herhangi bir kronik problemi var mı? (beta)
    3- 6 ileri DSG bu kadar sorun lumu?

    4- "olguu" arkadaşım bende antalyalıyım. eğer olursa tebrübelerinden faydalanmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mihmander

    konu hortlayacak ama,
    2005 model B6 kasa 2.0 TDİ dsg bir araç almak üzereyim.

    ancak kafamda soru işaretleri var.
    1- enjektör halen servis ücretsiz değiştiriyor mu?
    2- B6 kasanın ilk çıktığı yıl (2005) olarak herhangi bir kronik problemi var mı? (beta)
    3- 6 ileri DSG bu kadar sorun lumu?

    4- "olguu" arkadaşım bende antalyalıyım. eğer olursa tebrübelerinden faydalanmak isterim.
    Konuyu hortlattım ama ustam bende Sormuş olduğun soruyu sana sorayım aracı aldın mı bende 2005 tdi passat alacağım fakat enjektör daha önce değişmiş mi bilmiyorum yetkili servis değiştirmediyse hala ücretsiz değişim yapıyor mu motor kodu BKP?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turko034 kullanıcısına yanıt
    almadım o yıl megane 3 aldım ST.
    hala sorunsuz şekilde kullanıyorum.ç-
  • Burdaki yorumlar la hareket etmenin mantığı yok 2.0tdi gayet sağlam kaya gibi makinadır pederde highline paketlisi var..
    Motorun kalitesi tartışılmaz ki ben çok vw sıcak bakan biri değilim her ne kadar bende a3 kullansam da..

    Önemli olan motorun ne olduğu değil diyorsun ortalama 15 yaşında araba alıcam.. Bu aracın geçmişini yapılanları bilmeden burda kim nedese boş.

    Arabanın içine etmiş birinden alırsan önceki sahipleri de ne üdüğü belirsiz sokak arası ustası denilen tarzda ustalara sokmuşsa çok çekersin.. Yada araba ya geçmişinde motor olarak vukuatı olmuşsa motor yeniden revize edilmişse ve doğru yapılmamış sa gene çok sıkıntı çekersin her yerinden ayrı arıza verir..

    Kısaca motoru iyidir ama alıcağın aracın önceki sahiplerinin motoru nasıl kullandığı çok çok daha önemli...

    Adam düzenli bütün bakımlarına sokmuştur değişmesi gereken neyi varsa cimrilik pintilik yapmadan kaliteli parçalarla değiştirmiş dir.. Sabah arabayı ilk çalıştırmada misal bir 30 saniye 1 dakka motorun kendine gelmesi yağını ısınması dönmesi beklemiişdir..

    Git öyle adamdan al bulabilirsen tabii ardına bakmadan istediğin kadar yol yap..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.