Şimdi Ara

Vw piyasadan kalksa otomobil piyasası bu durumdan nasıl etkilenirdi. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Vw ile apple çok benzer.



    İkisi de tasarımı hiç değiştirmiyor



    İkisinin de her yeni modelinde fanboylar övgüler methiyeler diziyor değişen bir çizgi veya ufak bir özellik için (bkz. Apple touchbar , iphone çift kamera , vw dijital gösterge , vw tok kapı sesi )



    İkisinin fanları da ölümüne savunur markayı kendi markası gibi



    İkisi de hakettiğinden daha pahalı



    İkisinin de çok önemli sorunları var ama fanlar görmezden gelir. (İphone non-plus şarj ömrü , iphone inanılmaz kısıtlı yazılım , vw dsg, vw emisyon , vw inanılmaz düşük donanım/fiyat oranı)



    Birinin rakibi ürün kalitesinde onu çoktan geçti diğerininki sağlam bir şekilde geliyor ve bu ikiliden çok daha mantıklı ürünleri var. Fanlar hep bu iki markayı ölümüne eksiler "samsung plastik" - şu an appledan daha kaliteli malzeme kullanıyor - , "ama opel sütçü beygiri" - opel şu an daha güçlü 1.6 dizellere ve aynı ağırlığa sahip -

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir şey olmazdı, alternatifler değerlendirilmeye devam edilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    ne olacak malum firma yeni bir markanın distrübütörü olurdu

    bu markanın da çıkardığı modeller görsel açıdan hiç değişmediği halde değişmiş gibi methiyeler düzülür; sis farlarının dizaynının değişmesi yüzyılın dizayn felsefesi değişimi olarak lanse edilirdi.

    bu markanın sahipleri araçlarını kul yapısı görmezler; ama diğer araçlarıda böcekler imal etmiş gibi tavır yaparlardı.

    ve daima en iyi motor şanzıman ikilisi bu yeni markada olurdu.

    hayırlı günler.




    Attrage satış lideri olurdu değil mi
  • Amman Allah korusun. Standart kullanıcı VW alacak ki ben rahat edeyim.

    VW'nin kötü bir araba olduğunu hiç düşünmedim. Gayet iyi bir araba. Sadece pek bana göre değil. Çok sıradan ve özelliksiz. Kullanım keyfi de pek parlak değil. Ancak standart kullanıcı için gayet güzel ve sorunsuz bir araç.

    Genel olarak Doğuş'un şımarıklığı ve gücünün Türkiye'de VW'yi zorlar nitelikte olması bir problem. Bu da yağ yakma ve DSG sorunlarında başımıza biraz bela oldu. Bunun VW ile doğrudan bir ilgisi yok; ama biz amele miyiz VW? Biz de verdik tonla para. Bizi distribütör insafına bırakmasana? VW'yi yetersiz bulduğum iki andan bir budur. Diğerini de "GAS AUTO" olarak özetleyebilirim.

    Bir daha VAG almam ben. Ancak alana asla mani olmam. Güzel araba. Bu gibi piyasa araçları da benim gibi adamlara çok yarıyor. Herkes Passat'ını alıyor. Ben Legacy ile gezebiliyorum böylece.




  • S.Soylu kullanıcısına yanıt
    Diyelim ki değil..zaten USA ,Rusya ve Çin de DSG nin garantisi 10 yıl..Türkiye'de ise 2 yıl buna ilave 2 yıl daha alabilmek için ise ekstra para ödeyerek uzatılmış garanti yaptırmakla mümkün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    ne olacak malum firma yeni bir markanın distrübütörü olurdu

    bu markanın da çıkardığı modeller görsel açıdan hiç değişmediği halde değişmiş gibi methiyeler düzülür; sis farlarının dizaynının değişmesi yüzyılın dizayn felsefesi değişimi olarak lanse edilirdi.

    bu markanın sahipleri araçlarını kul yapısı görmezler; ama diğer araçlarıda böcekler imal etmiş gibi tavır yaparlardı.

    ve daima en iyi motor şanzıman ikilisi bu yeni markada olurdu.

    hayırlı günler.




    Attrage satış lideri olurdu değil mi

    Ah benim emoji seven arkadasim, nasil bir travma gecirdiysen attrage a cemkirmeden bir gun geciremiyorsun.



    Bir doktora filan gorunsen daha da ilerlemesin.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vw olmasa bu forumun tadı tuzu kalmaz.Sadece geçen sene satılan skoda ,audi, seat dahil 100 binin üzerinde dsg li araç satılmış.Ya dsg sorunsuz bir şanzıman olsaydı.Dsg den dolayı başka markaya yönelenleri ve sırf otomatik sorunundan manuel alanları düşünürsek bozulmayan bir dsg diğer otomatik viteslerin sonu demek.Otomatikler sorunsuz hale geldiğinde ve maliyeti biraz daha düştüğünde manuellerin tamamen sonu gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanik033

    Vw olmasa bu forumun tadı tuzu kalmaz.Sadece geçen sene satılan skoda ,audi, seat dahil 100 binin üzerinde dsg li araç satılmış.Ya dsg sorunsuz bir şanzıman olsaydı.Dsg den dolayı başka markaya yönelenleri ve sırf otomatik sorunundan manuel alanları düşünürsek bozulmayan bir dsg diğer otomatik viteslerin sonu demek.Otomatikler sorunsuz hale geldiğinde ve maliyeti biraz daha düştüğünde manuellerin tamamen sonu gelecek.

    Bizim ulkede manuel bitmez, manuel arac surmeyi marifet, vites kolunu ileri geri hareket ettirmeyi soforluk sanan buyuk bir kitle var.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW olmasaydı demeyelim çünkü diğer firmalarda masum değil
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.